-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz HUNited #202023 üzenetére
Nekem is a községhatékonyság volt a cél, én egy ilyen pedálszenzort [link] és egy Decathlonos Geonaute Ant/Bluetooth mellkaspántot [link] használok 5 éve. Telefonnal és Garmin Oregon túra GPS-szel is működik.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz HUNited #202061 üzenetére
Én is olvastam, hogy sokaknak van probléma ezzel a fajta pulzusmérővel. Általában 50-70 órát tudom használni elemcsere nélkül, ez nálam kb 4-6 hónap. Csak Duracell vagy Energiser elemet használok. Onnan tudom, hogy merül amikor irreálisan alacsony pulzust mutat, pl 40-50 körül. Gagyi elemmel (Tronic) max 1 hónapot ment.
A linkelt pedálfordulatmérő viszont nagyon pontatlan mivel nem mágneses és a rázkódást sem szereti. Ettől függetlenül használható. Én a zoknimban hordom, így használható Spinningen és szobabiciklin is.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz PELLE #202132 üzenetére
Elég félrevezető mennyiségek nélkül. A Bar lehet 100g-os flapjack (500kcal) meg 25 g-os Cerbona (100kcal) is. A folyadéknál sem írják, hogy víz vagy Iso.
Nekem a mai 4 órás tekerés így nézett ki:
2 gombóc fagyi- 0,7 liter Iso- 1 gombóc fagyi-1 cappucino, 0,5 L víz.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202140 üzenetére
Húzom magam után a frigót Ezért jó télen bringázni, nem olvad el menet közben a fagyi és a jeges tea sem melegszik fel
202141 6030D:
Ha csak ilyeneket enne az ember rámenne egy kisebb vagyon csak a kajára.
Nekem jó a házi sütésű zabkeksz meg a cerbona zabszelet, nem versenyzek csak túrázok[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz eddie1978 #202152 üzenetére
Na jó, a fagyi sem ingyen van, és lassan drágább is mint a gél. Az se jó, ha péksütivel tömi a hasát mert az is legalább olyan drága. Maradna a házi szendvics meg a szörp.
Ár-érték arányban az a legolcsóbb ha az ember otthon marad a kanapén De ugye ez egy hobbi és ott nem szabadna a költségeket néznie az embernek mert akkor pont a lényeg veszik el.
#202154szimpláncsak
Magvak helyett inkább aszalt gyümölcsökre szavazok. Nem zsír kell tekerés közben hanem szénhidrát.#202164Ringman +1 szavazat a gyümölcsszeletre.
#202171 6030D
Hasonló lehet mint a FlapJack. Fú azok de borzasztóan édesek és szárazak. Mondjuk kalória az van benne.
Viccesen nézne ki, hogy verseny közben megállnak a résztvevők egy pékségnél vagy fagyizónál Mint ezen a régi Tour de France-os képen:
#202172 Ringman:
Nekem 3 évvel ezelőtti Lidl verzió van, ahhoz adtak tengelyt. Egyébként a görgő borzasztóan csúszik, kicsit erősebben tekersz nagyobb ellenálláson és elpörög a kerék hiába van görgős külsőm. Konstans fix fordulathoz alacsony-közepes ellenálláson még használható.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz bardi #202817 üzenetére
Én pár hete használok ugyanilyen lámpát a kormány alá rakva ahogy Vendingo. Jobban szeretem a fényét mint az S2-nek. Megvan az előnye, hogy világít a kerékhez, jobban észreveszem a kátyúkat. Az jobban zavar, hogy ha nem húzom meg a kupakját rendesen hajlamos a rázkódástól kikapcsolni. A stroboszkóp funkció helyett tehettek volna bele egy lassabb villogást és akkor jó lett volna nappali menetfénynek.
Egyébként működik akksi nélkül is powerbankra kötve.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Toobee #205079 üzenetére
Én kb 2 éve használok egy Velotech 50 chipled hátsó lámpát, esőben is és egyedül a töltésnél van probléma, amikor nem megy bele akármilyen usb kábel. A többi része a lámpának szerintem teljesen jó. Egy alacsony töltöttség visszajelzőt még el tudnék rá képzelni.
Mindkét felfogatását használom, 2 bingán felváltva.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Biztonságos kilométerekben és szintemelkedésekben gazdag évet kívánok mindenkinek!
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nemrég olvastam, hogy a Pilisi parkerdő területén kb 62 km-nyi aszfalt lesz felújítva.
“Összesen 62,6 km hosszú kerékpározásra alkalmas erdei utat újítunk fel, melynek része az érintett műtárgyak – például az átereszek, a támfalak, a korlátok – rekonstrukciója is. Az útcsatlakozásoknál sárrázókat alakítunk ki, és a kapcsolódó sorompókat kerékpáros-barát megoldásra cseréljük.”
Sajnos a parkerdő honlapján nem részletezik, hogy melyik utakat javítják, de ha esetleg valaki tud bővebb információt megosztaná? Esetleg láttatok már valahol jelét a felújításnak?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz felhasználó1 #218973 üzenetére
Én márciusban voltam Covidos, enyhe tünetekkel de időszakonként a köhögés az még most is előjön másfél hónappal a negatív teszt után.
A teljesítmény visszaesésről nem tudok beszámolni, ugyanis nem volt honnan visszaesni . De a pulzusom érezhetően magasabb mint korábban volt, de ez lehet a téli kihagyás miatt van.
Az idei év nekem nem a bringázásról szól. Vállsérülés, Covid, lábujjtörés, hátsérülés és még csak Május van.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Ringman #222305 üzenetére
Nem ismerem azt a környéket, de ha netán a Balatonra tekernék én is inkább a csendesebb, nyugisabb utat választanám.
Egyébként tényleg tud “zavaróan nagy” lenni a bringás forgalom. Valamelyik balatoni településen is vita van merre menjen a bringaút. Szántódon szoktunk nyaranta pár napot eltölteni pont egy olyan utcába ahol a Balaton kör megy. Hétvégén a gyerekkel nem lehet kimenni mert akkora a bringás forgalom, szól a Bluetooth hangszóróból a zene, stb. De még mindig inkább bringások legyenek az úton mint autók.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz vallas #235796 üzenetére
Engem majd' szétvet az ideg. Vendégségben elhagytam a zárkulcsot amivel otthon lezártam a bringát, így csak a görgőzés marad amíg vissza nem kapom, lusta vagyok oda-vissza szerelni a gumit az Outin.
Jól kezdődik a 2023.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sziasztok!
Sokszor látom Strava-n, hogy néhányan hajnali 4-5 körül már tekernek kint vagy görgőn. Ti hogy tudjátok rávenni magatokat ilyen korai kelésre? Család, munka miatt nekem esélytelen a napközbeni edzés, de a gyerekek miatt a korai alvás sem kivitelezhető. Csak sajnos könnyebb sokáig fentmaradni mint korán kelni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ZolkoW #235911 üzenetére
Mert este én altatom őket, meseolvasással együtt. Sokszor 21:30-ig nem alszanak el, és csak utána megyek át a saját ágyamba. Csak utána már nehezen alszom vissza, sokszor 11-ig, éjfélig fent vagyok. A probléma inkább az ébredéssel/ébresztéssel van. Simán van, hogy kinyomok 3 ébresztést és utána 6-6:30-kor magamtól ébredek úgy, hogy nem is emlékszem a korábbi ébresztőkre.
#235912szimpláncsak Úgy-Úgy. Látom a rutin ott is megvan.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #235915 üzenetére
Na, az első nap kapásból nem sikerült abszolválni a korai kelést, 6-kor keltem a 4 helyett.
Hiába volt este 8-kor lámpaoltás, még 9-kor is ébren volt a nagyobbik gyerek.
#235928Dark Archon
Gratulálok a fogyáshoz, elég kemény akaraterő kellhetett hozzá.
Én 170cm/68 kg-ról fogytam 62-re, sport nélkül, csak kalóriaszámlálással. Azóta már visszajöttem megint 65-66 közé, de nem a súly az igazi probléma, hanem a magas testzsír százalék és az alacsony izomtömeg.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Idén késő tavasszal-nyáron tervezek egy Balaton kört. 2016-ban voltam utoljára, akkor nettó 11 óra alatt tekertem körbe. Akkor a McDonald’s Bringamánia Tour de Balatonon vettem részt, , ha jól emlékszem 8000 ft volt. Azóta mennyit nőttek a nevezési díjak? Az ideire május 27-i eseményre még nem tették elérhetővé. Esetleg van olyan más teljesítménytúra jellegű Balaton-kör amire érdemes menni, vagy inkább hagyjam a fenébe és a nevezési díjból megvan az egész oda-vissza utazással?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sziasztok!
Érdemben lehet fejleszteni az állóképességet 1 hónap alatt? Most nagyjából 100 km az, amit úgy le tudok tekerni, hogy már nem esik jól, de nem is halok meg a végére. Pl ez volt a legutóbbi nagyobb tekerésem: 100 km/900 m szint, 4 óra 42 perc.
Az előző év elég pocsék volt, alig 1300 km-t tekertem. Idén májusban majdnem megvolt az 500 km.
A tervem, hogy július 1-én megcsinálom a II. BuBa Epic – Budapest-Balaton kerékpáros teljesítménytúrát oda-vissza, vagy részben vissza, pl Székesfehérvárig vagy Velencéig. Ha nem látok addig jelentős javulást akkor csak oda tekerek. Talán heti 1 nagyobb (3-4 órás) tekerés fér bele, plusz 2x50 perc munkába menet (2x18 km). Sajnos a koránkelés nem megy.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz flash- #251982 üzenetére
Hú, sok kapcsolódó hozzászólás született, köszönöm a tanácsokat, megpróbálok mindenkinek válaszolni:
#251982 flash-
2017-ben voltam az Ensportnál teljesítmény mérésen, ott az extenzív állóképességi zónára a 123-143-as pulzustartományt írták, intenzívre 144-163, laktát küszöb 137-es pulzusnál.
Általában próbálom tartani a pulzust a 140-es zónában, de ha kicsit emelkedik az út vagy szemből fúj a szél, akkor simán felmegy 160-ig úgy, hogy észre sem veszem.
A beszélgetést nem tudom tesztelni ugyanis mindig egyedül tekerek, de szerintem 160-as pulzusig simán tudnék beszélgetni. A pedálfordulatot 80-90 között tartom kényelmesnek, a 100 sem okoz problémát.
#251983 Mezga Aladár
Idén leszek 40 éves.
#251985 parandroid
Az átlag pulzus azért ilyen magas, mert az út elején volt a Csobánka-Pilisszentlászó-Két Bükkfa nyereg mászás, arra a 1:30 órára 160 feletti átlagpulzust hozott. A síkon meg már szembeszél volt, ott a 150-es pulzussal tudtam csak haladni. De nekem mindig is ilyen magas volt a pulzusom amióta elkezdtem bringázni (10 éve)
#251992 lsebestyen
Evéssel nincs gond, inkább a folyadékbevitel, ami problémát okoz főleg melegben. Legutóbb megpróbáltam váltogatni az ízeket, az sokat segített, Iso, víz, gyümölcslé. Sós rágcsát kell vinnem magammal az is segít.
#251993 6030D
Az oda-vissza szerintem nem lesz meg, de vissza félútig szerintem megcsinálható. 150-170 km.
Ha az elején nem lett volna a Csobánkai és Pilisszántó mászás jobban bírtam volna. Lesz még idén nagyobb túra, arra alapozásnak pont jó lesz a BUBA túra :D Szerencsére ott nincsenek nagyon meredek és hosszú emelkedők. Ugye nincsenek?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Én legutóbb talán 4-5 éve voltam arra, akkor teljesen vállalható volt a Szlovákiai rész, csak borzasztó unalmas. Párkánytól Karváig a 63-as úton kell menni (jó széles) Karvától pedig van a gát tetején a kerékpárút Komáromig. Dunaradányon kell még visszamenni a főútra ha jól tudom.
Magyar oldalon voltak azóta fejlesztések, de Szőny és Almásfüzitő között, ha jól tudom még most is elég rossz a kerékpárút. Almásfüzitő és Dunaalmás között idén épült új kerékpárút. Visszafelé Neszmély és Süttő között szűk és forgalmas a 10-es út és sajnos kerülő sincs. Nyergesújfalutól pedig Tátig van elfogadható minőségű bringaút.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy ideje már betegeskedik a 10 sebességes Campagnolo jobb oldali fékváltókarom, az első 4 sebességet nem tartja meg, rázkódásra mindig ledobja alacsonyabb fokozatba. Valószínűleg elkopott benne a reteszelés . Pár külföldi oldalon láttam hozzá javító készletet, de még nem szedtem szét megnézni pontosan mi is kopott el benne. Ezeket lehet javítani? Foglalkozik bármilyen bolt alkatrész értékesítéssel?
Ha nem javítható, akkor használt fékváltókart honnan érdemes keresni? A Campagnolo nem túl gyakori sajnos a használt piacon, eddig összesen kettőt találtam a Testbike oldalon.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #254619 üzenetére
Ezekkel a gélekkel és energiaszelettel csak egy gond van, az ára. 2-3 gél, egy kis ISO, meg energiaszelet. és már is 2-3.000 Ft-nál tart az ember költségben egy hosszabb tekerésnél. De ugye aki komolyan veszi az edzést, pl versenyekre is jár annak muszáj.
Nem mintha a cukrászda olcsóbb lenne energiapótlásra ;-) Arra az ár stoppos kristálycukor a nyerőMás:
Jön innen valaki a vasárnapi (Július 25) BVKK-s TA-BU túrára, illetve a BUBA Epic II-re július 1-én?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fulton #255187 üzenetére
Viccelsz? Örülnék ha a bokámat meg tudnám érinteni nyújtott lábbal. Térd alatt 20 centivel van az ujjaim vége, ez a max.
Nekem a reumaotológus azt javasolta, hogy döntsem előre a nyerget, akkor előrebillen kicsit a medence és kisebb lesz a terhelés a csigolyákon. De a gerinctornát kortól, nemtől és egészségi állapottól függetlenül javasolta mindenkinek.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fulton #255194 üzenetére
Igen, az országúti a fő bringám, de viszonylag komfortosra van beállítva a geometria. A derekam jó, a combhajlító izom miatt nem tudom nyújtott lábbal megérinteni a bokámat sem, ha behajlítom a térdem akkor simán elérem tenyérrel is a talajt.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Országútira keresek belépőszintű 25-ös külsőt. Az előző Continental Ultrasport II futófelülete 5 év és 8.000 km után így néz ki, az oldalfala meg mállik szét.
Schwalbe Lugano II-ről mi a véleményetek? A testbike-on jót és rosszat is egyaránt mondanak róla. A helyi boltban ez van 10.000 Ft alatt, ennél olcsóbban már csak olyan márka van, amiről még csak hallani sem hallottamEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Dark Archon #256112 üzenetére
Gratulálok. Szerintem kerülgettük is egymást egy darabon.
Azért könnyűnek sem nevezném a domborzatot váltó ide vagy oda, főleg az etyeki rész kemény. Családdal tuti nem mennék, majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek. Nekem 177 km lett a vége mert nem járt a hév és Pomázról még oda és haza is kellett tekernem.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fulton #256185 üzenetére
A legolcsóbban a házilag készített szendviccsel és szörppel vagy vízzel lehet megoldani.
Tegnapi Buba költség:160 km
1 Epres GO energy szelet 350 ft
1 energy gel 500 ft
2 zacskó ropi 450 ft
1 adag ISO italpor 100 ft
2 gombóc fagyi 800
2 banán 200 ft
WC használati díj 250
Vonatjegy haza 2900 ft
Gumi-lánc-fékbetét kopás: kb 500 ft
Szumma 6150 ftEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fulton #256201 üzenetére
500-600 ft között van darabja [link] én ezt használom 100 km feletti tekerések vége felé. Nekem érezhetően segít, valószínűleg a koffein miatt. Kaja helyett nekem nem jó, emellé szoktam enni valamit de főként sok folyadék kell utána. De egy cukrászdai kávé sem olcsóbb ennél.
Kajának a Lild Alesto gyümölcsszelet 650ft/5 db vagy a Cerbona zabszeletet viszek. [link] 150 ft/ db[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Zoliwrc #259668 üzenetére
Ilyen sárga vagyok az irigységtől. Nekem is be volt tervezve 500-700 km erre a hónapra de krónikus időhiányban és lustaságban szenvedek már egy ideje. A család, munka, otthoni teendők után a 4. helyre szorult vissza a bringa. Hajnalban ugyan még felkelhetnék tekerni de a szervezetem inkább éjszakai bagoly mint pacsirta módban üzemel.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szuszinho #259824 üzenetére
Ezen én is meglepődtem, hogy 2023-ban még árulnak újonnan, racsnis 7 sebességes hátsókerékkel szerelt kerékpárt. Ráadásul ennyi pénzért.
Ha a helyén van kezelve, Nincs baj a racsnival meg a Turney váltóval meg a tripla hajtóművel, az én trekking bringámon is ezek vannak. De az 75.000 Ft volt újonnan 2015-ben, én használtan 1 évesen vettem valami 55.000 Ft-ért. Oké azóta volt “némi” infláció, de akkor sem lennék hajlandó ennyit fizetni a Meridáért ha nem lenne más a piacon.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Kisgyerekesektől kérdeznék: egy 6 évessel, aki kb 1,5 éve stabilan tudja hajtani a bicót, de nagyobb távra még nem mentünk, első alkalommal milyen messze érdemes menni? Síkon mennénk, neki 16” egy sebességes bicója van, szeretném elkerülni, hogy megutálja az első alkalommal :-)
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #271832 üzenetére
Ha esetleg Pomáz felé jöttök kölcsön tudom adni a mi Hamax utánfutónkat egy próba idejére, innen nincs túl messze Dobogókő, a gyerkőc biztos élvezné
Két gyerekkel egyszer másztam 10 százalékos dombot, még a fülemen is vettem a levegőt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #275607 üzenetére
Nekünk a nagyobbik lány 3 évesen kapott futóbicót, nagyjából fél évvel később már stabilan tudott vele gurulni. Hozzátenném viszonylag keveset használta mert elég meredek utcában laktunk. 4.5 évesen kapott egy pedálos 12” pótkerekes bringát arról egy hónap után lekerült a pótkerék. 5 éves lehetett amikor magától elkezdett pedálozni, nyáron váltottunk 16” méretre. A kisebbik lány most lesz 4 éves, a futóbicót nagyjából fél éve magabiztosan használja, viszont a pedálos bicót nem hajlandó használni pótkerékkel sem a pedált hajtani.
Nem használtunk sem seprűt sem.
Viszont arra a mai napig nem sikerült rájönnöm, hogy a gyártóknak hogyan sikerült ilyen kis bringákat ilyen nehézre csinálni. A futóbicó csak 4 kiló, a 12”-os pedálos 7 kiló, de a 16” már 9 kiló.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz parandroid #281469 üzenetére
Amin neked a krumpli, az nekem a tészta. Amikor elköltöztem otthonról akkor fedeztem fel az addig sosem látott ételeket, mint édesburgonya, durum tészták, bulgur, párolt-sült zöldségek és társai.
Addig a rántott húshoz vagy rizs volt, vagy sült krumpli. Na jó, azért ennyire nem volt egyhangú, de azóta sikeresen meghonosítottam a szülőknél ezeket az ételeket.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #281732 üzenetére
Üdv!
Elkopott a felnim az outimon és most keresem a költséghatékony (értsd legyen olcsó) megoldást. 24 lyukú felni, Mitche agy, Campa 10 sebességes rendszer.
Szerintetrk Vegyek hozzá új felnit és fűzessem át, vagy tartsam meg a kereket, pl görgőzni és vegyek egy használt hátsó kereket Campa kompatibilis rotorral?
Újonnan a legolcsóbb felnit 18-20000 Ft környékén láttam, ehhez még jön a fűzés ára ami tippre szintén egy tizes.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sziasztok!
Úgy tudom itt vannak Vác környékiek. Holnap mennénk arra tekerni. Van valami ajánlott hely a Dunához közel ahová érdemes ebédre betérni?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #282626 üzenetére
Hasaggymeg, 6030D köszönöm a tippeket, sajnos az időjárás közbeszólt, úgyhogy majd legközelebb bepótoljuk.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tknof1871 #285017 üzenetére
Helló!
Általában a felnik oldaldalán, a fékfelületben van egy körkörös bemarás, ha az eltűnik, akkor számít kopottnak a felni. [link]
A tárcsafék/ felnifék témához nem tudok hozzászólni, mivel sose mentem tárcsafékes biciklivel. A felnifék nekem bőven elég, bár új, minőségi biciklit szerintem ma már nem árulnak tárcsafék nélkül.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem régi vágyam elérni a 30 km/h átlagot legalább 50km-es sík úton, országútival. Most hétvégén szélcsendben sikerült 23,3-as átlagot hoznom. Mindezt 10 év és 25000 km után… Ilyen tempót 2 évvel a kezdetek után tudtam. Szóval ja, ha nem fektetsz elég energiát a sportba, el lehet vegetálni egy szinten, de fejlődni nem nagyon fogsz.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz mauimagic #288424 üzenetére
Én minden nap erre járok munkába és szerintem nem olyan rossz a helyzet, mint ahogy leírod. Esztergom felől Dobogókő szerintem forgalmasabb és hosszabbak a kanyargós részek ahol az autósok elvesztik a türelmet egy lassabb közlekedő mögött. Nem mondom, hogy sosem volt necces helyzetem , de hidd el van ennél sokkal rosszabb útszakasz. A sok baleset meg főleg a katonai gyakorlótér közelében van mert nem tartják be a sebességkorlátozást.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sziasztok!
Nem olvastam a fórumot pár napja, és nem tudom volt-e már szó róla, de tervez esetleg innen menni valaki Budapestről a szombati TdH Biatorbágy-Etyek részre valahová? Akár szervezhetnénk egy PH-s találkozót is.
Mit szóltok hozzá?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tőzsde és gazdaság
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI internet
- Építő/felújító topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs