Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    válasz @mriya@ #58862 üzenetére

    Csak most 2020-at írunk, és már gombokért új komolyabb cuccokat vágnak hozzád.
    Aliról meg ne is beszéljünk, komplett felszerelés van fillérekért.
    Ha vennék egy tekercs középkategóriás zsinórt az egyik botra, akkor valszeg többet érne, mint a bot+orsó együtt.
    Nem degradálni akarom, nekem is vannak ilyen botjaim, a port remekül fogják. Egyik évbe 3 fele szedtem egy botot és azza karóztam a paprikákat.

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

  • KunEmber

    senior tag

    válasz @mriya@ #58862 üzenetére

    Az a baj, hogy annyi a használható cucc néhány ezer forintért, hogy aki ilyeneket kezdő kezébe ad, elveszi az élettől is a kedvét.

    Én megmondom őszintén, hogy ezeket vagy odaadnám valami nagyon öreg horgásznak, aki még használ ilyet, vagy kidobnám. De én kezdő vagyok és sok sületlenséget beszélek.

    Más: voltam egy hétig Balcsin, teljesen ki vagyok ábrándulva. Spiccbotot vittem, földvári mólón mindenhol kint a tiltó tábla és tiltó szöveg, ahol spiccel eredményes lehettem volna. Szárszón mindenhol 20 centi volt a víz, halat nem láttam, Öszödön egy patakbefolyónál próbálkoztam, de fel volt ott is iszapolódva. Akkora halak jöttek, hogy a 18as horgot és az egy szem csontit nem bírták bekapni. El is ment a kedvem lent az egész horgászattól... 🙄 Majd a jövő héten kimegyek az RSD-re inkább.

    [ Szerkesztve ]

    http://youtu.be/Ti8O5RbsQxg

  • gban

    Közösségépítő

    válasz @mriya@ #58862 üzenetére

    Én is bambusz bottal kezdtem meg Rileh Rex orsóval.
    De az az orsó új volt, a bot meg olyan amilyen,de azok tényleg más idők voltak.
    Aztán beszereztem az összeadott karácsonyi ajándékokból egy Silstar orsót meg egy Duna botot (HOKÉV, és amúgy a bambusz bot is HOKÉV volt ám :K ).