-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
azt hittem, hogy itt is lehet úgy machinálni a szerkezeten belül, mint az ajtókba való hengerzárnál. ott úgy van, hogy ha beviszem a megfelelő zárashoz az akármilyen zárat, és viszek egy akármilyen kulcsot, akkor a zárat be tudja úgy hangolni, hogy nyissa az adott kulcs
persze ez simán lehet más megoldás, ahol ilyenre nincs mód, csak ez volt az elképzelésem
-
DeFranco
nagyúr
nyugi, fókám van, az utóbbi két hónapban ha ötvenszer nem nyitottam motorházfedelet, egyszer sem
amúgy nem rossz ez a zár, akár rá is mondhatnánk, hogy tulajdonképpen jobb, mint a bowdenes, itt biztos nem szakad a bowden, ha épp a legfontosabb lenne. de ne mondjuk rá. szerintem tök mindegy, hogy ilyen vagy olyan, ez sem kényelmetlenebb egy fél fokkal sem. embléma elfordít, kulcs bedug, balra-jobbra kész. kocsiban meg zár kinyit, ajtó kinyit, lehajol, bowden húz, előremegy, kallantyú húz, emel. nincs nagy különbség.
-
DeFranco
nagyúr
Annyi bajod lehet, hogy kanyarban lefulladsz. El lehet kerülni, ha a lábaddal kompenzálsz, meg igazából talán lehet játszani azzal is, hogy emeltetsz az alapjárati fordulaton, de szerintem ezek csak akkor kellenek, ha gond lesz vele. Teszteld először, aztán majd kiderül. Adj rá terhelést, klíma, lámpa, esetleg refi ködös, ha nincs körülötted senki, max. venti, rádió, ablakfűtés, aztán alapjáraton kanyarogj. Kell menni-csorogni vagy 20 percet, mert vagy beesik a fordulat vagy nem, de akkor kiderül ha gond van vele.
Aztán ha beesik, akkor kapcsolgathatod le sorban életszerűségi sorrendben a fogyasztókat.
-
DeFranco
nagyúr
Nekem dugóban araszolásnál eseget be a fordulat néha (kuplung kinyomva, fékezgetve, amikor csak pár lépést halad a sor) meg régen még a szoftverfrissítés előtt csinálta lassú kanyarodáskor is (ilyenkor is kuplung kinyomva, tehát alapjáratra - illetve alá - esik a fordulat)
Ezért javasoltam így tesztelni.
Fókánál van ilyen bug, hogy ha a fojtószelep elkoszolódik (előfordul) akkor nem bírja tartani az alapjárati fordulatot és esetleg le is fullad - pont kanyarodáskor szokott előjönni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ejjmá' alapjárati szelep. Assetudommivan
-
DeFranco
nagyúr
én is nézegettem most a váltót, hogy mintha nem lenne olyan sima mint eddig (pontos, nem téveszt, csak váltáskor az üres meg a sebesség között van egy pont ahol érzem, hogy jobb megállni kicsit, mintha lassú lenne a szinkron, de gyorsan is beveszi, nem recseg, meg semmi, csak érződik, hogy kézzel billentem át a holtponton), de aztán rájöttem, hogy csak az elvárások nőttek eddig is lassan váltottam, nem rángattam, valószínűleg csak most találtam ki valamit, hogy ne legyen minden OK
vagy a kuplungtárcsa kuka végleg, ez a másik lehetőség, igaz nem csúszik.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #5466 üzenetére
nekem már nem mutatja, mert a képfeltöltést nyilván blokkolja a proxy, de valami olyasmi rémlik, hogy vigyázni kell, hogy ne guruljunk le a váratlan lépcsőn az emelkedő után, meg a csúszda alatt sekély a víz...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Joker88 #5546 üzenetére
Adásvételit adod (az ő példányát persze), eredetvizsga nála van, forgalmi, törzskönyv, kulcsok, és kb. ennyi. A biztosítónál szerintem le kell jelenteni, hogy eladtad, nem a te biztosításodat viszi tovább úgy sem, a tiédhez nincs is köze. Meg persze papírok (szervízfüzet ha van) tartozékok, ilyesmi.
Okmányirodánál 15 napod van kijelenteni, a legjobb ha együtt mentek be átjelenteni, de nem kötelező.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tomi0703 #5743 üzenetére
Volt egy gyári töltőm a GPS-hez, annak elszállt a biztije (1A) az autó vonatkozó biztijével (5A) együtt. Gondolom volt valami zárlat. Ezek után vettem az ebayről egy töltőfejet, és meglepve láttam, hogy nincs benne egy fia biztosíték sem, egy rugó köti össze a csatlakozót a nyákkal.
Most akkor kösd össze a pontokat, hogy mi van akkor, ha akkora fesszel kínálja meg az autó véletlenül a telót vagy a gps-t amitől az 5A-s bizti is leold. Inkább nem kockáztattam.
USB kábel ebayről 23 Ft kb. veszel egy micro meg egy mini usb-set is, aztán cserélgetheted, attól függően hogy telefon vagy gps jön
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5761 üzenetére
Amíg más tipp nem jön: az ajtó felső sarkánál szoktak benyúlni a gumiszigetelések között valamivel, és úgy kinyitni belülről. Lehet van jobb megoldás.
Pótkulcs?
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5763 üzenetére
Nincs típusismeretem, általánosságban írtam, hogy amíg nem jön más segítség, ezen lehet gondolkodni
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5766 üzenetére
Csinál egy hurkot egy zsinór közepére, amit majd meghúzva meg tudja "fogni" vele a zárgombot.
aztán az ajtóra átlósan tarva (b oszlop alját a oszlop tetejével összekötő átlóval párhuzamosan) bevezeti a felső sarkon a zsinórt, középen a csomóval a beltérbe
rápecázza a hurkot a gombra, megszorítja, felhúzza kész.
10 mp
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5769 üzenetére
Majd írd meg mi volt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5772 üzenetére
Ezzel kezdtem
@Munez: OK, csak hogyan
@Rivaul: tök mindegy mennyi idő alatt nyitja ki, raboló fogja benyomja az egyik üveget aztán nyitva van, az ajtózár semmitől nem véd azon kívül, hogy ki tudod zárni magad, meg alkalmi tolvaj fényes nappal nem nyúl be körülnézni a kesztyűtartóban. Elektromos rendszerek közepes autókban áthidalhatóak motortérből hasonló szintidő alatt, marad a tuto lakat, kerékbilincs, kormányzár. Amiket szintén kb. 5 percet vesz igénybe hatástalanítani.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz MasterMark #5776 üzenetére
OK, világos, csak örülök magamnak.
-
DeFranco
nagyúr
a debica nem azért szar mert szar, (egyébként szar is) hanem mert hajlamos a meglepetésszerű szálszakadásra, amiből komoly durrdefekt lehet, és akkor ennyit az olcsóságról. ha nem is történik baleset, lehet egy új pár gumit venni, akkor meg már michelin árban vagy a végén.
a barum egy nagyságrendekkel jobb, de mégis budget gumi, minimálisan drágább a debicánál.
a többi gazdaságos auchan-tecsó gumi is lehet olcsó, cseszheted, ha vizen nem tapad (2-3 év után biztosan nem, mert úgy felkeményedik, mint egy minőségi gumi 8 év után) és beleállsz az előtted levőbe. nem lesz nagy csatt, csak a lököst bontod le, és akkor tedd a gumi árához a fényezést, meg a malust.
szóval pénztárca ide vagy oda senkit nem beszélnék rá ezekre a gumikra.
barum abból a szempontból jobb, hogy jegyzik, tesztelik, és nem is ér el rossz eredményeket a teszteken, sőt, felső félben végez, mégsem egy ökör ára.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
akármennyit adnak el belőle, akkor is szar a vízen futása és akkor is felkeményedik.
és akkor is annak a leggyakoribb a szálszakadása, nem abszolút értékben, hanem arányaiban.
nekem is volt debica, nekem is szálszakadt (pontosabban még csak húzódott), 3 éves, szite nem is kopott, 185/65R14, 10k-ért vihető a szett.
reszerk: mennyi egy debica? mennyi egy barum? akinek nincs pénze legalább egy barumra, az tegye le az autót és ne autózzon, mert ezzel nem csak magát hanem az én és a családom biztonságát is kockáztatja. ennyi. tudta mivel jár az autótulajdonlás.
szerk: debica 12,5k barum 13,5k 195/65/r15-ön. ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
a magyar melléknév, kisbetű, nem azzal fogod kifejezni a magyarság felé a tiszteletedet, hogy nagy betűvel írod a jelzőt, hanem hogy megtartod a nyelv helyesírási szabályait
a szomorú magyar valóság meg az, hogy mindenki többnek akar látszani, ami, senkinek nem a család szájától kell elvenni a falatot, amikor gumit választ, ez demagógia és nettó faszság. belemagyarázás. van pénz lóra, legyen zabra is, vagy tetszik lecserélni a lovat szamárra.
nem téged minősítelek, de ez a helyzet. lehet szarrágónak lenni (megint csak nem rád értem) de ne ideologizáljuk meg, hogy Magyar Zemberek Sorsa Nehéz meg Ezértartittezazország.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz nepszter1 #5886 üzenetére
vissza kellett volna akkor vetetni a szerelovel amikor mondtak itt a tobbiek nem benyelni a bekat. atvagott benneteket egy szettaposott torkaveres szarral, egy forintot nem szabad kolteni ra. kerjetek egy szakvelemenyt a kocsi allapotarol es vetessetek vele vissza. nem lesz egyszeru.
-
DeFranco
nagyúr
válasz nepszter1 #5890 üzenetére
'szt ki a pömpölőmet érdekli, hogy neki mi kell meg mi nem kell?
de jó, akkor gondolkodjunk logikusan:
tudta, hogy mit ad el nektek? nyilván tudta, profi, ő tudja a legjobban hogy mit vesz meg meg mit ad el, ebből él. te nem vagy profi, én nem vagyok az, mi gyakorlatilag csak tippelgetni tudunk azon a piacon, ahol neki teljes rálátása van. pontosan tudta, hogy mit ad el nektek. szart.
megjavíttathatta volna, ha a akarja? persze, megjavíttathatta volna, méghozzá sokkal olcsóbban, mint amennyiért ti most megcsináltatjátok, de nem akarta megjavítani, mert így szarul is eladja. öntött bele pici csodaadalékot, amivel a próbakört megbírja, aztán szaladjon a paraszt. mi következik ebből?
ki fogja fizetni nektek a javítást, vagy annak egy értékelhető részét? lócitromot fogja kifizetni, egy fillért nem fog adni, ha erre a kocsira költeni akart volna, megtette volna mielőtt eladja.
miért húzza mégis az időt, és miért mondja mégis, hogy csináltassátok meg? azért, mert nagyon jól tudja, hogy innentől kezdve, ha százezres nagyságrendben belelapátoltok pénzt a kocsiba, onnantól van neki nyert ügye, mert onnantól már nem fogtok elállni a szerződéstől. egyrészt onnantól bizonyíthatatlan, hogy mennyire az ő sara a dolog, és mennyire volt eredendően szar az autó, amikor megvettétek, másrészt meg rálocsoltatok egy csomó pénzt. legrosszabb esetben felajánlja, hogy OK, akkor pénz vissza, és az életben nem láttátok egymást. belementek? nem mentek bele, mert bukjátok az átírást, meg bukjátok azt a rakat lóvét, amit beleöltetek, mert abból egy fillért nem fog visszaadni, nagyon-nagyon maximum csak a vételárat.
inkább meg fogjátok tartani az autót, akkor is ha szar, akkor is, ha még így is véres a torka, mert már túl sokat buknátok rajta. ez pszichológia. játékelmélet.
és ezt ő pontosan tudja. ebből él. ezért küldött benneteket szervízbe. és ezért nem lett volna szabad állapotfelmérésen kívül semmit nem megcsináltatni rajta, hanem az első komoly hibánál látlelet és vissza a feladónak az egész szar úgy ahogy van, kenje a hajára. az sem lett volna egyszerű kör, de lett volna esélyetek.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
na akkor most azt mondd meg, hogy mitől fog magasan a kuplung? ha jól tudom, az elkopott tárcsa miatt (hamarabb elengedi a két tárcsa egymást)
ez viszont akkor törvényszerű, hogy először elkezd egyre magasabban fogni, aztán csúszni, vagy ez is az is, vagy nem vagyok sikeres ember?
-
DeFranco
nagyúr
típusismeretem nincs, de lehet meghülyült a központi zár, vagy akad valamelyik zárómotor.
velem az esett meg egyszer, hogy az egyik ajtó nem zárt be (a többi nem nyitott vissza, de ez gondolom típusfüggő is). a hiba annyi volt, hogy az évek alatt annyi finom por összegyűlt a burkolat alatt, amitől beállt a zár. kiszedve a zárat meg kitakarítva megjavult.
rosszabb esetben, ha elromlott, akkor lehet csere lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz csababarca #6226 üzenetére
felelősségbiztosítást nem kell, de olyan biztosítást érdemes, ami téged biztosít, lehetőleg minél szélesebb körű (elszállítás, hazautaztatás, javítás)
kint azért zorall tud lenni ha baj van helyismeret esetleg nyelvilsmeret nélkül
-
DeFranco
nagyúr
Te, szerinted a rántópad mekkorát pofoz a hátsó futóművön? Én féltem. Azt mondják az okosok, hogy az oldalsó ütést nem szereti a hátsó futómű, itt meg azért töredék másodperc alatt ránt arrébb egy-két tonnát a pad, másrészt meg ha elmászik a futómű és állítani kell, akkor tudod mi van...
@raczger: a fentiektől tartok, amúgy tervezem én is elmenni, kifogok valami jó kupont vagy akciót és megyek, csak a tömegnyomortól tartok egyedül, jó lenne, ha lenne minél több lehetőség gyakorolni. "Mi" (én csak néző voltam) is 8-an voltunk, annál többet nem szabadna pályára engedni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!