Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Dominó85 #38795 üzenetére

    Nekem most volt 1 termék, ami törötten érkezett meg 1db csomagba, a többi 10-20db 1-2$ cuccok között - pedig tényleg jól csomagolta kínai barátunk...

    Tegnap megkaptam - kibontottam... láttam a helyzetet - küldtem róla 2képet, hogy hé, ez törötten jött, mit tudunk csinálni... felajánlotta, hogy 50% refund (2,5$ termékről beszélünk), mondom, ok-ok, de mivel totál használhatatlan lett így a cucc, így csak fullrefundot tudok elfogadni! Ma szónélkül a "full" 2,5$-os refund fogadott... hülyeségnek tűnik, mivel 2,5$-os cucc, de szükségem lett volna rá tényleg, és így használhatatlan - az 50%-al elégedett lettem volna, mivel gondolom nem az eladó/shop hibája a törötten érkezés (merem feltételezni, hogy nem alapból törötten rakták be).. ilyen egy korrekt hozzáállás, és vevőcsalogatás, hogy máskoris nála / náluk vásároljak - ami így is lesz! Habár szar terméket kaptam, de a korrekt hozzáállás miatt újra vásárolok!

    Ezaz, amit itthoni shopok nem igazán ismernek.. a hozzáállás!

    Ilyen pár dolláros cuccoknál normális a full refund, még mielőtt valaki lehurrog... ennyit bevállalhat a shop (én is bevállalnék a shop helyébe), persze egy tablet vagy mobil esetén mely 100-200$ más a történet... ott csak a visszapostázós refund segíthet! (sajnos vagy szerencsére nem az első ilyen esetem... törött - hibás - hiányos csomag, stb., de mindennel meglehet állapodni kici kínai barátainkkal, nekik is fontos az elégedettség - persze ha nem ilyen csaló-kamussal van dolgunk épp)

    Ja és ez paypal keretein kívüli levezés volt... paypalon belül még segítőkészebbek ügye, mert "félnek a PayPal szankciójától"...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák