-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz sestertius #13522 üzenetére
az új hajtókarhoz csapágyak is vannak? mert az új integrált, a régi meg monoblokkos.
kell hajtókarleszedő, monoblokkhoz kell szerszám, sőt az integrálthoz is kell külön....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zola007
veterán
válasz sestertius #13522 üzenetére
inkább rakasd be szervizben
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Mewryck
tag
válasz sestertius #13522 üzenetére
hali
monoblok csere is szükséges lesz,speckó szerszám kell hozzá(hajtókar leszedő,kétféle monoblokk kulcs)
üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
rétisün
veterán
válasz sestertius #13526 üzenetére
persze, ki lehet, de megfelelő szerszám nélkül nem érdemes nekiállni bízd szervízre, ha nem akarsz szerszámokat venni. bár hosszú távon megérheti beruházni pár spéci szerszámra.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz sestertius #13532 üzenetére
mondjuk én szívesebben csinálok mindent magam a bringákon és akkor azonnal kész van, nem kell elvinni/érte menni, de persze megértem azt is, aki nem akar szerszámra költeni. nem biztos, hogy egy-két alkalom miatt megéri megvenni (persze ha van jó ismerős szervízes/boltos, kölcsönkérni is lehet, volt olyan is )
akkor csak hajts bele jó sok km-t!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz sestertius #28201 üzenetére
Nekem lakkozott vázam volt, de polírpasztával finoman dörzsölve szépen lejött róla a szennyeződés. Az olajos szennyeződéseket folttisztító benzinnel szoktam letörölni, lehet hogy a gumit is leszedné.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
tolvaj!
őstag
válasz sestertius #28201 üzenetére
Este 8-9 körül érek haza, akkor megírom a nevét annak amit használok. A sártól, a növényi maradványon át, a zsír/olajat mindet szedi,a festés kivételével. Erősen lugos és spricniben adják, de ajánlott 1:1 hígítani annyira erős.
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
tolvaj!
őstag
válasz sestertius #28201 üzenetére
Szia! most csak ilyen linket találtam hozzá, de én itthon vettem 1800 Ft-ért a helyi bringaboltban. Mint írtam veszett erős, ezért hígitani kell.
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
chris-v
senior tag
válasz sestertius #37861 üzenetére
Ha a problémát is leírod, akkor lehet hamarabb jön a megoldás
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
LonGleY
veterán
válasz sestertius #37861 üzenetére
Majd meglátod, ha felteszed a kérdést............
-
LonGleY
veterán
válasz sestertius #37864 üzenetére
Szóval 2 x Shimano BR-M445 hydr. Discbrake 160 mm
Lehet, hogy nem teljesen ugyanott fog a fékfelületen a pofa, és hátul kicsit lelóg.
Vagy simán az is lehet az indok, hogy nem félfémes a pofa, és akkor abban csak a szerencséd, hogy az első nem hangoskodik. Érdemes félfémes összetételűt venni.
Egyébként a tárcsák közt is marhanagy különbségek vannak, egy telibb sokkal simábban fut (de hamarabb melegszik), egy lukacsosabb viszont gyönyörűen tud "ciceregni" fékezéskor.
De ezek csak tippek. Sokat ne várj egy 3 éves, belépőszintű hidraulikus tárcsaféktől szerintem.
Nálam párszor előfordult már, hogy annyira kopottak voltak a pofák, hogy a teljesen elnyűtt pofák közti távtartó rugó belelógott a fékfelületbe. Első alkalommal néztem rendesen, hogy mi a fene lehet az elején még csak erősebb fékezéskor hallható darálás... Nem valószínű, hogy nálad ez lenne a helyzet, csak érdekességképp írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz sestertius #37864 üzenetére
Akkor további indokként jut eszembe, hogy lóg valamelyest a hátsó tengelyed, így minnél jobban fékezel, annál féloldalasabban akar kifordulni. Erre rájátszhat egy gyengébb váz is.
Én pl. ezért használok hátul is erősített gyorszárat, hogy a facsarásokat jobban bírja. Ez 10 mm-t jelent, ami pont belemegy a normál montikba is (és nem az a röhejes pálcika fut keresztbe), elöl ennek a párja a 9 mm-es tengely (a Novatec-nek van pl. ilyenje, de én pl. Shimano Saint-et használok - ez utóbbi elöl mondjuk rendes átütős).
Nade csak fantáziálgatok itten magamban... Ezt igazából látni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz sestertius #37867 üzenetére
Az erősített gyorszár csak ahhoz illő aggyal használható, szóval ez nem olyan csere, amire feltétlen érdemes rámenni. A fékpofák fogáspontját vizsgálnám meg kicsit tüzetesebben. De egy hozzáértőbb bringaszervizesnek azért több esélye lenne diagnosztizálni a helyzetet.
-
RichieTri
senior tag
válasz sestertius #37864 üzenetére
mióta van ez a probléma?
mentél esőben/hóban a bringával...?
simán lehet, hogy felfröccsent valami jó olajos cucc a tárcsádra és kell neki egy kis idő míg lekopik.
mondanám, hogy menj fel vmi magasabb helyre és folyamatos fékezve gyere le, de megfagynálmás-
párszor volt alkalmam itthon vásárolni nagykerben. a kedvenc tételem :speci phenom titánpálcás nyereg(abban a z évben adták ki először) volt itthon a boltokban 27-35ezer között. nagykerben 16 ezret kellett fizetnem
az más kérdés, hogy az a nyereg csak kényelmes, de nem tartós :S[ Szerkesztve ]
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
RichieTri
senior tag
válasz sestertius #37873 üzenetére
még valami...
kónuszos vagy ipari csapágyas agyak vannak?
ha kónuszos lehet, hogy kicsit szorítani kéne rajtuk... ha csapágyas meg kéne nézni a csapágyat, lehet picit lógnak az agyaklive:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
Tothgera30
Ármester
válasz sestertius #37873 üzenetére
Ha Nyír1-en lennél, azt mondanám dobd be a Bringakirály-ba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sleek
senior tag
válasz sestertius #37864 üzenetére
Nekem is volt ilyen gondom.
De az elsővel. Mindent cseréltem már és semmi nem volt hatásos.
Majd egy bringás társ tanácsára (aki szerelő) lett jó.
Egyszerű dolgot kellett tenni csak.
bevizeztem a tárcsát majd dobtam rá homokot többször.
Kb 10-15 fékezés és elmúlt minden hang.
Azóta nem jött elő.
Pedig már több mint egy éve mondta<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz