-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Vasárnap délutáni mozi: Az öngyilkos motor és az elpusztíthatatlan: hogyan lesz egy Supra 1000 lóerős? - RMS műhelylátogatás - YT, TC
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz grizlisandor #167812 üzenetére
És kisza25: Nekem is bejött a videó, durva amit csinál a srác. Kicsit irigylem is őt, jó lehet egy ilyen "meló".
peterkeT: Ez a legfrissebb széria a hatosból?
-
nagyúr
válasz parandroid #167849 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert az előbb ránéztem a Hahun, és láttam, h időközben kapott egy második faceliftet is! Kívülről eddig is hibátlan volt, de most az utasteret is rendbe tették. Korábban nézegettem ezt az autót, de a belső miatt nem vettem volna meg. Most viszont már az is tetszik, szval nagyon OK az autó! Az specifikáció alapján a motor sem lehet rossz. Gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #167863 üzenetére
És kisza25: Adaptív tempomattal és sávtartóval nem fárasztóbb a 200 se mint a 130. Persze nem is haladsz úgy mint tempomat nélkül. Én egyébként itthon legtöbbször a büntetőhatárra lövöm be a sebességet (GPS szerint 150), nagyon ritkán gyorsítok csak 180 felé - ha "összeakadok" valakivel. 200 felé meg soha nem mennék a magyar pályán.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #167904 üzenetére
Egy második generációs Cayman S Coupé (987). 6-tól 12-ig kb.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Itt a folytatása a rendőrt játszó audis ügyének: Fékezéssel akart büntetni az M0-son, nem értette, mi ebben a baj - egy igazi gyökér lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #167915 üzenetére
Az ő világában ez normális sajnos. "Mindennapos" - ahogy írják.
Azért valahol örülök annak, h kezdenek elterjedni a fedélzeti kamerák. Az ilyenek régen nem lehetett felelősségre vonni. Szerintem ez hosszútávon sokat javíthat a közlekedési morálon. Legszívesebben én is beraknék egyet az autómba, csak utálom az ilyen utólag beszerelhető cuccokat. Nincs kedvem a kábelezéssel bajlódni például.
brumi1024: Jaja, furcsa, h nem ismerte fel ezt a típust.. Lehet, h nő írta a cikket!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #167937 üzenetére
Furcsa, h a gyártók még nem ismerték fel ezt az igényt. Néztem a Mini konfigurátorát, ott sem találtam. De ahogy látom, riasztós cégek szerelik ezeket a kamerákat is. Elvileg a kábeleket is elrejtik, illetve nem használják az autó szivargyújtóját. Lehet, h érdemes lenne jobban utánajárni.
-
nagyúr
válasz simonjoe #167940 üzenetére
"Nagyon rajta vagyok az ügyön" - megtennéd majd, h megosztod velünk ha megtaláltad a legjobb megoldást?!
brumi1024: Igen, és tárolni is lenne hová, mert a legtöbb ilyen autóban van merevlemez és memóriakártya olvasó is.
KAMELOT: Távolság indító? Ilyenről sem hallottam még.
A másik témához: A Nagykörúton már csak egy sávot használhatnak az autósok - YT, ATV Napló
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz simonjoe #167949 üzenetére
OK, köszi! Én álló helyzetben nem szeretnék rögzíteni.
Qru és Fehér Farkas: Nekem nagyon régen egy Audiban volt programozható állófűtés, de az nem volt távolról vezérelhető. Ez a távolról indítás nem hülyeség, szerintem lassan az autók összes ehhez hasonló funkciója elérhető lesz (gyári) mobiltelefonos alkalmazással.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz CactuS #168029 üzenetére
Erről jut eszembe: Az oroszok Lexusai félelmetesebbek, mint egy X6-os BMW - na ezt nevezem hűtőrácsnak! Amúgy kövezzetek meg, de a fehér autó perverz módon még tetszik is nekem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #89309696 #168092 üzenetére
Jaja, ilyen céllal nincs sok értelme.
Más: Speedzone-használt teszt: Nissan Skyline R33 GTS-T: Level végtelen - YT
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
New BMW 4 Series & M440i - EXCLUSIVE ACCESS in-depth tour!
Az orr-részt leszámítva nagyon szép egyébként. Így még fájóbb ez a hűtőrács. Plusz ez egy remek alkalom lehetett volna, h fejlesszenek vmit a virtual cockpiten.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #168161 üzenetére
Engem soha nem érdekelt, h hátul mennyire lehet elférni - őszintén szólva utálok négy személlyel autózni. Hárommal mondjuk még elvagyok, de mögém lehetőleg ne üljön senki (amúgy sem férne el rendesen). A "reklamálóknak" mindig azt mondom, h ez nem taxi.
kisza25: Hasonlóképp én is, csak egy mérettel feljebb.
Land: Teljesen online nem lehet sajnos! Viszont itt tudsz foglalni online időpontot bármelyik kormányablakba!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #168287 üzenetére
Akkor én is, de csak a negatívumokat. A pozitívumokat mindenki képzelje hozzá!
- Amivel minden induláskor szembesülök, h a virtual cockpit nem jegyzi meg teljesen ez utolsó nézetet.
- Már kétszer is büntetőfékeztem a Pre-sense miatt (ACC használatakor). Párhuzamos úton belső sávban haladok, sávot váltok, h előzzem az előttem haladót, erre mire kb 1-3 méterre kerülök hozzá (már félig a másik sávban) jön a (satu)fék. Már állítottam az érzékenységen, remélem jobb lesz. Plusz a vezetési stílusomra is ráfér a finomhangolás, mert gyakran "centizgetem" az előttem haladót sávváltáskor.
- A Head-up display rossz pozíciója - de ez az én hibám, mert kicsit jobbra dőlve vezetek. Középre visszaszokás folyamatban...
- A hátsó keresztirányú forgalmi asszisztens már kétszer is rám hozta a frászt. Kapuból kitolatáskor ha meglát az utcában egy arra járó autót úgy bebassza a féket (nincs rá jobb szó), h simán azt hihetnéd, h nekimentél valaminek. Nagyon durva - főleg elsőre.
- Illetve egy bónusz (de ez már kicsit szőrszálhasogatás), h néha nem csatlakozik automatikusan a telóm a rendszerhez. Mondjuk felajánlja a csatlakoztatást és csak el kell fogadnom. De ilyen téren (is) még mindig fényévekre van az előző BMW-m rendszerétől (4er), szval nem panaszként írtam.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MasterMark #168295 üzenetére
Annyira azért nem! Csak mivel jobb oldalon van a könyöklő, plusz általában bal kézzel kapaszkodom a kormányba ezért kb 5-10 fokkal jobbra dől a testem az ülésben - mert így kényelmes. De nem folyamatosan, csak elég gyakran. A head-up kijelzőnek ilyenkor kb csak a felét látom már. De lehet, h jobban is járok így, mert legalább megtanulok rendesen ülni az autóban. Egyébként amióta automatát vezetek sajnos hajlamos vagyok elég "fura" üléspozíciókat is felvenni. Bár tudom, h ez nem túl szerencsés...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz zoo8800 #168995 üzenetére
Sry, az i3-ról megfeledkeztem. Bár az sem mérvadó, mert annak a modellnek nem igazán volt konkurenciája. Az i8 illetve a faceliftes hetes nálam nem ez a kategória azért.. Ezért írtam, h ez most egy új szint. Az, h csak az orr-rész lett ronda, tulajdonképpen mindegy. Az autó amúgy rendben van - ezt már többször leírtam én is. De ez a "kis" baki épp elég ahhoz, h visszavesse a modell sikerességét.
Reggie0: BMW-kről volt szó, h jön ide a Smart?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #169026 üzenetére
Eddig nem nagyon figyeltem, de most úgy látom, h "kicsit" túlnyújtják az autók hátulját. A nyolcasnál szinte már nem is maradt üvegfelület a B oszlop után.
Ilyen volt az enyém... igaz ez egy kabrió, de (az én szememnek) sokkal arányosabb az egész forma mint az új modellek.Nekem egyébként egyértelműen az E46 volt a favorit. Az új négyes még úgy-ahogy, de a nyolcas egyáltalán nem jön be oldalról nézve. Persze életben más, de ezen a képen nem túl szép szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Szada85 #169059 üzenetére
Minél többször látom, annál rondábbnak tűnik. Pedig általában pont fordítva szokott lenni. Fekete hűtőráccsal sötét karosszéria fényezéssel kevésbé, de minden más színkombinációban szörnyen mutat. Plusz (ahogy itt többen megjegyezték) a rendszámtábla tovább rontja a képet.
tboldi: Így, ahogy mondod.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Qtya123 #169630 üzenetére
USA autópark nekem is bejövős - úgy, ahogy mondod! Bár tudom, h nem egy klasszikus pickup, de az örök kedvenc a Chevy El Camino! Nagyon szeretnék egyszer egy olyannal Kaliforniában (vagy bárhol) furikázni.
cappa72: +1. A mai trendek nekem sem jönnek be annyira. Bár még bízok benne, h ez rövidesen változni fog.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #169635 üzenetére
Mondjuk ebben van vmi! Eleinte én is rácsodálkoztam az Audira, h a legtöbb helyen ezer és ezeregyszáz közötti fordulaton jár a motor, és nem vált vissza a váltó (ECO módban).
cappa72: Ez OK, de ők (is) tehetnek arról, h ebbe az irányba ment el a piac! A trendeket ők alakítják.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #169644 üzenetére
Be is csukódott!?
-
nagyúr
válasz stickermajom #169648 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyetértek! Ezerszer több értelme van, minthogy nap mint nap ugyanazokon a helyeken szobrozzanak a traffipaxszal. Ez tényleg javíthat a közlekedési morálon. Plusz ugye ezzel nem csak a gyorshajtókat tudják kiszűrni.
Fehér Farkas: Valóban clickbait a cím, de ettől még igaz: eléggé ráállt a rendőrség erre a vonalra. Szval szerintem nem ez volt az utolsó "fejlesztésük" ezen a területen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MasterMark #169935 üzenetére
Nagyon jó lenne, de sajnos sokszor az sem lenne elég. Én eléggé nyugis típus vagyok, de sajnos magamon is észreveszem néha (bár egyre ritkábban), h "elgurul a gyógyszerem" és csinálok hülyeségeket - amiket kb azonnal meg is bánok. Fel kell nőni fejben egy nagy teljesítményű autóhoz mert nagyon könnyű vele túlzásokba esni. És a legtöbbször úgy, h igazából észre sem veszed! Például nekiállsz előzni három autót és mire a végére érsz már 180-nel mész (amit lehet, h 120-nak sem érzel egy jobb autóban). A lényeg: néha nagy önuralom és józanság kell egy erős autóhoz, szval szerintem sem lenne hülyeség egy pszichológiai teszthez kötni a használatukat. Plusz az sem lenne hülyeség, h az extrém gyorshajtóktól azonnal vegyék el a jogsit pár hónapra. Most nincs ami visszatartsa őket (a max 300 ezres büntetés nyilván nem fog senkit). A gyorsasági motorokra ez hatványozottan igaz.
Zoli-bácsi: "Nem tudom, de remélem amputálni kell a lábát a kedves úrnak. " - milyen kedves tőled.
máyköl: "Letezik szep X6?" - az előző két széria tetszett nekem. A mostani hátulról tényleg egy gnóm.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MasterMark #169967 üzenetére
Valahogy így!
CactuS: Nem vezettem, csak elvitet egy rövid körre. Felajánlotta haverom, de nem igazán volt hozzá kedvem. Véletlenül futottunk össze tegnap, késő volt, fáradt voltam már, stb... Ő viszont "kikönyörögte", h adjam oda neki az Audit, úgyhogy én is sort fogok keríteni a tesztvezetésre egy alkalmasabb időpontban. Annyi azonban így is átjött nekem, h az az autó nagyon nem nekem való.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #169976 üzenetére
Persze simán megszoknám, de annyira nem szeretném... Nekem jobban bejönnek a kiszámítható dolgok. Mondjuk az is furcsa volt, h egy nagyobb fékezésnél simám megúszott az autó. Ilyet még egyik német (izom)autónál sem tapasztaltam eddig. Meg is beszéltük haverommal, h az ő autója egy vadállat (musztáng - nyilván ), az enyém meg egy "precíziós műszer" (vagy svájci óra, ahogy ő mondta).
MunezXBK: Van azért ott is, csak sokkal ritkább. Teljesen más az emberek mentalitása, de ezt nyilván Te is tudod. Nem véletlenül mondják azt, h minél keletebbre mész, annál alacsonyabb a közlekedési kultúra színvonala.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest