Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
válasz sagesz93 #6449 üzenetére
Pont tegnap nézegettem (ez csak a beszerzési lehetőség, nekem sincs ilyenem, majd a többiek nyilatkoznak róla):
KUGOO S1 Pro (geekbuying)
kód: GKB519S
Order Subtotal :$ 309.99
Shipping Cost :$ 0.00
Coupon Amount :-$ 15.00
posta: ingyenes, EU-n belülről küldik pár munkanap alatt
Grand Total :$ 294.99[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #6449 üzenetére
Lime. Elég gyorsan kiderül, hogy van-e affinitásod hozzá? Az S1 jó "kezdő roller",
de vannak gyerekbetegségei, amiket nem igazán vetkőzött le: pár dolgot javítottak
időközben, de az alap koncepció elég csörgő-zörgő, illúzióromboló valami.Nem venném. Jelige: még egyszer nem... Az más kérdés, hogy most egy kicsit
pimpelt S1-gyel járok (félig Pro), és el lehet vele lenni. De azért gyárilag nem ilyen!
(Szerk: paramétereiben pláne... Nincs 5 mp-es 0-25 km/h, 10 m fékút, 22-24 km/h
hegymászás és 50 km hatótáv, ilyesmit inkább már nagyobb rollerek tudnak. Meg
persze fékezni azok még inkább, amelyekre szereltek valami mechanikus féket...)Amúgy, amióta az S1 is megkapta az "erősített" vázat, nem vagyok biztos benne,
hogy AKKORA a különbség, amiért megérné a Pro a felárat. Viszont az a zörgős
szar hátsó kerék az S1-en, az fájdalmas. (Pneumatikusat érdemes beleerőltetni.*)Ami viszont a legfontosabb, még a Lime-on is van egy hátsó dobfék... Az az egyik
leghasznosabb rajta, mert ha meg kell állni, valamit segít. Egy S1-gyel, ha nagy a
tempó, és hirtelen meg kéne állni, akkor kb. halott vagy. Ilyen szempontból mégse
jó kezdő roller, mert igencsak előre kell gondolkodni, hogy milyen féktávot veszel...*: ha fékkel együtt van, az az igazi, csak az végképp nem fér be egy gyári villába...
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz sagesz93 #6449 üzenetére
Szia,
nem olvastam vissza a véleményeket, így nem tudom, hogy a többiek mit mondtak, de én ha megtehetném (értsd: kb. 12.000ft felár), akkor a Pro-t venném S1-ből, meg kezdő rollernek is ezt ajánlanám. A simához képest könnyebben összecsukható, a prizmák valószínű segítenek, hogy jobban lássanak, én szeretem a honeycomb gumikat, bár egyenetlen felületen ráznak. Váltani nem érdemes simáról, de új vásárlás esetén a Pro-t venném. Hegyen lakom, minden gond nélkül feljön a 10-15 fokos emelkedőkön a 83 kilóm alatt - amikor már kevesebb van az akkuban, akkor rásegítéssel is - és egészen jól bírja a töltések között (ilyen körülmények között 20+ km-t el tudok menni vele, ennek a fele emelkedő). A gyerek meg kimegy a világból, bár Ő csak 40kg.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
TheProb
veterán
válasz sagesz93 #6636 üzenetére
Ideje volna már, mert ez már a sokadik csúszásuk... De látszik, hogy mindenkinek tele a töke, mert kb 1,3-as az értékelése a terméknek. Az más kérdés, hogy ezek nagy részét azok teszik ki, akik lusták olvasni és szabtak extendelni a process time-ot...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
veterán
válasz sagesz93 #6602 üzenetére
Hasonló cipőben járok, úgy látom sok jó tanácsot nem kaptál. Vagy nincs róluk se vélemény, se infó, vagy inkább roller javítós topik ez.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz sagesz93 #6639 üzenetére
G30 max nálam vicc ár / érték arányban. Lassú, drága és nem bírja az emelkedőt annyira. A hatótáv nekem bőven sok, azért nem érné meg.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
gergo5991
őstag
válasz sagesz93 #6641 üzenetére
g30 ból van 1-2. generáció, amin a kereken van 6os számmel kezdődik az 1. gen - állitólag ez nyomatékosabb, de cserébe ha merül romlik a végsebesség
2.gen - 9essel kezdődik a keréken a sorszám, állitólag ez kevésbé nyomatékos, de még 5% akkuval is tudja a max speedet cserébe.
nálunk a roller kölcsönző cég (bolt) g30 maxokat használ picit átalakitva, k.va nagy dombon lakok, 90 kilómmal simán felvisz 17-25 közötti sebességgel. DHgates 30max speedet tud mert azon nincs eu limit. Tesztek alapján 65km-es hatótábol 30-40et tud max speeden inkább. Ezekből levonva más cégek rollerei amit 45el reklámoznak szerintem közelebb van a 20hoz reálisan, az hogy kinek ez mire elég, hát nemtom. -
veterán
válasz sagesz93 #6641 üzenetére
Amiket te.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
TheProb
veterán
-
TheProb
veterán
válasz sagesz93 #6744 üzenetére
Iszonyat antipatikus ez a bolt, nem is a sok csúszás miatt, hanem mert 0 a kommunikációjuk. Írok nekik és szarnak rá. Bár ha épp válaszolnak, abban sincs köszönet, mert kb a google translate jobb angolsággal fordít kringonról.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Because
őstag
válasz sagesz93 #6779 üzenetére
Tatabánya, Fő tér, bevásárló utca mégis kivették a bicó hátsó kerekét... szóval ha akarnak bármit és bárhonnan elvisznek... jó védelem esetén rosszabb esetben úgy megrángatják, hogy hiába marad meg számodra ha használhatatlan...
persze ezzel nem azt mondom, hogy nem kell védeni
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz sagesz93 #6779 üzenetére
kis extra védelemmel valami ilyesmi szerintem jobb amin pluszba raktak némi acélt is hogy ne legyen olyan könnyű csipkedni12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #8238 üzenetére
Ha jól látom 36V-os gép... Ha az elektronika elbírja (nem biztos)
egy 48V akku pakkal a 32-33 km/h-ból 42-44-et lehetne csinálni.Szerk: a miheztartás végett az S1 gyárilag ilyen 25 km/h-t tudott
(dupla motorral már 28 km/h). 48V-on meg vígan megy 33 körül,
egyetlen motorral is, kettővel meg ugye 36+, szóval lehet húzni...10"-os kerekeken menne többet is. De szerintem 50 az sok.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz sagesz93 #12604 üzenetére
Youtubeon van pár video róla, 10-15 percesek, ismertetők olyanoktól, akik rollerekkel foglalkoznak, rollereket használnak, én is azokat néztem végig, miután láttam itt a topicban, h most 109ezerért meg lehet venni.
Első rollernek gondoltam kipróbálom.
Amúgy Segway G30 szintű (és árú) rollert akartam venni/keresni, így örültem, h van ez a lehetőség.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
fradi81
veterán
válasz sagesz93 #12626 üzenetére
Első rollerem, még sosem használtam ilyet. 4,7Km-t mentem, hátizsákkal lehettem max 85Kg. Akksiból 20% fogyott, világítás ment, végig középső fokozat. Ez a kis kerék eléggé balesetveszélyesnek tűnik, nem is igényeltem kijelző szerinti 15-nél nagyobb tempót, autók közé ha lehet nem is megyek. A féken állítani kell mert nagyon erősen fog. Emelkedő nem volt probléma, stabil kis gép, nekem munkahelyre, városban cirkálni megfelel.
moto g72, Ninebot d28e
-
Casseius
tag
-
Tamás9x
őstag
válasz sagesz93 #13541 üzenetére
XiaomiFlasher-be at kell allitani US- re eloszor, ha ez megvolt, akkor utana lehet uj szeriaszamot adni neki, ha ez is megvolt akkor mehet a downgrade. Max126. es ha ez is mukodik akkor ScooterHacking rom fozes.
Mind xiaomi mint ninebot eseteben[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Miikee
csendes tag
válasz sagesz93 #13537 üzenetére
Köszönöm neked is.
Én még agyalok rajta (tudom, nem vagyok egyszerű eset, de hát elég sok pénzről van szó)
Szerintem egyébként ezt a verziót adják a Rollexnél kb. 290e-ert, de náluk van rá 2 év gari.
Próbálom felmérni a különböző g30 típusok közötti különbségeket is.
A D és E gen 2-esekknél azt látom, hogy nagyobb a hátsó lámpa, a hátsó sárvédő erősített (vastagabb) a tövében, több macskaszem van rajta, más a kormány lehajtásnál a zárszerkezet és a gen2-es motor.
A Gshopperen található az a P-s global, amin talán csak a motor az újabb.A gen1 és gen2 motor közötti különbségnek meg azt nézem, hogy máshogy vannak hangolva. Az 1-es jobban gyorsul, de hamarabb esik le a végsebessége. A 2-es lassab gyorsul, de alacsonyabb (ez mondjuk nem tudom pontosan mennyit jelent) töltöttség mellett is tudja a max sebességet.
Szóval én még vacilálok....
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz sagesz93 #13739 üzenetére
LOL, hát meghirdeted, azt eladod. ;]
Ezért jó, h én a Gshopperről vettem azt is 109ezerért.
Gyakorlatilag ugyanennyiért eladhatom, és semmit se bukok rajta.Mi 3 vs G30P:
Nem gondoltam volna, h ennyit számít az, h egyiknek 8.5"-os a kereke, másiknak 10"-os. Hát menetkomfort szempontjából kb ég és föld, természetesen a Segway javára.
Többnyire ugyanazokon a megszokott, ismert utakon járok, tehát tudom hol milyen úthiba van, mit kell kikerülni, hol vannak azok a pontok, ahol le kell lassítani.
Na, hát a Segwayyel nem kell annyira lelassítani, átmehetek az úthibákon, járdaszegélyeken, térköves bicikliutakon, nem ver oda se a csuklómnak, se a térdeimben nem érzem annyira a buckákat, mint a Xiaomival korábban.
Most egyelőre ott tartok, h lehet nem is nagyon kell lengéscsillapitó, mert jóformán minek, anélkül is jól használható.
Nem gondoltam volna, h ennyit számít ez a másfél coll különbség.
Ezek szerint márpedig rengeteget számít.
Tudom, h a Xiaomira is lehet 10"-os kerekeket tenni, de na, hát csak egyszerűbb így, h már alapból eköré van tervezve az egész roller.Emelkedő:
Kb 65kg vagyok. Van egy 10%-os emelkedőnk.
Mire a Xiaomival otthonról elindulva odaértem és felmentem rajta, 20km/h-ra visszaesett a sebessége.
Mikor kocsival odavittem a rollert, h 100%- os akksival felmenjek, akkor 22-vel ment fel.
Ha már kicsit lejjebb volt az akksi, akkor 15-17, majd 50-60% körül már12-13-ra esett le a sebesség. Ez már majdnem az, h eldől az ember oldalra. Ráadásul illett "ránehezedni" az első kerékre, mert hajlamos volt kipörögni felfelé menet.
Elhiszem, h a Pro 2 jobban bírta volna a nagyobb akkupack miatt, de ettől függetlenül a Segway akármeddig van töltve, simán felmegy; tele akkuval 25-26-al, 60-80%-al 22-24-el, és még 30-40%- os állapotban is 20-al megy felfelé, a motoron sem hallok semmi erőlködő hangot. A Xiaominak felfelé a hangján is hallatszott, h nem örül a hegymenetnek.A konzekvencia az, h vagy előre is kellene egy motor, ami kapcsolható lenne, így emelkedőn bekapcsolva bizonyára jobban felmenne, vagy átépíttetni az egészet 48V-os rendszerre 500W-os motorral.
A lámpája már írtam korábban, nem gyengébb, de lejjebb világít, így sztem nem biztonságos vele sötétben, nem látni be kellő útszakaszt, fog kelleni egy biciklilámpa rá. A hátsó se valami erős, nem tudom, a "II"-es verziónál mennyit javítottak a fényerőn hátul, vajon a led is erősebb, vagy csak egy nagyobb műanyag burkolatot kapott?
Ami még tetszik, h sokkal nagyobb, magasabb, stabilabban haladok vele (176 magas vagyok), a Xiaominak pl a kormányát alig mertem elengedni, féltem, h egyből elvágódnék, ez valahogy magától is egyenesben marad, ha hátranézek pl, vagy megigazítom a pulcsit, szemüveget, nincs az az érzés, h jaj, nem szabad, mert egyszer ebből esés lesz, hát most már nem kell tartanom tőle, jobb az úttartása, talán a geometriájának köszönhetően, a nagyobb kerekek jobb centrifugális erőt fejtenek ki, emiatt stabilabban áll, nem "inog" alattam.
A sebességen észrevettem, h nem 25, hanem 30, viszont szintén úgy érzem, h ez a roller annyival "nagyobb", h magabiztosan tudnám vezetni 40-45km/h-val is, ha menne annyit.
A Xiaominál azért elvoltam a 25km/h-val, nem siettem módosított szoftvert tenni rá mindenáron.A platni pedig akkora, h hosszában is kényelmesebben tudok állni rajta, és egymás mellett is elfér a lábam, és nincs az az érzésem, h félnem kell tőle, h ráhajtva egy úthibára, lecsúsznak véletlenül kétoldalra a lábaim, és hatalmasat bukok, mert ezen már pont annyival szélesebb a talp, h nem lóg annyit le az ember lába kétoldalt.
Mivel a hajtott kerék hátul van, nem szokott kipörögni.
Elég gyakran megesett a Xiaomival, h induláskor egy pillanatra elforgott a kerék, jobban rá kell előre nehezedni, márpedig a rollernél inkább hátra kellene a súlypontot helyezni, nem előre.A gyorsulása talán egy hajszálnyival gyengébb, mint a Xiaominak volt, de ezt betudom a roller eleve nagyobb tömegének. Vicces pl. h a Xiaomit úgy szoktam "betenni" szűk helyeken, kertkapuban, garázsajtóban, h lábfejjel a hátsó kerék előtt megemelem, és beállítom a kívánt szögbe, h be tudjam tolni; na hát a Segway azért ennél jóval nehezebb, h csak úgy lábfejjel emelgessem.
De nem baj, nyilván a hatalmas akkupacknak számottevő tömege van már.
Nem zavar. Termes vonatra feladni, vagy csomagtartóba betenni már inkább kihívás, mindenfelé meg nem jár Flirt. Testépítőknek pl. lehet vele edzeni is, mármint emelgetni..Ami még tetszik, h nem kell töltögetni naponta, mert úgyis akármeddig van az akksi, az még mindig bőven több, mint amennyit megyek vele egy-egy nap.
Ennek akkor van jelentősége, amikor reggel indulás előtt veszi az ember észre, h éjszaka nem lett az elosztó bekapcsolva, amibe a tápkábel volt dugva, és így nem lett feltöltve a roller. Na, ezt nem kell naponta tölteni.Fékezés nekem ezzel jobb, mint a Xiaominál.
A Mi 3-asnak jó a féke, de ahhoz, h hatékonyan fogjon, hátra kellene a súlypontot helyezni, nem előre, így gyakran észrevettem, h a kerék szinte megáll, a roller meg megy tovább - mert csúszik a hátsó kerék.
Na a Segwaynél ilyen nem volt eddig, a fék nem veszett erős, de legalább megállítja a rollert. Ha lesatuzná az első kereket, értelme nem sok lenne amúgy sem, mivel kb azonnal fejreállnánk vele, így meg lehet "adagolni".
Meg valamiért nekem a Mi 3-as hátsó féke folyton sírt, ha használtam, mit kell vele csinálni, h néma legyen? Biciklim se nyikorog fékezéskor, a Tescos bicikliken szokott így nyöszörögni a fék. :/Kaptam hozzá egy számzáras sodronyzárat, vagy mi a neve, kormányra szerelhető tartója is van. Ez pont arra jó, h valahová az ember beugrik boltba, pár percre lezárja vele a rollert.
Asszem ennyi lenne, én azt mondom, akinek van rá pénze, az ne gondolkodjon, ég és föld a Xiaomikhoz képest egy ilyen roller. Kár a Xiaomikra egyáltalán szót fecsérelni, ez a G30P ennyiért BESTUY. És ez még mindig csak pálcikaroller.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Tamás9x
őstag
válasz sagesz93 #13885 üzenetére
3-4,2v-ig terjed a teljesen felhasználható feszültség, ezzel szemben 3,2v-ig merít a BSM és 4,2v-t csak nagyon ritka esetben éri el, ha nem huzalozott akkor külsőleg e lehet állítani, a tól-ig értékeket, ezzel növelve vagy csökkentve az élettartamot.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #13928 üzenetére
Hátul a fékénél muszáj lennie állítási lehetőségnek... Már csak azért is, mert a
fékbetét kopásával egyre hosszabb lesz a kar útja, egyre gyengébb a fékhatás:
ezt kiküszöbölendő az ilyen típusú mechanikus tárcsaféket adott időközönként
(ez természetesen használat függő) utána kell állítani. Adott esetben a nyerget
is mozgatni kell hozzá (mivel az egyik fékpofa fix): egész macerás történet...Ez nem bütykölgetés, ez karbantartás. Szerviz is megcsinálja. Jó pénzért.
(Ennél egy fokkal jobb a hidraulikus tárcsafék, ami bizonyos mértékig önmagát
állítja. Hátulütője persze a komplexitás, ár, más meghibásodási hajlandóságai.)Ui: szerintem valamennyi holtjáték előírás a fékkaron. Motoroknál biztosan. Így
nem valószínű, hogy az a megoldás, hogy a bowdennel kell feszesre állítani.
(Rugónak kellene fixen tartania a fékkart, persze attól függ, milyen kialakítású.) -
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #13928 üzenetére
Az e-twow valóban egyedülálló a maga nemében, annak klónja a Kugoo S1, amibe
a magam részéről 3000+ km-t raktam, idővel természetesen tuningolt formában.
Sajnos elég fontos részletekben spóroltak az eredeti modellhez képest, ami nálam
egy (többször) kitörő első kerékben, s esésben realizálódott legdurvább mértékben.Összességében nem rossz konstrukció, valóban könnyű, és tisztességesen megy.
Viszont szerintem kicsit túlárazott ennek ellenére, és ami igazán megéri, az a GT,
aminek már van mechanikus féke, és komolyabb akkupakkja, nagy végsebessége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen