Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz macilaci78 #272880 üzenetére
Hirtelen lehet fékezni egy ilyennel?
Meg látom, hogy 10 év körüli gyerekek is elektromos rollerrel nyomulnak csutkagázon. Életveszély, közveszély. És satnyák maradnak ha nem képesek biciklizni se.
-
veterán
Találtam egy Bird rollert a kerítésnek támasztva. Kitegyem reggel a kuka mellé, vagy jóhiszemű megtalálóként verjem le róla a GPS-es részt?
-
veterán
Fogyi Balaton - Portorozs 6,7, Portorozs - Balaton 6,9 lett. SLO benzin 1,456€ most. HR e-cigi 4€.
MunezXBK: A kormányon ugye?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bandus #273348 üzenetére
Én is köszönöm a beszámolót! 👍
Az nem világos, hogy miért kellett 2x tölteni a 350 km-es úton?A vezetéssegédek nem érdekelnek különösebben. Mondjuk tetszik a Mazdában a holttérfigyelő, magabiztosabb vele az ember előzéskor, azt talán rendelnék ha új autót veszek.
Fejlődött volna a beltér minősége? Nekem ratyinak érződött a műbőr kormány és a gumiszerű műbőr kárpit. -
veterán
válasz MC Pite #273381 üzenetére
Nekem pár hete megindult a vezérhangya, 3 opciót látok magam előtt.
1. Megtartom a lassan 8 éves Golfomat. Törésmentes, magyar, 113 K km, kap alvázvédőt stb.; és "sose adom el".
2. Veszek egy tök ugyanilyen Golfot. Újonnan olcsóbb, mint amiért az 1-2 éveseket hirdetik, 8 éve is ezért vettem újat (bár akkor megint indulhat a túlféltés, hogy én húzom meg elsőként...) A hétvégén alaposan megnéztem BBD 8-as Golfját, annyira nem gáz. Összeszedem magam, és indulok is a Porsche Budába még ma.
3. Kicsit használt Tesla 3 long range (performance felesleges). Ratyi a belseje... Kívülről tetszik a fehér felnivel, a színe mindegy.
Ahova rendszeresen járok, ott tudom tölteni. Nyaraláskor, hosszabb utazáskor meg majd megoldom valahogy.Más opciót nem látok magam előtt. A 8 éves Golf kb. a felét éri a vatta újnak, úgy nem is olyan drága.
-
veterán
válasz brumi1024 #273385 üzenetére
Kárpit szerelésben jó vagyok. 🤗 Száguldozni egyre kevésbé lehet, traffi lesz mindenhol, nagy a forgalom*, a fiatalos lendület is kopik az idővel. Persze, még 5x átgondolom majd.
*Tegnap kora este M7 3 sávos szakasz. Belső sáv, lehetne menni azért 150-160. Miket kell kerülgetni: Yaris, Suzuki, 2db Jazz , olyan autók amik ennél többel nem is tudnának menni. Fogytán volt a gyógyszer...
-
veterán
válasz bandus #273395 üzenetére
~10 km-t vezettem LR-t.
A töltést a PHEV-nél megutáltam, mindennap pocsolni vele... ez nem kell többet. Viszont heti 1 oké, ahogy az is ha hosszabb utakon 300 km-enként kell.
Nio. Kínait soha nem veszek. Lehetőség szerint semmiből se. (Tudom, a model 3 is Kínában készül.)
-
veterán
Voltam a PoBu-ban, kaptam ajánlatot mindkét konfigra, még elemzés tárgya. A hét végére némi áremelés várható (0,5%).
Érdekességek:
- szállítás 40 hét
- a Clubsportban is "Elektronikus differenciálzár (XDS)" van, azaz nincs sperr, ez már a konfiguráció során gyanús volt.
- a 2 autó között ~3100 euró a különbség.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #273524 üzenetére
Nem próbáltam semmit. Cupra nekem tetszik, viszont 1) pont a hétvégén beszéltem kedves ismerőssel aki VAG márkaszervizben dolgozik, lebeszélt a nem Németországban készül autókról a minőségi, összeszerelési problémák miatt. 2) Egy Golfot mindig el lehet adni. 3) #csakagolf 🤗
#273526 MC Pite VAG-ot fel kell. (Tavaly s.k. intéztem VCDS-sel.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pècsimunkás #273572 üzenetére
Ha lesz csere, akkor magam tervezem eladni.
#273574 BigBlackDog:
Igazad van, ha volt már 3 (ami 3+1), akkor elfér egy 4+1-edik is.Tudom, hogy sokat betegeskedett a Tiéd, talán megoldották azóta a bugokat.
A GTI-ben tapipados a kormány is. :/ -
veterán
Ezt bontsuk ketté, mert olyant nem írtam, hogy "nem G7".
Miért G6?
- Mert a G5 már túl öreg és kevésbé tetszik a fizimiskája, a G6-tól felfelé érdekelnek a Golfok.
- A G6-ban "még benne volt az anyag", minden masszív érzésre, különösen igényesen kidolgozott részletek (pl. ajtózseb minden oldala kárpitozott, alumínium bölcső).
- Volt G6-om, és nagyon szerettem. (Nem GTD)Miben jobb a G7?
- Modernebb. Pl a MIB2 Infotainment mindent tud ami elvárható 2023-ban.
- MQB platform nagyszilárdságú acélokkal, ennek köszönhetően nagyon könnyű az autó. A G6-hoz képest 100-150 kg mínusz.A könnyű építés ellenére a lassan 8 éves G7 (sportfutómű, 18" kerék) sem zörög sehol. Ugyanakkor a 6-osban erősebb volt a "tank feeling".
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #273596 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #273675 üzenetére
A hidrogén jól hangzik és életszerű.
Viszont míg az LPG-től talán nem fosnék annyira, a CNG nekem már necces, a H2-ről pedig egyenesen a Hindenburg léghajó ugrik be. 🥶
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- Lexus, Toyota topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- AliExpress tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen