Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Mezga Aladár #208421 üzenetére
Ez (na jó, a montis változata) tetszik, mert a kötőelemek védve vannak, tehát a dzsuvát csak le kell kívül törölni akár egy kamásliról. Honnan rendelted? Ebike-on azt írják, hogy minimum 2 számmal nagyobb kell, a 46-os belsőtalphossza 28,5 cm. Nekem az összes cipőm 45-46 közötti, és 29,5 cm bth.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #208429 üzenetére
Fain, akkor két helyről is lesz vélemény. Ettől függetlenül úgysem fogok venni. Elkurvultam, tegnap jött meg a terepfutó cipő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #208436 üzenetére
Nekem a futás télen jön képbe mindig, mert munka után már sötét van, és általában csak 1 órát van időm mozogni. Ahhoz, hogy jó terepre menjek, minimum kell 15-15 percet aszfaltozni, tehát marad 30 percem bohóckodni az erdőben. Aszfalt még oké, de két útvonal van, ami este normálisabban járható még lámpával is, de olyan jégfoltok vannak néhol, hogy annyit nem ér, hogy elinduljak.
Meg jó a változatosság, futás közben lehet gondolkodni.
Egyébként mi sem nagyon tudjuk összeszervezni senkivel a közös tekeréseket, mindenki máshogy dolgozik, hétvégén más a program. Az egyik sráccal tudunk elmenni együtt futni, megbeszéljük a kispapás kérdéseket.
Kellene egy garázs, hogy görgőzhessek!Ja, az outira váltást meg eléggé megtámogatják mostanában az emelkedő alkatrészárak és ezek elérhetősége. Nem mindegy, hogy 6-9 havonta cserélsz láncot vagy 3 havonta.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #208440 üzenetére
Az hagyján, de az előbbi csudálatos lista alapján 4 óra intenzív szex nem ér fel 1 óra alacsony intenzitású kerékpározással. Szóval jó odafigyelni, miylen sportot választ az ember.
(#208444) Toobee: remélem az 1 óra bringára gondolsz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #208500 üzenetére
Moratórium vége majd fellendíti a piacot
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #209229 üzenetére
Nekem fele ennyi km és kevesebb, mint fele szint. B(ringázásbangazdag)ÚÉK!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #209238 üzenetére
Ha csak egy bringám lehetne valamilyen okból, szerintem az gravel lenne.
Korán kezdted a szilveszteri ivászatot.Rövid táv akkor jó, ha tudsz menni nyélen 1,5 órát. És az 24 körüli átlagot mutat.
Arra a két Top maratonra nem lesz nehéz elmenni. Az egyik úgyis etalon.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Benne maradt a Garmin a kabátban. Kimostam. Működik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #209437 üzenetére
Persze, csak figyelni kell rá, hogy ne legyen mindenhol KOM. Bringás kabát/mez volt, mindig zsebre vágom, hogy mire felérek a pincéből, addig párosodjon a mobillal. A kormányon meg ugye nem hagyhatom, mert néha tölteni is kell, nem csak dísz. (
Idén...Tavaly a szekrényen volt dísz. )[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
RACER PRO Lumière Noire kiadás
Enyhén szélálló kabát, 5 °C és 18 °C közötti hőmérsékleten melegen tart. Szélálló, légáteresztő és vízlepergető.
Tehát tavaszi mez?Erről egy vendéglátós ismerős sztorija jut eszembe: egy átlagos este alatt eladtak X liter whiskeyt, majd sikerült beszerezni jó áron, és kb 75%-os áron árulták ugyanazt. Kevesebbet adtak el. Kérdezték a törzsvendégeket, miért? Mert ha olcsó, akkor biztos nem jó. A maradék akciós készlet árát felemelték az eredeti szintre, és visszaállt a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz flash- #209470 üzenetére
Szerintem anno nekem is át volt ragasztva, tippre azért, mert marha nehéz ahhoz a karton dobozhoz, nehogy szétnyíljon. A szalagos helyzetben meg mindenkinek igaza volt, az utánad lévő pakolhat, ha már a szalagnál van, viszont az érzékelő meg húzza a szalagot, ha nincs ott semmi. Ezért vannak a megállító műanyagok (Toblerone ). Ha csak egy nehéz cuccot veszel, amit nem tudsz felrakni, akkor tegyél fel két műanyagot és sétálj közötte.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #209473 üzenetére
Bement a törzshelyre, és kért egy mindegymilyen márkájút egy ezresért, mint mindig. Hohó, de most nagy betűkkel ki van írva, hogy csak 700. Akkor ez biztos valami pancsolt cucc, nem kell. Valahogy így.
Elárazásra gondoltam én is, de ha egy számjegyet kiveszel, akkor meg túl olcsó. Ha ez elején a 9-et 6-nak akarta írni, akkor is belinkelem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #209553 üzenetére
Más péniszével könnyű verni a csalánt. Igazából az átütőnek a legnagyobb előnye átlag júzernek az, hogy ha kiveszed a kereket, majd visszarakod, nem kell tökölni a fékbeállítással. Az, hoyg ki mit érez menet közben belőle, ezer más dologtól is függhet, egy csavarodás lehet a tengely, a küllők, a villa, a váz vagy a cocpit gyengesége miatt is. Én ilyen alkatrészárak és -ellátottság mellett nem nagyon látom értelmét egy jelentősebb upgradenek egy bringán (hétvégén beszélgettünk erről ZoliWRC-vel, hogy kell-e neki a 2x11 helyett az 1x12. Szerintem az adott bringán nem, inkább bringacsere, de inkább kár lecserélni azt a bringát).
ZolkoW: természetesen a Shimano nem szállhatott ki egyből az első váltók világából, ezért igen, van 2x12 rendszer az ősmontis társadalomnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #209560 üzenetére
Nem nekem kell, egyelőre megfelel az 1x11, Zolinak beszéltük a 2x11 helyett az 1x12-t, de igazából (erőben) neki sincs rá szüksége. Csak a szokásos változzon valami dolog. Mixelgetés, meg Ultegra a montira tuti nem lesz.
Hasaggymeg: nem vagyok jós, de én még minidig a hitelmoratórium utánra mondom az árak visszaesését, mert akkor lesz az, hogy az embereknek el KELL adnia a bringát, hogy legyen lakása, nem pedig el KELLENE adni a bringát, mert útban van a lakásban. Mindenki bringát vett, általában drágán vettek bringát az emberek, azt nem fogják olyan áron eladni, amire 2 éve azt mondtuk, hogy jó ár. Emellett minden más drágább lett az élet egyéb területein is. Az biztos, hogy rengeteg olyan bringa lesz a piacon, amivel nem mentek csak kétszer (mert az 1 millás bringán is töri a feneket az ülés), meg olyan is, amin nem csináltak semmi szervizt 2-3 év alatt, de újként fogják árulni. Mazsolázni lehet majd. Ehhez jön még, ha az újból ugyanúgy hiány marad, mint eddig, akkor az tovább húzza fel a használtak árát (lásd autók).
bszg@: egy 30-as első tányérral, 51-es nagytányérral egy 30/10-51-es sorral lesz könnyebb áttételed.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Picit reagálnék, de amúgy szerintem felesleges vitázni, megint az van, hogy valaki ezt ismeri, valaki azt, de általában mindenki a sajátját védi.
Polar M400-zal kezdtem, még megvan, futásra használom, illetve ha a bringás óra valamiért nincs. Teljesen jó, mindent mér, csak sajnos kerékpárosszenzorokat nem tud, ezért kellett mellé egy másik. A szinkronizálása nyűgös, BT-on megy, de be kell kapcsolni a mobilon a gps-t mert különben kéri. Simán tárhelyként a számítógép nem látja, így ha nem tud valamiért csatlakozni a saját apphoz, akkor nincs feltöltés.
Lett egy Bryton 330, imádtam, mindent kibír, elázott többször semmi baja nem lett. Fórumtárs átvette, használta még egy darabig. Wifit tudott, amikor látta az óra az itthoni wifi hálózatot (lépcsőházban), már szinkronizált is a telefonnal. Az appja nagyon gyenge, ami csak annak probléma, aki a mért adatokat aból akarja elemezni. Egyébként nincs vele gond. (Úervzeni nem próbáltam vele.)
Kellett pár szenzor, meg meg voltam indulva a térképes naviért, ezért lett helyette egy Polar V650 egy fórumtárstól. Imádtam, nagyon jó volt, bár montira szerintem nagy (kinek mi, kb 3,5"-os mobil méret). Sosem tudtam szinkronizálni a Huawei telefonnal, de PC-n keresztül fel tudtam tölteni a tekeréseket. Aztán egy idő után nem. Szintén nem látja tárhelyként a gép, ha a Flow nem szinkonizál, akkor nem tudsz vele mit kezdeni. Megvan, ha valaki érez vágyat, hogy szórakozzon vele, viheti egy jelképes összegért (akkor fizet, ha működik neki). Akitől vettem iPhone-t használt, nem volt gondja, a Huawei-jel a Garmin sem működött együtt, illetve az akkor még létező Polar szervizben rádugták, és szinkronizált vele. Lehet, hogy gépfüggő is.
Lett egy Garmin 130. Kicsi, van csiganyálas navi, de sose használom, mindig érzékel mindent (néha még sokat is: versenyrajtban ha bekapcsolom, az összes körülötte lévő szenzorral párosodna). Néha vannak hülyeségei, nem mindig csatlakozik egyből (már az új telefonnal), de a rögzítéssel nincs gond. Az akku két évet bírt, utána 1 óra világítás+a tél bedöglesztette. Raktak bele egy nagy akkut (17e Ft talán?), azóta boldogság van.IgpSport: egyik ismerősnek van, küzdöttem eleget a mobilpárosítással, a BT-on lassan löki át a dolgokat. Most vett egy 4 éves Fenix 3-at, és boldog.
Ez van. Annyit nem érnek, amibe kerülnek, de nincs más ki kell fizetni. Új autó sincs 2 milláért, bringa sincs 100e-ért, telefon sincs 50e-ért. Csak kompromisszummal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz eddie1978 #210066 üzenetére
Alapból én is az autók futóművét hoznám fel, de azért ott vannak alsó lengőkarok, vagy stabpálcák azon túl, hogy felül a toronyba be van kötve (nyilván az csak egy pont, de így a két bekötési pont kb a két vége, leftynél meg fent támaszt a fejcsőben. Inkább az anyagban és a számításokban lesz a tudomány, ugyanúgy, ahogy a bringavázaknál is valaki kimerevíti a nyeregvázcső tetejét valaki meg nem. Ez utóbbinál sem egyértelmű, hogy törni fog.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #210105 üzenetére
Remélem az SX4 szerelem volt első látásra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #210166 üzenetére
A tempó öl, nem a távolság (szint).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #210187 üzenetére
Akkor olyan 156-158 körül volt a versenyátlagom, a középtávos zóna as'szem 152-162 között volt. Már nem emlékszem, most nem annyi.
Sok alapozás kell, de kell a hosszú intenzív is, hogy sokáig menjen a "magas" pulzus. Vagy alacsony pulzuson kell gyorsan menni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #210245 üzenetére
Inkább az lehetett anno, hogy menetkészen kellett átadni a bringát, és ahhoz hozzátartozik a pedál. De nem véletlenül vették ki a katalógus súlyból sem (marketing). Általában egy bizonyos szint felett nem adnak már pedált, mert ott úgyis van/saját ízlésnek megfelelőt vesz a user. De ahogy Toobee példáján is látszik, valószínűleg még az online rendelések mellé "kell" adni?!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A hétvégi megerősítésről elfelejtettem írni... Szóval ugye páran már megmondtuk, hogy a matek szerint lehet 1x hajtással is értelmes sebességet menni aszfalton, csak a montis nem akar úgy pörgetni, ahogy az outisnak illene.
2 óra tekerés, 30-as átlag: 32-es tányér elöl, hátul váltogatva a 10-12-14 kerekeken, 83-as pedálfordulattal. És 90 felett lenne a fain.
Ez nyilván szélárnyék, csak jelezném, hogy nem kell hajtáscsere, hogy valaki elérje a tartós 30-at. Nyilván aki sokat használja így (700-1000 km/hó), annak hamar elkopnak a kicsik, de ő meg nem fog mászni annyit terepen, szóval berak előre egy 36-38 tányért és boldog. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #210462 üzenetére
Kb.
De inkább azt, hogy nem kell egyből nemet mondani egy 1x hajtásos montira a hétvégi tekerésekhez, azért mert sok benne az aszfalt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szimpláncsak #210493 üzenetére
32/10-be 54-ig bele lehet tekerni. Biztos jó lehet tartósan 60-70-es tempót menni lefelé, tekerve, montival, nekem nem sokszor hiányzik. Annyi, hogy hosszú lejtőn 40-ezni mondjuk nem baj, ha nem 100-zal pörög a láb, de ez megint olyan, hogy kevesen jönnek le maxon pörgetve mondjuk egy Dobogókő-Pomázt, montival.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #210549 üzenetére
Ilyenek ezek a csúnya erdei gps hibák. [link]
Látszik, hogy vagy eldobálta neki a jelet, mert máshol megy a térképen az út és máshol megy ő, vagy ha nem, akkor emberünk 80-nal vett be terepen egy visszafordító hajtűkanyart.
Ettől függetlenül szépen veretett, mert látszik, hogy előtte 41-gyel ment, a balos visszafordítónál visszamegy 16-20-ra, majd amikor rendeződik a gps jel ismét 40-50 között repeszt és a végén a kanyarban megy le 20 környékére. Ezek a reális számok, az utat nem ismerem, de ez egy sima erdei sotteren (pl NHH vagy Csóványos lefelé) is olyan sebesség, amit nem sokan vállalnának be a fórumról.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #210552 üzenetére
Az a széles fehér kavicsos út, ugye? Igen, ott el lehet engedni, és az esetleg egy olyan szegmens, hogy ha van áttételed, akkor számít, hogy bele tudsz tekerni (versenyen fontos lehet, hogy leszakítanak vagy sem).
De ja, azt én is élvezem.
AVG MAX
Speed 61.2km/h 69.5km/hMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #210763 üzenetére
Azért a testsúlyod be tudja azt nyomni, csak nem áll vissza a sárvédő erre az állásra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #210795 üzenetére
Ha nagyon grammoznál. [link]
Ennek utána kell járni, mert régen a RaceSport az nem volt erős defektvédelemben, meg annyira tubelesshez sem ajánlották, ez viszont már black chillis, meg ír valami puncture protectiont is, szóval jó lehet.
És 120 g/db-bal könnyebb, mint a TB, azonos méretben. Az még 50 ml-rel több tejjel is jobb.
Tubeless az alap, ne ezen múljon a grammozás (a kotongumi belsőkön innen úgyis vagy egál a súly, vagy jobb a löttyös).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #210801 üzenetére
Aszfaltra miért keskeny a 2,2"? Még terepen sem az, ha veretni szeretnél, a Bükk és a Mátra maratonon is olyan gumikkal mennek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz andrisbandi #210936 üzenetére
Már nem ingyenes, ha jól tudom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #210951 üzenetére
Azért az epowered by Bosch felirat árulkodó... a pedelec nem kérdez, ha kemény mászásnál váltasz, az nem veszi el úgy a nyomatékot amíg átlép a lánc, mint Te.
Ettől függetlenül persze, legyen GX, nem akkora tétel.flash: nem merültem bele, de elvileg okosgörgőzni tudsz direkthajtás nélkül is, onnantól meg egy rossz gumimérettel bármekkora sebességed lehet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #211034 üzenetére
Ez ilyen tömegterméknél úgy néz ki, hogy van egy gyártósor, ami termel egy bizonyos kapacitással. Mondjuk sima gumiból lejön 1 óra alatt 1000 db (mondtam egy számot). Ha másikat kell gyártani, ahhoz át kell szerelni a gépet, de ha a szín is más, akkor meg teljesen ki is kell tisztítani (ez tapasztalat, más termék gyártásából). Na most ahhoz, hogy legyártsanak mondjuk 3000 db-ot, lehet, hogy előtte, utána 2-2 órát áll a gép, hogy minden tökéletes legyen. Elment 7 óra és gyártottak 3000 színes terméket 7000 sima helyett. Nem biztos, hogy el lehet adni 2,5x-es áron (fizetnél egy gumiért 10e Ft helyett 25e-t, mert szürke az oldala?), ezért bukó lesz. Hír értéke lesz, meg az hogy ilyet is tudunk csinálni. De nekik nem fogja megérni gyártani.
Illetve biztos szívesen gyártanak 2 napig ilyen mondjuk a Cube-nak, csak a Cube meg tudja, hogy a vásárlók 0,1 %-t érdekli, szürke-e az oldalfal, inkább legyen olcsóbb.
Nyilván minden sarkítva van, de kb így. Szerintem...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #211045 üzenetére
Mert nincs rá akkora igény. Az, hogy neked, meg a haverodnak tetszik, az két ember. Nekem nem tetszik, de lehet, hogy a fórumon másnak sem. Ez mellé jön, hogy ha tetszik, akkor mennyi felárat fizet érte az ember. Ki van ez találva, hidd el. Ráadásul kapacitáshiány van, ezért a sima feketét sem tudják gyártani.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen