-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #112311 üzenetére
Van különbség a nagyjából légnyomáson tartott 50 liter benzin és az akár 700 baron tartott hidrogén közt. Elég nagy. A benzinnél még a lítiumakksik is veszélyesebbek, ha egy nagyobb akksipakk kigyullad azt nem egyszerű eloltani.
De nem ez a hiddogéncellás autók legnagyobb baja, hanem az, hogy több energia (ha vízbontással) vagy jobban szennyező (ha metánból) előállítani a folyékony hidrogént.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Idei greatest dragrace, most Tesla nélkül. A Stelvio egészen meglepő, jobbat ment, mint a TTRS. A nyertes annyira nem meglepő, de a Civic sem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #112547 üzenetére
Az volt a 2-vel ezelőttiben, 11.2-t futott akkor és ott. Nagyjából M5 környékén lenne itt szerintem, talán kicsit mögötte, az M5 ugyan nehezebb, de modernebb és erősebb is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #112621 üzenetére
Cáfolom, se az A3-ba, se a Q3-ba se az X5-be nem lehet bezárni a kulcsot, a kulcsnélküli nyitás miatt. Mindegyiknél kipróbáltuk otthon, berakom a kulcsot a csomagtartóba, becsukom a csomagtartót, abban a pillanatban kinyitja a zárat. Ajtónál ugyanez, nem vezetőoldali ajtó nyitva, bezárom nyitott állapotban (ekkor csukódásra zár), becsukom, bezár és egy pillanat múlva kinyit. Egyféleképp sikerült anno az F10 5-ösbe bezárni a kulcsot: a csomagtartó legbelsőbb pontján van egy vakfolt, ott nem érzékeli a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #112664 üzenetére
Most ezt így nem teljesen értem. Ki beszél miről?
Én arról, hogy a Q8 jelenleg csak az 50 TDI-vel kapható, ami a 286 lovas 3 literes. Az 55 TDI majd később lesz. Ez így egészen tényszerű.
V12 volt régen (500 ló, 1000 nyúlmókus, sakkozó váltóval, repülőgépet húztak vele a reklámjában), de már nincs, ahelyett van a kétturbós villanykompresszoros V8, de az is csak a Q7-nél. Ebben a generációban nem volt V12.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Új A200 kipróbálva. Egyáltalán nem érződik kompakt autónak, nagyon jól össze van rakva, tetszik. Kár hogy ez a 163 lovas változat szörnyű hangú - már zavaróan az.
-
brumi1024
veterán
Azért vannak érdekességek ebben az új 3erben. Remote upgrade-et kapott (kap frissítést az infotainment rendszer, mint a Tesla), az autó megtanulja a szokásokat (pl a vezető az ülésfűtést mindig bekapcsolja 10 fok alatt akkor egy idő után felajánlja, hogy ezentúl automatikusan megteszi ezt). Kíváncsi leszek ebből mit hoznak ki, van benne potenciál.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #114885 üzenetére
Engem a Maserati egyenesen taszít és sok jót se hallottam róla. Ez meg sztem nem 2018-as beltér. Pont ez a lényeg, ízlések. Ahogy látom több embernek tetszik az X5, mint a Maserati, mert az előbbiből el is tudnak adni, az utóbbi meg tengődik amióta létezik kb.
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #114903 üzenetére
Már miért ne lenne egy kategóra? 22 körül vannak a dízel Ghiblik, az 5ös is annyi extrázva 3 literes motorral (40d pl). A csúcs Ghibli 34, 2 millióval olcsóbb, mint az M5 extrázatlanul. Biztos prémiumabbnak hiszi magát a Maserati, de ez egyrészt nem érződik, másrészt az ár sem mutatja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #114913 üzenetére
A nem kevés, és az errefelé nehezen számosítható tényezők, az eladási adatok viszont publikusak. Szóval ezt így nehéz érvként elfogadni.
És bitpork: Ácsi, ez szezon-fazon. Valamiből legyártok 5-öt, és nincs végtelen+5 gyáram szerte a világban, nyilván sokkal drágábban adom az alkatrészt. Egy M5-be, vagy egy Ghiblibe került többe a fék fejlesztése? Nyilván az M5, nagyságrendekkel. Viszont mivel nagyobb darabszámban adják, és van mi hozzon a konyhára nem az alkatrészárakon kell behozni. Te gyakran cserélsz amúgy 300+ lóerős Audiban/BMW-ben fék szettet márkaszervizben?
Sztori: ismerős vett egy motort az arányok kedvéért 400-ért. Belementek, elesett, összetört az első műanyagrész. A Suzuki 1.2 milliós alkatrészárat mondott rá a biztinek. Ettől magasabb kategóriás lesz a motor? Nem nincs ráállítva a gyártósor ennek az alkatrésznek a tömeggyártására. A NEM fenntartási költség befolyásolja azt, hogy egy autót milyen kategóriába pozícionált a gyártó. Ez egy mellékes tenyező.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz pit stop #114920 üzenetére
Nem annyira kicsi a BMW csoport, Európában több személyautót adnak el, mint a Fiat csoport. Nyilván az amerikai piac árnyalhatja a képet, de a BMW bele tud menni a "felesleges" spec sheet háborúba az Audival és a Mercivel (lásd pont az M5-öt, a tesztek alapján ügyesebbnek tűnik a négykerékhajtása, mint a Q8 a Torsen quattroja).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #114946 üzenetére
Ma 4 körül egy nagyobb Sprinter őrültködött 160 körül Székesfvártól Balaton fele. 20 centi az előtte lévőtől, jobbról-balról kikerülőmanőverek, stb, épp csal leállósávos előzés nem volt. Egy ideig figyeltem majd inkább messzire elkerültem - de felmerült a kérdés: az ilyennek mi baja? Felfogta vajon, hogy egy teherautóban ül?
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114971 üzenetére
Hát őszintén meglepődnék, ha egy (gyárilag alulbecsült) 625 lóerős M5 alatt (ami bármikor körbeautózza a GTS Quattroportét is) rosszabb fékek lennének, mint az 5 éves, 100 lóerővel gyengébb Maserati alatt, pláne, hogy a két autó hasonló árú. Messze túl van misztifikálva ez a Ferrari dolog, nem Koenigseggről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Sokat az 1.4 TSI-hez képest. Főleg országúti körülmények vannak, 8 fölött evett nekem 4 fővel + csomagokkal (X5 eszik így, de az megy és 2.5 tonna). A legtöbb előzési szándekot csírájában elfolytotta már visszaváltáskor.
Idénre inkabb béreltem egy Peugeot Travellert.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #115241 üzenetére
Itt a váltó nyírja ki az egészet. De 2 számmal nem igazán lehet jellemezni a motor karakterisztikáját.
-
brumi1024
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen