- EAFC 24
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- PlayStation 5
- Nintendo Switch
- Wuthering Waves
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- World of Tanks - MMO
- Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #164653 üzenetére
Én átírattam a nevezésem jövőre, hosszú távra... Annyira nem vonz ez a körözés. Ha megyek is, a rövid távra, de egy-egy futamkent még elég drága, szóval lehet, hogy egy-egy újra induló marathonra nevezek majd be, azért az csak nagyobb élmény. Azt hiszem például Zselic maraton lesz augusztusban.
Mondjuk egyelőre a 29" monti vásárláson töröm a fejem, nem lenne gond ha nem ezzel a 26"os vasparipaval mennék. Mondjuk nem kifogás, majd meglátjuk melyik lesz. Érdekel a Superior szervezés, szóval majd meglátjuk, egyre elnézek szerintem, de inkább rövid távon, 20 kör nagyon soknak tűnik, még ha technikás is lesz a pálya...„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164691 üzenetére
Ja, lehet, hogy defektállóbb a Vittoria, bár én a 120 TPI Maxxis után már nem igazán látom értelmét ennek a szabványnak, mert a kétszeres TPI ellenére a Maxxist nagyon könnyű volt kiszúrni. Persze a Vittoria lehet jobb ebben és csak a Maxxis volt sz*r. A méretet azért nem inchben néztem, mert tesztek szerint a Barzo vékonyabb az átlag 2.25" gumiknál, szal igazából a 2.35" felel meg az átlag 2.25"-nek és ezt az 57-622 jelölés is igazolja, szal ha Vittoriát vennék, 2.35" alá nem adnám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #164718 üzenetére
Ott kezdtem, de csak kisszervizt dobtak rá, mondták ha szar akkor szét kell borítani teljesen. Szar maradt, szóltam az eladónak, ugyanis 1 év garit adtak rá. Az ő szerelője nagyszervizt csinált, de még mindig hangos sőt. Úgyhogy várom mit mondanak rá, de szerintem megyek 3. helyre a dologgal.
https://barbieripnk.hu/
-
Alg
veterán
válasz 6030D #164749 üzenetére
Custom race, de szerintem valami csájníz másolat lehet ugyanis semmi felirat nincs rajta, az Elite-ből nincs ilyen színű és ez baromi gagyi hatású tejfölöspohár anyagból van.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
dbala
tag
válasz 6030D #164741 üzenetére
Mindenki 188 cm? Akkor csatlakozom én is, 92-es belső lábhosszal.
A montin nekem is a gyári 100as stucni van még, XL-es vázon. Gondolkodom egy kisebben, mert így picit hosszúnak érzem. Akkor jó kiindulás lehet, hogy neked jó a 80mm. A kormány 720mm. De ezt lehet nem is mondanám már annyira XC-nek a 120/120as rugóúttal. Kép
Ma végre sikerült szereznem egy SLX fék szettet. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz elől is a 160as tárcsa az eddigi 180 után. Mivel a fék kategóriákkal jobb mint az eddigi, szerintem észre se fogom venni, hogy kisebb a tárcsa. -
robee19
tag
válasz 6030D #164754 üzenetére
Nálam a keresztrúd és a tartók nem lesznek szétbontva. Ezt a rudat kimondottan ennek vettem, sőt, ezekkel vettem. Így egyben lesz levéve és felrakva is. Az előző tulaj is így használta. Ellenben a két szélső nem is tud lelazulni, mert olyan a zárja, mint a keréknél a gyorszáras (mint a Thule 532-jé). A középső az eggyel régebbi típus, ott sima "tekerentyű" fogja a keresztrúdhoz. Ellenben fő a biztonság, természetes leellenőrzöm inkább pár kilóméter után.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164757 üzenetére
Meghízott a karanténban,vagy mi?
ZolkoW...éppen azt néztem milyen faxa! 222gr 720mm! [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164764 üzenetére
Végülis a SID-ek nagyrésze Reba súlyban van és a Crossmax jó kerék, de nem pillekönnyű. Ha feldíszítve ennyi, akkor pedál meg minden nélkül lehet bemegy 11 alá. Nekem 10kg vagy alatta az álmom, ha trail, akkor 12-12.5, de a jelenlegi alu, 3x9, Recon bringával esélytelen, örülök a 12.8-nak... majd a következő bringám könnyebb lesz . Te mivel tudnál még több súlyt lefaragni, új kerékszettel? Idővel gondolom azt úgyis meg kell majd lépd.
(#164762) Hasaggymeg: enyém 5000ft volt és 282g . A stucnim sem egy hatalmas összeg. De sajnos mind elfogyott
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #164764 üzenetére
Akkor nem is olyan vészes az alu Scott Scale, amit leendő bringaként néztem ki: 11,6 kg.
Közben észrevétlenül túlléptem a 4000 km-t idén (41.000 m szinttel egyelőre).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164786 üzenetére
Jaj én nem arra gondoltam, hogy szigorúan a könnyítés miatt cserélj kerékszettet, hanem arra, hogy majd ha tönkremegy és muszáj lecseréld, ott majd pár száz grammot lehet spórolni még. Fékkel ilyen sokat lehet spórolni? . Sosem gondoltam volna. Bár az el nem kopik soha, szal én nem cserélném le, csak akkor ha elégedetlen vagy vele. A pedálod biztos feladja valamikor, hajtókar szintén kopó alkatrész, az első gumin is tudnál szerintem spórolni kompromisszum nélkül, a hátsó az jó ahogy van, 660g az nem vészes. Szal a kopó-fogyó alkatrészek cseréjével idővel biztos bemegy az a bringa 11kg alá is pedállal, kivéve, ha direkt nehezebbet veszel mindenből, mint amilyen rajta volt
maximilian4: amit linkeltem 17k.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz 6030D #164829 üzenetére
Ma a Naszályról néztem ahogy az eső ossza Vácot, én pár cseppel megúsztam
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164829 üzenetére
Jaaj, az a Full Dynamix egy álom . Soha el nem adnám a helyében, gyüjtői darab . Az átlátszó High5 kulacs neked bevált? Az enyém itt pihen újan, nem szeretem, mert túl kemény a csutorája, szal nem az a puha gumiszerű fajta, hanem kopogós műanyag.
Mai szokásos Somlyós mobilos:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164837 üzenetére
Váltófül miatt tudtommal sokan szopnak, múltkor egy Specialized-es haverom is szívott és ha jól emlékszek trialboj szintén, képtelen vagyok felfogni miért nem csinálja mindenki szabványosra és kész. Gyakran egyediek és ha régebbi modell a bringád, nem fogsz kapni hozzá.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz 6030D #164837 üzenetére
Családi gyalog túra volt Kosd-ról, de végig azt néztem hol támadom be a Gravelal , mert befogom
Így mentünk most, a sárga kereszten támadható a hegy, de ahogy írod van 2 neccesebb hely
[ Szerkesztve ]
-
lajo
senior tag
válasz 6030D #164749 üzenetére
Itt egy kép.
Más téma. Kezdő SPD felhasználóként azt hogy lehet elkerülni, hogy meredek emelkedőn amikor a kerék elkapar ne legyen esés a vége? Mentem már ~150km-t terepen vele, nem volt semmi gond, de ez kifogott rajtam. Nem elfelejtettem kicsatolni, hanem nem volt időm. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164829 üzenetére
Délután még vaddisznókat fotóztam a Káli Medencében,de holnaptól már itthon vagyok.
Le se sz@rtak,még a Mavic reteszelését sem hallották,kiabálni meg nem engedett zasszony,nehogy ijedtükbe pont felénk rohanjanak a nagy fűben...aztán csak nem hagyott a kis ördög és üvöltöttem egyet,mire felkapták fejüket majd eliszkoltak."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RaiZka
tag
válasz 6030D #165165 üzenetére
zwift
(#165163) INTELligent van aki 2-3 evig gond nelkul hasznalja, nalam kb 10 honap utan kuka lett egyik pillanatrol a masikra.Addig tokeletesen ment aztan egyszer csak nem erzekelte se ANT+ se BT. Esetleg allitsd at a Wahoo appban, hogy ne autosynceljen Stravara. Ird at a workout nevet amire szeretned es nyomj a syncre. Bar ez is olyan maceras mint Stravan atirni
[ Szerkesztve ]
-
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #165227 üzenetére
Pont most láttam én is. De azt hallottam, hogy azért mert a TdH-val megegyezik a szervező team, és akkor lesz a TdH ami miatt nem tudják vállalni a Matrat.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #165286 üzenetére
Ismerem a helyet,egyszer megpróbáltam lejönni és az lett,hogy átestem a kormányon,lábra érkeztem (ilyen sem volt több sem előtte,sem utána) futottam-csúsztam lefele,majd utolért a bukdácsoló kerékpár és (szerencsére csak) a nyereggel hátba vágott. Azóta sem mentem oda,felfele esélytelen,lefele meg... Amúgy ott gyakrabban sétálnak is,korlát van 2 oldalt és már csak jönni kell valakinek felfele mikor te végre összegyűjtötted bátorságod és nekilendülsz lezúzni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #165286 üzenetére
Ugyanettől félek én is, hogy beakad a kerék és megy a borulás. A rövidebb stucni jó ötlet, nem is kerül sokba (mondjuk erre a bringára már nem szeretnék költeni, csak fékek meg váltó állítás lesz), év végén jön az új 29" a tervek szerint.
Az a domboldal tényleg meleg, ilyenekre gondoltam, köves, és amikor pedig kevésbé egyenetlen a terep, akkor sincs sok tapadás. Nem tudom, a Hárs-hegyen voltál-e már, onnan van egy-két elég komoly ösvény, tegnap ott próbálkoztam egyelőre kevés sikerrel. Próbáltam videókat keresni de egyelőre nem találtam jót (rosszat se mondjuk attól amit belinkeltél, enyhe epilepsziás rohamot kaptam ).
A dropper inkább elméleti felvetés volt, merev XC-n nem nagyon láttam még, csak fullykon, oda jobban illik látványra is, meg gondolom mindenhogy.
X2N: érdekes amit írsz, mert minden videóban mást mondanak, ahogy én próbálkoztam. Letörésnél segget a hátsó kerék fölé rakni, nyújtott karokkal kicsit meghúzni a bringa elejét (hogy a letörésnél kb az azt megelőző haladás síkjában menjen tovább) és így lesz egy szép érkezés, nem pedig csőrős.
Na mindegy, a lényeg, hogy gyakorolni kell ezt is.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #165394 üzenetére
Nem is értem miért nem menettel szerelnek a kerékpáron minden zárt csapágyat. ...talán mert akkor megfogható felületet kellene képezzenek valahol a csapágyházon kívül (mint a menetes középcsapágyaknál) ami helyhiánnyal és egymáshoz közelebb kerülő csapágyakkal,vagyis felfekvési felülettel járna a terhelt tengelyeken. Az agyra visszatérve,a kerékpárok kerekénél szerintem minimális az axiális terhelés,ott a radiális a számottevő,ezért is lehet a sima mély-hornyos csapágyakat alkalmazni.
Szerk. az jutott eszembe,hogy lehetne a csapágyak külső gyűrűjének szélső harmadán,vagy éppen külső élén olyan nútot képezni,melyet aztán az agyba hajtható menet követne,és melyet valami csőszerű szerszámmal megfoghatnál,hogy behajts az agyba. Ezt szabadalmaztatnom kellene![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #165497 üzenetére
(#165497) 6030D, (#165495) bringasisti,(#165495) bringasisti , (#165500) xy.zsolt:
köszönöm mindenkinek. Már elvileg az országban van a CAD szenzorom, kíváncsi vagyok, hogy most mennyire pörgetek (én az ilyeneket nem tudom sose értelmesen magam megtippelni, számolni meg nem számoltam ).Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #165578 üzenetére
Egyik Facebook csoportban írta Soós Sanya, hogy a hosszú távon 2 kékesnyi szint lesz.
Következőre elmegyek, rövid távra, hosszún a túlélés lenne a cél az biztos, a röviden talál tudok valamit alkotni (magam szintjén). A hosszún nem mernék menni 1200-1300 feletti szinttel, mert sose mentem annyit.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #165558 üzenetére
Kemény vagy mint a teszkós kifli! Sár az volt? Én felmentem az enháhára [link] ,de szerintem jobban odakozmáltam mint te. ...és dobogóra sem álltam. Az erdőt viszont kerültem mint ördög a szenteltvizet.Be-szá-mo-lót-be-szá-mo-lót-be-szá-mo-lót!
(#165563) Somatom...na arra sem megyek többet,nehogy megtépázza az a némber önbecsülésemet!
(#165567) manager2220...ha megtalálod a számodra szükséges sebességeket az 1x11-en akkor nem ver semmi köröket rá,sőt,kissé könnyebb és sokkal egyszerűbb lesz a bringa.Féknek meg adj időt,bekopnak a betétek,esetleg teljesen kilégteleníted aztán meglehet jó lesz,nem kell azonnal cserélni semmit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs