Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Üdvözlet minden kedves látogatónak, akit érdekel ez a remek kikapcsolódási forma. Legyen az hobbi vagy sport szintű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Recon666
Közösségépítő
válasz szemtelen #13439 üzenetére
Hát a nyári végi időszakban már vízfelszínközelében táplálkoznak általában, lehet jobban járnál egy úszós szerelékkel. Ha hallod hogy fent rabolnak akkor úszós, ha nem fenekén. Igen érdemes, mink a csúszó úszós cuccot használjuk, mind úszóra, mint fenékre és bevált cucc.
-
-
forras2
őstag
válasz szemtelen #13613 üzenetére
Én is olyanban gondolkodok, ami olcsóbb, de elfogadható minőség. Régebben jártam úgy, hogy vettem teljes úszós felszereléssel együtt 1 botot 5,5K-ért, azt amikor 1 nagyobb halat megakasztottam vele, eltört a bot. Ezt szeretném elkerülni, de amatőr vagyok ilyen téren, azért érdeklődöm, hogy mi lenne a legjobb választás számomra, ami anyagilag is bele fér nekem.
vkristof
Milyen cikk? Hol?[ Szerkesztve ]
-
sketchifun
senior tag
válasz szemtelen #13818 üzenetére
Izé! Bocsi, összekevertem. Nincs mentségem, hülye vagyok.
Egyébként hozzád hasonló a helyzet erre is. Ha telepített tavon horgászok, akkor majdnem mindegy, hogy mire kötöm a horgot. Ezektől a halaktól lehetne akár vontatókötél is. Természetes vizen viszont csak és kizárólag monofil előkével sikerült már halat fogni. (Jó, fonottal is sikerült törpeharcsát, de annak sok értelme nincs. )Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Steady74
Topikgazda
válasz szemtelen #13821 üzenetére
Kicsit több, mint amit rászánnál, de a Top-Mix botokat nézd meg. Magam a New Asterix szériát ismerem, vannak olyan jó botok (majdnem), mint a preston/Korum match botjai, féláron.
Ha viszont igazán fsza botot akarsz venni, akkor a Korum V2 Medium carp float botot keress. Eszméletlen lágy bot, a kis keszegektől kezdve a 6-8 kg-os pontyokig mindent meg lehet vele fogni. Tényleg az egyik legjobb bot.
Ha csak pontyozni akarsz, akkor esetleg a Spro Walter széria botjai is elég jók.
-