-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #17776 üzenetére
Welcome to the future Hungary, Bro...
EQMontoya: Duppla lett, azt hiába szerkesztem... De azért köszi az észrevételt...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Remekelek28
őstag
válasz bitpork #17835 üzenetére
Olcsóbban kijönne,mintha érzékelőst veszek. De igazából nem ott csináltatnám,ahol ezt mondták. Mert van árban olcsóbb is,csak ott vajon át tudják e tenni. A fogarasi úton,most munkadijat nem számitanak fel.
Szerintetek ez lehetséges,hogy működőképesen át lehessen tenni?
képet dobok fel az érzékelőkről,ha szükséges. -
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #17835 üzenetére
Bitpork: Egy kis nosztalgia? Ghia felszereltség, 2.9 V6.(tudom, neked 2.8 volt) előbb álltam be vele, hááát így szétcsapatva is(bontóból elhozva gombokért) amilyen finoman gurul, az a rásegítés, a fotelek áááá leírhatatlan azokhoz képest, amiket szoktam vezetni (Laguna, Sandero, Sierra, Fabia, E36), már 10 méteren belül lehetett érezni a kategória különbséget, így 25 év távlatából is. Amíg ilyen autókat lehet venni és hajtani, soha nem vennék újabb, alsó kategóriás autót.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #17850 üzenetére
Annyi van a kombi sierrában is, teljesen síkban van minden, 2 méter Itt még a csomagtérajtót se tudjuk felnyitni. Kicsit hiányos a beltér, hol lenne a nyitója? Kulccsal nem nyílik, bemászva nem férek a zárhoz, mert burkolat van rajta. Remélem elektromosan nyílik, mint az új Scorpio, mert akkor izzítom a flexet'.
De! 3000-es fordulat alatt tud ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #17863 üzenetére
Jóóó, de gondolhatod, hogy a zárszett és a gyújtáskapcsoló vajon egy garnitúrából való?
Gyújtást tudod, hogy kellett adni? Helyzetjelzőt kellett kapcsolni, arra volt fixre húzva a gyújtás. AC fölé ablak vágva, hátsó fék T-elosztóhoz ablak vágva a csomitartóból. Ez egy éve egy bánya melletti bontóban volt csapatós autó.
Jóvan' flex és kalapács majd kinyitja.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #17869 üzenetére
Nem titok, meg én ide is kommentelgetem az aktuális dolgokat, még ha senkit se érdekel Legyen nyom az éterben Motort+váltót már elhozatal előtt féláron többért eladtam, mint amennyiért a kocsit vettem, ez a páros az eddig féltulajdonomban levő kombiba kerül(2 literes motort váltva): kiskereszt A futómű pedig az immár teljes tulajdonomban levő, leendő 'verseny"autómba kerül: kicsit viseltes. Maradék meg bontás és méh. Mást ezzel már nem lehet kezdeni. De utcára most már tuti ilyenem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #17921 üzenetére
tehát csak a noxon rugózni, struccpolitika.
Ebben sajna teljesen igazad van. De vegyük észre, hogy a CO2-n rugózó kretén EU juttatott minket oda, hogy bár a benzineseink is kormolnak! Szóval itt ment a CO2-n rugózás, aztán minden mást, ami sokkal károsabb, pufogunk halomra.
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #17923 üzenetére
zemberek védelmében azért annyit hozzátennék, hogy nem szagemberek, nem kötelességük érteni hozzá, tehát részükről jogos a felháborodás, ha át lettek basszintva. szerintem normális gondolkodású, jóérzésű ember örömmel veszi azt és esetleg még áldozni is hajlandó rá (lásd kék, zöld és egyéb eco-kivitelek), hogy kevésbé fossa tele a világot mindenféle szennyezőanyaggal a lehetőségekhez képest, mert gondol arra, hogy talán akkor a gyereke, meg az unokája is fogja még látni a Napot, mert nem lesz olyan durva szmog.
politikusoktól azért lenne képmutató dolog a felháborodás, mert esetleg konzultálni kellett volna szakemberekkel, akik megmondták volna, hogy nem lehet úgy leszorítani a CO2-t, hogy más oldalon ne boruljon fel az egyensúly. illetve pontosítok a megfogalmazáson, ilyen rövid idő alatt nem lehet megfelelő technológiát kifejleszteni, hogy egyenletesen, minden értéken javítva vagy legalább nem rontva csökkenjen az emisszió. na ezért kurva nagy hunyó az EU ebben a témában. nyilván az autógyárak is elsősorban a pénztárcájuk miatt sipítoztak, de azért benne volt az is, hogy amint az bebizonyosodott, tényleg nem sikerült megfelelő megoldást találni az emisszió csökkentésére. -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #17925 üzenetére
óra szerinti csodavárást ne keverjük ide. egyrészt ez egy globális probléma, másrészt főleg az újautó vásárlókat érinti/érintette.
lehet rosszul látom és a zemberek szeretik, ha át vannak verve, de én nyugodtabban töltögetném az üzemanyagot az autóba, ha az a katalógus szerint is 7litert fogyaszt, nem pedig állítólag 5-öt, ami nyilvánvaló nonszensz. ez mondjuk usában ugye megoldott dolog, nem is értem, hogy itt miért nem lehet egy rendes fogyasztásmérési ciklust bevezetni... mert az oké, hogy adózási szempontból a katalógusérték számít, node a fogyasztás az leszarja, hogy mi van a katalógusban, azt a valóság alapján fizeted. flottaüzemeltetőknek is egyszerűbb lenne az élete, ha nem kéne barkochbázniuk ezzel. -
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #17927 üzenetére
Ez amúgy tényleg elég nagy hülyeség, de nem csak a németeknél terjed. Anyám is szörnyülködött, mikor mondtam, hogy lassan 200 van a kocsimban. Ehhez képest a pedálgumikon minimális kopás, a kormányon abszolút semmi nyoma kopásnak, ülés bőrje is szép, az alcantra hibátlan, visszatekerném 120-ra, itthon simán elhinnék.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz bitpork #17947 üzenetére
Lehet, hogy eljön meg a Tesla ideje, de azert en azt meg eleg tavolinak erzem.
A többi autogyar hibrid megoldasa szvsz, elöbb fog teret hoditani. Meg azert akarhogy is, mindegyik komolyabb autogyarnak vannak mar szeria gyartasu full elektromos kis kategorias autoi, amik a realitashoz sokkal közelebb allnak, mint egy tesla S . Azok sem a baberjaikon ücsörögnek es csak gyartjak homokbadugodt fejjel a dizeleket -
Declare
őstag
válasz bitpork #17970 üzenetére
nyilvan egy V6 3.0 literese ha "halott" is jobban megy, mint egy 1.6 os dizeles , de azert irtam oda, hogy altalaban. Plane kisebb motoroknal. Ellenben mondjuk a navara 2,2 vagy 2.5 (most nem vagyok biztos melyik) dizele is halott 2000 alatt es könnyebben lefullasztom, mint egy 1.4 benzinest, mert mas a karakterisztika gondolom
(#17971) Zsombe hat azert az erdekes azt inkabb elfogadom, hogy lehet ugy vezetni a hondat es a golfot, hogy a honda jobban fogyasszon, de hogy egy ~1600 kg vs ~1300 kg auto ~2.2dizel vs ~1.6 dizel auto azonos körülmenyek közötti hasznalatakor a nagyobb es nehezebb fogyasszon kevesebbet, hat azt en csak sajat szememmel latva fogadnam el ettöl meg barmi megtörtenhet
-
-
válasz bitpork #18079 üzenetére
Az se egészen fér a fejembe, hogy vki hogy nem tudja legalább egy hétre előre, hogy 1000km-t utazna, nemzetközileg. A múltkor az indulás előtti órában (!!) két csaj mindenféle előzetes kommunikáció + találkahely-megjelölés nélkül befoglalt hozzám Oszkáron, még láttam a foglalás befutását, hogy mérgelődhessek egy sort (az oszkár pénzt kér, ha valaki foglal nálad - szerencsére a foglalás utólag is törölhető, bár eltartott egy dbig, amíg megtaláltam a lehetőséget).
Természetesen csak Bécsig mentek volna - no azóta megtanultam, hogy ritkítsam a köztes állomásokat. Persze még így is képesek a legrosszabb kombinációkat kifogni, legközelebb a hirdetés szövegébe leírom, konkrétan mit vállalok és mennyiért. Utóbbi kérdés is egy vicc, a blabla és az Oszkár is maximálja az árakat, nem is kicsit: sorra jelentkeznek a népek, hogy a "kiírt ár szerint" 25 EUR-ért szeretnék, ha bemennék értük München belvárosába, és az út végén be Pestre (mind2-t elkerülném alapból). Ja, és "annyi cuccom van, mint egy terhes elefántnak". LoL, akkor gyalog jösz fiam, mert én ugyan nem szivatom magam + koptatom a kocsit a dugóban pár db egyeurósért
Szintén érdekes állatfaj a "Hi I got friend, 4, can u bring us to Munic" .
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #18239 üzenetére
" Én 4-5 éves gumit szoktam venni, jellemzően télit 7 mm körüli bordamélységgel amik nem hibásak, és max 2 szezont használom mert elkopik"
Minthogy egyszer vennél rá újat ami 4-5 szezont kibír normál használat mellett. Kb anyagilag is ugyanott vagy mivel ahogy mondtad 2 évente veszel "újat" a valódi újjal meg kihúznál 4-5 évet. De hát mindegy, nem egyformák vagyunk.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #18243 üzenetére
"Viszont az nem fér a fejembe hogy hogyan lehet pl nekem úgy közlekedni, hogy soha nem a gumin múlik a megállásom és a szituácija elkerülése"
Honnan tudod,hogy nem(csak) a gumin múlik? Akkor mi tapad az aszfalthoz? Oda vonzza egy mágikus erő?
Tény hogy nem csak a gumi számít de azért ez nem jelenthető ki ilyen simán szerintem.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #18251 üzenetére
Én értem mit akarsz ezzel elérni, csak kételyeim vannak afelől, hogy ezzel mennyivel vagy előrébb. Na de kegyen így. Maradjunk a te gondolkozás módodnál (ha már muszáj).
Ezek alapján miért nem veszel egy nyári és egy téli szettet ugyan ennyi idősen? A téli 1 szezonnal tovább bírja, a nyári akár 3-at is kibír. Így 2,5 év alatt fél évvel tovább használnád és! nyáron nem télivel mennél, ami nem feltétlenül hülyeség. Plusz ezzel megspórolod az egy évi gumisig tartó út károsanyag-kibocsátását, mert egyszerre gumiztatnád, csökkenne a nyári üzemanyag költség, ami szintén környezetkímélőbb. És egyenletesebb lenne a "parlagon" heverő nyári-téli gumik elhasználásnak az aránya. Bonus: Az idő pénz, időt is spórolnál.
Így megmaradni az érdekes módszered is és még haszna is lenne. Miért nem így csinálod?
Én is szeretem elhasználni a gumikat, ezért érkezik 2 hetente egy ilyen szállítmány:
Most télre csináltam helyet 100-150db ilyen aranyoskának, hogy ne maradjanak parlagon.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz bitpork #18356 üzenetére
Nem tudom melyik modelrol beszelunk pontosan de barmelyik grand Cherokee tobb mint 2000 kg a 2015-os eresztes az motormerertol fuggoen 2370kg+
A lenyeg az hogy meglepo ha egy kozel 2x akkora tomegu autonak kisebb a fektavja.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #18356 üzenetére
Offroad tetőcsomagtartó pótkerékkel, trepnikkel, kannával, négyen ültek benne (család gondolom), és 2,15t az üres súlya papíron; én ezt lazán 2,5 tonnára tippelem (főnököm XC90-e is papíron 2,22 tonna, mérlegen 2,4et mutatott, és a lefele kerekítés az általános a hivatalos adatoknál).
szerk: Aminek két púp van a fényszórójánál, kb 2005től gyártott.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
do3om
addikt
válasz bitpork #18395 üzenetére
Persze.
De ha berakják ingyen (ez minimum lenne) a későbbi cseréket ki fogja állni? Direkt nem azt vettem, az hogy e nélkül nem jó nem az én hibám, ma már nem vennék WV-t, előre látom hogy 100e-ket buktam, van akinek ez nem sok nekem az. KP-ben fizettem, nem kevés volt összeszedni.
Azt sem tudom elképzeli ezt hogy gondolnák majd? Bevitetik a kocsit a 80km-re lévő vw szervizbe majd hazajövök ahogy tudok, dolgozni megyek ahogy tudok.... mert nem hiszem hogy 1 óra lesz az.Meglátjuk hogy állnak majd a dolgokhoz, ha van eszük korrektül, ezzel még menthetnek valamit a hírnevükből.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs