-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz szőröscica #34714 üzenetére
A csajának nem is hondája van. Vagy? Lemaradtam valamiről?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #34787 üzenetére
Meg pár nm-nyi hely.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #35055 üzenetére
Nem fognak amikor 400 volt akkor is tankoltak.
-
EQMontoya
veterán
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #35207 üzenetére
30d is egyoldalas.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #35207 üzenetére
Kipufogóból a kétliteresek (18d, 20d, 25d, 20i, 28i) és a legkisebb 3 literes dízel (30d) egyoldali duplát, a két 35 kétoldali szimplát, az 50d 3 literes dízel és az 50 4.4 benzines trapéz alakút, illetve az M5 pedig kétoldali duplát kap.
(#35206) Declare: 535d biztosan nem lehetett. 25 vagy 30d volt, simán lehet az előbbi is, meglepődnél mennyire jól mennek, ahhoz képest, hogy nehezek.
(#35203) Tsebacsi: Az LCI 320d is duplakipufogót kap. 318 felett jár a dupla (mindegy, hogy d vagy i) és csak a 35+-ok kapnak ott kétoldali szimplát vagy jobbat (335d, vagy a legkisebb 3 literes benzines 340i).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Masok ennyibol vesznek autot
-
zoo8800
veterán
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Ez egy bömös ugye? Mi volt a hiba?
Nekem valto javitas 200k volt....fele összeg, de aterzem
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Ennyi idő után adhattak volna egy kis kedvezményt ez iszonyat sok.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Uhh, az nagyon durva.
3l fogyasztáskülöndség mellett is közel 40e km alatt térül meg egy ilyen móka.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Szar lett legalább?
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Mennyit mentél vele, hogy biztos vagy benne?
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #35410 üzenetére
És majd helyette veszel másik verdát amire megint locsolhatod a pénzt, mert nem lehet mindenbe belelátni.
-
nagyúr
válasz szőröscica #35413 üzenetére
Nem az E60 volt ekézve picit, hogy közel sem olyan jó Bömbi, mint a korábbiak? Nekem egy nepper ismerősöm nagyon szapulta, igaz ez csak 1 vélemény. Az utcában van egy E60 és mindig mosolyog a tulaja
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
zack
nagyúr
válasz szőröscica #35435 üzenetére
Nem feltétlen az E39-re gondoltam, hanem sokkal inkább az E60-ra.
A fenntartás pedig állapotfüggő. Minden lehet drága és olcsó is, adott kategórián belül.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
McSzaby
őstag
válasz szőröscica #35435 üzenetére
UFO Civicben egyszer ültem. Egyszer... De ez a Volvo is borzalmas.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #35435 üzenetére
Egyáltalán nem az.
Minden, de minden pont kézre esik.
Egyedül a sebesség kijelző külön szedése nem indokolható szerintem, és az először igen zavaró tud lenni. Másba nem tudnék belekötni, se az ergonomiaba, se a kapcsolók elrendezesebe. -
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #35529 üzenetére
mert ott a hamu meg is égethet
Az nehezebben, a parázsnak azért jobb esélyei vannak.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #35529 üzenetére
Én voltam egy KTI-s felmérésen, ahol a mobilozás és a vízivás vezetésre gyakorolt hatásait szimulálták. Személy szerint ugyanannyit hibáztam ivás közben, mint telefonálás alatt. Azóta inni sem merek.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #36238 üzenetére
ehhez tuti lesz alkatrész
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #36238 üzenetére
Én a nem LCI-t és az LCI-t is próbáltam (mindkettőből a 136 lovas 1.6 illetve később az 1.5-öst), de mindkétszer az volt a véleményem, hogy akármennyire zseniális a futómű, nekem kellene bele a nagyobb motor. A hangjával nem voltam elégedett egyébként, szerintem hangos, mondjuk egy A3-hoz képest, és túl sok helyen nem igazán prémium a belső tere. A fogyi az én tesztem során 9 liter körül volt (visszatankolás alapján), nem volt kímélve, meg városban ment, de nagyon meglepődtem.
Ettől függetlenül sokáig gondolkoztam rajta, ha adnak értelmes ajánlatot simán lehet, hogy azt választottam volna.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #36240 üzenetére
elhiszem, hogy jó autó, de annyit nem adnék érte, amennyibe kerül.
a fordulatszám visszaejtése hangolás kérdése, mazda3 g120-ban tök élénk, a max euro4 opelben meg szintén csiga. háromhengeres hangra panaszkodást én se értem, nyugaton, ahol nem jönnek fel a három henger hallatán wartburgos meg barkasos rémálmok, még az 5er-be is el lehet sütni (518i). az egész csak hangolás kérdése. bármilyen hengerszámú motorból lehet vidám, karakteres, jó hangú darabbot is csinálni, meg szart is. csak utóbbit egyszerűbb.
-
Skillet
addikt
válasz szőröscica #36240 üzenetére
Nem igazán értem, miért baj az (főleg sport módban), ha nem esik vissza a fordulat.
Biztosan én nem értek valamit.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #36240 üzenetére
Jól bejárattad.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #36271 üzenetére
Ha saját vagy céges lenne, nyilván nem néztem volna meg 1000km-es korában
Mindegy, nem a tiéd, majd ha kifizetted, akkor tönkre lehet tenni. Nem volt kitaposva a lelke? 4 emberrel 70-nél visszaszúrtad 2-esbe? Meg lazán vitte a 160-at? Na neeeeeee. Azért mert bérautó, mindent lehet?
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
válasz szőröscica #36271 üzenetére
Nincs véletlen eladó autód? amit te járattál be?
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #36277 üzenetére
Egyszerüen arra gondolt Magus szerintem, hogy ha valami nem sajat, attol azzal meg lehetne ugyan ugy banni.
Nem alszenteskedes, vagy okoskodas, de nekem sem adja soha ez a feeling, hogy huu ez mase, akkor rugjuk toljuk, pedig vezettem többször es vezetek most is neha ceges vagy berelt autot. Az lehet, hogy mondjuk hazafele 200al megyek, mert erjek haza csak 15 perccel hamarabb, a ceg fizeti az üzemanyagot en meg elöbb hazaerek, habar nincs konkret program es lehet sajat autoval nem ennyivel mennek eppen....bar azzal sem 100al közlekedem a bahnon . Ettöl függetlenül ugyan ugy banok vele es ugyan az a vezetesi stilusom, mint a sajattal.
Legtöbbször ugyan ezt latom az embereken, hogy nem az enyem, ki van fizetve, berauto, akkor csikorogjon a kerek, tiltasig forgatom....a hidegen tiprom az meg szinte alap.
Tenyleg ne okoskodasnak, vagy kötekedesnek vedd, csak szerintem se jo ez a hozzaallas a dolgokhoz
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #36296 üzenetére
ezerpárszáz km is volt éppen benne
Miért amúgy egy mostani autót meddig kéne bejáratni? Én tuti nem szöttyögnék vele 5e km-t .. ezer-ezerötszázig figyel az ember aztán simán lehet már jobban tolni, nem azt mondom kinyomni a szemét de nem kímélném különösebben utána.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #36296 üzenetére
Azert irtam, en nem okoskodasnak szantam, csak hogy maga a hozzaallas fura nekem...Te is itt forumozgatsz, erdeklödsz az autok irant, vigyazol a sajatodra. Ha most guritottad volna ki a szalonbol mittom en 8-10 millioert biztos nem szurod 2 be 70 nel Nyilvan ezzel nem tetted tönkre, nem vagy vandal vagy ilyesmi....csak na erted....bmw az a szivügyem...ha a kis 1 est bantjak, nekem az is faj
(#36294) [rvilike] jo de Te ugy tanultad, hogy 6000 nel valtunk amig hideg, 6500 nal ha üzemmeleg....amugy meg normalis ember akkor valt ha epp letilt az elektronika ....nem a Te hibad
amugy 5000 km t szoktak mondani elsö olajcsereig, addig ovatosan, aztan friss olaj es lehet tolni. Nem csak a motor, egyszerüen minden alkatresznek idö kell, hogy összekopjon. M4 bmw nel 2000 km t mondtak egy autos videoban atvetelkor
-
veterán
válasz szőröscica #36296 üzenetére
A mostani autómat az első 1000 km után én kiforgattam 7200 rpm-ig. Ez konkrétan a 20. autóm, ebből
kb. 1513 volt nullkilométeres, mindegyik kapta az ívet 1000 km után.
Az első kettőt (ezek 0 km-esek voltak) kicsit túlhajszoltam már bejáratáskor, mentségemre szóljon, hogy a legelsőben összesen 24 ló dübörgött
+ legalább 5 virtuális ló a pirosra festett szelepfedél miatt...(#36317) EQMontoya: cumi bizony
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #37300 üzenetére
Épp akartam kérdezni mi a helyzet, mert rég hallottunk a legendásan szar fogyasztásról.
Na még akkor 2-3évig meglesz, hogy visszahozza a javítás árát? -
zack
nagyúr
válasz szőröscica #37300 üzenetére
Nekem is kellene, 12e-nél járok, de én apránként az olajcsere mennyiségét rátöltöttem. Mindig friss benne az olaj. Majd 20-25e-nél cserélem de csak a szűrő miatt.
Gondoltam veszek egy Restore-t, az olaj csipegetése miatt, de ez így lehet jobb nekem és a motornak is.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
nagyúr
válasz szőröscica #37300 üzenetére
óóó akkor nem lesz rituális égetés
Azért örülök, hogy gurul végre!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #37302 üzenetére
130i
-
Skillet
addikt
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #38081 üzenetére
Kanna benzin kell.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #38081 üzenetére
Ez valóban nem az, lehet szabadulni kéne tőle, betolni egy kereskedésbe pl.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #38081 üzenetére
"eddig kétévente töltöttem bele 3-4 decit" - nem 2 évenként kell cserélni?
-
Teszla_
senior tag
válasz szőröscica #38081 üzenetére
Nekem tél után kezdett rohamosan fogyni a víz, 10km-en 1 deci. Azt hittem kuka a motor, de csak egy cső repedt el. Kicserélték, azóta semmi. Keresni kell a motortérben a rózsaszín foltokat, arról könnyű felismerni, ha egy cső repedt, vagy ereszt valahol. A szagát én se éreztem.
Diablo: köszi
Mindig itt motoszkál a fejemben, hogy kéne még egy autó napi járásra és a Mazdát betolnám a garázsba, apránként megcsináltatnék rajta mindent és hobbiautónak lehetne használni. Mert most csak ez van, de napi használatra nem az igazi, elég sok kompromisszumot kíván. Szívem szerint valami v8-as dögöt tartanék még, de az eszem tudja, hogy nem lehet. Ha a Mazda megbízható lenne, esetleg, de így nem. Lagunából a V6 az mennyire problémás? Szeretem az extrákkal teletömött autókat, főleg, hogy az előző autóm egy 307-es volt, amiben 3-4 extra kivételével minden volt. Ahhoz képest most van elektromos ablakom, kp zár, 2 légzsák, szervo. Se klíma, se ABS, se el. tükör, semmi szóval ellennék fapad környékén is, de ami most van az kéne + klíma. Mondjuk a 307-nél sose volt elektromos gondom, néha bánom is, hogy eladtam. -
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #44738 üzenetére
Persze, de ez már annyira magyar, mint a 712Li.
Csakaszomszédnak, vakíccsunk, aztán a Clio 1.4 kitakarít a belsőből az érdi parton felfelé 115-nél.Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #44738 üzenetére
De míg a 45AMG-nél ott van a motor, a "sportosság" (értse mindenki jól ), addig ez itt elveszett. És anyagminőségben (számomra a design is csak kívülről bejövős, de főleg benne ülnék) nem biztos, hogy odatenném egy Octi vagy egy Golf mellé, és azok elvileg nem közvetlen konkurensei.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #45370 üzenetére
Mert nincs súly elöl. Kormival pl lehetetlen kanyargós úton tempót menni annyira orrnehéz, hogy egyből tolja, hátul meg semmi súly ha túltolod dobja a farát. Múltkor megpróbáltam ugyanazzal a tempóval bemenni a körforgóba vele mint Bubival szoktam. Szerencsére 2 sávos volt mert elég gyorsan az ívkülső sávba estem át a belsőből. Pedig Kormin egy mérettel szélesebb 3 éves Conti PC2 van Bubin meg 1,5 éves CC.
Nedves időben elkapar ha kell ha nem az ASR botrány sz@rul van programozva nem szól közbe csak marha későn. Szóval egyet lehet vele: száraz időben egyenesen haladni tempósabban.mod:
Peter.70:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #45370 üzenetére
hat meg hatul hajt
(#45367) [rvilike] szvsz tökmind1 hany loeröd van, azt szokod meg az lesz a normalis...minden viszonyitas kerdese. Ha egy 500 loerös autoban ülsz az lesz a normalis es a hajad leteszed egy 250 töl, hogy mi az a fostalicska, miert nem megy....ha meg 60 loerösben ülsz elsapadsz es magadala csinalsz a gyorsulastol egy 200 lovasban
Egy panamera turbo S is kiraly a mindennapokban is....meg gyorshajtanod sem kell, csak ahogy odalepsz neki es huz, ahogy felüvölt a motor egy egy elözesnel, ahogy betapad a kanyarban....minden egy merö elvezet....nincs szvsz olyan hogy felesleges....ha meg No- ban elsz, ahol az autobahnon mindennap talalsz versenytarsat akkor meg plane megunhatatlan
(#45371) Qru Btw előbb cserélném le az asszonyt mint a kocsit. ...csak vicceltem dragam, megy a haztol a bubu es jön a 4 motion passat kombi
(#45380) Snoop-y szegeny Newton es a törvenyei felsirnak ha az a 2,2 tonna a 400+loval gyorsulni es lassulni kezd
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #45432 üzenetére
Hát ez a micsu kicsit elfáradt ..
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #45428 üzenetére
Egy Primera azt hiszem, igaz?
Akkor aterzed a problemat.Igen neki volt, de talan eladta, mert elegge kiborult amikor nem lett koltsegmentes az uzemeltetes. Valami valto problem remlik, amihez neki is volt koze, hogy komolyabba valt.
Üdv, Balázs
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #45432 üzenetére
Pont ott jottem a város felé bekasrol, néztem is, akkor történhetett, még dugó se volt utána.
Mentő is csak utána ment.K Norbi: sorry, nem akartalak megsérteni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest