Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz phoenix1989 #15936 üzenetére

    A Kugoo S1 féle 9 tűs csatlakozó áthúzható a csapágyon, ha nem így volna,
    akkor az alátétek, anyacsavar se menne át rajta... Más rollereknél előfordul,
    hogy egyenként széthúzhatók a fázisok, ott sincs ilyen gond. A Hall csati az
    persze bazinagy az általános kínai motorokon, cserébe szerelhető, nem kell
    levágni azt sem, bár le lehet, mert ha nem vízálló, jobb helyette a forrasztás.
    Ahogy elnézem az M4 Pro is ilyen fázisvezeték csatlakozókat kapott... Nem
    igazán ajánlott a kábel szétvágása, ill. toldozgatása, mert a keresztmetszet,
    és a fázisáramok nem mindig vannak összhangban: melegszik a kábel.:R
    (Jártam úgy, hogy toldásnál átégett a zsugorfólia, és rövidre zárt a motor...)

    Általánosságban azt tudom mondani, ha se szerszámod, se kedved, inkább
    ne kezdj otthon karbantartásba, mert csak nagyobb baj lehet belőle (lásd pl.
    féktárcsa csavarok: ott amúgy kis szerencsével csak a csavar ment szét).:K

    Ha úgy tetszik a mélyebb* karbantartás jellegű műveletek veszélyeztetik az
    élet- és vagyonbiztonságot, szóval megfelelő szerszám, és tudás nélkül ne!

    *: egy fékbeállítás is elsülhet rosszul, ha mondjuk meglazul a nyereg, s épp
    olyan szerencsétlenül mozdul el, hogy leblokkolja az első kereket... gumi is
    hasonló téma. Általában az ember biciklinél még simán megcsinálja, de itt
    olyan sz.rul lehet hozzáférni, hogy szervizek is szívnak vele, simán be lehet
    csípni a vadonatúj belső gumit összerakás közben, meg ilyenek... (Autónál
    is kimerül annyiban a kerékcsere, hogy felnivel együtt leveszed télen, majd
    megy rá a téligumival szerelt másik felni: házilag nem állsz neki átgumizni.
    És ezt se játszhatod akármeddig: viszonylag ritka otthon a centrírozó gép )

Új hozzászólás Aktív témák