-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #93655 üzenetére
Meg valszeg ti többször találkoztok olyan fölfelékkel, nálam ez az utca a csúcs - elég is.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Vasinger! #93646 üzenetére
A betétről nem kopik le, hanem beissza / kioldja / akármit is csinál, károsítva ezzel az anyagát. A félfémesnek / organikusnak (vagy mifenének) biztos, és több ilyen tárcsaféktisztítós szeánsz után felpuhul a fék, egyszerűen nem fog a pofa normálisan. Ezt megoldja a fékpofa-csere. A tárcsa nyilvánvalóan nem sérül emiatt.
A tárcsára viszont jó a tárcsaféktisztító (sosem gondoltuk volna a nevéből), és természetesen elpárolog, viszont áttörléssel az igazi a tisztítás. Semmi más nem kell hozzá, csak egy kis papírtörlő, kerékpörgetés, tárcsára tisztító fújás (egyáltalán nem kell telefröcskölni vele az egészet), aztán a törlővel tárcsa közrefogás, és ezzel szárazra húzás. Csak az ujjad ne törd el! A legelső pici fékezés során helyrejön a fékerő, illetve jobbá válik, mint tisztítás előtt. Erre való a cucc.
Zsohi nem tudom, miért dobott ki tárcsát, de nem sok köze van a tisztításhoz, amiről beszélünk. Hagyd figyelmen kívül ezeket, össze-vissza írkálnak. Eddig Strezi írta az egyetlen értelmes választ.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Fred23 #93698 üzenetére
Nem a bizalomtól fog felszívódni, és további belső sérüléseket nem generálni egy letört porc, hanem attól, ha kiveszik időben. Az, hogy eddig nem volt ezzel problémád, egyáltalán nem releváns... Nem fér bele a drága idődbe egy UH/röntgen?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Csak pár random megjegyzés...
Első ízben a magasságod és súlyod kellene tudni, muszáj azokhoz igazodni. Pl. 80 kiló fölött, meg amúgy is, ha nem akarsz szart, a minimum az, hogy kazettás legyen a hátsó agy. A 160 ezrekért dobált gépnél a még márkát sem jelző "Alloy Disc" nem biztos, hogy ezt takarja. A 16 és a 17 gondolom, a vázméreteket jelöli. 180 centihez pl. ezek már kicsinek számítanak. De az is lehet, hogy típusszám, így figyelmen kívül hagyható.
Az ideális nyeregmagasság az, ahol még kényelmesen ki tudod magad támasztani megálláskor, viszont a pedál legalsó állásában kicsit van csak hajlítva a térded. Az előre dőléstől ne félj! Egy jó bringán, ami adja magát a gyors tekeréshez, az a póz lesz a nyerő. Ha minden el van találva, akkor ez nem kényelmetlen, ráadásul stabilabb pózt jelent.
A kormányból le lehet vágni akár házilag is, ha sokallnád. Én is vágtam régebben belőlük. Vállszélesség és egyéni preferencia kérdése. Ettől az állítható dőlésszögű kormányszártól és a low-end rugós nyeregcsőtől amúgy tartanám a távolságot.
Visszatérve az árra... Ennyiért ez eléggé belépőszint, se a telótól, se semmitől nem lehet sokmindent várni - ez még inkább csak a "működik" kategória. Ellenben kezdő gépnek, a városba elég lehet. A szokásos: ennyiért használtan kapsz csak felszereltségében is jónak mondható gépet, a Deore-szinttel szerelteket újonnan minimum duplájáért adják manapság (főleg azt, ahol a teleszkóp valóban teleszkóp, és nem egy Suntour).
+ Érdemes hozzászámolni még pár ezret egy normális, nem műanyag pedálra.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
A sebességekről annyit, hogy Budapesten is bőven akad utca, ahova elkél a kisebb fokozat, így a hátsó 9 biztosan nem sok, max a nagyobb kerekeket nem fogod róla annyit használni. Ami sok lehet, az a hajtókaron lévő legkisebb fogastányér. Ez amúgy jó esetben leszedhető, a váltó pedig befixálható elöl a 2 megmaradt tányérra. Én legalábbis mindig kihajítottam a legkisebbet. Fölös súly, mókusban meg úgyse tolom, mint egy retard.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #94293 üzenetére
Én nem tudom ajánlani a lukas közepű csavarokat, mert szanaszét szaggatnak minden cipőt (és félrelépés esetén a bőrt + húst) semmi perc alatt, amire nincs szükség egy trekking gépen. 2 hónap után úgy néz ki egy átlagos talp utána, mintha egy tigris mart volna bele.
A freeride az az első kategória, ahova erre szükség lenne. Amit érdemes szerezni, az a valamelyest legömbölyített csavaros (akár az is cserélhető) verzió. Nekem Wellgo-ból van ilyen (sokat kerestem anno). Jó drága, de már 8 éve használom, és csak minimálisan kotyog a csapágy ennyi idő után. Egyébként nem nagyon kopnak, szóval a cserélhetőség nem akkora nagy plusz. Előbb megy tönkre a csapágyazás...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz RaiZka #94296 üzenetére
Ilyesmi: egyik, másik. Bár ezek az egyszerűbb típusok, ipari csapágyasat, ami nekem van, ezen az oldalon nem is találtam. Ezek közül a cserélhető csavaros nincs legömbölyítve, szóval ez is elég durva a cipőknek, viszont idővel kicsit be tudnak kopni, akkor már nem olyan vészes (már csak ezért sem érdemes cserélni). Ezek közül én a szimpla másodikat venném trekkingre.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
...vagy valami hasonlót, ami széles, de laposabb ennél. Nem olyan egyszerű dolog ilyet találni, főleg normálisabb csapágyazással... Ez talán szimpi felületileg, jó lapos is, de ugyanúgy csak kónuszos.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz RaiZka #94304 üzenetére
Áh, ezek a keretesek teljesen hasznavehetetlenek. Nem kényelmes rájuk léni. A minőségüket nem ismerem.
Az egy oldalas SPD szerintem mellékvágány, de ha 50-50%-ban használod cipővel, akár nyerhet értelmet... Én inkább elrakom tatyóba a pótcipőt, ha kell, és tekerem normálisan a gépet patentesen.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Strezi #94354 üzenetére
+1 a kezdőként nyugodtan alkalmazható SPD-re.
Írtam már régebben a saját tapasztalatot: mondták nekem is, hogy úgyis lesz belőle borulás... hát, nem volt (józanul legalábbis ). Ha még egyhelyben azt játszod, hogy felülés után bekattintod gyorsan mindkét oldalt, és hagyod oldalra billenni a gépet, miközben erre reagálva kilépsz, 5 perc alatt az izommemóriába ég a dolog. Ez kb. olyan, mint az, hogy az ágyról se gurulsz le alvás közben, mert egyből felébredsz időben. Szerintem egyáltalán nem nehéz ügy, én eleve forgalomban kezdtem vele Bp-en. A legóvatosabb és legkevésbé optimista módban is fél nap alatt rá lehet érezni a lakhely körül gyakorolgatva.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Tudnátok segíteni, hogy ebbe a Speckó gépbe milyen acélvillát vegyek?
A miértje: A képen még látható karbon villa nekem nagyon gumiszerű irányításkor. Egyszerűen nincs szinkronban a kormány és a kerék, és ez az effekt úgy is tapasztalható, ha a lábam közé fogom az első kereket, és 2-2 ujjal csavargatom a kormányt... Menet közben látni a sötétben, hogy az első lámpa fénycsóvája előbb van ott, amerre a kormányt fordítottam, mint a kerék.
Plusz szétszedéskor látható volt rajta egy kis sérülés-kezdemény a nyakon, ezért mindenképp cserélném. Egy országútis barátom mondta, hogy a jelenség az egyik saját gépén is megfigyelhető, szóval nem a sérülés adja az instabilitást, de semmiképp sem bíztató dolog. A bringát még használtan vettem, imádom, iszonyat jó, de így nem merek vele közlekedni. Ez a villa így, a 120 kilóm alatt kanyarokban is néha beszitált, ami elég ijesztő.
Szóval hol, és mit keressek? Használtan gondolom nem sok esélyem lenne ekkora nyakkal bármit is szereznem, de az acélvillákról és az elérhetőségükről halvány lila gőzöm sincs. A stabilitás, a súly és az ár megfelelő kombinációja mellett a fekete szín is szimpatikus lenne.
6030D (#94367):
Jó, igen, egyensúlyérzék és tapasztalat kell.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz rétisün #94397 üzenetére
Igen, ez az egyenes még tetszik is. Azért gondoltam acélra, mert még viszonylag rugalmas anyag, az a kevés tőkesúly meg nem izgat, ellenben nem kell tartanom a szétrepedésétől.
Az alu villák nem túlzottan merevek? De ha azt mondjátok, hogy azok is élhetők, megnézem őket. A nyakat lemérem majd... Köszi! Nehéz döntés lesz így látatlanban. Linkelnél még kérlek olyat, amit te is beletennél a gépbe?
Because (#94401): Érdekes darab, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz zorzy4 #94429 üzenetére
Nyilván nincs semmi következménye. Abban az esetben is, ha te lettél volna szabálytalan, kapnál pár tízezernyi bírságot. Akkor lehetne belőle baj, ha kiderülne, hogy szándékosan nyomattad neki annak ellenére, hogy láttad, előtted császkál.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz rétisün #94457 üzenetére
Legalábbis nehezen tudom elképzelni, hogy más legyen. A kormányszár elfordul, sőt, még a vállak is elfordulnak, szóval inkább valahol az alatt vész el a tekerés ereje. Ilyenkor a fékpofák is elfordulnak a felni vonalához képest... Ezt a részt elfelejtettem említeni. És azt hiszem, nem a kerekem ennyire rugalmas. Vagy ez kardküllő-jelenség is lenne? Nem úgy tűnt. Egyszerűen nem látom, hol vész el.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Napfénysüti #94467 üzenetére
Akkor elképzelhető, hogy a szárak ennyire nem bírják a csavarodást? Csak ez lehet végülis. És nem is számít a súly, hisz leszállva is, ahogy említettem, minimális erővel reprodukálható a dolog. A súly ott jön képbe, hogy szitálás a vége kanyarban, tehát a lehető legrosszabbkor instabilkodik.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #94491 üzenetére
Magyar átlag? Ha bringás átlagot nézek, akkor azért több, mint 30, ha rendesen teker, és nem csak a kilátásban gyönyörködik. Inkább 35-öt mondanék, a 30 az a monti átlag.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Runner_fxr #94526 üzenetére
Város oda-vissza, másfél óra. Én a sík teljesítményre írtam, hogy a 30 az normális, nem az átlagra. Azzal csak vagiztam.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #94834 üzenetére
Itthon lehet kapni, brutál erős fényű a méretéhez képest. Egybe alu testű lámpa 3 fokozattal és egy villogó funkcióval. MicroUSB tölti, kedvenc lámpám. 12 körül tudok ilyet hozni, ha érdekel. A boltokban 14 fölött árulják. Full sötét erdőn átnavigáltam már vele, de inkább városi hős. Nem a fényereje miatt, hanem mert nincs profi lencséje és terítése, szimpla körben világít, és hideg fényű. A villogót nem használom, mert azt full fényerőn nyomja, és elvakítja az autósokat.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Igen, ez a lényeg, hogy futófelületes (pl. Schwalbe Hurricane), vagy slick legyen. Ezekkel sokkal, de sokkal jobban haladsz majd. Amilyen sebességet eddig szenvedéssel tartottál, az sétagalopp lesz.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #95013 üzenetére
Lecserélni fémre / élelmiszeripari minősítésű műanyagra.
A hulladék műanyaggal nincs mit tenni, az olyanokból a káros anyagok is durván oldódnak a vízbe (főleg, ha felmelegszik), a szag a legkevesebb. Az a halálom (vagyis az övé), amikor valaki ilyenbe forró teát öntöget.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
pc360
addikt
-
pc360
addikt
válasz bencze #95170 üzenetére
Nekem egy Panaracert ajánlottak nagyon a kényelem és tartósság miatt 25 mm-es szélességben (de vannak 28-asaik is), a Contimat fogom rá cserélni (amint lesz 20 ezrem erre...). Sajna pontos típust nem tudok, de a héten megkérdem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
pc360
addikt
válasz pvt.peter #95611 üzenetére
A sima WD40-et ne vidd bringa közelébe! Keress rá a topikban, sokszor írtunk erről. Teló-rendberakáshoz én ezt a szervizt tudom ajánlani: doctorbike.hu (Csepel)
Leginkább a láncot kell tisztítani, de ez környezettől és km-től is függ, hogy milyen sűrűn kell megtenni. Rendszeres használat mellett heti egyszer nem árt áttörölni, és pótolni az olajat, pár havonta pedig ideális esetben leszedni (ebben segít a patentszem), kiáztatni (Brigéciol, benzin, ilyesmi), és újrakenve visszapakolni. A féktárcsákat alkohollal érdemes áttörölni havi egyszer.
Egyéb szervizelés pedig akkor kell, ha kopik valami, így a fékpofa fogyását érdemes követni, illetve a hajtás megugrása lesz majd a jel arra, hogy kinyúlt a lánc, és fogyott a fogasokból is.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #95620 üzenetére
Jah, tudom... láttam.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz csabicska #95636 üzenetére
Nem vagy nagy bajban, és használj kérlek inkább bekezdéseket a fölös tördelés helyett! Ennyi új sor csak felbontja az olvashatóságot, főleg mobilokon.
Párat pattan minden újrahúzott felni (pontosabban az egymásnak feszülő küllők), de aztán 2 oldalradöntős mozdulat után el kell múlnia. A folyamatos ropogás az csapágy problematika, úgy ne is menj vele!
Centrírozta rendesen, ért hozzá? Ha nem, akkor vidd el egy szervizbe! Ahhoz már nem kell levenni a gumikat. A csapágygolyók is pótolhatók, ha hiányzik belőlük, vagyis egyszerre cserélendők. Ez pár fitying, itt max a - remélhetőleg alaposabb - munkáért kérnek majd pár ezret.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz ShiTmano #95708 üzenetére
Tekintve, hogy a normál montit is észrevehetően sokkal nehezebb tekerni, ha sima monti gumit rakunk rá a futóéles helyett, és szenvedéssé válik a vízszintesen haladás is, így a fatbike továbbra is a vicckategória marad. Méghogy ugyanolyan tekerni... Mindezt egy bringás topikban kijelenteni.
Eleve, már a gumi említett hangja jelzi, hogy nem a terepnek megfelelő felszerelést használod. Tehát a fatbike - hacsak nem lejtőről, tengerpartról, vagy hófödte tájról van szó, ahol a többieknek nincs esélye - igenis egy lomha szar. Fizikai attribútumaiból eredően nem is lehet más. Azt elhiszem, hogy élvezted, de ezzel ki is merülnek a tények.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
Nekem aztán mindegy, hány sebességes, a válasz ugyanaz: vagy megtépte oldalirányban a váltót a még mindig 1-esen ücsörgő lánc, és emiatt meghajlott a váltó, vagy a papucs, amin az ül, vagy sem. Ez a két lehetőség adott. Ha meghajlott, azt lehet látni hátulról, hogy nem függőlegesen áll, illetve használat közben is igen feltűnő a különbség a jó és a rossz váltás közt. A láncnak és a fogasoknak semmi baja nem lesz. Ott a keresztbeváltás menet közben rossz, mert sokkal gyorsabban kopnak a darálás miatt.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz eastsider #96004 üzenetére
Felpróbálni csomagolásban nehéz lesz. Nekem egy kicsit kicsi a nagyobbik méret is, de a legtöbbeknek jó. Nagy pofával para, nekem egyszerűen kicsúszik belőle az állam (mondjuk a sapkák legnagyobb része sem jön fel a fejemre, megszoktam...).
---
Ehhez kapcsolódik is egy saját kérdés: vajon melyik maszk lenne az, ami méretben nagyobb, mint a large Respro?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
pc360
addikt
válasz trialboj #96061 üzenetére
Nekem Talas 36-om van 8-9 éve, a 120 kilóm alá. Nálam valami rugóút hosszát állító biszbasz kopott el viszonylag hamar. Azt mondták is, hogy el szokott, ezért nagy faszság ez az állítási lehetőség. Nem is nagyon baszkuráltam, 130 mm körül használtam, ami jó is volt. Azóta egyszer nekimentünk, és full lábcsere helyett be lett fixálva arra a 130-ra egy esztergályos és értő kezek által, kiiktatva a kérdéses alkatrészt, és azóta megint semmi gond. Soha nem kotyogott, és a kedvenc villám ever. Azt, hogy mostanában milyen minőségű dolgokat gyártanak, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz etrop01 #96075 üzenetére
Normál monti geometria - pipa, első teló - pipa. Ezzel minden további nélkül menni fog, de nem a manuál, hanem így, normál magasságú nyereg megléte mellett az egykerekezés. Ahogy a videó elején is említi, készült arról is anyaga, és szerintem neked inkább arra lenne szükséged - elsőre ugyanis sokkal egyszerűbb megtanulni, illetve olyan bringád van, amihez az illik. Nameg sokkal jobban kihasználható, és nagyobb poén, mert egykerekezéssel fölfele is lehet mászni, és mindenre képes vagy, amire csak 2 keréken.
Ha a hátsó fék kontrollálásában jó vagy, és ki tudod emelni az orrát, akkor onnantól fogva már csak idő kérdése, hogy fél kézzel egykerekezz fölfele a kanyargós emelkedőn limit nélkül, miközben a másik kézzel a sörödet iszogatod. Vagy épp lejtőn lefele, 40-nel. Én imádok egykerekezni, sajna országútival már nem olyan egyszerű, meg hát szegény kerék...
Nem nagyon tudok tanácsot adni, egyszerűen sokat kell gyakorolni. Nekem nagyjából 2 évbe telt, hogy teljességgel kitanuljam, de ebben olyan időszak is volt, mikor hátsó fék nélkül gyakoroltam, nem egyszer széjjelcseszve a térdem. Úgy könnyű beleszokni a határokba... Manuálozni így is csak moderált ideig tudok, de nem is ilyen triál viccgéppel nyomtam.
Ami poén, hogy ha már jól megy hardtail montival az egykerekezés, akkor össztelóssal onnantól fogva ugyanazt meg tudod csinálni terepen is. Nekem egyszer volt alkalmam kipróbálni, és meglepően könnyű volt. Aztán menni fog minden egyéb bringával is, pl. tipikus acélszörnyeken is, bár exponenciálisan nehezebb főleg úgy, ha az átlag méretek másfélszeresére van szükséged, mint jómagamnak (203 cm). Párszor jól jött nagyon a skill: egyszer 16-18 km-t egykerekeztem haza a városból első deffekttel egy V-fékes montin (Margit híd > 22. kerület).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
+ A jó, hosszúkás nyereg amúgy nagyon sokat segít, mert a combjaiddal azt közre tudod fogni. Nekem akkor tűnt ez fel, mikor kénytelen voltam a pálcák szokásos széthajlása miatt cserélni egy kis tömzsi, ideiglenes nyeregre, és azzal közel megszűnt az egykerekező képességem, instabilnak éreztem minden mozdulatot vele. Szóval kell a jó nyereg is.
Közel 10-12 nyeregcsövet el is használtam az utóbbi 10 évben.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz eastsider #96143 üzenetére
Csak én látok lehetséges összefüggést kacsyx hozzászólásával?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #96234 üzenetére
+ StLui: Azért gömbölyítik, hogy ne szedjék szanaszét a cipőt 1-2 hónap alatt. Meg csontig vájnak a lábszárba is, ha rosszul lépsz. Mindkettő saját tapasztalat. A legömbölyített való az általános használathoz, meg annak, aki szereti a cipőjét.
Az éles peremű tüskék segítenek a tapadásban, persze. De kell hozzá egy erős farmer-anyag legalább a lábra, hogy ne üssék át. Ez különösen igaz a lukas közepűekre! Az kifejezetten veszélyes tud lenni, hiszen vágnak, mint a fene. A cipőnek tuti, hogy hetek alatt meszelnek egy ilyenen, és ajánlott lábszárvédővel alkalmazni, ha egy-egy ugrásnál nem akarsz belekaparni a sípcsontodba, vagy az achilles-inadba.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Parrot Sequoia multispektrális kamera NDVI (DJI drón típusokra rögzíthető adapterrel), új
- 5-6xl adidas kapucnis pulcsi
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Pokémon Scarlet & Violet 151 Mini Tin Display
- Pokémon Checklane Blister Displayek
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen