-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Dilikutya #185288 üzenetére
1) igen
2) nem
a lámpák általában több (de legalább kettő) fényerő móddal is rendelkeznek, használod ami jónak tűnik adott szituációban, pont mint a Velotech-ednél.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz gabro0 #185295 üzenetére
készült a Giant gyöngyösi gyárába karbon vázgyártó üzem? nehezemre esik elhinni, mert a karbon vázgyártást nagyon nehéz automatizálni, azaz nagyon kézimunka igényes történet, biztosan nem tudnak a göngyösi jóasszonyok a sor mellett versenyre kelni a kizsigerelt alulfizetett kínai gyerekmunkásokkal
illetve a Giant nem hiszem, hogy Toray karbont használna, szerintem van sajátjukszerk: a bikemag cikkben azt is írták, hogy 2019 harmadik negyedévére lesz gyártás, de addigra az épületet sem sikerült felépíteni. a gyártás az előszériával úgy tudom pont egy évvel később indult el. ezek után a 2023-as céldátum is optimistának tűnik - és az is inkább robotizált alu hegesztést jelenthet.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Nutra #185336 üzenetére
a Reaction Pro váz egy szinttel komolyabb, mint az A-betűs Cube-ok (Aim, Analog, Attention, Acid mind ugyan az a váz) sportosabb geometriával, szóval nem csak a felszereltség lényeges
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz ZolkoW #185345 üzenetére
én is vettem már kínai Nokon másolatot, de nekem dísz bringába kellett a szine miatt
szerintem egy sima közepesen elhasznált bowdenház teljesítményét hozza egyébként“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
a 9-es meg a 10-es lánc között csak a csapok külső szélességében van különbség (meg a lánckeréksor hézagolóinak különbségében) ami azt jelenti, hogy a 9-es meg a 10-es sor lánckerekei egyforma szélesek, így egy 9-es lánccal simán elmegy a 10-es hajtókar
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #185404 üzenetére
az első linked szerintem a ma kapható legszebb XC fully
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz mobal #185559 üzenetére
ez szemre is ferde, vagy cserélsz fület, vagy keresel boltot, ahol van szerszám az egyenesítésére (itt is megvan az esély, hogy közben törik, és az eredmény egy új fül lesz)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
válasz Hasaggymeg #185797 üzenetére
itthon szerinted ki ért majd ahhoz a Giant villához? és hogy lesz alkatrész?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz STC Speed #185831 üzenetére
felsorolom a hibákat, amik ide vezethetnek:
- a leg gyanúsabb, hogy korábban kopott fékbetéttel vagy kopott féktárcsához légtelenítették, és az új fékbetét emiatt túl vastag a rendszernek és/vagy nem gyári, hanem utángyártott fékbetét került bele, amin vastagabb a fékező felület, mint a gyári betéten
- szintén lehet, hogy a fék konzol nem sík, vagy térben nem megfelelően van marva (festékréteg maradt alatta, stb) és emiatt nem lehet megfelelően beállítani a féknyerget
- vagy ezek kombinációja“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #186226 üzenetére
vannak olyanok, ahol olcsóbban is vehetsz 1g-ot, pl Tubolito belső 85g ami nagyjából 100g-al kevesebb, mint egy Schwalbe belső és kb 7-8 ezer forintba kerül - a Schwalbe meg 2500-ba, szóval mondjuk 5 ezerért veszel 100 grammot, 10-ért 200-at a két kerékbe, azaz nagyjából 50 forint egy gramm
amin még lehet húzni akár 100g-ot, az a nyereg, és az sem egy ökör ára“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
látom jelogij kollégának nem volt nagy karrierje a topicban
a stílusától függetlenül a probléma azonban adott, sajnos mindenki bringát akar venni, és megindult a felhalmozás is, pont az zajlik mint tavaly tavasszal a Lidl-ben a liszttel meg a wc papírral...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz itouchfan #186473 üzenetére
a gyártók és a kereskedők igyekeznek felhalmozni, mert a világpiacon elszálltak a szállítási határidők
eddig is a kiskereskedőnek előre kellett rendelni akár fél évre is, hogy ha mikor bemész a boltba, legyen ott cucc (nyilván a nagyker vagy disztribútor még hamarabb rendel, nyilván a gyártó még hamarabb rendel alkatrészt, és így eljuthatsz oda, hogy mikor te a boltban átveszed a kerékpárt az egy nagyjából 1 éves folyamat eredménye, de ha az alumínium gyártásig megyünk vissza - alapanyag előállítás - akkor ez inkább 2 év) de most ez elkezdett hosszabbodni... vannak olyan alkatrész gyártók, akik mostantól egy évre vesznek fel alkatrész megrendelést, szóval abból jó esetben mostantól a csillagok tökéletes együtt állása mellett is leghamarabb másfél év múlva lesz kerékpár a boltban....
hallottam olyan kerékpár gyártóról, aki már a teljes 2022-t lerendeltette a kiskereskedőkkel[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
annyi infóm van, hogy ez a modell ebben a méretben leghamarabb májusban lesz elérhető itthon, ha nem történik addig valami csoda
kérdezgesd a pesti boltokat, Speedbike, Berguson, K2, M&M Bike, Bringaland hátha valaki kap hamarabb“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #186800 üzenetére
a probléma ott van, hogy mire valaki közzéteszi a geometria adatait, addigra neked már kész a vázad Taiwanon.... ha nincs, akkor a jelen állás szerint nemhogy a következő, de még az azt követő modellévre sem biztos, hogy elkészül a vázad.
a geometriai adatok birtokban egy nulláról épített váznak Decathlon méretű kiskereskedelembe kerüléséig kb 2 év van alap esetben. pont annyi idő, ami alatt kétszer változnak meg a trendek.... hát ezért olyan az a bringa, amilyen.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #186814 üzenetére
ami viszont fura módon nincs, az az össztelós trekking
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Sleek #186855 üzenetére
a használt karbon országútival az is a baj, hogy nem tudod, hogy használták-e görgőzésre
ott ugyanis a váz be van rögzítve a keréknél fixen, te meg sprintelsz lefelé a hegyről vagy mászol a Mont Ventoux-ra a Strava-n akkor úgy terheled a vázat, ahogy az nincs tervezve. mert bizony a "szabadban" amikor belelépsz a pedálba, és megcsavarodik a váz, akkor a vázpapus is elmozdul jobbra vagy balra. de a görgőben sehova nem tud elmozdulni....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #186885 üzenetére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz ivana #186890 üzenetére
akkor te vetted meg az utolsó collos Acor fekete kormánycsapágyat az ebike-tól?
pont azt akartam én is megvenni, de értesítettek, hogy sajnos elfogyott“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #186942 üzenetére
az a különbség, hogy amíg az Acor, az Alhonga a Logan és a Zoom egy-egy márka saját gyárral, addig az Altrix és a Longus egy-egy brand saját gyártás nélkül, kínai/taiwani ügynökkel aki beszerzi a terméket és elintézi, hogy az legyen rászitázva amit kértek.
A Zoom ráadásul az egyik, ha nem a legnagyobb kormány/nyeregszár/stucni készítő Kínában, a HL és a JD mellett, lehet, hogy a Cube kerékpárod RFR kormányát is ők csinálták“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #187106 üzenetére
látom, hogy emlékeztél arra, hogy van egy 4-es a nevemben, csak arra nem, hogy hol
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz werszomjas #187114 üzenetére
a weboldalukon 2 féle mtb hajtókar van, de egyik se hasonlít arra, ami a Kellys-en van
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
-
őstag
-
őstag
nyomj ki még egy extra szemet, és tedd össze a láncot [link]
szerszámod nem árt, ha van hozzá
az Öcsi által használt kampót jellemzően használt küllőből szokták csinálni, erős és kéznél van“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz MC Pite #188353 üzenetére
ez a földön pattogtatós "teszt" igazából semmit nem árul el a teleszkóp teljesítményéből, csak egyetlen dologra ad választ, hogy mennyi a pillanatnyi nyomásérték mellett a threshold ahol elkezd mozogni a villa.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Csokicsibesz #188354 üzenetére
a mostani Sram weblapon nincs fent a márkák között az Avid különálló márkaként.
a termékek fent vannak, de felül a Sram, Rockshox, Truvativ és Zipp márkák szerepelnek csak
így nyugodtan mondhatjuk, hogy az Avid megszűnt önáló márkának lenni, és így egyenlő a Sram-al.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Csokicsibesz #188358 üzenetére
ezen még rugózhatsz, de a Sram fékek eleve azért léteznek, mert megvették az Avid-ot
és tévedsz, volt Avid-Sram fék például az XX
így az állításod, miszerint az Avid fék nem lesz egyenő a Srammal megdől.
ha nem vette volna meg a Sram őket akkor az összes mostani Sram fék Avid néven futna
te összekevered azt, hogy mi van rálogózva azzal, hogy ki fejleszti őket.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ezért van pl a Fox 40-es villán nyomáskiegyenlítő szelep mindkét szár tetején
meg a tengerszint feletti magassággal ugye a légkör sűrűsége is változik, ott is előnyös, ha felmész 2000m-re a felvonóval
profi versenyzőknek az apróságok is számítanak“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #188485 üzenetére
másik meg, hogy minden alkalommal amikor egy eszközre csatlakoztatod azt, ami a levegőt tartja, először az történik, hogy a 2 tartályban (a gumiban, meg a pumpában) kiegyenlítődik a nyomás
mivel a pumpádban "relatív" nulla bar nyomás van, ezért a gumiból megindul a pumpába a nyomás (nagyobb térfogaton oszlik el ugyanannyi levegő) még ha csak a pumpa szelepéig is tart ez a megindulás, de egy hosszú pumpacső már elég nagy térfogat, ami elég nagy különbséget is tud jelenteni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
valaki nem látott bármelyik Aldiban még gyerek fejvédőt? itt Dunaharaszti-Csepel tengelyen semmi nincs már... pedig vasárnap indult csak az akció
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #188906 üzenetére
legalább egynek az építéséről konkrétan tudok itthon (bikepark, felvonóval)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz mobal #189159 üzenetére
bármi okozhatja, innen a monitor elől nehéz lesz megmondani
a "hajtás" alatt egyébként mit értünk, a lánc és lánckerék kapcsolatát, vagy a középcsapágy és a hajtókar kapcsolatát?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz 6030D #189906 üzenetére
ja, csak ez minden kerékpárt érint
a Schwalbe 14 hónapra szállít, a CST lassan 18 hónapra szállít, a Velo 18 hónapra szállít, a Shimano-nál 14 hónap a default szállítási határidő és sok terméknél ez több, soroljam?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz gabro0 #189909 üzenetére
korábban ezek 2-6 hónap voltak, szóval minden nagyjából 10-14 hónap csúszásban van
teljesen mindegy, hogy ez most váltó (és azt ki gyártja) gumi vagy nyereg.
a suezi buli van akinél (kerékpár gyártó) egy hét leállást, van akinél egy hónap leállást eredményez például pluszban az amúgy is sz.r helyzetre[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz zgospel #190395 üzenetére
azt azért nézd meg, hogy a féknyereg egyenesen áll-e a térben a féktárcsához képest.
sokszor vagy alul/felül, vagy elöl/hátul hozzáér és emiatt nem fog rendesen
a féktárcsára folyt olajat nem elég féktisztítózni, oda nem árt valami tiszta alkohol az alapos zsírtalanításra, és egy kis csiszolás sem árthat meg, ha tudsz figyelni a fékfelület egyenességére (azaz egyszerre elég nagy sík felületen csiszolod)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen