-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gjoe
őstag
Szerintem a magyar posta nyomkövetésével van valami. Az előbb vettem át a csomagot, de még mindig csak a három nappal ezelőtti állapotot jelzi: célországban eldolgozva.
Ja és most csak egy papíron kellett aláírni, nem volt a postásnál a kis padocska. -
spileraaa
senior tag
Vagy rossz helyen járok a kérdésemmel?
"Sziasztok
Tabletet akarnék rendelni külföldről
de van olyan oldal ahol 2-3 hét alatt itt van es áfa mentes? (Romániába)pl ajánlották a gearbest Priority Line/EU express szállítást
de az ide elég drága mivel nem 7 dollár hanem majdnem 20"
[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
tupacamaru
veterán
Nem kártyára utalnak, hanem számlára, gondolom az nem változott.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Z10N
veterán
A fasttech-nel (nem fastcardtech) ertekelest es review-t hol lehet latni?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
aytukabozs
addikt
válasz tupacamaru #83505 üzenetére
A refund nem utalás,
hanem egy visszafordított fizetés,
és valóban a kártyához kötődik.(#83506) Z10N
Termékekről, vagy magáról az oldalról?
A boltról itt van egy;
én eddig elégedett vagyok velük, bár még csak 2 áfahatár alatti, meg 2 éppen felette rendelésem volt.[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
Bec
tag
Sziasztok! Mostanában hogy megy a paypal vissztérítés? Régebben volt resolution center,ezt kivették? A problémás rendelésnél (paypal summary lista) csak a termék visszaküldését lehet kiválasztani.
-
Z10N
veterán
válasz aytukabozs #83508 üzenetére
A boltrol mar rakerestem itt a forumon. Inkabb a termekekerol.
Nem latom a "szokasos" velemeny mezot vagy csillagozast.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
aytukabozs
addikt
válasz Turbobacsi #83513 üzenetére
Biztos nagyon örül hogy neked meglett,
de szerintem azt kérdezi hogy merre keresse.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
Z10N
veterán
válasz aytukabozs #83512 üzenetére
Ok, akkor ugy nez ki meg a termekhez nem erkezett ertekeles.
Amugy milyen gyorsan postaznak? Nem rendeltem meg toluk.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
vasi89
addikt
válasz blueye #83520 üzenetére
aki sokat rendel érdemes egy postafiókot bérelni, nagyon sok macerától megkímél. Jó persze mindig be kell menni érte de legalább nem hagyják a lábtörlőn és stb. mondjuk nekünk szerencsénk van mert vidékre rendelem mindig a cuccaimat nem pestre és a postásunk is jó arc és a postafiók ellenére sokszor bevitte apám munkahelyére a cuccaimat de sokszor már meg sem kapja csak az értesítőt. Így azt meg egyből berakja a postafiókba.
-
Nikaré
őstag
válasz szabi__memo #83524 üzenetére
Haladnak a korral, hátrafelé.
A következményeit mi szenvedjük. Sajnos általános jelenség. -
Bec
tag
válasz Turbobacsi #83513 üzenetére
Köszi Turbobacsi sokat segítettél! Időközben rátaláltam,röviden : paypal -> help -> resolution center -> report a problem -> megjelölöd a problémás tranzakciót,alul continue -> bejelölöd a problémád -> continue
-
Z10N
veterán
válasz aytukabozs #83517 üzenetére
Ok. Amugy egesz jo araik vannak a kiszemelt teremknel (tavcso). Miket erdemes toluk rendelni meg?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Aygo57
újonc
Már nagyon sok vásárláson vagyok túl az Alin. A cuccok többnyire megjöttek 2-3 hét alatt és még egy sem veszett el.
Jelenleg több vásárlásom is több mint 1 hónapja utazik, van ami már 2,5 hónapja szerintem ez már elveszettnek tekinthető.Mi lehet ennek a megnyúlt szállítási időnek az oka? Tudtok erről valamit?
-
vasi89
addikt
felteszem itt is mert ez a topic most jobban pörög.
Szerintem kicsit sokat képzelek a dolgok mögé de van egy dispute-om. Egy telefon kijelzőről van szó amit közben megrendeltem máshonnan is mert sürgős lenne. A dispute tart, ahonnan megrendeltem ott meg már 3 napja a feladásra vár. A kettőnek lehet köze egymáshoz, hogy mondjuk az ali nem engedi vagy teljesen független? Illetve ha nyomok egy cancel ordert a dispute mellett, érhet valami diszkrimináció az ali részéről? Nagyon nem akarok már tovább várni, persze az is lehet h feladta de semmire nem válaszol az eladó.
-
Rawulf
őstag
válasz vasi89 #83537 üzenetére
Mikor rendelted meg a cuccot?
Aliexpressen szigorú határidők vannak, ami a kereskedőre és a vevőre is áll.
Azaz rendeléskor van egy X idő, hogy meddig kell a kereskedőnek feladnia a terméket. Ha például olyat árul, ami nem nála van készleten és ezért mondjuk beállította, hogy 8 napos határidővel indítja el a cuccot (amíg ő is beszerzi), akkor azt meg kell várnod.
De nagyon általánosan írtad le a problémádat. Pontosan tudni kellene, hogy mi volt megadva a terméknél. Ha belépsz az ali rendszerébe, akkor a rendelésednél ezt látnod kellene. Például, hogy van még 3 vagy 4 napja a kereskedőnek, hogy elküldje a cuccot.
Szóval először tüzetesen nézd meg, hogy miket látsz a rendelésednél jelenleg.
Egyébként meg probléma esetén először mindig a kereskedőt kell kérdezni.
Az Ali rendszere bizonyos szempontból az eladót is védi. Ha rosszul jársz el, akkor az ali elutasítja a dispute-odat."Please state the nature of the medical emergency."
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Ismerősöm kitalálta, hogy kell neki egy ILYEN cipő..
Több óra keresgélés után én semmi információt nem találtam, hogy a Nike valaha gyártott volna ilyet, de nem is érdekli neki ez tetszik ilyen kell.
Esetleg erről a "fateisthat.com" oldalról rendelt már valaki?Köszi
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
C0d3r
addikt
válasz bigrob #83539 üzenetére
Az egész neten nincs róla kb. semmi infó ezen kívül, ha nem elég elrettentő, legalább az tartsa őt távol, hogy nincs Paypal fizetési lehetőség.
-
vasi89
addikt
válasz Rawulf #83538 üzenetére
Sokat rendelek aliról de order cancel eddig 1x volt mikor rendelés után tűnt fel h amit rendelni akarok az hamisítvány. Most konkrétan annyi a helyzet hogy van ez a kijelző, innen rendelve. 1 hét után megadta magát minden előjel nélkül. Indítottam disputeot, itt az eladó eléggé nehéz eset mert értetlenkedik és 8 dollárt akar visszaadni úgy h használhatatlan. képet és videot is kapott, sőt arról is h beszerelés után működött. De ezzel párhuzamosan rendeltem 1 ugyan ilyen kijelzőt másik helyről, ez pedig se nem küldi se nem reagál az üzeneteimre. De van 1 tippem, hogy ez a 2 cég ugyan az és itt lesz a probléma... Mert az a HYYT pecsét van az enyémen is. Egyébként a küldési határidőből van még 4 nap, 7 volt alapból. Szóval a lényeg h nem nyomhatok cancel ordert még mielőtt ellejárna az 5 nap? mert van 1 tippem h nem fogja elküldeni, pont a dispute miatt. De én sem akartam tőle rendelni, nem tűnt fel h ez 1 cég lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Rawulf
őstag
válasz vasi89 #83541 üzenetére
Több kínai kereskedőt is tudok, aki azért hagyta abba a kijelzők (és érintőképernyők) kereskedelmét, mert nagyon magas volt a meghibásodás.
Fehér holló, amelyik egyesével mindegyiket leteszteli postázás előtt (mivel ahhoz tárolgatniuk kellene a különböző típusokhoz az alaplapokat és egyesével rá kellene dugdosgatni mindet szállítás előtt).
Elvileg a gyártók tesztelik, de ha látnád, hogy hogyan szortírozzák és csomagolják őket, akkor nem csodálkoznál rajta, ha a fele megsérül mire a kiskereskedőhöz eljut, aki meghirdeti az alin.
Az Alinak sok embere van és tavalyi emélkeim szerint bizony hasonló esetekben sokszor össze-vissza döntenek az eladó és a vevő részére.
Viszont ha dispute-ot nyitottál, akkor ott is van számláló, ami mutatja, hogy mennyi ideje van az eladónak reagálnia. Ha rosszindulatú a kereskedő, akkor az utolsó pillanatban fogja vitatni a dispute-odat. Ügyelned kell, hogy ez esetben ne fuss ki az időből, mert ha valóban azt teszi a kereskedő, akkor utána nálad fog ketyegni az óra, hogy te reagálj valamit. Ez a ping-pong tán 2x mehet oda-vissza, utána az Ali dönt.
Ha a kereskedő azt kéri, hogy küldd vissza és te nem fogadod el, na akkor megy a szerencsejáték, hogy az ali mit dönt. Ha szerencséd van, akkor visszakapod a teljes összeget és nem kell visszaküldened, ha pech-ed van, akkor visszaküldés nélkül nem kapod vissza a pénzt és a kereskedő nyer. Köztes eset, ha a részvisszafizetést kapsz a miatt, mert nem akarod visszaküldeni.
Egyébként akkor lehet 100%-osan visszakapni a kereskedőtől a lóvét, ha nem azt küldi, amit rendeltél. Fordított eset, ha olyat rendelsz, ami nem kompatibilis a te cuccoddal.
Az eladóknak kellene mindig megkérdeznie, ha leadsz rendelést, hogy pontosan milyen típushoz rendelnél és a meglévő kijelzőn milyen azonosítók vannak. Persze hirtelen meg nem mondom, hogy a Xiaomi Mi4-nél voltak-e különböző panelek."Please state the nature of the medical emergency."
-
vasi89
addikt
válasz Rawulf #83542 üzenetére
Mi4hez való és működött is de mostmár csak a háttér világítás megy. Úgyhogy amit küldött jó volt de tönkre ment. Kérte h fotozzam le a hátulját a kijelzőnek és mivel ragasztott így kiszedem közben kis mértékben sérült. Ha visszakuldom simán ragofja erre és meg a postát is bukom. Egyébként ha 15dollwrba megegyezunk az nekem jó mert az a 2e mínusz belefér. Elég olcsón vettem a telefont. A főbb kérdés h a másik rendelés ami shippingre vár azt megszakíthatom? Mert így nincs értelme várni rá.
-
Graphics
Jómunkásember
Üdv!
TUd valaki linket Intel TV Box-os topichoz?
Keresek ilyen cuccost, EU-ból kéne, hogy gyorsan ideérjen, Z8350-es procis verziót néztem, 2GB memóriával, és 32GB-os eMMC-vel.
TV mögé kellene, faliújságnak, néha táveléréssel, és max fullHD videó lejátszáshoz / inkább HD /
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Rawulf
őstag
válasz vasi89 #83543 üzenetére
Ha egyből problémád lett volna vele, akkor azt mondtam volna, hogy nem-e eloxidálódtak (mármint a szállítás közben) a csatlakozók végén a kis réz pinek. Oroszoknál télvíz idején jellemző probléma szokott lenni a kijelzők postázásánál egyébként.
Ez így eléggé róka fogta csuka akkor viszont. Ettől függetlenül, ha kapkodsz a dispute-tal akkor az Aliexpress bizony jó eséllyel a kereskedő javára dönthet...
Egyébként annó ex-kolléganőm megkért, hogy Kínában javíttassam a tabletjét kijelző-hiba miatt (ne finomkodjunk: töltés közben lerántották az asztalról és nagyot esett a cucc) és bár neki a Samsung tabletjénél megérte a postázással együtt is (itt derült ki, hogy az alaplap is sérült), sajnos a Mi4-nél már nem mondanám, hogy küldd el nekem Kínába, mert nem érné meg neked."Please state the nature of the medical emergency."
-
vasi89
addikt
válasz Rawulf #83547 üzenetére
Nem tudom mi számít kapkodásnak de megnyitottam aztán most levelezunk de varok. Annyi h volt egy ajánlata az eladónak no return és no refund. Ezt elutasítottam de ennyi. Végülis igazából soha nem volt gondom ilyen terén egy alis eladóval sem. Az idei másik refundom egy obd diag volt h kommunikál vele az autó de eléggé instabil. Írtam az eladónak illetve a 16 dollárból vissza kertem 6ot aztán az ali magától döntött és visszaküldte mind a 16ot. Most meg ez a huzavona, de oké ha bebukom így jártam, elfogadom de ennyire rossz hozzáállással nem találkoztam még egy eladó részéről sem.
-
bubukacska
csendes tag
Sziasztok!Mi van ezzel a magyar postával?Meddig szórakoznak még,már rég történni kellene valaminek,de még mindíg semmi RB355147777SG.Nem hiszem el hogy eddig tart "feldolgozni"egy csomagot.Vicc az egész....
-
beg
veterán
válasz bubukacska #83549 üzenetére
Ettől gyorsulni fog?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!