Új hozzászólás Aktív témák

  • pieces

    csendes tag

    Üdv!

    Van közeli tapasztalat a garancia intézésről sajnos.Megosztom mert gondolom mindenkit érdekel.A készülék kijelzőjén 1 nap után csak az alsó részen frissült a tartalom.Fel kellett hívni az ügyfélszolgálatot(USA) és egyeztetni a gépre vonatkozó adatokat.Nem árt ha nagyon jól beszél az ember angolul!!kb 10 perc volt(nem én beszéltem).Ezekután kaptunk egy emailt amiben volt egy rész amit ki kellett nyomtatni és ráragasztani a csomagra.Majd pár nap múlva jött a futár , átadott egy vadonatúj készüléket odaadtuk neki a rosszat és kész.Ha egy hónapon belül nem küldtük volna vissza a rosszat akkor kiszámlázták volna a cserekészüléket.A kollégámé volt a készülék és pár nap múlva mondta , hogy kb 3 dollárt visszautalt az Amazon.

Új hozzászólás Aktív témák