-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Daneeka #14117 üzenetére
Ha 100% biztos vagy benne, hogy nem tekert az óra, illetve hogy nem kamu a szervizkönyv, akkor nem kell. Ezt én csak akkor hinném el, ha számlát is tudnának róla mutatni, eléggé nem játék, havernak is elszakadt a vezérlés vásárlás után egy évvel, a motor meg mehetett teljes felújításra.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz trassher #15122 üzenetére
Suzukiba se raknek 10w-t, ahogy opelba se. A 10w viszkozitasa hidegen roszabb mint az 5w-nek es mivel a motor a kopas 90%-at hideginditas es hidegjarat alatt szenvedi el, ezert fontos a megfelelo hideg oldali viszkozitasu olaj (0-5w). 10-15w-el azt ered el, hogy szepen lassan tonkre fog menni a motor es enni fogja az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
OMG kalkulációim alapján átléptem a bűvös számot, kicsit több mint 1 év alatt annyit költöttem az autómra mint amennyiért vettem Ebbe nincs benne a benzin. Pedig semmi extra nem volt, átírás, erősítő, hangszóró, fejegység, némi kábel, elosztók, 4 gátló, ültetőrugó, szélvédő csere, műszaki, egy FL lökős, 2 olajcsere, vezérlés csere, váltóolaj, fékolaj, hűtőfolyadék csere, 15" alufelni, nyári gumi. Plusz a sallangok.
Ja, a hifi még nincs kész, vár rám egy kis fényezés és idén új téli szett kell
Ha most annyiért el tudnám adni amennyiért vettem (reális), akkor az eddigiek alapján (benzinnel együtt) 80Ft-ba lenne egy km, még mindig olcsóbb mint a taxi
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #15574 üzenetére
Nehéz ezt így külön számolni + mindenki máshogy áll hozzá az autó témához, én pl. nem újíttattam fel a gátlókat, pedig egy új gátló árából meg lett volna a 4 javítási költsége... Van akinek bőven jó lett volna a felújított gátló is vagy van aki nem veszi meg a gyári feszítőgörgőt vagy a legolcsóbb gumit veszi amit lehet kapni. Haver is konkrétan lehülyézett, hogy minek veszek 70k-ért 15"-ra gumit, amikor abból már 17"-t fel lehet gumizni simán Szóval én eléggé lelkiismeretesen állok hozzá ehhez a témához, lehet kicsit túlzásba is viszem, kevesebb pénzből is életben lehetne tartani ezt az autót
-
nagyúr
Viszont normális használat és megfelelő váltóolaj periódus mellett nagyon sokáig bírja Az enyém 150k km-nél még olyan volt mint az új. Viszont a hondáéhoz nem lehet hasonlítani, ahhoz képest a swifté olyan mint ha fakanállal kevergetnél egy kondérban. A toyota aygoé is botrány
(#15644) roberto211 anyuéba 140k van, nyelestengely már szól rendesen mondjuk nem tudom mikor cseréltek benne olajat Nagyon felhasználó függő, hogy mennyit bír.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #15653 üzenetére
Én 5-ösből is simán visszarakom 2-esbe, vagy kettesből 1esbe ha kell, nem ettől megy az tönkre. Hanem pl attól hogy anyós a toyotán a szétesett kuplungszerkezettel váltogatott Jó hangja volt Vagy ha nem cserélsz olajat időben, azt valahogy sokan elfelejtik.
-
nagyúr
válasz roberto211 #15656 üzenetére
Én is csak nagyon finoman, lassú tempóban szoktam néha visszarakni egyesbe. Suzi nekem se tolerálta annyira, barátnőmék aygoya meg csak akkor veszi be ha konkrétan állóra fékezek vele...
Egyébként Fastra vs. swift témához, nekünk is van otthon mind a kettő, de valahogy a stift közelebb áll a szívemhez, az 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat).
-
nagyúr
(#15660) tresh Nekem sajnos, (tudom hogy sok embernek ez halálos kín ) sokat kell váltogatnom, mivel alul semmi nyomaték nincs, 3000 körül érdemes tartani a normális közlekedéshez, onnan ha akarok akkor odaléphetek és megy 6000-ig, aztán már csak hangja nagy Uh bizonyos esetekben a lassú tempó + 2-es fokozat szenvedős, 1200-es fordulatról meg se moccan a vas.
(#15661) Skillet Pedig hidd el, rohadt nagy különbség van az 1.0 swift és az 1.4 60le astra között. Nekünk van otthon mindkettő, az astra sokkal lomhább. 50-ig szépet lép () a swift, nagyon könnyű az autó, ezért is mondom, hogy only városba untig elég.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #15666 üzenetére
Bukó se ér sokat, ha az ülés már egy 50km/h-s rátolásos csattanásnál törik és kiszakad a helyéről
(#15667) roberto211 na az a gép aztán az instant halál
szerk: pályára nem jó mert sokat forog, emiatt kajálni is fog és hangos is kakucsringen küldhetnéd neki
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Más, múltkori Vito-s sztori a főnökömmel még megvan? Mondtam neki hogy nem 60k km után kéne olajat cserélni, lehülyézett. Pár hete hazafele a pályán csúnya hangok a motortérből nagy füst aztán feladta a harcot a motor. Az egyik hengernél az olajvisszavezető furat kissé el volt kokszosodva. Sebaj, komplett motorfelújítás, 700k HUF Egy 2005-ös viton-n
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #15714 üzenetére
Esetleg bontobol fordulatszammeros gyari oraegyseg?
-
nagyúr
Külföldi matricákat valahol meg tudom venni itthon? (Német, cseh, szlovák)
-
nagyúr
válasz focvis #15828 üzenetére
Kényelmesebb lenne itthon megvenni és nem minden határon megállni matricát vadászni Ha jól számolom egy tízesből meglesz minden matrica (magyar-szlovák-cseh). GPS használatért harapnak? Mire érdemes figyelni? Szlovákoknál, cseheknél se csattan a trafi 150-ig?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #16024 üzenetére
Most a német túra alatt tankoltam vagy 5 féle kúton 4 országban, nem igazán vettem észre különbséget benzin minőségben
-
nagyúr
válasz tomiii. #16151 üzenetére
Jovore en is gondolkodom egy kis fek upgraden, hatra az 1.4 sport tarcsas fekrendszere az elso gyari tarcsa + betet parossal, elore meg valami EBC/BREMBO tarcsa, betet paros. Gyarilag 242, meretet talan nem is novelnek. Illetve fekcsoveket erdemes szerintetek cserelni? Mennyire macera (menyit kernek erte altalaban)?
-
nagyúr
válasz roberto211 #16163 üzenetére
Ja, de nem ugy ahogy en akarom. Ha meg még meg is van rakva az auto, akkor aztan tenyleg lofing ez a fek
-
nagyúr
Omg, azt mar le se merem irni, hogy 35mm-t ultetve van a kocsi
-
nagyúr
válasz szőröscica #16249 üzenetére
Pszt, most cseréltem le, amúgy is csak 8 éves volt a hátsó, az első meg 3
Most élvezem a yokohama gumikat, TAPAD
(#16250) EQMontoya Amúgy az a 8 éves barum jobb volt mint anno a suzukimon az új dayton Továbbá azt is megjegyezném, hogy addig dobálta el a seggét amíg hátul 27%-os gátlók voltak, csere után a szaröreg gumikkal se indult meg a segge körforgóban
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #16254 üzenetére
Nem mondom, hogy csúcs a barum, de egy-két vészhelyzetben az az öreg gumi is hozta a formáját, nem törtem a kocsit. Ennek ellenére az új az kicsit jobb minőség lett, de inkább azért, mert kíváncsi voltam hogy milyen egy kicsit jobb gumi (még sose volt). Aztán lehet 5-6 év múlva visszaállok daytonra
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #16257 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #16435 üzenetére
Szíjból daycot, gates-et tudom ajánlani.
-
nagyúr
válasz roberto211 #16524 üzenetére
egy elem fényezése kb 20-25k, így számolj én most októberbe megyek lakatoshoz, hátsó ajtó + sárvédőív kilakatolása + fényezés + autó aljának teljes rozsdátlanítása 150k huf (üregvédelemmel)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz barack1997 #16554 üzenetére
A fene egye a pofadat, en is akarok olyat Klima legyen benne, meg sperr, meg 1.8 aztan kiralysag van
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az mitol van, hogy reggel inditas utan csopog a viz a kipubol?
-
nagyúr
válasz roberto211 #16610 üzenetére
Van, irok privit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen