-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #14437 üzenetére
lejtőt írtam, nem emelkedőt, visszaváltani is tudok (tudom, nem ingem )
viszont tényleg szokatlan a helyzet, és amit ti éreztek már, ösztönből vagy rutinból fel tudjátok mérni, hogy mit és mikor lehet, az "nekünk" hajmeresztő vakmerő bátorság sokszor. olyan előzéseket éltem át, hogy folyamatosan idegből remegett a lábam a féken, hogy most töri össze magát. lejtnek fel beláthatatlan kanyarban lendületből.
nyilván tudta mit csinál, csak nekem tűnt úgy, hogy ha jött volna valaki szemből, akkor ott emberhalál lesz (valszeg mind a 3 szereplő kotta szerint reagált volna, ha mindhárom őslakos). persze nem én tartottam fel, én a sorban haladtam egy teherautó vagy másik jármű mögött.
szóval türelem, tornaterem
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #14442 üzenetére
szerintem az ideális a türelem és az előzékenység kombinációja lenne. aki gyorsan akar menni, az addig türelmet gyakorol, amíg biztonságosan nem tud tovább gyorsan menni, aki meg valamiért lassabban halad, az meg az első adandó alkalommal előzékenyen elősegíti az előbbi továbbhaladását.
nekem valahogy ez áll a legközelebb egy ideális közlekedési kultúrához. menjen lassan ha akar, 100 oka lehet rá, tökre mindent meg tudok bocsátani, ha ennek ellenére látom, hogy törekszik, és ahogy lehet lehúzódik és elenged, hadd menjek.
szerk: ettől függetlenül ott tényleg csak úgy lehet, ahogy írod, a félelem meg a habozás tud aprítani rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Snoop-y #14444 üzenetére
nem a naviról beszélt, hanem a telóban levő a-gps-ről (assisted-gps), ami esetenként nem teljes értékű gps, nagyon nehezen talál, ha egyáltalán talál jelet mobilnetes segítség nélkül.
-
DeFranco
nagyúr
ettől még lehet beszélgetni a sci-fi-ről
szerk: az meg, hogy elöl indokolatlanul lassan mazsola megy, az nem nagy feltalálás, hiszen ha nem menne indokolatlanul lassan nem menne elöl (hanem hátul egy másik mazsola mögött), és ha nem lenne mazsola, nem lenne mögötte sor, tehát nem lenne mi előtt mennie, mert mindenkit elengedett lehetőség szerint.
viszont hogy a mazsola beérése kellően hosszú úton biztosan bekövetkezik bármilyen útvonalon az nem a jelenlegi helyzetet magyarázza, hanem logikai szükségszerűség.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz F_Zolee #14564 üzenetére
szerintem minimális tettlegesség (ablaktörlő felhajtása) is felesleges, abból lesz az, hogy mindenki csak egy kicsit tesz rá, és kerékkiszurkálás lesz a vége.
én írnék vagy sokszorosítanék egy normálisan, tisztelettel megírt levelet, hogy sok gyerek sok csomag, szeretnék a házam előtt megállni legyenek kedvesek tisztelettel máshova előre is nagyon köszönöd stb.
ha ez nem elég semmi nem lesz elég, de akin fog azon fog így is. minden nap odatenni előbb-utóbb mindegyik megtanulja.
-
DeFranco
nagyúr
szerencsétlen hármas mondeos...
házunk előtt piszok nagy parkoló, zsákutca amúgy, tehát a végén megfordulsz úgy mész ki. szélessége 5 autó hossza legalább, lehet 6, hosszra egymás mellett elfér 20. töltöttség nem szokott 70% fölé menni, van hely, főleg a fordulónál, kukásautó simán megfordult volna, kétszer...
erre sikerült úgy megfordulnia, hogy telibe kapta a padkát a jobb elsővel, gyári tárcsa letört, gumit kiharapta a padka... nagyon benézte szerencsétlen.
-
DeFranco
nagyúr
a notóriusan mellettem parkoló ürge egy 80 éves se hall se lát ember volt, a gyönyörű 323-asát úgy legyakta fél év alatt, hogy komolyan nekem fájt, havonta törte rommá az egyik oldalát. plusz rendre nyitva felejtette azt is, meg az előzőket is, egyet tuti így loptak el neki, gyakran még az ablakot is lent hagyta.
na ez szerinted hogy vezetett a forgalomban?
meghalt szegény nem rég, Isten nyugosztalja. a kocsi azóta is itt áll, nem tudom mi lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
amúgy ez nem néz ki akkora balféknek, lehet csak megzavarta valami. a hétvégén én is ordítottam egyet, amikor pont egy elég necces helyzetben (jászsági faluban útfelbontás, alapból útszűkület, amit még szűkebbre vesz egy munkagép egy ponton: itt jön szemben egy astrás, aki nem érti, hogy nem kibaszásból megyünk a sávjában, és az előttem levőre is rárántotta a kormányt nevelő célzattal. épp nézzük egymást szigorúan, 5-5 centire a munkagép jobbról, astra balról, alattam bontott murva, amikor kib.ott nagy csattanás hátulról... nem kicsit ordítottam fel, hogy mi volt az, kiderült, hogy egy otthagyott cumisüveg szabadult el, pedig kőszabályt állítottam fel a gyerek érkezése óta, hogy rögzítetlen tárgy nem lehet az utastérben, pont emiatt) na ott simán padkáztam volna én is.
utána volt egy kis veszélyesüzem-biztonsági oktatás 15 percben ördögnóra-eredményhirdetés-stílusban.
-
DeFranco
nagyúr
az országúti szaggatott felezővonal hossza szabványos? ha igen, tudja valaki, hogy milyen hosszú a csík meg a két csík közti üres rész?
@[rvilike]: lépéssel mértem ki féktávot mértem amúgy, 100-ról milyen távon állok meg kb. 80%-os satuval.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
tekintettel rá, hogy 25 lépést mértem, ami szerintem nincs 25 méter, vagy a teszt hazudik, vagy valami nem stimmelt (brillantis 2) igaz meleg volt a gumi, mentem már vagy 50 km-t addigra. még ha teszem azt 80-ról is lassítottam (kicsit fejben rákészültem, meg az óra is csal - bár szerintem itt is az órát nézték) akkor sem egy nagyságrend ezzel a méréssel.
@tomcsi23: 6 milis profilmélységű 2013-as brillantis 2-k, [köz-csík-köz-félcsík] hossz volt a fékút, lelépve kb. 25 lépés. abs finoman beleszólt, de nem ropogott nagyon, féknyom nem maradt. az aszfalt új, pormentes, meleg, 50km-t megtett gumik.
azért nem satuztam, mert hátul ott ült a gyerek, nem akartam megijeszteni. meg a gumira se akartam véletlenül egy tenyérnyi egyenetlen kopást tenni, gumis szerint el lehet fékezni abs-sel is. beleléptem azért erősen, de nem toltam erőből tökig a pedált.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
úgy kb. hámúszra
gondolhatod mennyire dolgoztam ki a módszertant, 5 másodperccel a fékezés előtt döntöttem el, hogy itt most mérünk. majd egyszer unalmamban megnézem pontosabban.
reszerk: most rám ne bizonyítsd már, hogy mekkora hülye vagyok , mókáztam csak, nem vártam tőle semmi pontosat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kk831228 #14819 üzenetére
persze, először komolyan gondoltam, hogy úgy kb. jól (+-20%) mértem, tehát eldönthető hogy fog/nem fog a fékem, de miután kiderült, hogy az eredmény bőven hibahatáron túl van, rájöttem, hogy elcsesztem, és azóta én is röhögök saját magamon
nem vagyok az a típus, aki nem látja be a saját hülyeségét, ha úgy adódik. benéztem, ij kártya.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #94529552 #14821 üzenetére
folyamatosan ellenőrzött, karbantartott az autóm, bármilyen műszaki mérést vállalnék vele akár meglepetésszerűen is.
tárcsa-betét tart a csere felé, ezért is nézegettem, hogy jó-e még, bár még nem csikorog, és rendben is érzem vele a fékhatást, de mivel családot szállítok, ezért nem mindegy, hogy milyen állapotban van. de ez csak az én paranoiám, más nem nézegetné.
hangja nincs, fékez, nem ráz a kormány fékezéskor, üzembiztos és rendben van a fék.
@kk831228: fóka mk1 185/65r14-es gumikkal.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Runner_fxr #15003 üzenetére
tisztázzunk valamit, neked tanács kell vagy megerősítés? mert úgy látom a tanács lepereg rólad.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Runner_fxr #15005 üzenetére
szerintem akkor érdeklődj a bmw topicban, ott esélyesebb a válasz.
itt joggal féltenek a típustól, mert nagy eséllyel futsz vele nagy szívásba, mert rengeteg a lefingott lelakott elhanyagolt példány, és nem te fogod kifogni a szent grált.
persze léteznek jó állapotú megkímélt darabok, mint minden modell esetén, de mivel az a tapasztalat, hogy azokat kéz alatt eladják, vagy a nepper már a hirdetés begépelésekor telefonál érte, minimális eséllyel kapod el, így bár senki nem akar dementorkodni, inkább lebeszélnek róla puszta jóindulatból.
ettől még a te pénzed te autód, de ha eldöntötted hogy ennek ellenére te is megfutnád a körödet ezzel, akkor érdemesebb oda menni kérdezni a specifikus dolgokról. szerintem.
-
DeFranco
nagyúr
komolyra fordítva: örülök a szerencsédnek, végül is ez a lehetséges kimenetelekhez képest happy end. úgy látszik van még közös dolgotok az st-vel
@tomcsi23: olvastam erről egy elemzést, a lényege az volt, hogy a párzani kívánó állat a teljes kivilágítással és fúlos kürttel közeledő gigant elé is kiugrik, sok mindentől nem véd egy ilyen tücsökpötsch. logikus dolgokat írtak benne. ott van a csomagtartóban de még nem vettem rá magam hogy felrakjam.
@bitpork:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen