-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Biztos lehetsz benne, hogy read-only-ban itt van. És 99%, hogy már olvasta a V10 TDI fogyasztását.
Én is olvasom az autó ápolás topikot, de bojkottálom a sok okosság miatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #148410 üzenetére
Főleg a varosi (Keszthely) 18-20 liter akasztotta fel a szememet; bitpork mintha 10-11 litert említett volna kíméletes városi használat mellett.
Extra dugóban a GTI-vel is lehetett 16 litert produkálni a szokásos 8-9 kilométeres távomon (start-stop mindig kilőve); a villany ebben jó. -
veterán
válasz Szoszo94 #148425 üzenetére
A 7kg/Le-t* a száraz november jegyében mondtam be, felőlem 8 kg is lehet. De a 150 le csak megvan?
A Volvo most 4,93-on áll, viszont ez sok macerával jár, kábelekkel kell szórakozni 1-2 naponta.*Egyes biztosítók húzták meg 7 kg/le-nél a határt, alatta feláras a biztosítási díj.
Szerk.: Egy másik - nem általam kitalált - hüvelykujj-szabály például, hogy ha állóból az 1 km-t 30 sec alatt tudja, akkor már nem lusta.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz tboldi #148668 üzenetére
Szép gyárias.
A mai felhozatalból Saint-é teccik a legjobban, az 95%-ban gyári megjelenésű.
A sajátomon elengedtem az újrafestés dolgot; megcsináltam s.k. egész jóra. Fekete színű, fémtégelyes cipőpasztával.
(#148662) EQMontoya Ezt egészen konkrétan az 500 kabrióra értettem; abból csak cicababa vagy egy fékmester szállhat ki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #148762 üzenetére
Közép-Buda cumi volt 18:00 környékén. Az okát nem ismerem.
Gyári fékbetét valahonnan? (A Volvohoz postával 23 500 Ft-ért vettem gyárit az első tengelyre [eBay, Németország]. Cikkszám alapján kerestem rá.)
(#148756) Saccco: Így valóban sokkal jobban mutat; a tegnapi fotón nem tűnt természetesnek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #148347 üzenetére
Jártam a Lurdy gumisnál centrírozáson. Túl sok súlyt nem kértek a kerekek, 15-20 grammok kellettek. (Ismét kifizettem 9400 Ft-ot, az előzőnél 19 ezret hagytam a futómű-beállítással együtt. hmm...)
A gépen megforgatva 4-ből 3 gumi kicsit táncolt; annyit mondtak, hogy Nexen, ez ilyen, tessék Michelint venni; ebben egyetértettünk. Hozzátette, hogy kisebb átmérőjű abroncson kevésbé tűnne fel a tökéletlenség, ez 17"-es.
Érdekes módon a 4 évszakos mivolta miatt nem fikázódtak, mondtam hogy nyárra frankó Michelin Primacy4 van.@tboy: :/ csak Zalában tudnék ajánlani, az is várólistát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Phobion #148863 üzenetére
Lehetséges, hogy lekopott az éléről a grafit bevonat. Nem szabad erős vegyszerekkel, vagy erősen dörzsölve tisztítani, mert lekopik a grafit.
Nekem a Bosch bevált, sokan ajánlják a kedvező árú Bosoko márkát.@ BBD: Az is eladó lesz! Egész konkrétan: mindig minden eladó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #148901 üzenetére
Tényleg szép lett, jó a fotó is, egyenesen hahu-ready.
Számoltad, hogy mennyi idő / zseton ment a beltérre?
Az enyém belsejére zsozsó kb. 3200 Ft ment (3000 Ft IKEA bőrápoló, ma megvolt a 3. bőrápolás is, elfogyott; kárpittisztító, cipőkrém, ablaktisztító szer kb. 200 Ft értékben). A munkát az első 16 órában számoltam, szumma kb. 20 óra lehet az utastér.
Eltöltöttem néhány órát a motortérrel, festék hibákkal, rengeteg utánajárás minden más okán; nettó 40-50 órám biztosan benne van.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gzbotii #148945 üzenetére
Ez nagyon megéri*. Kérdés lehet még a felszereltség; klíma jár-e hozzá, vagy esetleg csak egy jóval drágább kivitelben.
*Foschcsi használt C-Zero / Ion / i-Miev mostanában 2,7 M környékén indul Mo-on.
Romániában (meg pl. Horvátországban) miért euróban adják meg az árakat? Szerintem tök gáz; mintha nem lenne saját pénzük.
-
veterán
válasz EQMontoya #148969 üzenetére
Pedig céges szinten nem nagy költség egy type-2-es töltő*. Nálunk eddig 2 db 11 kW-os töltőpont volt a 120 autónyi parkolóra; rendeltem mellé még 2 db 3,7 kW-ost, meg még 2-t tartalékba, ill. év végéig még 1 db 11 kW-ost kiépítünk. Tehát év végére lesz 5 db minden munkatárs számára elérhető (+ a 2 db tarcsi, ha lépni kell) töltőpont.
*Nettó 225 e. Ft egy dupla (azaz fent 2 db-nak számolt) 3,7 kW-os.
-
veterán
válasz kisza25 #149021 üzenetére
Fémből készült kapukra gondolsz, ami átmegy a pálya fölött is és érzékelők vannak a vízszintes részén? (hivatalos neve: "gantry", a gate és az entry szavak összevonásából)
Az a 3,5 tonna feletti tgk-k elektronikus díjszedésére szolgál; kell hozzá egy OBU (on board unit) az autóba, ez GO-Box fantázianéven fut Ausztriában. A matricát nem tudja leolvasni. -
veterán
válasz molnarpeter #149054 üzenetére
Milyen fura lett az SDI kijelzője. Mi történt, óracsoportot cseréltél?
Kérdésedre: 0,9 l/100km, múlt szerdán tankoltam. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #149118 üzenetére
Te Peti!
Mit csináltál a Golf SDI-vel? Gyanús óracsoport van benne, ezek után belefabrikáltad még a General Motors M32-es váltóját is?A F40 az rendes Opel váltó, ahol a 40-es szám azt jelöli, hogy ~ 400 Nm nyomatékra tervezték. A kedvenc chipszes (200 / 430) Vectrámra 210 000 km-ig láttam rá, gond nélkül tette a dolgát.
-
veterán
válasz molnarpeter #149126 üzenetére
Érdekes sztori, de jól hangzik!
-
veterán
válasz Magnum_ #149146 üzenetére
+1
Amúgy ma én is majdnem vettem egy szett felnit.
Qva jó áron van, gyári 18" Volvo Ixion [link]. Azon túl, hogy full szét van csapva (megoldható), kellene rá 18" gumi. De amiért mégse vettem meg, az hogy V40-re vagy V70-re való, így nem 8", hanem 7,5" széles. Sajnos ezt csak a személyes megtekintés során konstatáltam. -
veterán
válasz molnarpeter #149155 üzenetére
Nagyon szép. Viszont az enyémre a gyári méret 8" és min. 17".
Ha nem kellene gumit is venni rá, akkor talán elhoztam volna. 60k, de fullra legyalázott, szvsz így is ér 100-at.A GTI-re 225/40r18 kell, a V60-ra 235/40r18, a PHEV-re viszont a 235/45r18 az ajánlott, feltételezem a súlyindex okán.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jorus #149219 üzenetére
Beindítom, jobb kézzel egyből húzom R-be, közben ballal engedem a kéziféket, lábbal nyomom azonnal a gázpedált. Csak azért nem padló egyből, mert leszakítanám a garázsajtót.
Kirakom N-be, benyomom az ülésfűtést, bezárom a garázsajtót, vissza be, húzom D-be, ki az utcára, onnan padlógáz.Fentiek elektromos üzemmódban történnek.
(Ha tudom, hogy később kell a dízel is, akkor beröffentem a engine-t is előre; pl. egy lejtőn vagy lámpánál..)Benzines autónál a "beindítom" és a "húzom R-be" között kivárom azt a 10 másodpercet, míg körbeér az olaj. Közben kinyomom a start-stopot.
Ha netán a szabadban parkoltam és röpködnek a mínuszok, akkor talán 20 szekundumot is várok.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #149323 üzenetére
Egymásnak ellentmondó részek vannak a cikkben; egyrészt a riport részben azt írja, hogy külföldi adatbázisokban is lekérdezi; másrészt a cikk írója rendre a magyar adatbázisokra hivatkozik. Nem tudom, mi a valós helyzet.
Eddig se fizettem se lekérdezésért, se átvizsgálásért, ezután sem fogok. -
veterán
válasz EQMontoya #149350 üzenetére
BTW legutóbb az autoalkatresz.hu/gumi-felni oldalról vették meg (DOT 2018).
Tavaly elment egy 1997-es megvigyázott szett is, ilyesmit csak a jofogásra teszek fel. Értelmes ember vitte el, nem reklamált.Más:
Valakinek van esetleg amatőr horpadás-javító készlete, amit tud nélkülözni pár napra? (főleg a Bp. XI. - XII. vonalon)Nem látható helyen lévő (alsó emelési pont mellett) horpadást szeretnék s.k. javítani.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #149374 üzenetére
Egy videó segítene; de simán elképzelhető, hogy ez a nem éppen mai 3 sebességes még nem zárja fixre a fokozatokat.
Olajcsere: ahogy olvasom, sok mindent megjavítasz magad; egy normál olajcsere az automatán nem sokban különbözik a motorolaj cseréjétôl. Láttam mikor a Saabomon cserélték.Azt kell kideríteni, mennyit kell beletölteni. Meg tudod mérni, hogy mennyi folyt ki, ugyanannyi menjen vissza (tippre 2 és 3 liter között).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- EA Sports WRC '23
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kupon kunyeráló
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ez a mondat angolul?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Hálózati / IP kamera
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs