2019. szeptember 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

[link]

A bejelentés óta rengetegen várják a No Man's Sky című űrhajós felfedező játékot, amely a mai naptól végre aranylemezre került. Nincs akadálya már a megjelenésnek, így kérésre megnyitom a játék topikját. A fórum a konzolos részlegre került, de a játék érkezik PC-re is, mindkét platform játékosai nyugodtan beszélgethetnek itt a programról.

Megjelenés: 2016. augusztus 10.
Célplatformok: PC, PlayStation 4

Live-Die-Respawn

(#2) Sirandrish


Sirandrish
(titán)

Kíváncsi leszek rá nagyon.
Tuti nem veszem meg első napon, viszont nagyon várom a visszajelzéseket majd :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

Akkor ide, másik majd törlésre kerül. :)

[ Szerkesztve ]

(#4) body007 válasza PhobioNN7 (#3) üzenetére


body007
(addikt)

Akkor ez (távolról) hasonló lesz a nagy kedvenc Don't Starve-hez. Plusz ez még sci-fi is, jövet :K

Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

(#5) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

Összefoglalóba, ha gondoljátok, dobjátokbe:

A mai napon végre gold fázisba került a No Man's Sky!
Ezen esemény alkalmából gondoltam nyitok egy topocit, és ha engedélyezik a PH! vezetői, akkor az összefoglalóban részletesen összegyűjtöm a tudnivalókat erről a játékról. ;)

Addig is gyorsan dióhéjban egy-két fontosabb tudnivaló:

- fejlesztő/kiadó: [Hello Games]
- platform: PC/PS4
- megjelenési dátum: 2016.08.10.
- hivatalos No Man's Sky weboldal: [link]
- félhivatalos fórum (angol) : [link]
- információk a játékról (angol) : [link]
- legutóbbi gameplay: [link]

A játékról dióhéjban annyit, hogy egy sandbox túlélős játék, amelyet 2013-ban jelentettek be a VGX rendezvényen. A játékban 18446744073709551616 (18 quantillió) bolygó vár felfedezésre, számos más égitesttel együtt.
A játék "lényege" - amit tényleg így lehet nevezni - eljutni a galaxis/univerzum központjába, amelyhez némi történet is társul. Ezen kívül a játék fő pontjai a: felfedezés, fejlesztés(ruha, űrhajó, fegyver), kereskedem (kereskedelmi pontok a bolygókon, űrállomások), harc, bányászat, craft.
A játékban minden, és szó szerint minden procedurálisan generált lesz. Minden űrhajó, bolygó, élőlények egészen a legutolsó fűszálig.

Hirtelen ennyi jutott eszembe / tudtam összeollózni, igyekszem minél többször, többet frissíteni. :)

[ Szerkesztve ]

(#6) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

[5 random bolygó] ;)
Craft rendszer (angolul): [link]
Kereskedelem (angolul): [link]

[ Szerkesztve ]

(#7) Sirandrish válasza PhobioNN7 (#6) üzenetére


Sirandrish
(titán)

Állat lesz :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#8) tepenzed


tepenzed
(őstag)

még mindig félek, hogy pár nap után unalmassá válik, de meglátjuk

(#9) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

[6GB lesz a játék mérete, amiből sok audio anyagot tesz ki]

[És már dolgoznak az első update-en] - reméljük nem 0day patch, hanem komolyabb content update lesz :)

[ Szerkesztve ]

(#10) Unteroff


Unteroff
(aktív tag)

Üdv!

Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy valahol árulnak/felvesznek előrendelés-t PC-s fizikai példányra is? Mert eddig mindig csak a Steam oldalára dobott, ha rágugliztam és M.o-s/külföldi oldalon is csak PS4-es dobozos változatok voltak.

Ha megveszem, úgy is jobban érdekel, ha Steamen aktiválható, csak általában jobb, ha kezemben van, illetve pár ezer Huf-al mindig olcsóbb szokott lenni, mint a Stemen/Uplayen/Originen az adott játék. Bár várok pár napot a megjelenés után, nem akarok még egy A:CM LE gyűjtői szobros dobozos tárolni a szekrény mélyén....

Előre is köszönöm a választ! :R

Steam: BlasiusUnteroffizier SC: Felcser Origin: Felcser_HUN Uplay:FelcserBlasius

(#11) PhobioNN7 válasza Unteroff (#10) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Hello!

Én egyedül erről a dobozos verzióról tudok: [link]

[ Szerkesztve ]

(#12) kola99 válasza PhobioNN7 (#9) üzenetére


kola99
(tag)

6GB ? Az egy demo méret. Valami itt nem stimmel .../csapdát érzek/

(#13) oriic válasza kola99 (#12) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

A procedurálisan felépített világot érdekes lenne feltenni szerverekre meg lemezre. Ez csak az alap, valszeg a gépen jóval több lesz az adat majd első indítás után.

Live-Die-Respawn

(#14) baphomet válasza kola99 (#12) üzenetére


baphomet
(senior tag)

Az Elite Dangerous is csak 8GB és az NMS-sel ellentétben abban csak a galaxisunk a maga 400 milliárd csillagával és kapcsolódó égitestjeivel van procedurálisan generálva, a többi (épületek, hajók satöbbi) nem. Persze ettől még lehet csapda. ;) Már nem kell sokat aludni, hogy kiderüljön.

[ Szerkesztve ]

(#15) PhobioNN7 válasza baphomet (#14) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Így van, jó is volt az elite, de engem már nagyon régóta vonz a NMS. :P

Azért Sag A*-ig oda-vissza elég kín volt :DDD

(#16) baphomet


baphomet
(senior tag)

PC-re olcsóbban: http://www.kinguin.net/product/328515/no-man-s-sky-steam-gift/

Az oldal megbízhatóságáról nem tudok nyilatkozni.

(#17) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

[Még az űrhajók is procedurálisan generáltak lesznek, ami végtelen számú variánst eredményez, ebbe természetesen az élőlények is beleértendőek.] :)

Ha az angol nem is megy annyira, a videóban lehet majd látni, ahogy a program generálja az űrhajókat.

Űrhajókból 4 típus lesz (Fighter, Trader, Explorer, and Science) "harci", kereskedő, felfedező, és "tudományos, amelyeket termeszetesen fejleszteni lehet majd és kell is, hogy idővel minél nagyobb távokat lehessen ugrani a hiperhajtóművel. ;)
forrás: [link]

(#18) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

(#19) Mister_X válasza PhobioNN7 (#6) üzenetére


Mister_X
(Topikgazda)

Azért wtf, hogy nemcsak -160, hanem +750 fokon is van élet. Míg az előbbit csak-csak meg lehet magyarázni (nehezen), míg utóbbira szívesen látnék bármilyen épkézláb magyarázatot :)

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#20) body007 válasza Mister_X (#19) üzenetére


body007
(addikt)

jó vastag bőr - ami mondjuk szilíciumból van ... :D

Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

(#21) PhobioNN7 válasza Mister_X (#19) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Nincs ezzel semmi gond. A játék nem szimulációnak készül, közel sem lesz annyira """"""valósághű"""""" mint mondjuk az ELITE. (Nem véletlen tettem sok idézőjelet, mert tudom, hogy az sem szimulátor)

A játék történetének megalkotásához sok régi sci-fi könyvből merítettek ihletet. :K

[Lore of No Man's Sky | PS4]

[ Szerkesztve ]

(#22) PhobioNN7


PhobioNN7
(őstag)

(#23) Uyuarasy válasza tepenzed (#8) üzenetére


Uyuarasy
(tag)

Nagy volt a hype az elejen a multiplayer miatt, de engem a Return to Ringworld-ben a space port-ra esett urszemet kozotti turkalas is lekotott, elegge egyenfuggo kinek hogy fog tetszeni.. :)

(#11) PhobioNN7: majdnem megvettem amikor kiadtak, aztan elgondolkoztam, hogy 'ismeretlen' indie jatek meger-e ennyit latatlanban... :N

(#24) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

No Mans Sky | Pillar Trailer 3 - Trade

A menünek csak szerintem van egy kis Destiny beütése?

Néhány kép a trailerből:

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#25) PhobioNN7 válasza oriic (#24) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Ehh, megelőztől! :D

Egyszerűen elképesztő! :Y

(#26) Nagytoll


Nagytoll
(senior tag)

Hello!
Jól tudom, hogy ha leszállsz egy bolygóra és ott felfedezel meg ilyesmik, aztán elmész onnan akkor a bolygó újragenerálódik és ami behatásod volt az mind eltűnik? Szóval ha ások egy szép barlangot és elmegyek, más pedig megtalálja ugyan ezt a bolygót akkor ő teljesen érintetlennek fogja látni kivéve az én nevemet rajta, hogy felfedeztem?

(#27) LÁZ


LÁZ
(őstag)

úgy néz ki lesz majd egy ps4 verzióm feleslegbe, ha érdekel vkit, bolti ár alatt /játék+némi ingém bónusz/ ;)

fészbuk BOOTS4YOU, insta @laz_papa - LEGO 76127/80102 FOR SZÉL - PIXEL XL 128 ELADÓ - -

(#28) PhobioNN7 válasza Nagytoll (#26) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Bármilyen változtatás viszel véghez az adott bolygón, az úgy marad!

(#29) Nagytoll válasza PhobioNN7 (#28) üzenetére


Nagytoll
(senior tag)

Köszönöm! Akkor, szerencsére, rosszul tudtam

(#30) Mister_X válasza PhobioNN7 (#28) üzenetére


Mister_X
(Topikgazda)

Hehe, ha csak egy krátert rakunk le minden tizedik bolygón és ezt el lehessen tárolni 8 bitben, az 1700GB ;] Kell majd az a bizonyos online kapcsolat és a memóriából biztos fent lesz tartva a környező rendszerekben tett változások miatt.

Csak jöjjön már.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#31) duvi válasza PhobioNN7 (#28) üzenetére


duvi
(nagyúr)

- Ha valamilyen csoda folytán találkoznánk haverommal és együtt leszállnánk egy korábban meglátogatott bolygóra, akkor mindketten látnánk az általam korábban kivájt krátert? Ergo akkor is maradandó minden változás ha partyban játszunk?
- Csillagtérképen meg tudunk beszélni találkozási pontot? (Mégiscsak élvezetesebb a játék partyban) Vagy mindenkinek más a térképe a randomgenerálás miatt?

Samsung Galaxy S8

(#32) Romvr


Romvr
(őstag)
LOGOUT blog

Számomra nem teljesen világos a következő:
- Ez most egy MMO szerű, azaz szerveren játszódó dolog, aminél látom amit mások játszottak, sőt lehet egymással/ellen lenni?
- Vagy offline játszódik, de választható hogy feltöltöm a felfedezéseket?

Most néztem egy interjút amiben mondta a szakállas csóka hogy ha elnevezek egy bolygót akkor ha arra téved más az látja hogy "krumplifalvának" neveztem el... ebből nekem az következik hogy valami módon de online jelenlétet követel.

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#33) Mister_X


Mister_X
(Topikgazda)

Tessék, tíz tény. [link]

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#34) PhobioNN7 válasza Mister_X (#30) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Két féle képpen fognak tárolódni az információk:
forrás - [link]

1. - globális tárolás: (szerverek) a fontosabb dolgok tárolását érinti, pl.: bolygók elnevezése, fajok kiírtása
2. - lokális tárolás: lokálisan azok a változtatások fognak tárolódni, amik minimális jellegűek pl.: "kialakítasz egy barlang bejáratot, kidöntesz egy fát"

Amíg nem lesz COOP/hoz hasonló játékmód, addig annyira minimális lesz az esély egy másik játékossal való találkozásra, hogy az egyenlő a nullával (legalábbis eddig ezt hangoztatta Sean kolléga :), gondoljatok bele, 18 quantillo bolygó(!) )

Viszont az is közlésre került már, hogy a steam barátlistán lévő barátainkat látni fogjuk a galaxis térképen. Így az még válaszra vár, mi van akkor ha valahogy, mégis találkozik két vagy több játékos. Gondolom akkor az adott bolygón/űrállomáson történtek mind a két, vagy több játékosnál fognak lokálisan tárolódni, vagy ha valami globális, akkor a szervereken.

Ja és lesz offline mód!

(#32) Romvr - Nem MMO szerű lesz, mert lesz offline mód is, és extrém mód kicsi az esély egy másik játékossal való találkozásra. Tudom, hogy a fent leírtak ellentmondásba ütköznek, de amíg nincs kint a játék, addig fixet nem lehet mondani. Amit tudunk a játékról, az a fentebb linkelt repository-ban olvasható.
Játszhatsz totálisan offline is, de ha online leszel akkor a felfedezett információ feltöltésre kerül a szerverekre.

(#35) duvi - Igyekszem mindenre válaszolni. :D :R

[ Szerkesztve ]

(#35) duvi válasza PhobioNN7 (#34) üzenetére


duvi
(nagyúr)

Köszi az infót!

Samsung Galaxy S8

(#36) PhobioNN7 válasza duvi (#31) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Második kérdésedre a válasz: mindenki ugyanabban a galaxisba fog kezdeni, látni is fogjuk a barátainkat (ha online vagyunk), de hogy lehetséges lesz-e a találkozás, az még válaszra vár, és most már valószínűleg csak két hét múlva kapunk rá választ. :Y
De legalább már nem évek... de régóta várok már :( (2013)

[ Szerkesztve ]

(#37) Cruzolka válasza PhobioNN7 (#34) üzenetére


Cruzolka
(aktív tag)

Az egyik NMS videóban Sean elmondja, hogy a játékos által egy adott bolygón történő "környezeti változtatás"
nem lesz maradandó, csak az adott játékos láthatja. Az újonnan érkező játékos egy teljesen "szűz" bolygóra érkezik meg...

Samsung A8 - Ps4 - Zolka78

(#38) Uyuarasy válasza Cruzolka (#37) üzenetére


Uyuarasy
(tag)

Ertem en, hogy kicsi a valoszinusege ket playernek egy naprendszerben, de azert ez elszomorit. :(

(#39) oriic válasza Uyuarasy (#38) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Nem naprendszerben, hanem a galaxisban.

Live-Die-Respawn

(#40) Uyuarasy válasza oriic (#39) üzenetére


Uyuarasy
(tag)

Galaxisban kicsi, naprendszerben meg kisebb, bolygon legkisebb ... :)) ugy ertettem, hogy ha nem lesznek csomopontok 1000+ NPC-el es 10000+ playerrel, akkor miert nem fer bele ez a feature, akar localban tartolva es felhobe feltoltve ha a kis barlangom kozeleben jar valaki... :)

(#41) PhobioNN7 válasza Cruzolka (#37) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

Akkor így lesz. :K

Nem lenne baj, ha lenne COOP, de nekem ez a féle singleplayer is tökéletes lesz, csak lenne már itt :(

(#42) Cruzolka


Cruzolka
(aktív tag)

Végre megérkezett az utolsó Trailer is :)
[link]

[ Szerkesztve ]

Samsung A8 - Ps4 - Zolka78

(#43) heihachi válasza Cruzolka (#37) üzenetére


heihachi
(addikt)

Mondjuk értem én, hogy milyen technikai nehézségei vannak ennek a dolognak, de azért egy "nem kis részben" felfedezésről szóló játékban megtalálni valaki más építményét/barlangját/otthagyott űrhajóját, mittudoménmit, az egy nagyságrenddel nagyobb élmény lehetne, mint procedurális dínókat kergetni. Ez kihagyott ziccer gyakorlatilag a fejlesztők részéről.

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#44) front3r válasza heihachi (#43) üzenetére


front3r
(őstag)

Ezen még egy DLC segíthet. :)

(#45) PhobioNN7 válasza Cruzolka (#42) üzenetére


PhobioNN7
(őstag)

És megint megelőztek... :D

de megint csak ismételni tudom magam, hihetetlen... :Y

(#46) Mister_X válasza PhobioNN7 (#45) üzenetére


Mister_X
(Topikgazda)

Ja, hihetetlen, hogy ilyen videót kiraknak :F Fülhallgatót le kellett vennem, annyira sértette a fülem a statikus zaj. Továbbá még mindig nem világos nekem, hogy itt most lehet sprintelni vagy csak sétálni lehet a bolygókon? Mert eddig minden videóban kellemes délutáni sétát tartott a karakter -160 fokban, halálos sugárzás vagy mérgező légtér esetén is, ha meg csatára került a sor, akkor látványosan mellé lőtt kis késleltetéssel.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#47) Cruzolka válasza Mister_X (#46) üzenetére


Cruzolka
(aktív tag)

Hah, akkor ilyen hallással a NASA-nál kellene dolgoznod...Idegen létformák után kutatva, hallgatva az univerzum neszeit...

A régebbi videók többségében a készítő többször kijelenti, hogy a játékban annak GOD- módját használják, mivel így több mindent be tudnak mutatni. Persze ez a mód csak az ő számukra érhető el a fejlesztői környezetben. :K

Samsung A8 - Ps4 - Zolka78

(#48) Mister_X válasza Cruzolka (#47) üzenetére


Mister_X
(Topikgazda)

Személyeskedés nélkül nem megy?

Mi köze van a statikus zajnak az idegen létformákhoz? Sikeresen megtalálták azt a frekvenciát, amire érzékeny a fülhallgatóm, de legalább semmi pluszt nem adott hozzá.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#49) Cruzolka válasza Mister_X (#48) üzenetére


Cruzolka
(aktív tag)

Csak poénnak szántam, de úgy látom nem ment át... :(

Samsung A8 - Ps4 - Zolka78

(#50) Mister_X válasza Cruzolka (#49) üzenetére


Mister_X
(Topikgazda)

Bocs, kicsit fárasztó heten vagyok túl balesettel meg mindennel :(

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.