Új hozzászólás Aktív témák

  • pibácsi

    senior tag

    válasz Addel #28075 üzenetére

    Már az elején is tapasztaltam néha a megállást és írtam is a kereskedőnek, de megnyugtatott, hogy valamit nem jól csinálok(?), és vártam, majd írtam megint, arra is válaszolt éshát az idő eltelt, így már nem tudtam visszakérni a pénzt. Azért írtam neki, hogy hátha direktbe visszaadja, vagy valamennyit visszaad, dehát hülye lett volna, váltig a megszokottat írta, hogy ha visszaküldöm, akkor kicseréli.Ez nyilván nem volt opció. Úgyhogy így maradt. Egyébként Ali nagyon rendes ilyenkor, mert, ha megreklamálom időn belűl, akkor ő visszafizeti. Már 2018 óta vásárolok rendszeresen és minden további nélkül visszakapom a pénzemet. Most is van egy folyamatman. Nyilván nem lehet súrún alkalmazni, dehát ami rossz, azt meg kell reklamálni.
    dzsi23 Persze most más helyről - a gyár üzletéből veszem.
    Tetszik is és ha megy (?), akkor jól is jár.
    @mriya@ Nem is az Ali-tól várom el, hanem a kereskedőt próbáltam megnyerni. Pláne azért, mert már volt ilyen esetem és a kereskedő elismerte a hibát és hiánytalanúl visszaadta a pénzemet. Ott ráadásúl két tétel is volt.
    Elvittem óráshoz is. Megállípította, hogy nem javítható (?). Vagy ezt egyszerűbb volt mondani.
    Köszönöm a hozzászólásokat. Üdv. Pibácsi

Új hozzászólás Aktív témák