Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
válasz Tothgera30 #35054 üzenetére
Azt látom te szeretsz az árral szemben úszni.
May the Force be with you!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tothgera30 #35054 üzenetére
Mert rázós úton kevesebb ideig érintkezik a futófelület a talajjal, éppen azért, mert a gravitáción kívül semmi nem tartja a talajon. Egy teló berugózás után visszanyomja a kereket az útra és kellően finom rugózás esetén a kerék kvázi leköveti a talaj kontúrját. Na most egy merev villával a keréknyomástól függően berugózás helyett felpattan a levegőbe és ahelyett, hogy egy rugó visszanyomná a talajra, csak jóval később ér földet.
Azt remélem nem kell magyarázni, hogy amíg a levegőben van, addig elég nehéz irányítani a gépet.
Persze ha az XC-zést úgy kell érteni, hogy tépem a féket lejtőzésnél, mert elpattog a bringa 20 kmph felett, akkor oké, igazad lehet. De aki nem tépi a féket és elereszti akár 40 kmph fölé is, annak terepen szinte kötelező a teló. Legalább elől az irányítás miatt.
40 kmph-nál egy igazi rázós pályán a kerék jó ha pár tíz százaléknyi időegységben érintkezik csak a talajjal. Egy jó telóval ez fordított arányban van, vagyis pár tíz százalék híján folyamatosan érintkezik a talajjal.(#35073) LonGleY
Hallgatom az érveidet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen