Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Ringman #243316 üzenetére

    Az a gyors váltás hátul gyanús nekem, hisz az igazi technika abban rejlik, hogy pontosan 1-1 sebességenként pakolja a láncot mindig ugyanoda. :U ...na majd kiderül, de csodálkoznék ha még sima váltót sem sikerült nekik a nagyokhoz méltót gyártani. :F

    #243317
    stickermajom...össztelósnak való zúzós, mi? ;] ...nekem lefelé még hagyján, de felfele, mikor már fáradt vagyok nagyon kell a vajpuha teleszkóp elől, hogy átmenjen mindenen akkor is mikor mondjuk nem találok optimális nyomvonalat. Egy erősebb bringás biztos merev villával is abszolválná ezeket, de fáradtan ha elpattog nekem az eleje, vagy éppen megakad minden ki nem került akadályban, akkor az hamar lemeríti az elemeket. :(
    Még néhány ugyanonnan... [kép] [kép]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • Fall-N

    veterán

    válasz Ringman #243316 üzenetére

    Én ódzkodok az ilyen kínai gyártóktól. Azért az ilyen "mushroom" gyártók fejlesztési költsége és a mérnökök sem lehetnek olyanok, mint egy több évtizede gyártó cégnek. Régen is voltak még a 6 sebességes racsnis fogaskoszorús időkben ilyen noname váltók. Például rémlik valami Falcon, ami 1:1-ben Shimano SIS koppintás volt. Tajvani "kisebb" gyártók azért megbízhatóbbak. Például a SunRace sem ma kezdte.

    Karbon cuccok más tészta. Amiben nincs mechanikus rész azt könnyebb jól megcsinálni. Ott a tartósságtól sem félnék, maximum nem olyan könnyű súlyra egy ilyen alkatrész, mint egy márkás. Másik buktató, hogy egy L-Twoo váltót semmi sem teszel, így ki tudja meddig bírja, van-e hozzá alkatrész stb.

Új hozzászólás Aktív témák