-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #269612 üzenetére
Ma este addig jutottam, hogy egy óra a fojtószelepig eljutás (már csak két csavar fogja már). Aknáról menne ez sokkal gyorsabban is, de az nincs. Videó nem volt, haynes pénzpazarlás volt, semmilyen művelet nincs benne .
Szal szelepet megtakarítom, próbálok endoszkópozni (sztem nem fog a szelepekhez beférni) azt meglátom. De fentről nem fogok tudni sprézni, mert nem egy csövet kell csak lehúznom mint reméltem, hanem egy csomó csövet, csatit... Vagy akna (is) kellene...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #269624 üzenetére
A Mol benzin rosszabb, mint az osztrák. Nem placebo, nem urban legend, az autóm egyértelműen mutatja a különbséget.
Ha erre vannak valamilyen mérések, az érdekelne (szerintem mást is)focvis: Így van, szívóknál 2-5 perc szokott lenni az egész bontás.
Én büszke vagyok ha megvagyok egy százasból, nem tartom cikinek
De lassan annyiszor 200Ft kell, mint 2-3 éve ahány darab százas kellett.Adalék: Én a százas mellé is bebaszom a tankba a cuccot, hadd dolgozzanak
Eleve van 2-3 féle erősségű, meg nyilván attól is függ mennyi benyához rakom. Preventívbe, folyamatosba nem kell sok, ha már van tünet, akkor mehet neki nyugodtan.208 múltkor a sprés kezeléstől kisimult, de most -kevésbé mint korábban- hidegen még mindig van egy pici torpanás vagy ingadozás kitartott kicsi gáznál. Megint kezelés kéne?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #269648 üzenetére
AZ 1.2 VTi az MPI (elég közel a szelepekhez mint a dpinél, de nem kettő van, hanem hengerenként egy). Ennél pár perc volt hozzáférni.
Amikor már nincs a toppon/van valami tünet, akkor több tanknyi adalékolást is kivált egy sprézős mutatvány.A Picassot bontom most, az TGDI, ott eléggé lent van.
[kép] Motor mögött, barna rongy felett, a 2 awab bilincsnél... rajz
Erre még nem, a Petrol EGR3-at szoktam a szívó mpi-knél használni, 29879, az szokott lenni mutternál (bár szerintem csak én viszem ).426os: Nem csak a digók. Hasonló jelenség nagyon enyhén van egy csomó Octáviánál, Meganenál is. De csak amíg nem kezd el melegedni, és ha tömítések jók és fotószelep tiszta, enyhe hogy alig venni észre. Néha meg szarabb, olyankor fojtószelep/szívósor tömítés, meg takarítani amit lehet szívósoron, injektortisztító, szívó oldalnak sprézés.
Tom1939: Így van, az 1.2 Puretech mikor meg is jelent, 98as benya volt minimumnak előírva. Persze kurvára el szokta átlag magyar autóvásárló ezt olvasni .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A névadókat seggberúgnám. Az autó jónak tűnik.
gooool: Korrektnek tűnik. A legjobb Astra lett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Megvolt a C4 ST-en a fojtószelep takarítás, meg endószkópozás. Megjegyzem a szereléshez is kellett .
Találtam olyan állapotot, amikor szerintem mehet sprézés, és nem kell a motor és tűzfaln között lennem. Viszont map szenzort van aminél ki kell szedni. [link]
Szelepek: 3,6
73k, 5 év után ilyen.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
Nem leszek népszerű, de kettes focusok futóműve is hasonló. Nem rossz, de nem éreztem, hogy ez fasza lenne.
Titanium szintnél progresszív rugók, meg talán alu lengőkar járt, biztos javít valamennyit, de engem nem nyert meg, oktávnál jobb, azt ennyi. Megane 3 ügyesebb (nem orrtolós és kényelmesebb is, hirtelen terhelésváltás is kicsit kiszámíthatóbb, főként a kombikra értve) szvsz. De Honda, Pug, Seat is lazán hozta, akár überelte ezt a szinte (autóként egyben meg röhögve ugrották meg).Érdekes mód a C amax jobban tetszett, vagy csak kevesebbet vártam tőle, de minőségbe is kicsit jobb volt, és kevésbé zavart ülés, zajszigetelés is, plusz abban az erősebb 1.6 volt, ami megint rengeteget dobott a
szánalmas1.6 101 lovashoz képest.Hja, M3 hangrendszere elég karcsú (Bose alatt). Most a C4 SpaceTourer egy koncertterem hozzá képest az alap hangcuccal . Abszolútban is korrekten szól, más autókra sokat költöttem/dolgoztam, hogy majdnem így szóljanak.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Szokásos Lada bemutató: [link]
focvis, gdi tulajok: Jöhet akár közösbe is, de ha láttok itthon más márkától hasonlót, az is jó lehet. A szokásos cucc is, csak az gondolom gyengébb.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Tc aktuális szintje: [link]
A csávónak a hondás cikke még ok, de ez...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #269768 üzenetére
Jut eszembe, minden fillért megért az akciósan 9000Ft-os plusz 5000ért shellpontot beváltós Ledlenser iF2R, nagyon jó autószereléshez (kicsi, könnyű, jól szór, jó ui, jó az akku, műanyag de erős ház, korrekt töltöttségjelzés, jó töltőcsati; patent).
Lámpabubusként sokadik szerelőlámpám, de első amit szeretek is .Kár hogy teliáron elég húzós.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #269813 üzenetére
Attól függ... Én dombocskán lakok, kisvárosban, de nyitott terepen. Télen hidegebb, nyáron melegebb, mert már a nap első sugara is éri, és körben süti a nap egész nap.
GDI-hez való tisztítóspré amit itthon kapni, talált valaki? Nem volt kapacitásom rá, és estig nem is valószínű hogy lesz...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MunezXBK #269872 üzenetére
Tegnap majdnem ilyen vihart volt felénk este, levelek, ágak (szemét) volt az utcán bőven (azt hittem több törött ág is lesz).
kisza25: Ne irogass ilyeneket már, munkaidőben olvasom a félmeztelenül flangáló csajokat, pff...
GDI/szívó oldali tisztítás: Elvileg wynns van a bárdinál. Ha most mégse lesz, akkor megy bele a szoksásos egr clean.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #269974 üzenetére
Azert vicces, hogy 150le, ~250nm manapsag mar arra sem eleg hogy elhagyjuk vele az orszagot
110-120 lóval tökre elvagyok kombikkal, egyterűekkel. Hogy élénk legyen ugyan kaptak csipszet, de korrekt (alpokban is nyaraláskor).
De T-Roc 1.5 tsi 150 dsgvel max ennyi hajlandóságot mutatott, de néha érzésre kevesebbet.
Tudom, biztos kamuzok, stb.
Kézzel visszahúztam a dsg-t előzés előtt, uccu, eredendően ok, megy is úgy mint egy 120-130 lovas turbós autó (lásd bálnácskám 1.2 130ló). Bálnácska élénkebb, és ha padlózok, mén. Dsgnel ha nemvolt elég egyet visszahúzni és padlózok, akkor hang nő, sebesség alig.
Szoktam automatát is vezetni, és pl kuszásban meg normál közlekedésnél ügyes* volt ez a váltó. De mikor erő kell, középtartományig oké, a teteje (utolsó 25 ló) nem tudom hogy csikarható ki belőle.Szemrebbenés nélkül venném a 130 lovas kéziváltóst helyette!
Kevésnek sem mondanám az erejét, de nem érződött a térokk 150 pacisnak egyáltalán.Meg 12 miliósnak sem a világ legizassztóbb kárpitjával, pedig én aztán már sok szarban ültem.
Anno az 1.2 Rapidok, Toledok 110 lóval élhetőbbek voltak (az autó is, hajtáslánc is).*:Hangos volt a T Roc kipuja, és kéthengerézkor picikét jobban rezget, és szar hangja volt, olyan...kéthengerezős. Egy octáviában sem tapasztaltam ilyet 1.4 act/1.5 közül sose, de T-Rocban idegesítő volt, visszaváltással javult kicsit.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #270100 üzenetére
Nagyrészt sportban vokt, de az csak magasabb fordulatot jelent, kb semmi mást. Kvázi padlózást abban sem túl jól kezelte, manuálban is volt hogy visszább kapcsolt megindulás helyett, pedig 3000 felett kezdtem bele .
dethroner: Töltheted, de aldis 0,8A-es állást tudó jobb. Elvileg nem vehető le a teteje, gyakorlatilag jellemzően igen.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
J.D. Power 2023as felmérés: [link]
Nem gondoltam, hogy ilyen rossz a helyzet, bár tudom hogy szokott akadbinilyen olyan probléma...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #270217 üzenetére
Ez meg kezd a paci másik oldala lenni , de próbáld ki.
Leon kombit (FR) és 308SW (GT Line) semmiképp nem hagynám ki a szórásból/próbálandókn közül.
A kézenfekvő jó autókat valamiért körbelőtted
Tivoli...hát, próbáld ki, plussz less spritmonitort. Szeretni nem fogod (új Tucsont lehet, de az drága).
CX30at inkább lőnék helyette, ha az használt is ebben az árban[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Tc teszt: [link]
5/6<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én csak a DS-t buktam, azt hittem modernebb, szögletesebb autó van a képen.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #270299 üzenetére
Nem gondolták túl. Megint.
kisza25nek linkelném a cikket, de ez még ubiszezonban se nagyon hívható cikknek. [link]
rbalint: Sokszor 2-3-4 év a légszűrő csere. Hamarabb fognak fékmechanikát
kifizettetni csere nélkülcserélni[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Snoop-y #270401 üzenetére
Hogy ilyen ember ne rabolja az időmet; aki érdeklődik (telefonon), elküldöm neki a spritmonitor linket.
johhny82: Értékén szerintem nem módosít, csak van akiknek ez pozitívum (szerintem a többség).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
Megvolt a kezelés, nem kellett szerencsére atomjaira bontani, egr szelep helyén be tudtam sprézni.
Kezelés eleső felében némi füstölés volt gázfröccsöknél, végén már nem. Kb fél óra volt a fél liter.
A turbós autóknál a hosszú szár elengedhetetelen, figyeljetek rá mikor átveszitek hogy megvan e.
Most várom hogy abbahagyja az autó a vörös izzást, aztán olajcsere (aztán gyertya).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #270546 üzenetére
Nem volt tünet, is nincs érdemi változás.
Fojtószelep tisztítás+szívó szelep tisztítás+új olajjal mintha picit élénkebb lenne, de nincs nagy difi.
A füst/korom (a kipu tiszta volt, ez csak a kezelés alatt jelentkezett) és a dzsuva a kipuból azért jelzi hogy valami történt, mpi mociknáln is szokott ilyen lenni (amin több a lerakódás), ott elevenség és fogyi javul utána, ill a hidegen rángatás.Azért csináltam most ezzel, hogy preventív meglegyen, szintén tartás jelleggel. A napikban gyertya csere idő lesz, ott még benézek endoszkóppal.
Ha már egy gdi tünezeket produkál, is nem biztos hogy elég a kémiai tisztítás.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #270564 üzenetére
Ja, bocs, anyámtól hoztam , Bárdiból rendelte, van a nagykerben raktáron, 9xxxxFt az ajánlott bruttó kisker.
Golfra nem akartál valamit olajcsere előtt, ha már csí az is?
Gyári cuccokat vettem, de szín, kinézet alapján purfluxnak tippelem az olajszűrőt. Azt nem értem, miért fém, miért nem betétes mint a korábbi psa motorokon, sokkal jobban szeretem. Bár legalább frankón hozzáférni, ezért jár a piros.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #270741 üzenetére
Renault összefoglalóban is van.
Alternatíva lehet aláírásban spritmonitor link.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Óóó, ez sose tűnt fel, pedig mennyivel könnyebb itt megnézni
Lehet hogy tagok spritmonitor linkjei beszédesebb lenne .kisza25: Nem kell minden gdit diózni, enyém is olyan képek alapján mint egy közepesen koszos mpi mocié. Ilyenkornelég a kémai takarítás.
De ahol kell mechanikai takarítás, otthon is elvégezhető, főleg ha elől a szívó oldal (nálam hátul van).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Teasüti #270852 üzenetére
Amiket láttam, a 4 fúvókát át lehetett rakni. De inkább a psa topikba hasznosabb feldobni...
Külön gumiból csak gagyit és gagyit láttam, plusz szilikonoshoz nem is jó.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #270806 üzenetére
Jut eszembe, hyundai mociknál jellemzően nem elég a szívó szelep tisztítás, több helyen is ezt látom. [link]
A Stimmel autószerviz volt amit elsőnek megjelölten keresgélés után ahova vinném.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #270870 üzenetére
Komolyan nem értem meddig tűrjük az ilyeneket (pl természet két lábbsl tiprása).
Mindent a kommunálisba csempésznek, vagy az erdőbe visznek majd ki#Hétvégifogyi Visegrádi sípályánál mtb maratonozással 5,1 bc szerint (C4ST).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #270941 üzenetére
*: közben a termékdíjat (adó) közel tízszeresére emelték, megbonyolították (meglepő módon induláskor a szakma jelezte hogy ez így elég foghíjas). Merthogy ez a plusz lóvé megy a hulladék kezelésre...
simonjoe: Mert nem minden 1.6 alatti turbó motor szar, sőt!
Azt miért nem üldözik, amikor a gyártó és a márkakókler ritka+szar olaj betöltésével vágja haza a motorokat?![ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #270963 üzenetére
Nem is értem...
A 100 lovast nézve 1200ccm, 100 ló, láncos, azaz a nép szerint mi baja lehet?
Ja turbós, akkor a turbó!
Ja, hogy nem a turbóval van megint a baj?Hát a konstrukció nem lett golyóálló, amit még pár dologgal tovább lehet rontani és beüt a ménkő. Teszem hozzá azért van pár ilyen motorral szerelt autó az utakon, és tudunk 2-3 hasonlóan problémás motort. De tény hogy akik fullvakon megveszi az ilyet, nagyobb eséllyel szophatják be, és a szerelőik sem lesznek nagy segítség a hiba megelőzésében/feltárásában.
Link google fordítóban, tetszőleges nyelvre állítható: [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #270972 üzenetére
Komolyan szívó 1.2 ot lapátolnálnbe annyi melóval, amennyiből jó lenne az 1.2t (már javított cuccokna cikkszámon, ala vw)?
Én nem...
norbert1998: Igen, kokszosodás ellen, mind mpi mind gdi mociknál. Nem 3 hengerező, meg kopogásosnégéses betegágy állapotban, hanem preventív/kezdeti hiba esetén hasznos a vegyi tisztítás.
Tom1939: Igazad van...nehogymá toyota hinridhez veztech tréning kelljen...
Mindenkinek ideiglenes jogsit adnék két évig, utána akkor kapná meg a rendeset, ha volt vezetéstechnikai tréningen![ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #271055 üzenetére
Azért mondják sokan, mert mind a tócsából látod, leállás után nedves a hőcserélőd. Sokkal hamarabb lesz bacis, mind szárazon, ezért van sok split klímánál is gyárilag, hogy leszárítja az elpárt mielőtt leáll.
Meg valamemnyit tol a fogyin is ha állandóan be van kapcsolva.
Hónapokig kikapcs is fura. Nagy esőben pára ellen a legjobb, plusz ha fél évig nem járatod, a tömítések hamarabb repedeznek, hamarabb diffundál el a gáz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #271077 üzenetére
Leálláskor már csak gomb koptatás kikapcsolni. A 5-7 perccel megérkezés előtt kikapcsolók fő motivációja, hogy leszáradjon a hőcserélő. Plusz utána jellemzően reggel megyek megint az autóval, akkor még úgyse kell klíma.
Lightosabb időben rendes párafolt jelenik meg a szélvédőn ha nem volt előtte kinyomva (és előzőleg ablakra volt állítva).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
C2 jobb mint az A3/B4.
Balaton: Én azért szeretem jobban az északi partot, mert megyek túrázni, bringázni.
Déli parton nem annyira jók a lehetőségek ilyen szempontból, attól hogy egész nap segget áztassak, herótom van.
Vonyarc/Gyenes, Kesztehelyi 'hgs' fenyveses részei, egynyomsávos ösvényei helyenként az egyik kedvenceim itthon; meg rengeteg a kilátó, sok cucc van bent az erdőben pihenni, akár gyerekkel is (játékok is).radi8tor: Ah, nálunk elég sokszor van Gargabe run az utakon
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Kickass #272098 üzenetére
Fedett beállók nem vészesek árban, azoknközött keresnék.
Nálam az a gáz, hogy csak egyoldalas jöhet szóba, olyat kevesen csinálnaknés mocsok drágán...
cappa72: Az igen, nem tudom hogy csinálta (vagy 60-70 között ment mindenütt)
Meg is lestem a programot, mit mutat nyaralás előtt:
[kép]Na majd az autópályázás, szerpentinezés, araszolás, klímázás helyrerakja a fogyit
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #272103 üzenetére
Csak a szokásos [Salz] egy hosszú hétvégére, meg hazafelé pár nap Balcsi.
Ez a szokásos településésen, de a családi túrós hátú ló helyett most apartmanba (persze füvet vágni, meg dolgozni kicsot így is átmegyek...).Ma bringa takarítás/szerelés (kevés volt a tubeless tej) vettem észre hogy eltört és elmaradt egy porvédő, minek köszönhetően az első kerékcsapágy beállt. Indulás előtti napon, ofkorsz. Kapott egy adag olajat, versenyt illik kibírnia, aztán lehet alkazrészt keresgélni... Külföldről persze, mert a Fulcrum importőr soha semmit nem hoz ami kéne alkatrész, pár éve is az osztrák nagyker(!) postázta el nekem a cuccot amit az itthoni dilettánsok nem akartak. Mindezt úgy, hogy magyar vevőket csak a magyar szolgálhatna ki, ki vannak osztva globálba az importőrök/forgalmazók.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ausztriában spottoltam rendes rendszámot
[kép]Nyaralás első fele megvan.
Sopron - Gosau környéke 6,15l/100km lett (BC5,6). Klíma, eső, mindenféle forgalom (59km/h átlag). 700Ft/l kapott 31 liter táltost kint.Hazafelé BC szerint (sok felújítás, felhőszakadás és/vagy tűző nap, olyan párával mintha köd lenne): [kép]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #272697 üzenetére
Na, ez beteg
Nekem meg kiderült, hogy a bálnácska a legkisebb (keresztben) csomagtartójú autóm, és nem (igazán) fér be a monti (rendesen a többi cuccal) keresztbe. Ok, a külön ülések miatt mehetet a nagy hosszába, a kicsi keresztbe, hogy legyen ülésünk (ismivel járkáltunk kint).
macilaci78: Ezért volt kevés cuccod
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #272846 üzenetére
Prius+ az kicsi/túlárazott. Komolyan pöpoecske mint egyterű (egy S-Cross is lehet ellenfele).
Auris Sportstourer (ha lehet 2015 utáni) inkább.
De ebben a családi kategóriában relatív otthon vagyok, ha vannak szempontok, lehet tudok pár tippet, infót adni (praktikum, futómű, fogyi, megbízhatóság nálam a fő szempontok, de mást is megjegyzek róluk ).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz mandleee #272869 üzenetére
Viccelsz?
A környező 7 (!) országban bizonyos típusokba legális osram night breaker led H7-es ledizzót le akartam papíroztatni egy olyan típusba, ami a többi országba megkapta az engedélyt.
2 napi telefonálgatás után feladtam.A magyaroknak se a pénz, se a normális megoldások megengedése/támogatása nem pálya. Inkább mindenki mutyizuon be amit akar, műszakiztassa ahogy akarja. A gyökereknek nincs kedvük TÜV papírt elolvasni, és a sok inkompetens nagypofájúból nincs senki a NKH-nál aki értene ezekszerint minimálisan a fényszórókhoz. Itt pedig semmi egyedi bonyolult dolog nincs a buliban. Igaz, nálunk sehol nem tudnak fényszórót mérni/ellenőrizni/állítani. Eleve nincs sínes beállító, nincs mivel fényerőt mérni, meg a köhém rendeletekkel/jogszabályok ismeretével is akadnak bajok.
Befejezetlen utak: Tessék megnézni Ipolydamásd és Helenba közötti hidat. A híd kész. Bringaút, autóút kész.. Szlovák oldalról zárva, mert kellene 5 méter aszfalt. A sok hülye autózzon 1-2 óra pluszt, vagy várjon kompra.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz mandleee #272913 üzenetére
Persze, lámpája is válogatja mennyi a különbség, de a retrofit led főfényforrás (H7, H4, H11, DSx, stb)
-fehérebb fényű (azonos lumen mellett is jobban látunk vele!)
-erősebb
-tartósabb
-nagyobb (szélesebb) felületet világít be fényesen.Jóféle fényforással egyezik a vetített kép, szórt fény alig, vagy nem nő.
H4: [link]
H7 refi: [link] , H7 tompított [link] , [link] , 5 éves D5s vs LED: [link].Maradjunk annyiban nem várok arra mikor lesz legális, teszteket olvasok, nézek, és tesztelek ami jónak tűnik.
MegériSzerk: Én hülye, hogy legálisan cselekedjek, vettem emelt fényerejű és színhőmérsékletű D5S xenon szettet. Maradjunk annyiban, hogy gyorsaan ment vissza a hugysárga, 5 éves standard Philipstőlnalig fényesebb drága szett, és rendeltem is a Bevinsee ledet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Érdememes*, a H7es képek is peojektorosak. Több ismi japánjaiban van már ledes H11 vagy HIR2, megelégedéssel használják, ráadásul egyszerűbbbis berakni mint a H7et, annyi mint eegy izzócsere.
*: Normálisabb kínai, vagy Philips ( [2] ) vagy Osramot, 15-30k között.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen