-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz i-sti #161858 üzenetére
Meg az E10 is belerohad.
Szerintem az ilyen gyűjteményekhez van garázsmester, aki azért megy velük, meg figyelgeti a szinteket. Már csak azért is, mert biztos a tulaj is szeretne vele néha menni, akkor meg ne olyan legyen az indítás, mint a One More Round-ban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz i-sti #161867 üzenetére
Nem tudom, kérdezd meg a Jay Leno-t, neki is van garázsvezetője.
Gondolom olyan nagyon hidegben nem állnak, fűtött a garázs. Beindítja, üzem meleg, megy vele egy kört a kertben (5 km...), kész. Gondolom ugyanaz a folyamat, mint a veteránosoknál.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kérdezgessetek terepfutó, terepbringás ismerősöket, hogy hova érdemes menni, ahol nincs ember, de elérhető autóval. Aki folyamatosan járja az erdőt, az tudni fogja, hogy mik a kevésbé felkapott helyek. Azok is szépek, csak lehet, hogy nincs közvetlen mellette aszfaltos parkoló, meg esetleg menni kell 100-150 m szintet. Börzsönybe, Naszályba tudok mondani ötletet. [link] [link] [link]
ez mondjuk 4-500 szintMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Magnum_ #162445 üzenetére
Fotózd le a hajtást és gyere át a bringás topikba. De nem olyan árak lesznek, amit szeretnél. Ha most nincs hangja, mosd le az autós cuccaiddal, olajozd be a hajtást és használd. A 2k-s bringagumi az olyan, mintha 10e ft-ért 17"-os autógumit szeretnél venni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #163035 üzenetére
Nagybátyámnak régen volt Moszkvicsa, beázott, és a pedálok alatt megállt a víz. Ha télen megfagyott, csúszkált a lába. Szerelőnek mondta, hogy csináljon valamit: fúrt két lyukat, problem solved.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #163351 üzenetére
15-ről alkudtuk le, úgyhogy buktuk a pizzát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz EQMontoya #165134 üzenetére
Rám villantott már felső szúrófénnyel kamionos, olyan, mintha vakuznának.
Milyen kulturáltan kinéző megoldás létezik hátsó ablakok alkalmankénti sötétítésére? Gyerek miatt kell, fóliáztatni nem akarok, ezek a bolti téglalap alakúak meg annyira nem tetszenek, mert nem fed teljesen.
Ez tök jó megoldás, csak egyrészt húzós az ára, másrészt nekem elég lenne csak a két ajtóra, de csak szettben árulják. 40e Ft-ért
youtubeMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz focvis #165181 üzenetére
Köszi az infót.
tboy93: ahogy írtam utána, céges, így nem fóliáznám. Meg én amúgy sem szeretem, bár hátul nem ülnék soha.
fant0mi: néztem, csak kellene valamii feedback, hogy jó, meg nem néz ki hülyén. Mert ha felrakom, utána gondolom már nem veszik vissza, hogy nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csabroncka #165458 üzenetére
Nekem volt olyan, hogy az előttem kb. 200 m-re haladó Bora hátuljára volt aggatva 2-3 bringa, és full kitakarták az összes lámpáját. Messze volt, de azért az érdekes élmény, amikor nem látod a féklámpát, de hirtelen közeledik az autó. Azóta nézegetem, sok autónál kitakarja. Kíváncsi lennék, hogy a biztosító ilyenkor kinek fizetne. Bár a dr. Herpy videók alapján az elsőnek, mert gondolom a hátulról jövőnek mindig meg kell állnia.
Mi amúgy tetőn visszük, mivel így a tartók tudnak menni az összes kocsira a családban.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tboldi #165561 üzenetére
Lehet, hogy befordult a motor, és nekinyomta a combod a kocsinak, ezért reccsent el, a térded meg máshol volt, ezért megúszta. Haveromnak a lába a blokk és a szemből jövő kocsi lökhárítóvas/nyúlvány közé került, neki az az első kép, hogy fekszik a kocsi mögött, a vezető ajtaja mellett meg ott egy csizma, meg egy nadrágszár...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz fant0mi #166016 üzenetére
Vácon is ez lett a divat pár éve, csak sárga a kör. Aztán volt olyan, hogy mindenki átment rajta, akkor kicsit domborították térkővel, mert rendes padka nem lehet, mert nem tud befordulni a busz.
Egy zsúfolt kereszteződést végre megcsináltak körforgóra, meg is oldotta a problémát, csak állandóan ki van bójázva meg szalagozva a közepe, mert kifordulnak a macskakövek.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szabonagyur #166041 üzenetére
Nálunk tegnap délután esett egy kicsi, és akkor csodálkoztam, hogy ilyen poros lett volna az autó, hogy most olyan, mintha összehányták volna. Aztán olvastam Jorus mosós sztorijában a poros esőt, és akkor esett le. Szóval igen, úgy néz ki ilyen esett.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz brumi1024 #166362 üzenetére
Szerintem az átlag ember nem fog belemenni. Egyrészt benne(d) van az ösztön, hogy mented magad, másrészt attól fog félni, hogy őt hozzák ki hibásnak, ő fizet (a sajátot). Ez a büntető fék is érdekes, mert ha úgy csinálják, hogy sávot vált, onnantól neked kell követési távot tartani. Mennyi időnek kell eltelni, hogy büntetőfék legyen, vagy követési táv gond?
Természetesen elítélem, előttem még nem fékeztek, de azért lehet, hogy ki hívnám beszélgetni.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #166496 üzenetére
Nekem most a 3M dual lockot ajánlották az ápolós fórumban, igaz azóta se rendeltem meg. De jónak tűnik, leszedhető, visszarakható.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #166522 üzenetére
Skodánál a kézikönyvben benne van. Azt mondja az 1,5 TSI-re: A motor, a vezetési módtól és az üzemeltetési feltételektől függően, fogyaszt némi olajat (max. 0,5 l/1000 km). Az első 5000 km alatt a fogyasztás e fölött is lehet.
Akkor a 30e km-es csereintervallumban, ha 15 l-t utánatöltök, az még rendben van, ugye?
Egyébként egy oldallal előtte meg azt írja: A motorkárok elkerülése érdekében a következő olajcseréig csak egyszer max. 0,5 l motorolajat lehet utántölteni a következő minősítések szerint:Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Esti kocsmai beszélgetés:
- Nem hiszed el, de amióta megvan a Honda Dio, azóta mindenki csak gyorsulgatni akar velem. Egyik reggel egy 5er meg egy Superb/Impreza biccentett piros lámpánál, de nem siettem, így lenyomták egymás között. Amúgy meglett volna mindkettő.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Jövő héten lesz elektromos hűtőtáska a Lidlben (most meg az Aldiban van). Jók ezek, vagy érdemes valami komolyabbon gondolkodni? Konkrétan a lidlissel valakinek tapasztalata? (A tc-s tesztet anno láttam.)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nardo Grey
Nekem valahogy csak pimpelt autón adja ez a szín.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #167240 üzenetére
Ami nem stock, hanem direkt a porban ül, stb. Az RS6, az stock.
Nem tudom, először talán a 3-as RS Octaviának volt ilyen színe, vagy valami más konszern autónak, már akkor se értettem. Mondjuk nekem nagy kedvenceim a fehér (sport)kombik, fekete betétekkel, króm nélkül, szürke felniken, szóval nem vagyunk egyformák.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha már úgyis a fogyi a téma, a hétvégén a Vác - Fehérvár távon (M2 - budai rp - Hegyalja - M7) 6,8-at evett az Octavia Combi 1,5 TSI, 1:05 menetidővel. Tetszik. Visszafelé ki akartam próbálni, hogy kulturáltabban mennyi a fogyasztás, de az M2-n jött egy almazöld Ibiza FR, aztán az is 6,7 lett (meg előtte volt egy rövidebb családi próbakör).
Az Ibiza FR-nél ha új, akkor az csak 150 lovas verzióban van? Mert a gugli szerint van belőle 180 ló is. De kb úgy ment, mint az oktáv. Mókás volt: elment egy Focussal, ami letért Dunakeszinél, én meg akkor álltam mögé, de jó 30-40 m távolságban. Egy kicsit elvette a gázt, és nézett a visszapillantóba, hogy akkor ez most egy sötét Octavia, de vajon lesz műszarfalas villogó, vagy sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz footy #167474 üzenetére
A széria felszereltség szerint pedig elég a Swing rádió, ahhoz már van SmartLink, illetve az első ülésfűtés is széria. Hátsó ülésfűtés meg a 3 zónás klímával lehet, aminek az össz ára ~160e Ft. Itthon, legalább is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #167567 üzenetére
Van bringás progi, azt hiszem évente 2x.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #167727 üzenetére
Amikor látom, hogy valaki nagyon jön, nekem meg nincs hely a külsőben, vagy azért nem fogok befékezni két lassabb közé, akkor egy jobbra indexszel szoktam jelezni, hogy látlak, ha lesz hely, akkor félre megyek. Nem nagyon szoktak levillogni. Az utolsó élményem egy S8 volt, de az szerintem a Balatonig stroboszkópozva ment, mert már 1 km-rel hátrébb villogott, pedig nem volt köztünk senki.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #167808 üzenetére
Milyen motor? A nagyobb benzines?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #168282 üzenetére
Nekem meg tökéletes az Octaviában, igaz, csak hátul sípol. Rendesen lehet vele parkolni, ha folyamatosan sikít, akkor van még 25-30 centim. Szerintem nem parkolok lassan. Bekapcsolva hagytam a vészfékezést, hátha egyszer valamit elnézek. A garázsba úgy kell betolatnom, hogy a fel mellé állok közvetlen, a tükör kb 2-3 centire van a faltól. Ez a régi autóval simán megvolt lendületből, itt ha gyorsan akarom végrehajtani, a fal közelsége miatt - amikor beforgatom a seggét - akkor vészfékez. Amúgy be lehet állni lendületesen, csak mozgatni kell a lábat a kuplungon, akkor tudja, hogy figyelek.
Ha már fordulatszám: kb 100@2000, 140@3000. 1400 körül sík úton 4 liter fogyasztást mutat, de annyit nem fogok vele menni így, hogy kiszámoljam, tényleg annyi-e. Egyébként a váltássegítő 1500-nál eggyel, 2000-nél kettővel magasabb fokozatot javasol...
Remélem majd az első szerviznél átírják a progit, hogy ne rángasson indulásnál, és akkor egy hibátlan autó lesz (nekem). Vizet, olajat nem eszi, de csak 2500 km van benne.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz fant0mi #168363 üzenetére
Itt ugyan ezzel a rendszerrel működik már pár éve a lámpa, csak 60-as korlátozás van (aztán lakott terület, majd a lámpa). A helyiek arra használják, hogy 60 felett mennek a radarnál, a lámpa pár mp múlva pirosra vált, így megállítja mindkét irányból a forgalmat, és ők be tudnak kanyarodni megállás nélkül balra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Reggie0 #168564 üzenetére
Szerintem is. Én mondjuk se nem autózom napi szinten Bp-n, se nem bringázok munkába vagy vásárolni, de tekerek évente 9-10000 km-t. Ha az lenne a cél, hogy az autós meg a bringás is jól járjon, akkor én a körutakkal párhuzamos kis utcába raknám ki a bringásokat, és azokat az utcákat autóval csak a lakók használhatnák (+áruszállítás). Mindenki, aki a másik "utcáját" használja, azt büntetném (autókat kamerával, a bringást meg kismotoros rendőrrel, az elől nem tud menekülni). A bringásnak sem élmény az autók között menni, kivéve azokat a kamikaze k*cs*göket, akik ezt direkt centizve teszik.
Az a baj, hogy például a bringásokat sem kérdezik meg, hogy szerintük mi lenne a jó.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha már hülye sofőr történetek vannak: tegnap a 12-es úton vezette a konvojt egy 6N Polóval egy 60 körüli pár, verettünk olyan 75-80-nal Kismaros után. A kóspallagi elágazás előtt meglátta a védát, beletaposott a fékbe, és 45-tel elcsorogtunk a kamera alatt (nincs semmi korlátozás, sima 90-es útszakasz). Miután elhagyta felgyorsított 100-ra, mentünk úgy egy kicsit, majd vissza 80-ra.
Ezután a zebegényi parkolóban lángosozás közben egy hangos szisszenésre lettünk figyelmesek, az egyik hölgy kicsit szűken vette a telepakolt kocsival a parkoló bejáratát, és a töredezett padka kicsípte a hátsó gumit. Megálltak egy emelkedős részen, majd nagy fejvakarás közepette nekiálltak 8-an (két kocsival jöttek) kereket cserélni. Emelkedőn, füvön. Gondoltam csak rákérdezek, hogy ugye nem csak a kézi van behúzva, vagy egy követ dobjunk már a másik kerék alá, de tipikus öreg tmk-s bácsiknak tűntek, inkább mentünk sétálni. Megtörtént a kerékcsere, előkerült a 12 V-os kompresszor is, hogy felfújja a full lapos mankókereket, de sikerült a művelet.
5,1-et fogyasztott az oktáv, mert sokan jöttek szemből.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #169295 üzenetére
Szerintem lesz benne, Octaviában is van, gondolom a Superbben sem volt feláras.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen