-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #16423 üzenetére
Jó de azt te is látod, sok a feltétel, valahol ki kell fizetni a "pluszt" Olyan nincs, hogy nagy is, magas is, automata is, megbízható meg nem szervizigényes, meg keveset is fogyaszt ... valamiről itt le kell mondani, ha dízel akkor bevállalja hogy lehet (nem biztos, de nagyobb eséllyel) szopóroller, és repülnek a százezrek, ha prémium szintén, ha benzines automata az kajálgatni fog stb. Nincs ingyen ebéd ... önmagában már ez a 160 kilóhoz elég nagy autót venni leszűkíti baromira a kört, ez már réteg igény, ha meg az átlagnál többet akarsz csengetni kell a kasszánál ugye ..
(#16426) blt.62. igazából ez a válasz neked szól, speciális igényeid vannak és nagyon leszűkíti ez a kört, valahol ki kell fizetned, ha tetszik ha nem, vagy itt vagy ott
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz barack1997 #16527 üzenetére
Nem japán, és nem 2000 utáni de E36 325-328i?
-
-v-
addikt
válasz barack1997 #16554 üzenetére
Helyes
(#16574) bitpork: még csak most lett vége a nyárnak, hova akarod már szervezni a jövő évit?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Eh de kár hogy ezeket csak japánban árulták ...
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #16819 üzenetére
Amúgy miért lenne visszalépés ?
Mert fos 4 henger
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #16828 üzenetére
Háát az octavia az mindig ilyen kettős ügynök volt, nem kompakt de nem is középkategória ... egy 3mas bimmer meg hiába sok tengelytávra de elfoglalja a technika a helyet, közelében nincs egy középkategóriának.
Octavia kombi után benézel egy 3mas touring puttonyába és sírvafakadsz -
-v-
addikt
Négyturbós motorszörnyön dolgozik a BMW?
Az az érzésem, előbb utóbb elérik az autók azt a bonyolultságot, hogy pár év használat után gazdaságosabb lesz az egészet kidobni úgy ahogy van, mint használtan üzemeltetni ...
-
-v-
addikt
válasz focvis #17047 üzenetére
Hát, egy quaife 1000 euró körül van, nem tudom a golfhoz van-e, vagy mi a gyári, de nagyjából annyival számolhatsz ja árra, mint a felára ... quaife az jó cucc, és élettartam garis, vagy valahonnan szerzel bele egy gyárit, csak csak rendelhető külön is alkatrészként, ha elérhető.
Berakni nem tudom mennyi pénz, szét kell kapni a váltót aztán kicserélni, gondolom pár ezresben benne van az is, mert nem kis meló.
Valami erőskét vettél, hogy kell bele?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hm régen nem így volt ... egyébként biztosan nem ugyanaz, mert az sti tud valami okosságot középen, tudod tekergetni az elosztást, hova menjen több, azt csak az tudja.
Honnan van amúgy az infó? Nincs vmi link? Régen tán még a wrx-ben is csak hátul volt lsd ... csak az sti-ben elöl hátul. Szerintem nyitott difi van elöl hátul az alap 2.5ös szívóban ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ja, nalad gondolom fekezgetessel imitalja a difizarat, minden forinton sporolnak a gyarak, meglepo lenne ha ilyen bokezuen mernek mindenbe az urtechnikat
Amit linkeltel doc ott azt irja, kozepen viszko van wrx-ig, dccd-t meg csak sti tud, ott van egy mechanikus difi is pluszban kozepen[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Enyémnél is +17Le és +20Nm lenne
...amit ígérnek Gyakorlatilag ha csak nincs nagyon elbaszva a gyári szoft, vagy valamiért direkt gyengébbre csinálni, akkor szívóra a chip tuning az mint halottnak a csók ... enyémen pl. baromisokat dob vezethetőségre, mert a gyári az egy nagy xar
focvis: most akkor veszel egy gti-t, jól értem?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #17132 üzenetére
-
-v-
addikt
Egyenesfutás, "handling"? Zaj? Nagy melegben sem lesz nyúlós?
Engem az aggaszt, egy kifejezetten télinek gyártott gumi is 2-3 év után sokkal rosszabb már havon/jégen, mint új korában .. szárazon még csak csak, de nedves körülmények között ahogy öregszik meg kopik elég gyorsan elveszti a jó tulajdonságait. Akkor ez, ami újonnan is már olyan kompromisszumos gondolom, mert mindenhol jónak kell lennie .. -
-v-
addikt
válasz EQMontoya #17426 üzenetére
Jaja ne is mondd, én az összes gyökérrel összefutottam ma, kimentem Nagykovácsiba meg vissza, kb. a hétre ki is vezettem magam, annyira besokalltam ... bátyámmal jártunk utána M7-esen is, ah baz semmit se érnek ezek a jobbra tarts táblák, egszerűen elképesztő hogy amikor forgalom sincs is annyira sikerül balfaszkodni hogy 3 sávon se lehet értelmesen közlekedni, ostobán néz ki mindenki a fejéből, látod azért nem megy le mert neki stresszes művelet a sávváltás, még ilyen gyér forgalomban is, ugye ha egyszer lemegy "akkor majd vissza is kell jönni" és inkább le se megy mint valami ilyen statikus útakadály, ha villogsz rá akkor meg bután néz nem érti mi történik Számomra egyszerűen megdöbbentő néha, milyen emberek közlekednek az utakon
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- Call of Duty: Mobile
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen