Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aero.
veterán
Az szép kopás a kormányon (101e km)
Már ezen is ilyen gagyi külső bőrhatású bevonat van? -
aero.
veterán
Szerintem meg sokkal nyugodtabb lenne az életetek, ha leszarnátok, kinek tört ki a kereke a villamossínen, minthogy különféle elméleteket és ítéleteket gyártanátok belőle. Ez miért a ti bajotok? A télig guminak itt meg pláne semmi köze hozzá. Csak +1-ezni tudom, ami már elhangzott bitporktól: Az előítéleteitek rabjai vagytok.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz freeknight #141347 üzenetére
"Ha" ...
... leesek kirándulás közben a hegyről, az is.
... elalszik a Kraz vezetője szembenfolytathatnánk még
Tsebacsi: "lehet nekünk van igazunk" erről van szó. A saját ítéleteitekbe zárkóztok és kivan jelentve, hogy hát jó eséllyel úgy volt. Honnan tudod? Ugyanannyi az esélye, hogy nem. Csak úgy nem fun rajta csámcsogni. Egyszer próbáljatok meg elmenni egy ilyen hír mellett, úgy, hogy komment nélkül bezárjátok. Nekem bevált, de nem is látom értelmét a negatív elméletgyártásnak. Véleményed természetesen lehet, de ami itt megy az merő rosszindulat feltételezés.
Lehet kifordult a talpascsapszeg, féltengely, kitudja. Biztos nem a téli gumi volt az oka, ezt bárki megállapítja. De minenképpen feltételezni kell, hogy szar alak és persze fizessen a BKV-nak is, ami amúgy megintcsak szar, de az nem baj, kapjanak pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
-
aero.
veterán
válasz stickermajom #141368 üzenetére
Egy nagyvárosról van szó, 2 millió + emberrel. Hihetetlen, de történnek dolgok, amik akadályozzák az A-ból B-be jutást.
-
aero.
veterán
Akinek támogatja a szellőző az ennél messzebbre ne is menjen szerintem:
3 év alatt még nem bírtam felfedezni hátrányát. -
aero.
veterán
válasz Gergőke88 #141597 üzenetére
ebay UK-t tudok: [link]
Coyot: Szerintem ez hajlamos rá a legkevésbé. Kompakt, kellemes súlyú, rossz úton sem mozog/lötyög. Ezek a karos betámasztós tartók, nem tudom. Egyrészt recseg ropog, gagyi műanyag, másrészt sokszor kell a 2. kéz hozzájuk. Brodit nem ismerem, csak a hasonló kinézetű átlag tartókat.
Pitaka tokok csak influenszer telókhoz vannak
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Ha jól láttam még nem volt:
-
aero.
veterán
Rio/i20-at foglaltam, a holgy keszsegesen felajanlott egy cng-s leont, dsg-vel igy kaptam az alkalmon. Az auto es a kezelhetosege tetszik nagyon, de a valto felett nem birok napirendre terni. Ha csak siman akarsz gyorsitani alom, barmi mas pokol. Lepadlozod 100ig, elveszed a gazt, es 8 masodperc alatt pakolja fel magat 7.-be, kozbe meg bog a motor ugyanugy.
Hatotav 480km (benzin+cng)
[link]Nem tudom, hogy lett dupla. Qru delete pls.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
No, hazaértem. Kivesézném akkor ezt a Leont. 06.25-ei autó volt, szóval nagy eséllyel 1.5 TSi 130 ló. (pótkerék mellett nem volt matrica, ugyanis ott a földgáztartály leledzett). Száraz kuplung, 7 seb.
Ami szar:
Ha kicsit is gondolnád, hogy még beférsz a körforgalomba állóból indulva, mielőtt odaér a másik autós, ne.
Nagy gázra rántva vált, főleg 1>2-be. Ha részterhelésen, emelkedőn pörgeti akár 4-5 ezerig, akkor nem.
Hajlamos a turbólyukra váltani (vagy megkísérelni visszaváltás nélkül az onnan gyorsítást), majd meggondolja magát, visszavált és változatlan gázállás mellett megindul, mint a hülye. Annyira nincs szükség.Itt a 0-100 videó, de nem is az a lényeg. 105-nél vettem el, onnan kereken 7 másodpercbe telik, mire felpakolja 7.-be. Onnan teljesen elvettem, 95-ig lassul vissza, mire beváltja.
A másik furcsaság, hogy néha mikor nagyobb fordulatról vált el, akkor a mutató beáll, mint a szög az adott fokozat fordulatára, viszont a motorhang fokozatosan csökken, tehát lassabban ejti a fordulatot, de ezt a mutató nem jelzi.
Nem jöttem rá, hol kell a műszerfal világítását levenni, a 900. km-en már kifolyt a szemem. Központiról csak a központiét lehet.
Ami jó:
Futómű nekem tetszett, feszes, az úthibákat nagyon jól kezelte, bár az olaszoknál jók is az utak.
Fedélzeti rendszer kiváló, szintúgy az ergonómia.
Az Android auto nem volt kibékülve a Spotify-jal, de mikor működött rendesen, akkor fasza volt. Navira végig azt használtam.
Nem tudom a motor nyomatékgörbéjét, de úgy felvitt minket 5 fővel a Stelviora, hogy csak ámultunk. Rendes gyorsulásra volt képes a szerpentin egészén felfelé. Itt a váltóba sem kellett belenyúlni, pedig azt hittem kelleni fog.
Xcellence volt, szóval elég fullos. Fapadként nem szeretném. Övvonal alatt gagyi műanyag.Fogyasztás: 3.9kg/100km lett az átlag, ebben benne van a Stelvio fel-le, pálya 140, országút 120-90-70, 40km város. 1kg-ot 0.978 euróért adnak. 140-nél 3.5-4.8kg a pillanatnyi. 60-nal gurulva 1.7kg.
Kb 17kg fér bele, talán 18. Ilyen átlag mellett az 420km-re elég. Van még egy 17 literes benzintartály is benne. Amikor 0-t jelez még 12km-t lehet menni vele papás módban, 70-nel.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Pályán ez egész tűrhető volt. 120-nál már félgázra visszalökte 5.-be, tűrhető sebességgel. Sőt, az R>D váltás is oké volt ennél. Inkább a rántásokkal volt a bajom, illetve, hogy egyszerre csak 1 fokozatot vált felfelé. Az indulást még megszokná az ember. Kipróbálnék egy olajosat is.
-
aero.
veterán
A kiálló tablet kilett maxolva [link]
-
aero.
veterán
válasz #89309696 #143255 üzenetére
Brainiac, Mythbusters, Roncstelepi csaták, Flúgos futam, Fából vaskarika, Autókereskedők, Overhaulin stb., én ezeken nőttem fel.
A favágós, aranyásós, licitvadászos, rákvadászos műsorokon már nagyon éreztem, hogy megjátszott, engem az marhára zavart. Az OCC is nekem már túl tróger volt, minden második mondat üvöltözésből állt meg szerszámok egymáshoz dobálásából.Ohh, hatalmas pacsi.
-
aero.
veterán
válasz #89309696 #143268 üzenetére
A tavaly bérelt Transit tudott olyat, hogy váltásnál amikor benyomtad a kuplungot, a fordulat csak addig esett le, ahova a következő fokozat esett. Asszem 5 másodpercig, utána elengedte. Előfordulhat, hogy ez is ilyen fícsör, hogy ne kenguruzz az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz #89309696 #143275 üzenetére
Jó funkció, én kötelezővé tenném. 1>2-be ha nem csúsztatsz, mindig rántani fog. Visszaváltáskor meg meg kell találni a pontos fordulatot, ez sok gyakorlással/érzékkel fog csak működni. A 3>5-t nekem sem sikerül mindig eltalálni. Általában 200-zal fölé lövök. Pedig beletettem 40 ezret 1.5 év alatt
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz máyköl #143278 üzenetére
A fék az elég jónak tűnik, tippre 70-80-ra lelassult, mielőtt beért a körforgalomba. Mikor a sebességet mutatta, már satuzni kellett volna, esélyes, hogy nem látta időben. Ennek meszeltek.
(#143277) Fehér Farkas: Ott nem rángat, csak lassan nyit a kuplung, mintha nem lenne felkészülve rá. Nem nyomja fel a fordulatot, mint egy hagyományos automata, nincs csúsztatás, plusz ott a turbólyuk. Nem tart sokáig, de észrevehető egy automata, vagy kézis induláshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Milyen okostelefont vegyek?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Ukrajnai háború
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen