Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz PociAti #28260 üzenetére

    Erre írtam, hogy a papír mindent elbír: matrica stimmel, jogszabály pipa...
    De az, hogy a két névleg ugyanolyan roller ég és föld, homályba vész.:R

    Megint olyan általánosításokat akarsz tenni (a rollerekről általában!), amik
    tök légből kapottak... Eleve nem sok motorvezérlő van, ami teljesítményre
    szabályozna: áramkorlát van, a motor által leadott teljesítmény változik az
    akku töltöttségi szintjével. A csúcs teljesítményt meg messze nem pár mp
    ideig bírják, hiszen emelkedőn gyakran percekig le KELL, hogy adják. Ami
    leég ilyenkor, az mehet vissza gariba, hiszen rendeltetésszerű a használat,
    ha nem ég le, akkor meg kamu a névleges: összehasonlításra alkalmatlan!

    Mutatsz nekem két vezérlőt, mind a kettő "350W", miközben egyikben az
    áramkorlát 15A, a másikban meg 11A. Szerinted egyformák, pedig nem...
    Hogy végsebességen beáll mondjuk mindkettő 8A-re onnantól egyforma
    a roller viselkedése, és 36V-on 300W alatt marad, rendben van. Viszont a
    végsebességen való gurulás nem a felhasználás 9x%-a... (Bérrollerek közt
    is hatalmas különbségek vannak. De az adatlapjuk biztos megfelelő lesz.)

    Ui: mértem. Ami adott emelkedőn 20 km/h fölött megy az nem 350W-os,
    és nagyon másképp viselkedik ha 1000W fölött húz, mint ha csak 700W...
    Teljesen jól látod, hogy nincs összefüggés: a névleges csak egy szám, bár
    néha van köze a motor valós névleges teljesítményéhez, ám sokszor nem,
    mivel eleve az adott felhasználási mellett többet KELL tudnia. Papírra jó...
    (Ha érdekel, milyenek lehetnek az egyes rollerek, a csúcsteljesítményt kell
    nézni, de még akkor sem biztos semmi, mert lehet más a végsebességük.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák