Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz zoli03 #121081 üzenetére

    Ma voltam kipróbálni az slx féket, igaz csak a városban. Nem vagyok tőle elájulva, ha az árát nézzük vs az én BR506 os fékem, óriási a különbség, de érzésre épp csak egy kicsit kell kevesebb erő, hogy 30 ról 0 ra lassuljak a legrövidebb idő alatt, fenékkel a hátsó kerék felett.

    De a legzavaróbb, hogy ez a fékkar is elég könnyen tovább húzható, miután a fékpofa már megfogta a tárcsát.
    Itt egy videó is róla.

    Ez normális? Direkt nem volt ez sem méretre vágva, mert ő sem akarta elrontani a gyári légtelenített fékeket, de meg merem kockáztatni, hogy az én jó első fékem, keményebb érzésre, mint ez az slx. (fékerőben persze az slx a jobb) Azt írtad hog szerinted a zee még puhább is, akkor lehet velem van a baj, és ez a normális, minnél erősebb annál puhább?!? : )) Kár h ezt mondod amúgy, mert ahogy nézem a Zee, még nem követi az új szabványt, és spec B felfogatású.

    Most akkor ezt meg kell szokni és kész, v ezzel a fékkarra is van valami? Illetve nagyon halkan de érezhetően röccen valami a fékkar útjában az első centiken, ez mindkét fékkarra igaz.

    A váltókarok spec B szabványúak, és mivel az új M széria már Spec II használ, nem tudnám használni. Nincs rá lehetőség, hogy valami ilyen típusú de spec B gyűrűt vegyek, amivel a váltókarok külön felfogathatóak a kormányra?

    "de minek tovább tépni a fékkart, amikor már úgyis blokkolt a kerék" Az első kerék csak akkor blokkol, ha síkon próbálgatod, egy közepesen meredek leejtőnél, ha már kicsit felgyorsultál, egy gyengébb fék már nem fog tudni blokkolni, ahogy az enyém is cserben hagyott, pár napja.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák