-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jaffa75
őstag
válasz
EQMontoya #98545 üzenetére
sokkal többet buknál...
itt még hatványozottabb az első 50cm-es szabály, ráadásul bontva szinte semmit nem kapsz az elejéhez (motorháztetőt még csak-csak), zárhíd, lámpák szinte 0.0 az esélye.
Az hogy utána meg nem lesz olyan, már említenem sem kell...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz
EQMontoya #98734 üzenetére
ugyanebben a cipőben voltam én is, amikor az első lámpát vittem polírra... 1 percre kapott el, olyan mocskos lett, hogy el sem hiszed! Mintha beálltam volna a homokozóba, a kissrácok meg adtak volna neki a vizes homokkal a kicsi vödrükből..
Nem győztem este mosni, hogy posztolhassak ide egy normális képet!
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
EQMontoya #98745 üzenetére
2 perc és 200 Ft bánta, 1 perc habos, 1 perc öblítés és kész, egyrészt tegnap mostam, másrészt kicsi az autó, 400Ft le lehet mosni az egészet, ha saras. 1000 méter a kézi mosó, 1500 méter a következő kézi mosó (ehhez járok ha koszos, itt van habkefétől kezdve a habos, sima vizes, fényesítő öblítéses ....keresztül, vagy 6db kézi program)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
EQMontoya #98747 üzenetére
nálunk van lágy vizes öblítés a kézi mosóban, azt hívják fényesítő öblítésnek
(#98749) EQMontoya : nekem nem lesz foltos, de mondjuk megyek utána még 1-2 km vagy haza, vagy melóba[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
EQMontoya #98749 üzenetére
törlés nélkül 200 méterre a mosótól, ez foltos?
[kép]
Ilyen lett reggelre, ez foltos[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz
EQMontoya #98874 üzenetére
Nem számoltam utána, innen vettem.
Ezek szerint 90 kilót sikerült híznia a Suzukinak.
(#98873) focvis: Igen, jobban megy, de sokan azért választják/választották a Vitarát, mert még szívócső befecsis naturally aspirated motorja van, és félnek a turbótól (általában alaptalanul, tájékozatlanul). Nekik azért nagy érvágás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #98942 üzenetére
Mennyi az IS alaktényezője amúgy?
Kormi 210 fölött kifárad már (170/350) de az elődje a - hőn utált - Skoda (160/250) se ment többet.
mod:
Reaper: Ha nem töröld át akkor foltos is marad hiába a lágy víz. Én öblítek, habos mosás (ha kell kefélés), és végül öblítés + ha marad apróm akkor nyomok rá gurulóviaszt is. Végül szárazolás mikroszálassal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #99155 üzenetére
Pont ezt mondtam en is mindig...lehet itt okoskodni, hogy le a dizellel, de amig egy dizel passattal 7 liter gazolajjal elfurikazol kis tulzassal 200 al a palyan es ehhez jön, hogy ugye a gazolaj, amit a cegek el tudnak szamolni, meg mellette a gazolaj kerül 1,10 euoba, a benzin meg 1,25 be mondjuk, addig nincs miröl beszelni.
De mondom en most ezen akadtam ki, hogy meselte az ismerösöm, hogy vett egy A4 audi t 2 literes dizellel es a regi dizelert kapott 7000 euro dizel kedvezmenyt...hangosan felröhögtem, h ja ertem, vilagos....erre nez ram nagy szemekkel: hat ez mar adblue dizel, ebböl nem jön ki semmi karos
na mondom ez kesz
(#99156) [vilike] kb....de vicc nelkül ez most a beszed targya, hogy egy 10 centes utolagos biszbasszal egy varazsütesre megoldanak minden problemat....
-
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #99243 üzenetére
Egy kicsit azért vegyél vissza. Ha véletlenül megmakkanna az olajpumpa valamelyik autódban ilyen helyen, te sem autóznál még 100 métert, ugye? Mert bármelyik 10+ éves foshalmodban (ne aggódj, az út szélén állva az lenne bármelyik a többi közlekedő szemében) megtörténhet ez mindenféle előjel nélkül.
A frusztrációt kéretik máshol levezetni - a futást tudom ajánlani. -
rbalint88
addikt
válasz
EQMontoya #99246 üzenetére
az emberek türelmetlen faszkalapok. te is a mérgelődés helyett kiszállhattál volna segíteni eltolni a lerobbant furgont.
plusz továbbra is nézz ki kicsit nagyobb látószöggel a jól megfizetett mérnökéletből és lásd azt is, hogy van, akinek nem opció nem autózni, mert a munkájához/gyerek miatt nélkülözhetetlen, de elvesztette a jól fizető munkáját és csak arra futja, hogy tankolásonként egy liter olajat beletöltsön, de generálra nem.
nem kívánom, hogy bármikor is ilyen helyzetbe kerülj, mert azt senki se érdemli meg, de kérlek, próbálj kicsit elfogadóbb lenni a világgal. peace-love-happiness meg minden -
válasz
EQMontoya #99248 üzenetére
Az egész ott hibádzik, hogy feltételezed a szándékos rosszakaratot. Ne tedd. Azt viszont áruld el: mivel lesz jobb ha itt agyvérzést kapsz amellett hogy vérig sértesz egy rakat embert?
Ha meg olvastad volna amit kora este írtam, akkor meg is nyugodhatnál h szigorodnak a szabályok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
EQMontoya #99248 üzenetére
Veled értek egyet. Hiába igaz, hogy türelmetlen a magyar (ez igaz, én is az vagyok), de emiatt sokan komoly szabályszegők is lesznek, leszarom-kihaénnem-amásikiseztcsinálja emberek vezetnek autót/céget/háztartást és emiatt alakulnak ki olyan hajmeresztő helyzetek az utakon és parázs viták a szomszédokkal, hogy na. A majom-banán eset ugrik be a roncsokról, ha nincs pénze arra, hogy közúti közlekedésre alkalmas legyen az autója, akkor márpedig ne vezesse. Vagy én induljak el 20 perccel előbb, hogy beleszámoljam az útba ezeket az elemeket? Ma reggel egy nőt majdnem elütöttek a zebrán, mert a 2 sávban a belsőben mi megálltunk, a külsőben lévő furgon persze nem, szerencsére a nőci figyelt, és nem lépett a seggfej elé...
A szabályok szigorodása itthon szerintem nem jelent semmi azonnali jót, ezt csak a naiv jóakaró emberek remélik, de én nem ezt tapasztaltam az elmúlt években/évtizedekben.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz
EQMontoya #99257 üzenetére
és (#99266) Tsebacsi : egy ideális világban ezek nem lennének kérdések. Dániában sincs ilyen gond. Lerobban? 30 perc múlva az útról eltűnt még csak ha az árokpartig is oszt utólag megoldják. De itthon erre nem mindenkinek van meg a lehetősége. Ne abból induljatok ki h nektek ez természetes. Hála az égnek sokan vagyunk sokfélék más körülmények között. Egyszerűen nem kell feltételezni semmit ilyen esetben, és nem is kell a feltételezés alapján belelovalni magunkat egy öngerjesztő dühöngésbe. Felesleges és méltatlan - szerintem.
Ezen az alapon mindenki akinek az autójára lehet megjegyzést tenni killing spree-be mehetne. Hova vezetne ez? A társadalom meg csak akkor fog változni, ha van jó példa - legyünk mi azok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
EQMontoya #99299 üzenetére
Adok jobb csontot: a megyei 5000Ft-s matricát 1470Ft+ személyes megjelenésért írják csak át! Na ez a nem mind1!
Megint egy feltételezés. Próbáltad már h nem prekoncepcionálsz?
Igen én tudom milyen a saját bőrömön az ha tűrök. De ettől még elmondom minden fronton a véleményemet nyugisan. Tudod van az a mondás, hogy öleld meg az ellenséged - hülyét fog tőle kapni, nem mellesleg addig amíg az ölelésben van le vannak fogva a kezeihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
EQMontoya #99302 üzenetére
Hidd el engem is: ma mentem édesanyámhoz egy aláírásért a kocsi üzembe helyezéséhez és egy új valami cla v milyen merci Szeged-Deszk között lekezdett engem , egy kisbuszt és egy teherautót megelőzi úgy, hogy szemben egy teherautó majd orra esett úgy nyomta a féket meg villogott és dudált IS neki hogy ne te paraszt! Akkor is megtette üveghangon visító szar motorhanggal. Az egész sor majdnem egymásba ment. Ott káromkodtam egyet, betettem az embert a hülye paraszt mappámba becsuktam és a hátsó ülésre dobtam
Az viszont bosszant, hogy az üzemanyag, idő és 1470ft már annyi mintha vennék másik matricát... igazi magyar kis abszurd fuck logic.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hülyegyerek
addikt
-
proof88
addikt
válasz
EQMontoya #99271 üzenetére
És ha már itt tartunk mi a véleményed a Nagykörútról ahol külső sáv gyakorlatilag nem létezik.
Ott is 200 méterenként pakol valaki, vagy rálóg a sávra, beparkol, kiparkol, le akar kanyarodni, sőt még bringások is vannak, csoda hogy az a téma még nem jött fel.
Minden nap egy csomóan direkt beragadnak kereszteződésekbe mert az milyen jó, ma pl Corvinnál úgy állt meg minden irányban a forgalom hogy a villamos is beállt keresztbe hogy ha ő sem tud tovább menni akkor más se tudjon, pedig ő is látta hogy nem fog gyorsabban eltakarodni előle a kocsi mégis beleállt. Ugyanakkor persze igaza van, nehogy már még 1 lámpaciklust várnia kelljen más faszkalapsága miatt.
Budapesten nem is létezik hétköznapi csúcsban értelmes közlekedés, rend nagy ritkán akkor van amikor pár rendőr beáll a blahán vagy egyéb nagyobb kereszteződésben és irányítják a forgalmat, na olyankor érdekes módon senki nem ragad be keresztbe. Pedig ugye forgalmi vizsgán ha beragadsz akkor az már bukta. Ezért nem is értem miért jár még mindig qrva sok ember kocsival olyan munkahelyre is ahol egyébként 10 zuhanyzó várja az öltözőben az embereket, nem muszáj folyton bkv-val tolni, pláne nem csúcsidőben a Corvinnál.
Vmelyik nap a forgalommal haladva 60-nal toltam belsőben, majd egy fasz jött a seggemben és kielőzött a külsőben, nem értem mire jó ez de legalább veszélyeztetett egy tucat embert olyan kis résen bújt be előttünk, és legalább előbb megállt a pirosnál mint én. Igaz az én kocsim hátul is rozsdás szóval ilyenkor alap hogy mások életével kell játszani, nehogy már elviselje hogy 60-nal kell követnie egy rozsdás autót olyan úton ahol egyébként 50 a megengedett és a 2 sávon is csak jóindulattal fér el 2 autó egymás mellett.Midnezt csak azért írtam le hogy nem értem miért kell ennyire idegeskedni azon hogy az üllői külső sávjában pakolnak munkaidőben, lehet egész nap pakolnak mert ez a dolguk és sztem meg szégyellje magát a városvezetés ha ennyire nem tudja legalább az ideiglenes parkolást megoldani. Meg ugye a kibaszott zebrák elé 0 méterrel is ki kell jelölni egy n+1. parkolóhelyet mind2 oldalon nehogy belássam rendesen a járdát, mert annyi autó van h qrvára nem lehet már kb sehol sem parkolni.
Ne bazd fel magad, én is mindig felhúzom magam, és volt már hogy annyira ideges lettem a sor elejére bepofátlankodó emberektől hogy szabálytalanul a kerekek közé vettem a sávelválasztó szaggatott vonalat h elém márpedig több autó nem jön be mert qrvára nem fontosabb az ideje mint az enyém, soroljon be hátrébb. Sajnos Pesten ez van. De ezt mi mind vállaljuk mikor kocsiba ülünk ezért legalább azon ne idegeskedj h valaki pakol a külsőben.[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz
EQMontoya #99386 üzenetére
bármiben megállapodhatnak.
majd mérlegeli, hogy mennyit ér meg az a mediátor előtt, hogy ne folytatódjon a büntetőeljárás :-)mondjuk fura, hogy jelezte a rendőrség, hogy eredetben adjam át az adásvételi szerződéseimet. 1: nem fogom átadni eredetben, legfeljebb bemutatom, 2: hivatalból kikérhetné a BM nyilvántartóból.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
zolee3000
tag
válasz
EQMontoya #99592 üzenetére
Okés, de újra (a hibrid Yarist leszámítva) akkor sincs pénzem, a használtba meg nem merek belevágni, pláne egy használt hibridbe. Nekem az autó nem munkaeszköz, csak vinné a pénzt, de nem hozná.
Egyébként a Mazda2 is a listámon volt, de túl sok kompromisszumot kéne kötnöm vele, ezért elvetettem. A Renault már nem kínál élhető szívó benzines motort, meg franciát (sajnos ideértve az Opelt és a Nissant is) elvből sem vennék.
(#99593) xEon1337: Végül is nem alapfeltétel az AA, mert eddig is elvoltam offline navival, de azért jobban örülnék, ha legalább a lehetősége meglenne. Elvégre nem egy-két évre venném az autót, hanem hosszú távra tervezek.Meg aztán az offline megoldások között is van jobb-rosszabb. Az iGO-t pl. ismerem, de hogy pl. egy TomTom mennyire válna be, azt nem tudom.
(#99594) pit stop: Ha garancia miatt akarsz új autót venni, akkor nem mindegy, hogy turbós vagy nem turbós az a motor? Ha nem egy hulladék konstrukciót választasz, akkor garanciaidő végéig biztosan elketyeg alattad, és még utána is jó pár évig (ha kevés éves garival választasz autót)....
Ez csak akkor lenne így, ha nem olyan szélsőségesen használnám, ahogy fentebb is leírtam már. Ha többet mennék hosszú távon, egyenletesen, nyilván nem vágna földhöz 100.000 km-enként egy turbófelújítás 100-150 ezres költsége, de a sok kis rövid táv, hidegindítás etc. nyilván gyilkolja az ilyen technikát. És ha fent nevezett javítási költséget már kvázi éves szinten kellene emiatt kicsengetni, az azért már nagyon nem mindegy...
Kis kezem van, a telefon jobb szeretem telefonálásra használni. Már a mostani 5 colost sem szeretem fogni, zsebben nyomorgatni. 7-8+ colos phabletet tudi nem vennék csak a navi miatt. Meg ha már úgyis kifizetem az autó vételárában a nagy kijelzőt, ne csak digitális óraként, meg porgyűjtésre használjam már...[ Szerkesztve ]
-
-