-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tsebacsi #73885 üzenetére
Jól néz ki ebben a színben.
Aludjál még rá párat, gondold végig, hogy biztos megfelel a felszereltség, motor, stb. a következő sok évre.
Ha neadj' 2-3 év múlva eladnád, rengeteget buksz a 7,5-ből. 10 éves távon már nem fáj, mert bármelyik kompaktot vennéd, mind 1,5 körül ér annyi idősen. -
válasz
BigBlackDog #73930 üzenetére
A héten vettem, majd vittem vissza egy pollenszűrőt, szó nélkül adták volna a pénzt, de én inkább levásároltam.
-
válasz
Magnum_ #73970 üzenetére
Nem gyári volt (Hengst); a szervizben azt mondták rá, hogy a garit buknám ha ezt tennék be a 60 ezres inspekció során.
A szintén Hengst légszűrő kapcsán viszont az volt a tanácsuk, hogy gyári minőség, nyugodtan tegyem bele s.k., mert a gyárilag beszereltet csak 90 ezerenél (!) szükséges cserélni a technológia szerint, de ők is cserélnék a saját autójukban 30 ezrenként, és tökéletes lesz a Hengst.
BTW a vegyes fogyim szerda óta 7,9, volt benne 80 km zűrös Bp. + a hétvége.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
pècsimunkás #73985 üzenetére
Köszi!
Városban kikapcsolt start-stoppal 12+ a fogyija. Autópályán, nyugodt országúton viszont parádés a hosszú 6. fokozat miatt, 120-nál 6 környéke, 160-nál 8,5-9 az eddigi tapasztalatok alapján. Csak 900 km-nél járok még.@joamilestoné:
Anno Vectra C-ben volt hasonló problémám, ott a generátor adta meg magát.[ Szerkesztve ]
-
válasz
pècsimunkás #73995 üzenetére
Tényleg jó hosszú a hatodikad, különösen az 1.2T-hez, de ha bírja a motor, akkor nagyon előnyös a fogyasztásra. Csak kínozni nem szabad 1500 rpm alatt.
Az enyém 2000-nél olyan 105-108 kmh-t megy, 3000-nél ~160, az előző dízel SAAB ugyanezt tudta (talán centire).
-
válasz
pècsimunkás #73999 üzenetére
A 6 liter pompás fogyasztás.
-
válasz
pècsimunkás #74021 üzenetére
Golf / Octavia 1.4 TSI tud hasonlót, 100-110 között, odafigyeléssel 5,5.
-
válasz
EQMontoya #74108 üzenetére
Pedig nem vagyok ám teljesen golfb.zi, becsszó!
A Golf olyan, mint egy qva jó svájcibicska, semmiben sem tökéletes, cserébe elfogadható árért egy igazi allrounder.
Ha 3 autóm lehetne egyszerre, akkor az egyik egy benzines Golf (pl. 1.4 csí) lenne, vagy vmi hasonló; mellette egy "csatahajó" dízel E Klass kombi (vagy vmi hasonló A6, 5-ös, akár Passat, stb.) ; meg valami sportos/csapatós.
Azonban számomra 1 db autó fenntartása az ésszerűen vállalható (pénz, garázs); így marad a svájcibicska. -
Mikor eladtam a svédOpelt, komolyan megfordult a fejemben - és nem vetettem el azóta sem teljesen - hogy veszek egy normális állapotú AstraF-et 200-ért, hogy az átmeneti autózavarokat orvosoljam; ha erősen sóznak, akkor azt (szegénykét!) rohasszam. Az 1.4 60 ló bőven jó lenne erre a célra: alacsonyak a terhei, nem fogyaszt, és nem is megy annyira rosszul (kb. 15-20 éve volt nálam pár napig kölcsönben, nyomatékos, óra szerint megközelítette a 180-at pályán).
Ugyanakkor sajnálnám kint aszalni / rohasztani, nem használni az év 350 napján.Szerk.: legjobb lenne egy kombi, 60 lovas. Abban a bringákat is tudnám cipelni. Viszont a kombikat még jobban leélték mára melós-autóként.
[ Szerkesztve ]
-
Rövid válaszom (Vilike stílusban): leszarom.
Bővebben: előtte ő volt a "Bosch technikus" a TC-n, utána lett önálló. Nagyon remélem, hogy sosem kell hozzá vinnem az autómat, mert nem produkál rejtélyes hibát. Nagy arc, mindenhez is ért, öntelt. Nincsenek ilyen barátaim. Magam becsületesen dolgozom, nem használok ki másokat, reméljük ő sem.
Ennyit tudok erről a témáról mondani, slussz. Egy igazi szent ember. -
válasz
Kornel #74214 üzenetére
Július közepén nem lesz rohadt meleg Dél-Törökországban? Én októberben voltam, akkor pont kellemes, fürödni is lehetett a tengerben. Mondjuk a feleségem miatt sem mennénk, fél a terroristáktól.
A digókat még én rühellem, így marad szokás szerint Horvátország, szállást múlt héten foglaltam, volt választék. Nem különösebben drága, a tengerpart kb. mint Budapest.@joamilestoné: Azt mondom, hogy kommerszben az Opelé a legjobb esőérzékelő és a legjobb xenon. A ledeket nem vágom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
EQMontoya #74229 üzenetére
Na látod, ebben sem azonos az ízlésünk. Voltam Rómában (repülővel) és Velencében (hajóval), részemről a kulturális rész letudva, a jesoloi tengerparton meghagyom a helyet másoknak.
A feleségem amúgy szereti Olaszo-t, az anyjával néha mennek is, de tiszteletben tartja, hogy engem oda el nem rángat.[ Szerkesztve ]
-
válasz
pècsimunkás #74232 üzenetére
Görögországban (Kréta, szeptemberben) én is a haverjaimmal voltam. 8-an fiúk - szakadozik a film.
-
válasz
pècsimunkás #74344 üzenetére
Általában csütörtökön van, kezdj el szervezkedni itt, hogy arra az időszakra essen, mikor megfelel neked is,
@gzboti: az szuper. Gondolom, hozod majd a járgányt is Mo-ra.
-
Qru egy igazi úr.
-
válasz
szőröscica #74378 üzenetére
Mi lett a vége, csak a feszszabályzó?
Januárban vettem lidlist, van rajta "hópihe" program, de nem vagyok 100%-ig meggyőződve, hogy az AGM kompatibilis. Remélem azért, hogy igen.
@Speeedfire: Rendet rakott, "like a Sir".
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bajnokpityu #74448 üzenetére
Bővebben plíz.
-
válasz
bajnokpityu #74458 üzenetére
Grat! Balesetmentes közlekedést!
Asszem' MK4 volt nekem is, 2008-as kombi, jó nagy, jól kanyarodik.
-
Báár, pont tegnap láttam egy CLA-t Nexen téligumival... Fillér baxas powaa.
Múlt héten voltam márkaszervizben, ahogy ott ültem ránéztem a közelemben álló 3 szalonautóra, zsír új Skodák: 1 Conti, 1 Kumho vagy Hankook és 1 Nexen. Utóbbin meglepődtem.
Más.
Végre van eladó, nem-fehér G7 GTI is a hahun. Lehet, mégse kéne...[ Szerkesztve ]
-
A TPMS a 2014.11.01. utáni első forgalombahelyezésű autókban kötelező az EU-ban.
Nekem volt direkt-szenzoros TPMS 2 db Vectrában és a Saabban is, ezek mind 2014. előtti autók. A téli kerekekbe nem rakattam szenzort; érzékelte az autó, hogy nincsenek szenzorok és így nem jelzett hibát.
Múltkor már dumáltunk itt erről, hogy a 2014.11.01. utániak viszont kötelezően ordítanak ha nincs szenzor.
Megoldás: meg kell nézni mit csinál a Subi, ha szenzor nélküli kerekeket teszel rá. Kérj kölcsön valakitől 4 kereket aminek passzol a középfurata és az osztóköre. (4 db 5x110 Opel kereket most tudok adni még kb. 2 hétig.)
-
válasz
bajnokpityu #74537 üzenetére
ott kitalálták, hogy beraknák a mankókerékbe a 4 szelepet, igy verve át az elektronikát.
Ez nem jó megoldás szvsz. Amikor télen, szenzor nélküli téli gumival az autón, a csomagtartóban szállítottam a TPMS-es nyári felniket - egyiken volt gumi, másikon nem - akkor össze-vissza hibákat jelzett, hogy lapos egyik-másik kerekem.
-
válasz
bajnokpityu #74542 üzenetére
Értem. Tehát fúrnak további 3 lyukat a +3 szelepnek és beszerelik mind a 4-et. Érdekes megoldás.
Ennyi erővel inkább szereljük bele azt a 4 szenzort a téli kerekbe, szerintem.
-
válasz
szabonagyur #74600 üzenetére
Zuglóban, IKEA-tól 2 perc gyalog, havi 15-ért adok ki teremgarázs helyet. Emelni kellene?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Raspberry Pi
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Háztartási gépek
- További aktív témák...