-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Integrale #70188 üzenetére
Ez az igazi Cuore Sportivo életérzés.
Más: Pápán nem ismerik a népek a Waze-t, se a Trafi Huntert? Szombaton jártam ott, senki se jelentette a trafit a város déli bevezetőjén; én igen. Másfél óra múlva hagytam el Pápát, addig senki nem uppolta a jelentésemet, így érvényét veszítette; végül én jelentettem ismét. Ejnye
[ Szerkesztve ]
-
-
Termi16
őstag
válasz Integrale #71105 üzenetére
Akkor kezdjek el aggódni?
Mert egyébként minden szép és jó, de azért reggel inditásnál hallhatóan kerepel. Sőt, lehet, hogy melegen is, csak ott már elnyomja a dolgot az összes többi zaj. Erre még igy külön nem figyeltem fel.
Kornel:
Nem tudom, csinálok majd egy hangfelvételt délután a hazaút előtt.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #72336 üzenetére
Szerintem meg te nem amit én...Nem azt írtam, hogy koppintás, csak olyan, és az S60 belső se jön be, de mivel más gyártott előtte hasonlót, pont ezért kellett volna áttérni másra. 159 2005-től létezik, s60 pedig 2000-től. A kerek óragység jött 156-ből, de maga az alapfroma az elég volvos a 159-be, erről ennyit.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #72336 üzenetére
Végülis a végeredményt (mármint hogy neki az jutott eszébe róla) tekintve mindegy, melyik volt előbb
Szerintem is elég kevés, a 159-nél szebb autó van. Ha lett volna még egy millióm, olyat vettem volna 156 helyett.Normális, hogy mindemellett a golfban is tudok szépséget találni? A négyes mondjuk az egyik legjobban kinéző közülük.
Whatever.
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #72345 üzenetére
G7 beltere a G3-ból, ami a legjobb golf műszerfal szerintem.(Nem hiába nyúltak vissza hozzá)
(#72342) Speeedfire
Igazából mindegyik alapmodell jellegtelen.
Egy sem kéne semelyik szériából. Legalább egy GT vagy GTi (G4-nél ez csak highline 1.8T-vel) felszereltség kell.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Integrale #72592 üzenetére
Az alapvető kopó-alkatrészekkel nem is lesz gond; az a 9-3-nál is csereszabatos volt a Vectra C-vel.
Az egyedi Saab cuccok neccesek; a FL előtti 9-3-hoz minden van bontottan, dögivel és olcsón; a FL utáni 9-3-hoz már a UK-ben keresgettem bontott ajtót - végül hagytam a fenébe. Ebből az "új" 9-5-ből 11 280 db készült összesen; hozzá képest 1-1 Ferrari már szinte volumenmodell.
@szentkuti: Paszta?
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #72771 üzenetére
En az elodjet keresem (6.1). A 6.4-es mar kapcsolgatja a hengereket. Tul szofisztikalt nekem
Azokbol nincs tul sok. Illetve amik most fent vannak a piacon azokat mar lattam.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
nagyúr
válasz Integrale #73295 üzenetére
Akkor már az örökérvényű RS6 Vagy egy Focus ST kombi és csomó pénzem maradt
(#73296) Integrale: 6,5 liter körül eszik Lejtőn 80-al hátszéllel esetleg...
Vegyen UFO-t, 2,5ér az övé az enyém, én meg csüt akkor meg is rendelem a Focust, hamár odamegyek!(#73298) hacki87: Lávjú, egyből rám gondoltál Ott látható feljebb a véleményem, vagy tömören ez:
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Integrale #73439 üzenetére
Te is napi szinten eszed, az orrodból hátul lefolyik a nyelőcsőbe, nem lesz tőle semmi bajod
"Mirigyeink naponta mintegy egy liternyi orrváladékot termelnek. Ennek nagy része az orrüreg hátsó nyílásán keresztül lecsurog a garatba, mi pedig lenyeljük, anélkül, hogy tudnánk róla"
Magyarán ő csak máshonnan juttatja be ugyanoda
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Integrale #73588 üzenetére
Én ebből a Deltát venném. Vagy a 3-as Priust.
(#73589) focvis: Nincs jó autós/230V-os láda, vagy drága, de nem fér bele egy pet palack se. Ez bazinagy, 3 év garis és 15k. Hülyénekismegéri.
(#73586) [vilike]: Igyekezni fogok Alsógatyák réme!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
veterán
válasz Integrale #73607 üzenetére
Persze hogy elfogadott a csapongás, sőt hiányozna is.
Nincs olyan messze a TTID (180 le, 375 Nm + nem kizárt, hogy húzva volt) a 2.0 TSI-től (220 le, 350 Nm). Ezek nem voltak egymás alternatívái, csak váltották egymást.
Ejj, de jó is volt a Saab Aero ülés.Szerk: ráérsz a Priusszal, az elemzők szerint olcsó lesz a benya még évekig.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #73607 üzenetére
vegyél Deltát, mert: egyedi, olasz, megy a nickedhez és igazából te is tudod, hogy az kell neked. az ésszerűség nem játszik. én 2,5 évet
toyotáztampocsékoltam el az életemből olyan autóra, amit picit se szerettem.
van létjogosultsága a priusnak, de azokon kívül, akik csak el akarnak jutni A-B és az autó a mosógéppel egyenrangú használati eszköz az életükben, valamint a spórolásra recskázók és a sötétzöldek, nem tudok olyan más csoportról, aki boldog tudna lenni egy priusban. teoretikusan nekem is tetszik, de meghagyom másnak a lehetőséget.kisza25: az alfám ér kb 7-800-at, idén 1,1M körül járok ráköltésben, de még kb 100e biztos ráugrik. és még sokat is eszik. mert nyomom neki de nem azért számolom, mert attól kevesebbet költenék rá, ugyanis félig-meddig hobbiként fogom fel, ez csak egy tájékoztató érték, amolyan közszolgálat.
focvis: kivételesen egy honda se volt, "európaiatlan" autó is csak Kornel nyunyukija egymagában.
bitpork: nem. szabad. számolni. te is bevallottad, hogy hobbi és luxuscikk is, egyiknél sem kell számolni. számolja az, aki csettegőzik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs