Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HummeRC

    senior tag

    válasz kbalage2 #30813 üzenetére

    A Buwizz vonatvezérlésre is csak korlátozottan alkalmas, mivel erősen kompromisszumosak a beállítási lehetőségei. Legnagyobb hibája, hogy folyamatos élő kapcsolat kell neki a programmal, nincs olyan mód, hogy elindítod, kilépsz belőle és menjen a vonat körbe-körbe amíg van benne szufla. Abban a pillanatban, hogy kikapcsolod a kijelzőt, vagy kilépsz a programból, hogy mást nézz meg, az irányítás megáll és vele a vonat is. Elég illúzióromboló tud lenni. A gyári infrának nem kell a folyamatos kapcsolat. Beállítod a sebességet és kész.
    A reklámozott 11,2v meg külön megérne egy misét, mivel igazából az az alapfeszülstége és a többi feszültség van lebutítva, így ha nem a maximum fokozaton használod, akkor az irányítás reakciója lassul, a késése növekszik. Az állítási fokozatok száma is kevés, túl nagy lépcsőkben ugrál. Na ezek azok, amik nem látszanak a videókon. Több mint 20 évnyi rc modellezés után, nekem csalódás volt megvenni.

    #30810: Ha én mégegyszer kezdeném a vonatozást, akkor tuti a régi fémsínes rendszert építeném meg. Még használtan is megéri beszerezni a vezérlőt és a síneket hozzá. Nagy előnye, hogy nem kell vinnie plusz elemeket/akkukat, így azt a súlyt is megspórolod, valamint nem kell cserélgetned, ha lemerül 2-3 óránként. A jelenlegi infrás PowerFunctions tud 2 független, vagy akár több összefüggő motort vezérelni egy irányítóról. Vonatvezérlésnél ez utóbbi számít. Az új Powered Up rendszer még nem tud ilyet tudtommal, mivel minden portba csak egy motort lehet dugni. Talán majd egy későbbi fejlesztéssel.

Új hozzászólás Aktív témák