Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Nem forgalmaz senki, de nagyjából 13k környékén beszerezhető külföldországból Surly Singulator.
-
-
-NoVa-
addikt
A sajátról: Bővebben: link
Nem kell semmi bonyolultra gondolni, kb semmi anyagköltségből készült. Egy régi váltó kanalának az egyik oldala megfordítva, átformálva (na meg a képen kissé összegyűrve). Itt még nem volt elég hézagolóm, úgyhogy pár fogaskerék fentmaradt, hogy kitöltse az agyat (akkor még nem lehetett SS agyat kapni, nem volt még igazán köztudatban ilyesmi).
A lényeg, hogy elég kemény anyagból legyen, különben a terheléstől deformálódni fog, és ledobja a láncot. A 15 éves Shimano hátsóváltókak, amiből készült, még elég jó anyagból volt a kanala erre, az újabbak már könnyebb fémből készülnek. Láttam már valakinél szögvasból készült láncfeszítőt is, az funkcionálisan ugyanúgy megtette, csak ritkarondán nézett ki -
-NoVa-
addikt
válasz
ColDFirE #4058 üzenetére
Bővebben: link
RP Bike20 hálós hátú táskát használok. Elégedetten. 9 pénzért nagyon korrekt. Igaz, ez nem nagyobb túrákra, nem sok dolog fér bele, viszont mindennapi bringázáshoz pont elég, és száraz hátú pólót veszek le magamról a melóhelyen.
[Szerkesztve] -
-NoVa-
addikt
1: Kónuszos agyat venni nagy hiba, amikor már 500 ft-os árkülönbséggel lehet normálisabb iparisat venni. Nincs utánállítgatás, kosz, stb.
2: Gyorszáras kerék, csak semmi elnyalódott menet. -
-NoVa-
addikt
Elég egy zárral átfogni a vázat és a hátsó kereket, az már védve van, és egy kicsi zárral az első kereket hozzáfogni a vázhoz a teló váll alatt átbújtatva, úgy az is védve van. Elvégre egy 4-es + 5-ös imbuszkulcs, és egy csípőfogó (a fékbowdennek), és 15 másodperc kell egy teló kiszedéséhez, nem több.
-
-NoVa-
addikt
''Ha pedig valami nehezen beszerezhető kell, akkor csak akkor mozdítják meg a hátsójukat, ha nagy pénz van a bizniszben.''
Ilyet az egész ország összes bringásboltjáról elmondhatnánk. Nekem a telószervizügyem még most sem zárult le teljesen, pedig már nagyon régóta elkezdődött. Már a Skareb Elite benne van a bringámban kártérítésként beszerzési áron, de a Blackem még mindig nincs kész. -
-NoVa-
addikt
Egyes országokban ez is időtállóbb dolog... Bővebben: link
-
-NoVa-
addikt
válasz
ch.peter #4232 üzenetére
Huhh. Ez az első Neuzer bringa, amire azt mondom, hogy érdemes megvenni
Nincs benne semmi kiemelnivaló dolog, minden olcsó egyszerű, de egyben van a gép. Országúti alkatrészek között azért nincsenek annyira selejtek, mint montiknál, nem véletlen, hogy országúti / trekkingbringát nem kapni 20k-ért tescoban, össztelós montinak látszó tárgyat pedig igen. Amire kell, tökéletesen megteszi. Ha túrázni szeretnél vele, és földutakra is kimenni esetleg, akkor egy pár vastagabb gumi talán belefér. Ha később nekiállnál komolyabban tekerni, előbb utóbb a váltást és a hajtóművet érdemes lecserélni, és egy SPD pedált feldobni, a többi maradhat.
Viszont a festése nagyon nem tetszik, ízlés kérdése. Design terén még mindig Auchan polcokat idéz a gép. -
-NoVa-
addikt
Ha valaki látja ezt a bringát, azonnal írjon Iljicskének (iljicske@hotmail.com): Bővebben: link
Az öccséé (volt). Ma lopták el BP-en a Széna tér mellől a Burger King házból, gangos házban volt a lépcsőházban kikötve, a motoros sodronyzárat átvágták.
-
-NoVa-
addikt
válasz
badbrother #4283 üzenetére
Sodronyzár az mintha ott sem lenne egy erővágónak, azt pedig bárki cipelhet magával. De még fűrésszel is egy perc. De művelődj: Bővebben: link
Én ha zárni kell, inkább cipelem ezt:
Már csak a lakaton kell kicsit tuningolni, és akkor nem viszik el, ha nem akarják nagyon.
De a legbiztosabb mindig erősen fogni a kormányt. Ma elvileg már menetkész lesz a fixim városba lezárni bárhol, az a biztosabb megoldás. -
-NoVa-
addikt
válasz
badbrother #4283 üzenetére
Ja, és nem utolsó sorban a bike+ zár burkolóműanyaga optikai nagyító hatású... A benne futó sodrony max 5-6mm vastag, a többi műanyag. De ez a többi sodronyzárra is igaz. Csak annak tűnik erősnek, aki még nem ismeri.
-
-NoVa-
addikt
válasz
Walacky #4293 üzenetére
Árulnak ugyan bringautánfutót, de hegeszteni olcsóbb és erősebb alkalmatosságot lehet. 2 BMX kerékből, és némi erős vasanyagból bármit meg lehet oldani, 2 apróságra figyelj:
- A kerekek döntve legyenek (így: /--\ ), hogy ne legyen borulékony a cucc
- A bringához csatlakozást úgy oldd meg, hogy 2 tengely mentén foroghasson el. Különben nem tudsz kanyarban enyhén bedőlni, és ha borul a cucc, téged is leránt. -
-NoVa-
addikt
válasz
Bikeman #4298 üzenetére
Alulról a 2.-nál a kerékrögzítést érdemes megnézni. A rögzítésnek fölösleges felmennie a nyeregcsőig, túl magas helyen fogja a vázat, nagyon instabillá teszi a bringát. Helyette nagyjából tengelymagasságban kell megfogatni gömbcsuklóval. Egy plakátragasztósrác gépén láttam jó megoldást, a tengelyre és a támvillán lévő furatbacsatlakozóra rögzített merev tartószerkezet egyszerű és jó. Viszont a fékeket érdemes kicsit felújítani, ha + 50 kiló tolja a gépet egy lejtőn, közel sem olyan egyszerű megállni.
És a mai napra jutó lopott bringa:
Holnapi lopott bringa [?] Ha nem fixivel vagyok, és sürgős lezárnivalóm lenne, asszem a fogaim közé szorítom a giantot, és azt mondom piercing vazze. -
-NoVa-
addikt
válasz
illusiON #4331 üzenetére
A pirosan villogó szelepsapkát még elnéztem, legalább oldalról jól látszik sötétben a gép, kevesebben ütik el egy este a bringást. Viszont lassan ott tartunk, hogy a Tusko gazdaságos bringa aljára neoncsövet szigszalagozik a jónép, és csomagtartóra szerelt trabantaksiról hajtott karácsonyfaégőkkel rakja tele a vázat... Valahogy ez nekem olyan, mint a street racing matricázott suzuki swift kék ledekkel és neonnal... Valahogy megvan a dobókockás szelepsapkának, logóknak a maguk helye és stílusa, bringával lazázni valahogy így kéne: Bővebben: link
-
-NoVa-
addikt
válasz
illusiON #4333 üzenetére
Wheeler buddy, bár nem néz ki túl szimpatikusnak...
Bővebben: link
Esetleg ha kicsit többet rászánsz és nagy tutkóságot akarsz, 80 pénzért árulta Wik a Napalmját komplett, nem csak a váz. Bikemag apróban megtalálhatod, hátha még megvan neki. -
-NoVa-
addikt
Csak nem mindegy, hogy az alatt a 4-5 óra alatt hűgutát kapsz alatta, kiizzadsz 5 liter vizet a gyér szellőzése miatt, és végig érzed hogy rajtad van, mert nem lehet tökéletesen a fejformádhoz állítani a cuccot, később meg már fel sem veszed ezek miatt. Mindössze ezért NE a 2500 ft-os vackokat.
-
-NoVa-
addikt
Reklám:
A tegnapi esőzés nálunk tényleg brutális volt, csontig áztató jóság. Az utcákon csónakkal lehetett volna a leggyorsabban közlekedni. Hja, Gödöllő és környéke kapta a legtöbbet most, azaz én környékébe tartozom. Mindenesetre érdekesség, átázási idők: Nadrág és cipő ~1.5 másodperc, esőálló széldzseki ~15 másodperc (nyári záporokat általában kibírja szárazon), RP outdoor bringás táska N/A... Otthon letörölgettem róla a vízcseppeket és a tartalma csontszáraz maradt. Reklám vége. Igaz, ennek is volt saját esővédő burkolata, aminek ráadásul nem kell lélegzőnek lennie, úgyhogy érthető miért bírta. De tutkóság. -
-NoVa-
addikt
válasz
Manitou #4544 üzenetére
Természetes... Bővebben: link
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz
illusiON #4589 üzenetére
Polar SS jó, de ha nem vagy ezer százalékig biztos, hogy ss marad a gép, akkor fogod és veszel egy point láncfeszítőt, most már megfizethető áron kapni. Anno járkáltam ss KTM xc géppel, Napalmmal, még a Cannondale outim átalakításán is elgondolkoztam, ráadásul nem rugós láncfeszítővel, esélye sem volt a láncnak leesni, innen már csak egy lépés a mostani gép. 2 napos, de már 100km fölött van benne, és úgy 4 fékhasználat, az is meredek lejtőn, garázslejárón
Az áttételt is tökéletesen eltaláltam, 48-16 kényelmes 30 körüli haladásra jó, ha kell, 40 fölé még felpörgetem különösebb gond nélkül, az útbaeső emelkedőket is viszi, és fékezni is lehet még vele.
Aki az országútikról úgy gondolkozik, hogy ingatag, ropi, törékeny és a kerék sem bírja, az nem ült még olyanon, amit én dobtam össze. Ültem már időfutamgépen, aminek az első villája és a váza sokkal rugalmasabb volt, éreztem, hogy az útegyenetlenségeken hajladozik alattam, szinte vártam hogy kimenjen alólam a kerék, mégsem tette. Viszont kényelmes volt a hajladozás miatt. Ez pályaváz, pályavilla, hipermerev és erős. Útpadkáktól nem kell félteni, a kerekeket is erősre fűzettem, kifejezetten városra épült.
Ja, és a súlya úgy netto 6Kg... Még a vázat, nyeregcsövet bilincsestől, hajtóművet lánc és pedál nélkül és a stucnit együtt mértem, akkor volt 3 kiló. Erre 2 kerék, 1 lánc, egy eggbeater és egy 250 grammos nyereg és hasonló súlyú kormány jön rá, valahol 3-4 kiló között lehet. A nyerget még lecserélem kényelmesebbre, kipróbálom a BBB SLR klón nyergét, hátha van olyan kényelmes mint az eredeti.
Apropó, Caprine Dualon és Airborneon nem gondolkozol, elfelejted. -
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
A Napalmom 14.5'' volt 180 centihez, 25km-t kellett vele tekerni a legközelebbi hegyhez, mégsem volt vele semmi bajom. Kinövi... röhelyes. Az UMF-et a hossza miatt nem lehet tekerni, az ugrató elejétől végéig közlekedésre alkalmas, van aki az ilyen rövid vázat szereti. Kissebbség, de van, külföldországban ők vesznek UMF-et. Nálunk meg az, aki azt gondolja, szép.
-
-NoVa-
addikt
Bővebben: link Mondanám ezt, de ez drágább. Napalm, PolarX, és hasonló bármi, amit nem a Merida gyártott.
-
-NoVa-
addikt
A hátsó agy már fel sem tűnik, túl egyszerű
Kónuszproblémák is vannak ott, kimaradt a tömítés, ezek már nem is használt, hanem használhatatlan küllők, Poén, na.
-
-
-
-NoVa-
addikt
Ha a jobb váll tetején a csillapításállító csavart tekered kifelé, de sokáig semmi sem történik, akkor szívsz yóól, az műanyag és ha elnyalódik, csak véséssel bontható.
Ezersok tonna befőttesüveget készítesz be, olajtálcát, egyebeket a kifolyó dolgoknak. Letöltesz szervizdoksit az answerproducts.com -ról, egyebet nem tudok mondani. Kérem kapcsolja ki. -
-NoVa-
addikt
Bővebben: link Erre még emlékeztek? Megkerült. Ezért jó alkatrészritkaságokból bringát építeni, szinte bármelyik pontjáról felismerhető a gép, most épp a teló volt a nyomravezető. Bezzeg ha valaki amiatt sír, hogy ellopták a PolarX-ét Psylo-val...
-
-NoVa-
addikt
Mi más, bekopogott hozzá néhány kékegyenruhás egyén és ültetik valószínűleg.
-
-NoVa-
addikt
80 pénz/db... Nyálcsorgatós cuccok.
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
-NoVa-
addikt
válasz
Manitou #4685 üzenetére
Ejjdeszép
És íme a világ legrövidebb bringaútja, nem egészen 1 méteres, de belefért egy 45 fokos kanyar azért
1 hét fixizés után egy defekt miatt visszaültem montira, félelmetes volt. Amikor először abbahagytam a tekerést, borzasztó instabilnak éreztem, mintha állnék, merthogy nem pörög a hajtómű, de mégis haladok, aztán meg hogy a fenébe állok meg ezzel... Másodsorban alig gyorsul viszont legalább lassúFel sem tűnt, mennyivel gyorsabban lehet a városban mászkálni egy fixivel. Erősen nem bántam meg, hogy összeraktam. Másrészt sokkal jobban megy a kiállva pörgetve tekerés már 1 hét után is, hasznos.
-
-NoVa-
addikt
Segítek budget árukkal...
Ha elviszik a telót*, mindössze 8k felárral kaphat hozzá egy kék L-es Casco Viper bukót, új állapot, nem estem vele még soha, és/vagy 3k felárral egy magnéziumpálcás San Marco Azoto Race Gel nyerget.
*ha nem viszik el a telót, a többi akkor is eladó. -
-NoVa-
addikt
Agy jó, tárcsa olajos ha van sok sok pénz, drótos ha nincs, de avid tutkóság, teló... 203-as tárcsával minden fékezés balkanyarba fullad majd, a suntour-nak nem az erőssége a merev telók gyártása, meg a jól záró szimmeringekről sem túl híresek, úgyhogy poros saras környezetben havonta teljes szétszedés, pucolás, kenés, avagy megszűnik mozogni.
Aktív témák
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen