-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz Somatom #174418 üzenetére
Engem nem érdekel más eredménye, hogy jobb vagy rosszabb.....én annyit mondtam, hogy ha a saját tekerésed adatait láthatnánk akkor esetleg több furának tűnő állításod igazolást nyerne....ennyi, de már ez sem érdekel. És nincs lenézve egy e-bike-os sem....amíg nem hasonlítgatja magát az analóghoz, pláne nem kérkedve. Nincs az e-bike-osoknak, pedelec-eseknek külön topic-ja?!....ott lehetne azonos platformon akár hencegni is.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
pittlaren
csendes tag
válasz Somatom #174426 üzenetére
Annyi, hogy makacsul - és szerintem nem csak számomra érthetetlenül - analóg bicajok teljesítményével vetsz össze egy elektromosat. [ ráadásul utóbbiból még egy utólag "felokosítottat"] Még jó, hogy gyorsabb vagy vele mint egy mezei bringás. Ezért sem vethetők össze a két műfaj, és művelői.
Talán így plasztikusabb: ha feldugnék a boldogabbik felembe egy kénhexafluorid gáz meghajtású torpedómotort, és elmennék úszni, hiába szajkóznám azt, hogy "Nézzetek úszom!" Mozog a kezem/lábam, csak többet és gyorsabban, ezáltal jobban fáradok [ közmegegyezés szerint ez a legitim érv a pedelec "bringák" mellett, hogy az userek ugyanúgy tekernek, csak többet, magasabbra, gyorsabban ] végül is ez is "úszás", ráadásul gyorsabb vagyok mint Michael Phelps! Majd egy úszó közösségben a seggtorpedó nélküli usereket fitymálnám, hogy nem bírják a tempóm, mi több, feltartanak. Jó esetben fantasztának, rosszabb esetben őrültnek néznének.
A Te Meridád per definitionem - az utólagos felokosítás révén - segédmotorkerékpár, jó hogy odaver egy analóg usernek. Ha a motoroddal mennél, vagy ráülnél egy Wasserfall vagy Rheintochter rakétára még gyorsabb lennél, ez nem kérdés. Csak az, hogy miért analóg bringához/bringáshoz méred mindezt.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #174418 üzenetére
A cicaharcba nem szállnék be, de az edzés része hátha érdekel mást is. Szóval nem számít, hogy hány kg a bringás, hány kg a bringa, vagy éppen rásegítés van, vagy nincs. Edzéselméletben idő van (óra, perc, másodperc) meg intenzitás (pulzusszám, watt). Az edző semmi mást nem ad meg, csak hogy milyen intenzitáson, mennyi ideig kell edzeni (plusz a pedálfordulat, de az most itt nem fontos). Az, hogy én azt a karbon 29" montival, vagy a sárvédős vas 26"-lal, esetleg télen a görgőn csinálom, nincs megadva. Se nekem, se másnak, de elég rákeresni egy random edzéstervre a neten, ott sem lesz szó bringáról, max jobban körül van írva az, ami teljesen személyfüggő (itt például az áttétel).
Pedelec-kel edzeni egyébként annak jó, aki hegyek között lakik (yyeahh), és alacsony pulzusú edzést csinálna. Lehet, hogy a legkönnyebb áttétellel sem tudja a kívánt érték alatt tartani a pulzusát egy adott szakaszon, de 1-es vagy 2-es rásegítéssel már igen. Így gyakorlatilag tud magának "sík terepet" csinálni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pittlaren
csendes tag
válasz Somatom #174430 üzenetére
Nagyon távol állnak egymástól az álláspontjaink, elfogadom, hogy Te így gondolod.
(részemről) Zárszóként annyit, hogy a pedelec rendszer alapból is kvázi megduplázza az user teljesítményét, konkrétan a Te esetedben a moddolt masinád még ettől is számottevőbb teljesítménynövekedést indukál, ez -
szerintem - messze nem ugyanaz a paritás, mint a 7 kg. vs. 12 kg. Egyszerűen nem ugyanaz a nóvum, azonban nem elég plasztikus a szókincsem, hogy mindezt érzékeltetni tudjam.Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
nagyúr
válasz Somatom #174430 üzenetére
Azért outisként az emelt kormányszáras pedelcet meg azt elnézve hogy nem vagy már olyan fiatal nem csoda hogy azt gondolták hogy inkább eléd állnak, én is így tettem volna abban a helyzetben. Persze normálisan, nem bunkón. Legális esetben valószínű nem is lett volna ebből gond mert gondolom 25 feletti tempóban mentek tovább.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Somatom #174436 üzenetére
Lehet meglepődtek és azt hitték lassan mennek. Ritkán megy pedelec 25 km/h fölé azért azt ismerd el (gondolom vagy 95%-uknak az a limit).
Egyszer én is jártam így haverommal, tekertünk együtt egy bő 50 km-es kör végén ilyen 25 km/h-ás levezető tempóban mire elviharzott mellettünk egy MTB. Haverommal összenéztünk mert meglepődtünk mindketten, de gondoltuk megpróbáljuk utolérni. Én kíváncsi is voltam mennyivel megy mert nem volt lassú. Na ilyen 50 km/h-ás tempóra kellett gyorsítani hogy közelítsünk hozzá. Gyanítom annak pedelecnek is 45 km/h volt a rásegítésnél a vége. Intervall edzésnek meg érdekességnek jó volt.Més que un club!
-
nagyúr
-
Kasya
nagyúr
válasz Somatom #174439 üzenetére
És így tuningolva hány km a hatótáv kb?
Tekertunk most párommal egy részt a Salzkammergut Trophy reszebol, csak 60 km-t kb (MTB és Gravel útvonal). Ehhez bereltunk e bike-ot, mert nekem újdonság volt, párom pedig nem túl gyakorlott biciklis.
Én egy SLX szettes Apache bicajjal, Bosch Gen4-gyel, párom egy régebbi, alap Focusszal tekert. Sporoltunk mint a fene, hogy legyen energiánk hazaérni Gosausee-hez Hallstattbol az út végén. Nem volt kellemes amúgy, mert nem ismertük a bicajok határait és egymáshoz viszonyított különbségeiket. Végül 60km után még 50%-on volt mindkettő. De tényleg visszafogottan használtuk, viszont meglepődtünk a teljesítményén.
Ami viszont feltűnt, hogy a Gen4 25 kmh után kezdett leszabalyozni, de ténylegesen csak 25,9 után állt le. A Focus 24,9 kmh utan azonnal abbahagyta. Ebből ráadásul még kis különbség is volt köztünk mindig.
Hardtaileskent nekem simán bejön ebike is hardtaillel. Ha lehetett, brobaltam fixalni a vázat.
Viszont új célom lett. Ha végre tudok idén bicajt venni, kituzom magam elé a Salzkammergut Trophyt. De ahhoz még gyúrni kell...
[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
-
Alg
veterán
válasz Somatom #177330 üzenetére
Kibontok egyet és megnézem hogy lehet-e az x-mountra tenni mindkettőt ha érdekel
Amúgy ami először eszembe jut: stucni alá, felsőcső alá...
Stucni talán a legjobb mert akkor nem kell extra kábelt hagyni a kormányzáshoz.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #177946 üzenetére
Dolgoztam egyszer valakinél akinek volt a garázsban egy Cayenne-je,egy Carrera 911-e és egy...Porsche montija. (Szidta őket,hogy sz@rok ...nem úgy nézett ki mint aki sokat montizik.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #179300 üzenetére
1etértek,félre kell állni pár másodpercre hadd menjen aki dolgozik,hisz én csak szórakozok.
peterkeT...első inkább ne,másodikat nem ismerem,harmadik faxa.
FerNandor...vált rendesen?...ha igen akkor a kis rugó vacakol6 mely alaphelyzetbe húzza a kart. Derítsd ki mi akadályozza azt a karocskát.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Somatom #179324 üzenetére
na, ilyet még nem hallottam. de megpróbálnám óvatosan kocogtatni kilazítva, de pont befelé, hátha elengedi a csapágyat,vagy amibe belegyógyult. esetleg a keréktengely kilógó részén hátha van lapolás,amit kulccsal meg tudsz fogni..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #179324 üzenetére
Milyen agy?
FerNándor...szoktunk Zasszonnyal amolyan nájtrájdot nyomni itt a fővárosban,de nyáron melegben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #181050 üzenetére
Itt most nem volt annyira sár, a bringa enyhén sáros, de a ruhám tiszta maradt, legtöbb helyen meg volt fagyva. Haverok először voltak, eléggé kikészültek . Ez a kör első alkalommal két éve engem is nagyon lestrapált, de tavaly és idén nem volt gond.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #181052 üzenetére
Számít, hogy milyen terep, ha graveles, könnyű és sokat nem kell technikázni meg 20%-os emelkedőket mászni, akkor nekem 100-120km sem sok, itt viszont voltak rizikós részek, az egyik srác 2x el is esett. Meg valahogy úgy érzem, hogy 0 fokban vagy nagyobb hidegben mintha jobban fáradok. Nálad meg a bringa súlya is biztosan fárasztó, ha kikapcsolod a rásegítést.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #181244 üzenetére
Még mindig jobb mint az S-Works Levo 5 misiért! Ehhez képest a Santa diszkont áron van!
Jó lesz nekem a Bullit CC S, az talán belefér a 3 millióba.1,2 az már az akciós ára volt, amúgy 1,5-1,6 körül volt annak az induló kiskerára. Itt nem az EP8 a lényeg, hanem ez a váz! Ilyet jelenleg senki nem tud, az biztos! Hogy megér e 3 misit, biztos, hogy nem. Ennyit semmilyen bringa nem érhet meg, de sajnos nincs olcsóbb alternatíva ha a prémium szegmensben nézelődsz. Kihasználni biztos nem tudja egy átlag bringás, de az biztos, hogy érzed a különbséget ha egy átlag Trail/Enduro-ról egy ilyenre ülsz.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #181246 üzenetére
Mivel még nem ültem ilyen bringán, így nyilván gyakorlati tapasztalatokról nem tudok beszámolni. Tesztek alapján über fasza, és azért ha valami szar, le is szokták húzni azokon a teszteken amiket olvasok. A geo-t meg el tudom képzelni, mert van viszonyítási alapom, ültem már hasonlón. Ez egy csúcs minőségű karbon váz, egy nagyon betyáros Enduro geoval. Eszméletlen VPP rugózással, fantasztikusan integrálva egy E-Bike rendszer. Ez a bringa klasszisokkal jobb, több és szerintem szebb is, mint mondjuk az az alu Merida eOne Sixty ami nekem volt. De megkockáztatom, hogy ez a Santa Bullit a legszebb E-Enduro amit eddig láttam! Ettől még ez nem jelenti azt, hogy a Merida rossz volt, de ez más liga. Van karbon Merida eone sixty is 3 misiért, elavult geoval és szerintem kicsit csúnyácska vázzal. Egyébként meg minden vásárlás érzelmi döntés is, főleg amikor milliós tételekről van szó. Bár kétségtelen, hogy az ár brutál, de ennél jobb E-Enduro jelenleg nincs a világon. Persze az nem jelenti azt, hogy akár heteken hónapokon belül nem változhat meg a helyzet, de jelenleg ez van most.
Szerintem nem az a lényeg, hogy mennyi időd van, egy jó bringával akkor is jó bringázni hacsak hetente egyszer mész fel a hegyekbe. Persze ez még azért nem eldöntött dolog, de nagyon belelkesedtem, mert hosszú idő után az első olan gép, amire azt mondom, bár tudom, hogy egy idióta barom vagyok, de képes lennék érte egy zsák pénzt adni. Aztán meglátjuk. Az sem kizárt, hogy lesz kapcsolatom hozzá, hogy kicsit barátságosabb legyen az az ár.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Somatom #181285 üzenetére
Aki biciklizni akar, azt hidegen hagyja, ez egy másik sport. Én pl személy szerint szinte a mászást szeretem a legjobban a biciklizésben (meg azt a dinamikát, amivel egy könnyű országútival meg lehet indulni - megintcsak önerőből, illetve azt a teljesítményélményt, hogy ennyit tekertem, ilyen sebességgel, és ez mind a saját kalóriaraktárból), a lejtőzés nekem még aszfalton is fölösleges stressz, és veszélyforrás. Most én mit kezdjek egy motorral a biciklin? Sporteszköznél ennek soha nem lesz értelme. Közlekedni ok, azt teljesen el tudom fogadni, ha valaki városban közlekedve nem akar leizzadni, vagy ha a nyugdíjasklub közös krúzolást tervez, de nem akarják vinni a defibrillátort, szóval van azért létjogosultsága, meg nem baj, ha elterjed - inkább ezzel járjanak a népek, mint fejenként egy suv-val.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
xy.zsolt
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #181308 üzenetére
Egy xc-s addig reszelgeti a technikáját, amíg már nem kapar el a kerék technikás emelkedőn és addig nyomja az alapozókat, amíg önerőből is gyors lesz felfelé. Szerintem fölösleges xc-sekkel meg outisokkal vitázni, szvsz bőven van létjogosultsága a pedelec gépeknek, csak egyszerűen más a célközösség. Szerintem már ideje lenne ráunni ezekre a vitákra, mert semmi értelme. Mindenki azzal teker, ami neki megfelel... (ha van rá pénze )
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz Somatom #181308 üzenetére
Ezzel egyetértek maximálisan. Pedig még a kb 15-20kg pluszsúllyal is meg kell küzdenie a motornak. Ezzel a kikaparásos példával mindenesetre megfogtál Na, ők az említett kivételek akik ilyen helyeken tekernek fel....100ból 1
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #181322 üzenetére
Zsákutca, vagyis egy lépcsős rész van benne ami csak gyalog járható, majd utána folytatódik felfele az utca és ott az elején van ez a ~100 m nagyon meredek szakasz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest