Új hozzászólás Aktív témák

  • edeleny

    őstag

    válasz kirkri #1177 üzenetére

    A fél éves 32Le5500-be belecsapott a villám. Interneten rendeltem.
    Gondoltam szerviz!

    Felhívom az LG központot, kérdik milyen színű, a garancialevél, hány nyelvű?
    Mondom szürke, és sok.
    Erre ők: nem hozzájuk tartozik hívjam a boltot.

    Hívom a boltot: két lehetőségem van 1, beszkennelem a garanciajegyet, és ők küldenek postán egy pirosat, amivel fordulhatok az LG szervizhez. 2, másnap jön a futár elviszi, és ők javítják.

    Ez utóbbit választottam.
    És úgy is volt másnap elvitték, és egy hét múlva működőképesen (benne volt egy hosszú hétvége) visszahozták. egyetlen fillérembe sem került. A visszaküldött garancialevél már természetesen piros színű!

    Kb egy hétre rá hívtak az LG ügyfélszolgálattól, és érdeklődtek a szolgáltatás iránt!
    Az iránt a szolgáltatás iránt ami nem is volt! Csodálkoztak gondolom, mikor elmondtam a véleményem :(

    A jogszabályok szerint, ha bárhol az EU-ba veszel egy készüléket, és van magyarországi szervizhálózat, azt kötelező nekik ugyan úgy garanciába javítani, mint ha itt vetted volna!!

    [ Szerkesztve ]

    Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.

Új hozzászólás Aktív témák