Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
KODI MAGYAR KIEGÉSZÍTŐK!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolorado
tag
válasz gabywap #6548 üzenetére
Az android saját funkcióját szeretném működésre bírni, külön android alkalmazás nélkül.
De azért kipróbáltam az Allconnectet, ezzel legalább a képmegosztás működik. Sajnos a telefon által felvett 3gpp videókat nem viszi.
A Yatse megosztás funkciója továbbra sem működik. (ERROR) Melyik logban kellene keresnem a hiba okát? A Logfiles mappában a mai naphoz tartozó tömörített fájlban egyik logfileban sem tartalmazott bejegyzést ahhoz az időponthoz, amikro a hiba történt.
-
BKon
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Kezdő vagyok Kodi téren, de azért nagyjából mennek a dolgok. Van egy kis problémám a movieshark-kal. Már kb 2 hete használom, de 2 napja nem nyitja meg a repot. Több egyéb kiegészítő is van telepítve, pl sorozatbarat és hasonlók. A Moviesharkot alapból hibával kidobja, a többit amit megnyit ott pedig mikor kiválasztom a sorozatot azt irja, hogy nincs elérhető adatfolyam. Tudna valaki segíteni ebben, hogy mi lehet a gond? Android boxon használom a Kodi-t, egy QBox-on ha ez számít valamit. Az érdekes, hogy pl indavideo bejön, tudok is videókat nézni, nincs vele gond.
Előre is köszi.
Üdv Mindenkinek! -
eFeMeR74
senior tag
Sziasztok!
Egyik pill. a másikra meghallt az összes kiegészítőm az exodus+ a movieshark semmit nem jelenít meg (nincs találat pirosan felirat) a filmek és minden más listája üres, A keresésre semmit nem dob Mi lehet a hiba? hiába raktam fel újra nincs változás.
Win 10 rendszerenElőre is köszönöm
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
BKon
csendes tag
válasz huliganboy #6557 üzenetére
Letöröltem minden összetevőt, újra felraktam, de ugyanaz a hiba. Net van a Kodi-ban, mert az indavideo megy, de a többi halott. A hiba napló log-ját hol találom? Mert a beállítások/események-ben csak az van, hogy a Kodi sikeresen elindult.
Úgy látom nem egyedi a hibám[ Szerkesztve ]
-
-
BKon
csendes tag