Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kérek mindenkit, olvassa el figyelmesen ezt a hozzászólást!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Buci21
addikt
válasz piRate_nEx #37900 üzenetére
ez a fences ez hatékony, így rendezett, és az a szutyok junk "mappa" is görgethetővé vált. Am a produktivitáshoz a sok játék is hozzájárul
-
Buci21
addikt
válasz TigerCat #37902 üzenetére
ez itthoni, és diák vagyok (középiskola), de elvállalgatok mindenfélét itthon
Am nem menőzni tettem ide fel, kíváncsi voltam, h másnak is van-e ennyire ikonokkal teli asztala, mert eddig bárki lépett be hozzám a szobába, meglepődött, hogy mennyi szar van az asztalomon
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz WaterWawe #37907 üzenetére
A táj szép, az ikonokhoz feltehetnél egy Vista Shortcut Manager-t, hogy ne legyenek ott a nyilak.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
lck
senior tag
120 háttér cserélődik nálam
Egy a sok közül: -
Bjørgersson
félisten
Az az XP-s kikapcsoló gomb szerintem nagyon csúnya.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility... • Samsung Galaxy S9, Fractal Design Define C, Kefine Delci HiFi IEM, Donner Dobuds ANC TWS eladóak: https://tinyurl.com/2jhv79td
-
lck
senior tag
válasz Bjørgersson #37915 üzenetére
Engem nem zavar, de most hogy mondod lehet alkotok vele valamit.
-
atesz117
aktív tag
válasz piRate_nEx #37919 üzenetére
Mármint mennyi időm?
Amúgy Augusztustol máig munkanélküli voltam, sok mindenre jutott időSamsung Galaxy A34 5G
-
RaZroX
addikt
válasz piRate_nEx #37921 üzenetére
Azért ne tulozzuk el, Nála majdnem mindig szürke minden kivéve a hátteret
This is the way
-
atesz117
aktív tag
válasz piRate_nEx #37921 üzenetére
Naponta? A legutóbbi asztalom 21-én volt, ráadásul Win-es.
Samsung Galaxy A34 5G
-
RaZroX
addikt
Azon gondolkoztam, hogy ilyen lehetőségek mellett, hogy-hogy csak most nyert linux-os asztal aranyérmet..
This is the way
-
-
Vanir