- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Nintendo Switch
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Premier előzetesen a Homeworld 3
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dragon Age: Origins
- Bestbuy játékok
- Cyberpunk 2077
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Brandynew #196810 üzenetére
Mtb fronton egy ennyire olcsó, sőt, 3x ennyibe kerülő gépen:
- a teleszkóp nem mozog semmit, de azt is darabosan, az XCT szintűek vagy annál olcsóbbak még hajlanak is
- a váltó 5 méterenként elállítódik, mert nem bírja a rázós terepet
- a hátsó váltó nagyon gyenge Deore szint alatt, terepen annyira csattog, hogy már ijesztő használni, olyan, mintha le akarna szakadni
- a fék nem ér semmit, kivéve, ha legalább egy br-m315 van rajta, de azért terepen hamar kezdi igényelni az ember a jobbat
- gyenge kerékszett, hamar tönkremegy, a felni nem tubeless kompatibilis
- az egész bringa kőnehéz
Szal úgy általánosan az alkatrészek minőségén érzed, hogy nem az igazi, van, ami nem is igazán működik normálisan. Nyilván egy trekkingen nincsenek az embernek akkora igényei, mert városban szalagálni bármi jó, mondjuk én oda is minimum egy Acera hajtást vennék és legyen rajta legalább egy alap Shimano hidraulikus fék.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zanik
addikt
válasz Brandynew #196810 üzenetére
A "szar használni" pont azt jelenti, hogy egy bizonyos használati gyakoriságon túl (lásd napi szinten melóba járni, rendszeresen sportolni) előjönnek az olcsó bringák azon nyűgjei, amik zavarni kezdik az embert. A jobb minőségű agy, egy jobb fék vagy akár kormány minőségi ugrást jelent a kerékpározás élvezeti értékében. Ha te nem érzed ki a különbséget egy 60ezres, egy 150ezres meg mondjuk egy 300ezres bringa között, akkor nincs értelme erről vitázni, mert nem értenéd meg.
Mert különbség igenis van.
Ahogy egy Skoda 120L, egy 15 éves Fabia, meg egy 2020-as Octavia között is van, pedig mindegyik elvisz A-ból B-be. De ha napi szinten kéne 50km-t oda-vissza ingáznod vele, akkor éreznéd, hogy melyik mit nyújt.
Persze nem vagyunk egyformák, valaki pl. kocsira nem ad ki 1 milliónál többet, de ettől még senki se állít olyat, hogy egy 500ezer forintba kerülő (használt) autó ugyanazt nyújtja mint egy 5 milliós.[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
válasz Brandynew #196810 üzenetére
Korábban felhoztuk már az analógiát, hogy új laptopból is van 60 ezres, meg 600 ezres is. Na, bicikliknél ugyanez a helyzet. Aki használt már rendes laptopot, az nem fog 60 (de akár 100-120) ezres gépet ajánlgatni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz Brandynew #196810 üzenetére
Megpörgeted a kerekét és pörög. Nem ugyanúgy. És pl. itt a különbség. A váz tömege, a kerék csapágyazása, a váz anyaga (acél, alu, karbon, stb) alapvetően befolyásolja a kényelmet, a geometria az úttartást, a kanyarstabilitást és akkor a részletekbe bele se mentünk.
Amíg csak a közeli boltig mész el, mindegy. Ha 50-100 km-s távokra, akkor már nagyon nem. És nekem nem mindegy, hogy 150 km után leszállok a bringáról, vagy leszédülök.
Új hozzászólás Aktív témák
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Nintendo Switch
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen