-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Kicsit unatkozom, régen költöttem már az autóra, meg amúgy is van benne 202 ezer km (a motorban kb. 150 e. városon kívüli km lehet), aztán a minap felugrott egy google-ad, hogy vegyek Xado Stage 1-et.Bárkinek bármi véleménye, tapasztalata, hallomása a cuccról?
2 óra múlva megvenném. Thx! -
veterán
válasz molnarpeter #149401 üzenetére
Horpadás: csak kívülről férni hozzá, így a cipőtalp nem opció sajna. 1 db horpi; profi 5-ért kihúzza, annál drágább az olcsó szett.
DPF - jó felvetés. Van még 1,5 órám.
-
veterán
válasz focvis #149395 üzenetére
Megvettem és szaGszerűen alkalmaztam a trutymót. A motor egyelőre túlélte, elhozott Zegre (~ 200 km dízelüzem).
Hogy miért?
- A hibrid időnként meglepetésszerűen* elindítja az erőforrást. Ilyenkor jól jöhet ha tényleg véd valamit.
- Muneznek általában igaza van (mondjuk a bőrápoló kefe nem létszükséglet).
- Kíváncsiság, új ingerek. Mégse cserélhetek folyton autót, télen különösen macerás.
- Nem találtam igazán negatív véleményeket a neten.* Valójában kiszámítható, de előfordul, hogy elfelejtem Pure-ba kapcsolni és bő gázzal indulok, aztán meglepődök.
Majd szólok, ha valamit észlelek. Azt írja, 1000 km kell a teljes hatás kialakulásához; jövő hétvégére megközelítem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-
veterán
válasz molnarpeter #149495 üzenetére
Mikorra várhatjuk az első fotót?
-
veterán
válasz molnarpeter #149524 üzenetére
Meg kell csipszelni. Nincs benne fűtőszál? (Apám nem panaszkodott az 1.3 CDTI Corsa D fűtésére.)
Pofás a fotón. -
veterán
válasz aero. #149681 üzenetére
Jól hangzik; gondolom az elején leizzadtál.
Miért resetelted? És mivel? Részleges olajcsere történt?Nálam augusztus közepén volt az olajcsere, sokkal jobb nem lett tőle. Aztán október elsején cseréltem akksit, utána egy-két héttel tűnt fel, hogy szebben vált. (De ugye nálam nagyon keveset megy az automata 1-2-3-ban; ott szinte mindig a villany hajtja.) Lehet, hogy nálam is erdemes lenne egy reset?
Amennyire tudom, úgy égész jó volt az olajod színe.
Milyen Androidos fejegység került bele? Hangja is jó?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az automatizált manuális váltóra szokás mondani; pl. Opel Easytronic, PSA-nak is van, talán a Fiat Selespeed is ilyen.
Szerk: 1. generációs Smart szintén.A fő baj velük, hogy nem képesek szépen kezelni a váltáskor megszakadó nyomatékfolyamot, rántanak egyet, ilyenkor bólogat az utasok feje. A gyakorlott sofőrök elveszik a gázt mikor vált a bohócváltó. Amikor meg elromlik, nehezebb szerelőt találni hozzá, se nem normál manuális, se nem automata.
A DSG is tkp. ilyen, de ott két db váltó és 2 db kuplung található a rendszerben, amivel megoldott a szép és gyors váltás.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz EQMontoya #149722 üzenetére
- Egy szett kerék: OK*
- Régi gumival: Határeset. Nagyobb értékű autót (szvsz!!!) érdemes minőségi gumival - ami nem feltétlen kell, hogy új legyen - árulni. Mert itt is feljöhet a kérdés, hogy mennyire foglalkozott vele a tulaja, ha vmi foscsi kínai lerúgott abroncs figyel a gépen.
- Tarcsi cuccok: Teljesen felesleges adni, ha amúgy van piacuk. Mondani sem kell, hogy van ilyened, mert belealkudja az árba ingyér' / megsértődik, hogy azért miért kérsz külön pénzt.*** Én a téli kereket az alkunál szoktam bedobni. Ha előtte rákérdez, hogy van-e hozzá téli; akkor természetesen van, de az autó ára nem tartalmazza. [Egy értelmes szett komplett téli kerék ér legalább egy százast (függ az autó típusától).] Ha az alku során adod, akkor érezze úgy, hogy már alkudott 100-at.
** Kb. ugyanez, némi apróságot vihet. (1x valaki sikeresen belealkudta a frankó téli felniket, és el akarta kunyerálni a waxot is, azt nem adtam ; de májusban aki megvette az autómat a hirdetett áron ÉS alku gyanánt vihette azt a téli szettet, amit én már nem raktam volna fel, annak adtam még egy vezetékszettet is 10 k értékben.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #149726 üzenetére
Ha jól raktam össze a képet, kb. Nagyvázsonyban, vagy annak a környékén laksz. Tipp: a hahun módosítsd az irányítószámod Veszprémre.
A fotókon ne ordítson a lógó tetőkárpit.
Ha vállalhatónak érzed az autó esztétikáját, javaslom a turbó képeket (12 db nagyítható fotó) 390 Ft-ért.
Az autót szép környezetben fotózd, ez lehet akár takaros rét / gondozott városi tér / porta, stb.Valaki linkeli plíz? FF.nek nem szabad, esetleg BBD?
@ EQM: Conti téli OK. Fúgg az értéktől, 10%-nyi gumit nyilván nem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #149733 üzenetére
Klíma rendben, ennyi. [pont]
Lehet, hogy kicsit vágnék én is a szövegen; de azért felezni nem felezném. Legyen tisztában vele az érdeklődő, hogy nem egy olcsó vackat vesz.
A képek alapján rendben van a gép. Lakkhibát sem erőltetném különösebben.EQM: Gumi, felni 1 kutya... legyen mondjuk kerék. arra gondoltam amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #149763 üzenetére
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szvsz a környezetvédelmi norma alapján fogják sávozni; esetleg dízel dupla. (szeretem a dízelt, de tényleg ótvar büdös tud lenni egy belvárosban)
Balaton: Vezessék be, aztán utána leengedhetik a vizet is a tóból. Az odalátogatók vagy a nyaralójuk után fizetnek építméyadót (pl. én); vagy idegenforgalmi adót a szálláshely után; esetleg strandbelépőt. A Bp-re ingázók ilyesmit nem.
(#149775) CactuS
Nekem sincs ingyenes parkolásom a kerületben, mert a fizetős zónán kívül lakom. Nálunk ráadásul este 8-ig kell fizetni a belsőbb részen (XII.); és így is vadászni kell a parkolóhelyeket.(#149774) Cifu
(Túl hosszú hsz-t írtál, majd később elolvasom, most mennem kell.)
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem egyszerűsítem le a problémát; csak a véleményemet (koncepciómat) írom, hogy én mit tennék a politikusok helyében; röviden ismét:
- muszáj lesz a dugódíj;
- a helyi szavazókat meg akarják kímélni a bp-i politikusok, az ingázók nem érdeklik őket, ők majd kidühönghetik magukat a bivalybasznádi, jászapáti önkormányzati választáson;
- lehet dolgozni a fenti településeken is, meg lehet lakni a Havanna lakótelepen is .
Ha valaki nem akar szarmelót falun, vagy panelban lakni és nem veti fel a zsé, az kiköltözött falura, de bejár Bp-re dolgozni - gyártja a dugót az egész városban. Emiatt a XI. kerületi lakos cumizik, mert kihull a haja míg beér az 5 kilométerre lévő, XIII. kerületi munkahelyére. Támogatni fogja azt a politikust, aki beveti a díjat.Mindenki fizetni fog a koncepcióm szerint, csak a hely lakosoknak, azaz a választóknak adnak mondjuk 90% kedvezményt.
-
veterán
válasz EQMontoya #149820 üzenetére
Ezert hiaba van rengeteg, rohadt draga parkolohely a belvarosban, a 80%-at a helyi lakosok hasznaljak, kozel ingyen.
Egyértelműen benne van a pakliban; ill. én is ismerek 1-2 embert, aki havi 30-at fizet(ett) a parkolóőrnek és nem veszik észre az autóját a banknegyedben.
Nem tudom, mit lehet tenni a belvárosi lakók autójával. A lakást már megvették, az autót már megvették. Tokióban erre van a kei-car szabály: ha nem tudod igazolni a garázst (?), akkor csak pöcsköszörűt vehetsz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #149838 üzenetére
Erről jut eszembe az "ingatlancápa" haverom; 11 db garázs-, ill. beállóhelyet vett nem fizetős lakóövezetben Zuglóban; ebből 10 hely mindig ki van adva. Egyszerűen több az autó, mint a közterületen rendelkezésre álló hely.
Nekünk egy kiadó garázsunk van, szintén nem fizetős lakóövezetben; 4,5 éve bérli egy srác. Már kifizette rá az autója árát (ne ázzon a Milleneum Fabia).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MasterMark #149878 üzenetére
Én szépen kértem egy gumistól, adott.
-
veterán
válasz Tsebacsi #149894 üzenetére
A nagyobb baj, hogy 200-nál letilt (Vmax limit). :/
(#149896) EQMontoya
4,5 hónap / 10 k km PHEV tapasztalattal kezd kikristályosodni a fejemben, hogy mi nem tetszik a PHEV-ekben (a Volvoból indulok ki, de szvsz ez általános):
- Jobb érzés városban villannyal menni, ezért ott nem indítod el a belsőégésűt; így hiába szeretnél egy 6 sec-es 0-100-at nyomni, nem fogsz, mert nem padlózod le hidegen.
- Lendületes autópályán nincs ott a 285 ló / 640 Nm, mert az elektromos rész 155-nél kiszáll a buliból, marad a belsőégésű, aminek ilyenkor is cipelnie kell a plusz 200-300 kilós villanyos részt, ergo lassabb lesz egy sima 200 lovas vasnál.Pozitív: Városon kívül, 160-ig jó a dinamikád. Városban is kellemesen mozog csak villannyal, de nem kell vele emberkedni.
Arra nagyon kíváncsi vagyok, miként mozog egy Tesla lendületes autópályán.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #149898 üzenetére
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben; azonban plusz 40-45 ló a reális, ami nem túl sok, különösen ha figyelembe vesszük a tervezett használati időt.
Jövőre lesz olcsó e-Up*, jó árasított ID.3; ezek rendet vágnak az elektromos piacon, újon és használton.
*e-Up konfig klímával: 6,518 M Ft - 1,5 állami támogatás = 5,018 M Ft vatta újonnan, 32,3 kWh-s akkuval. not bad...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #149906 üzenetére
Igen, most a GTE erősen befészkelte magát a gondolataimba.
De várok kicsit, mit hoz a jövő év; elvileg jön hivatalosan Mo-ra a Tesla, model 3 állami támogatással kb. 15 M, az is rendez a használt piacon.(#149915) Reggie0: Jellemzően max. 230 km-re megyek, és félúton van villámtöltő. Vagy veszek egy 4. G7-et. Hiányzik.
-
veterán
válasz molnarpeter #150065 üzenetére
Ügyes! 🚗👍
-
veterán
válasz Tsebacsi #150087 üzenetére
Mikor Vilike még aktív volt, ment itt a fejtörés 1-2 éve, hogy elektromos roller kell; nekem is. Kb. egy hónapja kipróbáltam egy Xiaomi M365-öt, tök jót lép, like.
De ez tényleg nem való a gyalogosok közé; úttesten pedig életveszélyes a kicsi kerekével és a 30-as végsebességével. -
veterán
válasz Reggie0 #150254 üzenetére
Az az USA, ez meg az EU (keleti vége...). (Más a személyes adatok védelme; de ennek sem vagyok tudora. ) Ne filmezzen senki, igénylem az EU-szintű személyiségi jogaimat. Remélem betiltják itt is.
Nekem sosem lesz dashcam-em, ahogy elém szinte sosem vágnak be, nem akarnak leszorítani se az útról, ilyenekről csak olvasok. Általában sem inzultálnak, jellemzően mosolygok. És még a Google-től se félek.
-
veterán
válasz focvis #150281 üzenetére
Bár itt meg azt olvasni, hogy a Dexron IIE megszűnt, helyette mehet a III vagy IV.
General Motors DEXRON IIE ATF Specification
Dexron-IIE (GM Spec GM6137M) was introduced quickly after Dexron-IID, the IIE formulation is to address excessive hygroscopicity IID so make it more suited to hydraulic systems
DEXRON ® is a registered trademark of General Motors Corporation. DEXRON®-IIE fluids have been surpassed by later DEXRON® fluids. In general, the use of a DEXRON®-III or DEXRON®-VI automatic transmission fluid is recommended. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs