Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz xy.zsolt #198092 üzenetére

    Azonos kerékpárral ég és föld, aszfalton csak tekerni kell, 0 agymunkával, nincsen rossz nyom, terepen meg folyamatosan keresd a megfelelő nyomot, miközben 3-mal mész, ahol már kormányozni is alig lehet, és a kisebb kövek, gyökerek már elegek ahhoz, hogy 0-ra megállítsanak, ha nem tudod átrángatni rajta a bringát. Sokkal több izmot használsz közben, felfelé meg lefelé is. A legdurvább gravellel lehet terepen, mert az még rugózással se segít, hiába könnyű, az összteló és komfort megér +3-5 kilót is.

    Outival talán holnaptól kipróbálhatom milyen, ma már úton van a decás RC500, 150/030-at mozgó trail bringa mellé jó kis kiegészítés lesz. Dobogókő lesz majd a cél pilismarót felől az erdészeti úton, forgalomba sokat azért nem akarok menni vele elsőre.

    '92 Honda VFR 750

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz xy.zsolt #198092 üzenetére

    Erőkifejtésben kábé semmi különbség nincs, hisz ahogy Le Mond mondta, könnyebb sosem lesz legfeljebb gyorsabban mész, vagyis azonos sebességgel érvényes amit írtam. 10+%-os emelkedőkön olyan áttétellel és sebességgel mennek ki outisok, gyakran kiállva(!) , hogy ha 2x születnék akkor sem tudnám megcsinálni. :U Ami a technikásságát illeti természetesen agyalósabb a nyomvonalat keresni meg tapadást biztosítani terepen, továbbá nyilvánvalóan jobban terheled a törzs (core, magyarul) és karizmokat (én nyakat is az erőteljes bólogatással🤭) az eleje ide-oda pakolgatásával, de öszességében nem gondolom különbség lenne pl. a rossz terepen való 6 km/h 10%-os mászás és az ugyanolyan meredekségű aszfaltos 25 km/h sebességű mászás között. Más, de erőkifejtésben ugyanaz.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák