Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maximilian4

    addikt

    válasz ivana #201186 üzenetére

    Az biztos, de ha meg nem törik el (nálam sosem tört még el), akkor megtakarítok elég sok pénzt és időt, mert mire megérkezne az új, az már jövőhét. Mondtam neki, hogy nem baj ha eltörik, de legalább megpróbálta.

    [ Szerkesztve ]

    Maxi

  • balintbaba

    tag

    válasz ivana #201186 üzenetére

    Szerintem a szervizekben ez is szokott lenni az ügymenet, ha valaki elhajlott váltótartó füllel megy be, elmondják az ügyfélnek, hogy lehet el fog törni, akkor pedig kell majd egy új. Gondolom Maxi szervizében is az a baj, hogy a szerelő nem mondhat a javításokra túl nagy árat, mert különben elviszik tőle a biciklit. Speciális szerszám, szakértelem, mondjuk fél óra becsületes munka, én erre simán rámondanék akkora szerviz díjat, mint amibe maga váltótartó kerül. :U

    Más: Nektek is hülyüt már meg a Garmin magasságmérése? Velem most fordult elő először, hiába néztem mászás közben a megtett szintet, egyszerűen nem ment feljebb a szám a kompjúteren. :(

    [ Szerkesztve ]

  • erhas01

    tag

    válasz ivana #201186 üzenetére

    Aluminium + vas érintkezési felületekhez:
    - ilyen a pedál is -
    => kontakt 0,5mm => korrózió

    Két egymástól eltérő potenciálú fém összeépítésekor a közéjük kerülő elektrolit hatására elektronáramlás kezdődik.

    Ennyit találtam még ehhez,lehetőségek:
    1.
    - Rozsdaátalakító pl.: RO-55
    használata a szétszedéshez, az új, régi beszereléséhez. ( Az RO-55-t használtam. )

    Alkalmas vas és acéltárgyak, rozsdamentesítésére, átmeneti korrózióálló fekete felületi felületi védőréteg képez.
    A keverék 20%-nál kisebb koncentrációban tartalmaz foszforsavat, nem korrózív besorolású ( a sósav az korrozív besorolású). Egyéni védőeszköz kötelező. Minden leírás a biztonsági adatlapon.
    2
    Nedvesség, só, NaCl megelőzése:
    A fémek csatlakozási ponjainak vízzel való érintkezését szalaggal, festékkel lezárás; gumi- vagy műanyag alátét alkalmazás.
    - A kerékpárhajtóműnél használnak műanyag zárókupakot, oda tett a gyártó. -

    Zsírt letörölni, kívülről egy csepp színtelen sziloplaszt, vagy hasonló a pedál + csavar nemforgórész menetfedéshez?
    - rugalmas,ottmarad, leszedhető -
    3
    Zsírok:
    AL + Fe kontakthoz, minden oxidációt nem okozó zsírok / ezt nem ismerem /
    NLGI konzisztencia fokozat 2 -3

    Nem szappan alapú sürítő, szerves, polikarbamid (Poliurea)
    A tengelymeneten vízzáró réteget képez.
    Az RO-55 és a fenti zsír kompatibilitását nem ellenőriztem.

Új hozzászólás Aktív témák