-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
focvis #137471 üzenetére
Szerintem ahogy megszokod a meretet, fel se fog tunni hogy szűk helyre kell allni vele. Nekem is fura volt az Accorddal leallni a pincebe, orral koppanasra ra kell allnom a sok kacatra ami elotte van (konkretan kopp, hungarocellnek), oldalt meg a tukor es a fal kozott max 3cm ha marad. Elso par nap szenvedés volt, aztan megszoktam.
Feltolatni szarabb, szuk a hely, meredek a lejaro es fent ket auto koze erkezem amiket nem nagyon latni a tükörben a meredek lejaro miatt egekbe nezo tukor okán.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
focvis #137471 üzenetére
De a goldon elol is 2.5 volt gondolom.
Amugy miert szamit a fordulokor, csusztasd meg a hatuljatSzerintem a gumival ne sporolj, a mild hibrid jobban eszi a gumit, mert a belsoegesu es az akku kozott csak a gumikon tud atvinni energiat. Pl. ha nem fekezes kozben tolteni kell, az gumiba is kerul.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #137475 üzenetére
Mondtam en, hogy akkora iven fordul, mint a busz
unokatesome is ilyen, alfa is ilyen volt. Kicsit audi is ilyen. Sajnos normalis soklengokaros futomuvel es elsokerekhajtassal nem lehet nagyobb kormanyszoget csinalni.
Lisszabon viszont kiraly. Ami erdekes, sokat dudalnak, de nem az a homlokon erdullesztos dudalas, csak a vigyazz jovok
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #137503 üzenetére
A klíma az ami nagyon tudja ilyenkor meríteni az akkumulátort. Amikor dugózol akkor már üzemidő van nem is km
Szerintem ez így teljesen korrekt. Fűtésre a belsőégésű motort használja vagy van benne valami elektromos?
Nálam ebben a nagy melegben gyakorlatilag le sem áll a benzinmotor, mert kell a töltés a hajtásnak és a klíma fogyasztásának is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #137503 üzenetére
Grat hozza, sok balesetmentest!
Egyebkent ez a PiH koncepcio szerintem is sokkal inkabb eletkepes, mint az, hogy fel tonna akkuval epitsunk villanyautokat.
Arra eleg, hogy elektromosan megold a napi ingazast, ha meg messzebbre mesz, ott a benzinmotor.
Cserebe sem az araban, sem a tomegeben, sem a kornyezeti labnyomaban nincs benne tobb mazsa akku, amit az esetek 90%-ban nem hasznalsz semmire, csak ballaszt.Hanula Barna multkori eloadasa tok tanulsagos ebbol a szempontbol.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Doki16
addikt
válasz
focvis #137513 üzenetére
Itt van egy, kettő. [link] [link]
Itt magyarul tudod böngészni online. Meg van hozzá valami applikáció is. [link]Fűteni a klíma csak akkor tudna ha hőszivattyús. Vagy még úgy ahogy az Amperában vagy hagyományos fűtőszálas. Vagy még esetleg ahogy az Outlander, csak a benzinmotorral.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz
focvis #137503 üzenetére
Igen, ez a baj, hogy fuggetlen. Ezert ha tolteni kell az akksit, azt csak a kerekeken keresztul lehet. Tehat amikor menet kozbne tolt, de nem fekezel, akkor is a kerekeket terheli. Ekkor a dizel jobban hajtja a kerekeket, az elektromos meg fekezi. Csak igy tud atvinni energiat a dizelbol az akkumulatorokba.
-
EQMontoya
veterán
-
sutszi
veterán
válasz
focvis #137548 üzenetére
Mint aki még nem élte meg hogy kanyarodik a V60.....mi az, hogy ez nem veszi be a kanyart?! Csúszik? Megdől a bódé? Vagy mi a konkrét tényállás ami miatt rossz a kanyarodási képessége.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #137568 üzenetére
Nem ismerem a Volvo árakat de szvsz 200k be kell(ene), hogy takarja. Még bubinál is kijön a gyári szett ennyiből bőven (mondjuk nem márkaszervizben).
Akkor fingasd fel gyári értékre meg leginkább dobasd le róla a 4S-t, főleg hogy ez egy télies verzió. A tarcsi nélkülire elég de azért a 640Nm meg a 2t nem viccel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz
focvis #137568 üzenetére
Nekem a kis szívó C30 1.6 benzin vezérlés/vízpumpa/hosszbordásszíjak cseréjére adtak két márkaszervizben ~2 hónapja 180-200e forintos ajánlatokat és ebben nem volt benne az olaj és a szűrők cseréje..
Míg mondjuk ha magam megveszem pl. Continentalból a fenti dolgokat, akkor az ~50e forint. Vastagon fog a ceruza nem gyengén."Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #137568 üzenetére
Remélem jobb kedvre tudlak deríteni, itt van néhány példa szervizköltségre az első gen S60-al kapcsolatban.
Ha jól rémlik, ezek már nem márkaszervizes, csak Volvo specifikus szerviz árai. Mondjuk szerintem 200-ba bele kell férjen normális minőségű alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #137578 üzenetére
Primacy 4 az már jó, nem rég tekertem bele 60 km-et egy ilyen gumis 320i-be (bár az nyilván egy másik kávéház). Télre elég lesz a Nexen, az télies és eleve potens az AWD a Volvoban. Mondom nálunk télen ahol nem ment fel az mk2 Octavia 4x4, ott simán felkocogott a szomszéd V60 D6-ja.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
-
Gaben92
őstag