-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Az előző autómon (amit hétfőn eladtam - máris hiányzik az automata ) 21 évig volt fent 7db kétoldalúval, és még mindig tart. Ne parázzatok.
-
-
-
A szar bmw-mben takata botranyos legzsak van, 28.-ra kaptam idopontot. Kereskedes neve: Dick Lovett
-
-
válasz bitpork #81723 üzenetére
Ez nem hülye szám, 160+km-t mentem így. Trip km előtt volt a reset, van 160-as is (merthogy ez mérföld), de sajna ott már csak 6.3 litert ír.
Az biztos mondjuk, hogy hátszelem volt, mert visszafelé 7,3 alá nem ment (eddig ment fel a Londoni délutáni dugóban), meg este a pályán küldözgettem is azért. Városban 12-től kezdődik a szám.
Ill. Augustus elején kirándultunk egy vasárnapon, 4 megtermett felnőtt + kaja, cuccok. Országút sok falu, sok domb, sok előzéssel 9.8l lett.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Megjott a gyari diagom, mentem egy kort vele. A vizhofok 78nal covekel le, ekkor az olaj 68.9 fokos, ami 8km varosi autokazas alatt eri el a 90 fokot. Majdnem egyszerre a vízzel.
-
-
-
-
-
-
válasz Speeedfire #82056 üzenetére
Én tudom, a telefon nem. Nem jól érzékeli a szoftver a közelséget, nézd meg néhol homályos a kasztni is, pedig fullra az autó a közeli tárgy. A ködlámpa előtt az aszfalt éles. Olyan a blur, mintha kézi kijelölővel, remegő kézzel csináltam volna PS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz forceberg #82181 üzenetére
Nos, az ember nem gondolná, de néha gyak. kérdéseken is lehet tanulni:
Kartergáz minden motoron keletkezik, egy tök új, tökéletes állapotú motoron IS. Az égéstérből valamennyi égéstermék átjut a dugattyúgyűrűk mellett, be a forgattyús térbe. Ha nem vezetik el, elkezd nőni a nyomás a forgattyús házban, és előbb-utóbb a szimmeringek mellett nyomja ki az olajat. Szabályozott kartergáz-visszavezetéssel elérhető a forgattyúsházban kívánatos -10...+10 mbar-os nyomás. Olaj azért van a kartergázban, mert az egész forgattyús tér tele van olajköddel (spriccel ki a csapágyak szélein, a forgattyústengely picit bele-belever az olajba, a dugattyút alulról olajsugárral hűtik, stb.), és ezt viszi magával a kartergáz.
Bizonyos mértékben a motor kopását is jelzi, de amíg nincs jelentős olajfogyasztás addig nem gond szvsz.
Más:
Ezt jól megkaptaBár Mágus múltkor azt írta ebben is kell láncot cserélni X km után, akkor most szarjapán vagy nem?
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #82185 üzenetére
Mennyit mentél így? Amúgy értem én az íróniád, csak nem tudom mit rugózól rajta. Ha reseteled és viszonylag kilengések nélkül mész azonos sebességgel 100km-t, akkor nagyon-nagyon közel leszel a tényleges kijelzett értékhez fogyasztásban, +/- amit a board csal. Tehát egyáltalán nem kérdés, hogy 7 liter alatt fogyasztottam a 6 hengeres 1.5 tonnas BMW-vel. Ilyet is tud, más tészta, hogy nem használom így, es totálisan telibeszarom mennyit fogyaszt amúgy. Most pl. 13-at.
-
válasz Mágus2 #82192 üzenetére
Ehh, ezek után kifejezetten vicces akkor a BMW-s biciklilánc szindróma 6 jegyű, nem 1-essel kezdődő számlája, és akkor még egy szelep se görbült, lol.
bitpork: Oké, de azt ugye tudod, hogy nekem nincs pillanatnyi mérőm, csak átlag? Tehát az tényleg 160km volt. Meg itt azért másabb, csont nélkül lehet így menni, mivel 112 a max megengedett pályán. A "hülye szám"-ból ítélve az én olvasatomban az a hazugkiáltásnak áll meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Esti képek, szerkesztésmentes
-
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
A civic egy hot-hatch. A BRZ pedig egy alacsony súlyközpontú, súlyelosztású nyúlánk kupé, ami inkább hívható sportautónak. Szerintem.
A Megane RS sem sportautó. Sportos hot-hatch, de nem sportautó.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz EQMontoya #83015 üzenetére
Látod nagyot akartam mondani. Egye fene, az is majdnem 2 másodperc. Linkelek egy kombit, hogy még nagyobb vereség legyen. [link]
Mióta az Engineering Explained-es srác megcsinálta a lejtős gyorsulós videót, azóta földi halandók is bizonyítottan tudják, hogy 0.3-0.4s max. a diffi.
Qru: Ahhoz a 8.6-hoz még jár a földkerekség leggagyibb hanggenerátora. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz kory24 #83836 üzenetére
Az allitomotorod nem működik azt már tudjuk. Imbusszal lehet manuálisan tekerni rajta de szemre annyira nem érdemes. Plexi vagy üveg a búra? Ha előbbi, akkor le is van mattulva gondolom. Annak kell egy polír. Ha ezek megvannak akkor mehet bele philips megalight vagy Osram nightbreaker.
Lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Hogyan működik? Hidrodinamikus nyomatékváltó - Youtube
BigBlackDog: Lehet vagy nem, nem értem a hirdetőt. Egy ilyen F Astrát semmilyen kult nem fogja övezni soha, talán 2e ft-ot ha megér egy napra, de minek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -secret- #84205 üzenetére
Az Audi A7-es karrierje hét éve kezdődött, együtt a márka nagy méretű szabadidő-autójával a Q7-essel. Az első generációs A7 volt a válasz a Mercedes akkoriban megjelent nagy kupéautójára a CLS-re, valamint a két évvel később megjelent BMW-re a 6-os sorozat Gran Coupéra.
Az A7 tudtommal 2012-ben jelent meg, a CLS 2005-ben, a GranCoupe 2011. Zavart érzek az erőben.
Már az első is a kedvenc Audim volt, de ez odaszúr azért.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz FoxiestFox #84394 üzenetére
Volvo 242 GT
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Formula-1
- Autós topik
- The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Toyota topik
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen