Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
Láttam egész jó áron Rose-on CB Stamp 1-es pedált, most rendeltem feleségemnek.
Mondom, akkor már melléteszem a régóta listán lévő fémes betétet az első fékembe, hát tényleg ijesztő szállítási időket írnak... 10 hét még hagyján, van, amire 27 hetet..
Mert ha ez valami speciális dolog lenne, nade egy Shimano fékbetét?Le leszek hurrogva, de 10-ből 9
fogorvosember jól elvan a pedálhoz alapból adott stoplival is, de azzal egyetértek, hogy barátnő esetén jobb biztosra menniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #191297 üzenetére
Hát, köszi az infót, de túl sok szimpatikus alternatívát nem láttam. Szempont, hogy ne nyúzza le csontig a bőrt, ezért idáig full műanyag pedál volt, de az eléggé csúszik. Feltettem a saját alu taposómat, hogy amíg ez megjön, legyen valami, az tűrhető, de a saját felhasználásomra is hiányoltam mindig a közepéről a szegecseket, ennek legalább vannak. (egyébként hihetetlen elb*szásnak tartom, hogy a legtöbb pedálnak csak az első-hátsó peremén van, mintha senki nem próbálta volna ki őket, mielőtt gyártani kezdik, de valszeg bennem van a hiba, ha a pedálok 90%-a ilyen)
Szóval... bízom benne, hogy csak jobb lesz
/volt még alis másolat fele áron, de kevésbé nézett ki bizalomgerjesztőnek, meg belém idegződött, hogy a normálisabb pedálokon csak imbusznyílás van, villáskulcsos lapolás nincs.../Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191301 üzenetére
Közben látom a probléma forrását, máskor nem szoktam ilyen hirtelen vásárolni, de mint mondtam, alin már kosárban volt egy hasonló, szóval az elhatározás nagyjából megvolt.
De ha tényleg probléma, lesz rá megoldásomMás: a tűzoltókészülékes booster lényegében kész, csak ki kéne próbálni valamin
Az meg utólag esett csak le, hogy összekössem az alacsony guminyomásaimat a szélesebb felnikkel... a 29-esen 25mm belül, a pluszos kerekeké 30-as (ez mondjuk inkább keskenynek számít a kategóriában). Sokáig nem volt alkalmam ugyanazokat a gumikat kipróbálni a keskeny (19mm) és a mostani 25-ös felniken, de most igen, csak elfelejtettem levonni a következtetést. Szóval a 19-esen tudom, hogy már 1,5+ bar környékén kóválygott a hátulja, és eszembe sem jutott volna nem pumpálni bele, míg a múltkor az újjal simán túráztam 1,1 körül. Oké, lapult egy kicsit, de nem kóválygott, csak féltem, hogy nehogy felüssem, de igazából nem kellett volna sok nyomás bele még, hogy tökéletes legyen.. szóval számít a méret
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #191306 üzenetére
A "keményebb" nem jelenti azt, hogy ilyen behatásoknak is jobban ellenáll, de abban egyetértünk, hogy ha összezúzom a felnimet, akkor az nem azért lesz, mert ügyesebb vagyok annál a csávónál .
De tubeless külsőt is oda lehet úgy csípni, hogy defekted legyen tőle, és ennél messze nagyobb nyomáson is sikerült javíthatatlan tojást tennem a felnimbe az én túrázós stílusomban is, még mikor belsőt használtam.
Azt azért hangsúlyoznám, hogy nem azért mentem 1,1 baron, mert szándékosan annyira fújtam fel, hanem induláskor megtapogatva még nem tűnt olyan alacsonynak a nyomás, hogy valós alternatíva legyen a "visszamegyek a kulcsért, lemegyek a műhelybe, pumpálok, visszaviszem a kulcsot" mozgássor .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ::Trunks:: #191338 üzenetére
nekem pl. kéne, a kormányt cserélném egy modernebbre, aztán uccu.. az ennél retróbbak már nem jönnek be, ez még pont az a kor, ami már tetszik. vagy mi is volt a kérdés? :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191349 üzenetére
Ti mindketten gyorsabbak vagytok nálam, én viszont alapjáraton is jól érintkezem a mellkaspánttal... coincidence?
Amúgy nem tudom, létezik-e olyan pánt, ami nem tartalmaz valami processzort, hiszen az adatkapcsolathoz (BT, Ant+) mindenképp kell, de ha csak szórja a jelet a világba, akkor is van neki standby üzemmódja, amikor észreveszi, hogy nem hordja senki, tehát lemehet alvásba, és csak néhány másodpercenként ránéz az elektródákra, hogy felvették-e.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ::Trunks:: #191352 üzenetére
Nem értek az országútikhoz, ennél is az ár egy része nyilván a Cannondale felirat, de ez inkább jót jelent, már akkor is tudtak vázat gyártani.
Ami itt más szabvány, mint ami manapság elterjedt: a kormánycsapágy/villa gondolom colos lehet, de csapágy biztos hogy lesz hozzá. (bár azért nézz utána, a Cannondale pont hajlamos saját szabványok kiagyalására) A középcsapágy gondolom sima angol menetes, a váltás látom, hogy oldalra kilógó bowdenes, de ezeket nem ismerem, országúti fékváltókarból a kevés fokozatú is drága, a több fokozatú qrvadrága, javítani a Shimanókat nem tudom, mennyire lehet. A vázszett gondolom a 130/100mm-es papucstávokkal jön, tehát a nem tárcsás kerekeket fogadja, a maiakat is. Ha a felnifék oké, akkor engem egyedül a kormánycsapágy környéke zavarna, de ahhoz lehet venni A-HEAD átalakítót, és akkor felmegy rá bármilyen kormány. Majd jönnek a szakértők, csak még biztos nem ébredtek felBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szrobert #191574 üzenetére
Juteszembe, szombaton a tízpróbás áruházban láttam 1-2 Santini cuccot, meg is lepődtem. Aztán hamarosan lesz mentségem a WCS csíkos mez viselésére, ugyanis ezek mindegyike az volt, gondolom fog terjedni .
Most rákerestem a webáruházban, de elég foghíjas, úgy emlékszem, pár mez is volt.
Azon kicsit felhúztam magam, hogy elvileg sportbolt, de egy fia kerékpárlekötő helyet sem láttam, pedig régen mintha lett volna a bejáratnál. Kivételesen bringával voltam, de kénytelen voltam egy kerítéshez lakatolni. Talán a parkolóban voltak ilyen helyek, de azzal votlam elfoglalva, hogy sötétedés előtt hazaérjek..szóval lehet, hogy én votlam a béna.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191720 üzenetére
szerintem nem nagyon fogsz ezekkel mellélőni, illetve annyi, hogy 23-as szalagot én a 19-es felnihez választanék, ha 21-es, netán 23-as van, én hozzáadnék 4-5mm-t a szélességéhez, ahogy valamelyik gyártó ajánlotta. Az a jó, ha mindkét oldalt felkanyarodik kicsit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #191731 üzenetére
Nekem az nem hangzik jól, hogy elöl két tányérból csak az egyik legyen ovál....
1x váltásos montin próbáltam ovált, de engem nem győzött meg. Az szimmetrikus lyukkörű volt, tehát át lehetett fordítani "rossz" irányba is, és meg is tettem, ugyanis annyira nem éreztem semmit, hogy kipróbáltam, milyen ellentétes irányban felrakva, na úgy már éreztem, az tényleg béna volt . Egy dolgot mondjuk mégiscsak éreztem: hogy a 32-es ovál tányért én inkább pont, hogy nagyobbnak éreztem, mondjuk mintha 34-es kerek lett volna. Ez gondolom attól lehet, hogy nem annyira körkörösen hajtok, ahol jobban tudom terhelni, ott viszont nagyobb az átmérő..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191742 üzenetére
nem kell kétféle, ami tubeless szalag, az öntapadós is, és más neked nem kell.
Amikről beszéltek, hogy műanyag szalag, az nem tudom, mi, talán olyasmi lehet, mint a Bontragernek a tubeless rim stripje, de az inkább a felni profiljának tubelessesítéséhez kell, gondolom. Te csak körbetekered ízlés és vérmérséklet szerint 1x vagy 2x az öntapadós szalagot jól megfeszítve, hogy teljesen felvegye a felnid profilját, a szelepen mindkét irányban túllógatva 10-10 centit, és megvagy. A 10 méteres tekercs 2 rétegben is elég mindkét kerékre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Manitou #191756 üzenetére
a h. váltó az ovál tányértól egyébként nem mozog sokat, pár mm-t hintázik.
Igazán elvetemültek még single speedre is tettek ovál tányért, pedig ott "fix" a lánchossz, valójában csak az okozza a minimális rángatást, hogy más szögben megy a lánc a lánckerékig, de végig ugyanannyi fogon fekszik fel. Tehát nem nulla a hosszváltozás, de nem is több pár mm-nél. (az SS-nél gondolom egyszerűen volt annyi lazaság a láncban, hogy elviselte, de nem volt olyan laza, hogy ugorjon)Ja, meg amikor múltkor írtam a Rocket Ron sztorit, már nem emlékszem, hogy 1, vagy 2 hetet állt úgy a gumi, hogy folyadék nélkül volt felfújva a Mavic felnin, de még csak nem is puhult le. Lötyi nélkül nincs defektvédelem, szóval nem használnám, de el tudom hinni, hogy anélkül is működik. Másik Schwalbe EVOnál meg pici sziszegés volt a felninél, elöl csak, de hátul ugyanúgy látszólag tökéletesen tartotta.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191754 üzenetére
Ja, ha mégsem menne sima pumpával: https://zolkow.blog.hu/2021/04/20/legkonzerv
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191772 üzenetére
Én eddig mindkét WTB külsőpárommal megszenvedtem, de ez ne vegye el a kedved .
Mivel TL-ről volt szó, én a folyadékkal kentem kicsit körbe a felnit, de már azon gondolkoztam előtte, hogy segítséget hívok, mert egy 3. kéz jó lett volna, miközben mindkettővel izmoztam a gumileszedőket majdnem eltörve.
(szelepből én mindig a rövidebbet vettem, és simán elég volt, nem néz ki furán, de ez csak kötözködés)#191773 Ringman : friss gumival nekem majdnem mindig működött, akkor volt gond, amikor vagy már kacskaringós volt a perem (nem lógta ki magát párhuzamsra a felni szélével), vagy olyan laza volt az egész, hogy mindik kijött a levegő. Azt még meg lehet próbálni ilyenkor is, hogy az egyik peremet feltornászod a rendes helyére, hogy legalább az oké legyen, a másikat meg megpróbálod legalább nagjyából odaigazgatni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #191775 üzenetére
Az is a szélesebb szalag mellett szól, hogy ha nem hegesztett a felni, akkor legalább ráfed arra az illesztési résre is. Nekem ott pont prüszkölt kicsit a Bonti keréknél, mondjuk megfogta a tej, de jobb a béke. Nem volt előtte még ilyen élményem, szóval nem figyeltem, hogy azon a részen épp mennyire sikerült tökéletesen vezetnem a szalagot..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191801 üzenetére
értettem, csak azt hittem, az is belső nélküli lesz. vigyázz, aszony megtudja, akkor neki is kell! belsővel nem tudom, könnyebb-e felrakni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #191970 üzenetére
Én a cipő betéthosszát mértem, azt könnyebb egzaktul mérni, nekem 44-es Shimano (és 43-as utcai) mérethez 28cm talpbetét tartozik. Tehát könnyen lehet, hogy igen..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191974 üzenetére
Nekem régen az volt, aztán újabban Joe's piros-kék, de állítólag ez a kettő ugyanaz, amit alátámaszt, hogy ugyanúgy is viselkednek és néznek ki, a szaguk is stimmel. Nincs panaszom rájuk, a presta szelep néha be tud állni tőlük, de miután sosem figyelem, milyen állásban rakom le a kereket, ilyenkor a kilazított szeleptűt megmozgatom kicsit, és menni is szokott.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #192039 üzenetére
Szerintem mostmár kérdezd meg Imikét a tubeless témában .
Egyre jobban foglalkoztat, hogy lányom 26-osát is tyúkbelesítsem, drótos külsővel és alkalmatlan felnivel, és 95%-ban biztos vagyok, hogy sikerülne is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #192050 üzenetére
Én mondtam, hogy valószínűleg megcsinálható, csak nem ajánlom Azért nálad terhelést is kap ilyen-olyan irányban, és magamnak sem vállaltam be. (mondjuk akkor nem is volt még boosterem..). Azok a kerekek szerintem akkor lennének világbajnokok, ha egyszer kapnának valami valóban tubeless felnit (21mm a nagyon grammozóshoz, 23 szerintem jobb, és még mindig nem nehéz), könnyített küllőkkel + alu anyákkal, és bőven 1700g alá kerülne
szerk.: lányom binyiglijén a felni egy fokkal mintha jobb profilú lenne, de mondom, mostmár van búsztrem! Valójában nem sok gyakorlati haszna lenne átalakítani, csak brahiból lenne érdekes, meg tapasztalat...télen (na jó, ősztől tavaszig) meg figyelgethetném, nem kell-e rápumpálni, mert nem használja...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #192058 üzenetére
Annyi, hogy ezek legalja Schwalbék, nem is könnyűek (oldalfal szivárgás kizárva ), és amikor készültek, létezett már TL, de nem volt ekkora divat. A drótosakat szerintem nem is csinálják meg olyan szűk tűrésűre, volt, amelyiket úgy kellett felraknom a felnire, hogy arra kellett figyelnem, a másik oldalon ne essen le.. namajd.. (mondjuk szalagom nincs hozzá, csak sokkal szélesebb...)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #192073 üzenetére
Nekem is ilyen van. 1-2 évig nem volt, majd Jjeahh hatására vettem, mert kell, majd elkevertem, és nem hordtam magammal emiatt. Nemrég meglett, tehát továbbra sem hordom, mert mindig elfelejtem eltenni. Amúgy jó, mert picike.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #192077 üzenetére
a kis szerszám része simán, és úgy képzelem, hogy levágok a fóliából egy csíkot, amin 1 v 2 kukac van, és belegyömöszölöm a fekete tokba (olyan pici, hogy nem biztos, hogy bele is fér), és csak azt hordom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tyson5 #192200 üzenetére
Én is inkább úgy tapasztaltam, hogy a félfémesek/gyantásak kevésbé adnak hangot, de sok függ a féktől is. Pl. bowdenes, egy oldalon mozgó szerkezet hajlamosabb éktelen hangot adni.
Más, megint tubeless booster, csak most lett mint kipróbálnom: [https://youtu.be/SfwGh0e8BqY]
Itt most elmaradt a szokásos pattanó hang, biztos mert ekkora térfogathoz kicsit kicsi a tartály, hogy egyben fel is fújja olyan nyomásra (főleg, miután az elején a felét mellé engedtem), meg a szűz gumi pereme talán nagyon tapadt a felniszalaghoz. A lényeg, hogy tette a dolgát, ez pl. nem biztos, hogy ment volna műhelypumpával.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #192211 üzenetére
Kiderült, hogy kallódik egy a garázsban, szerencsém volt vele, hogy ezen még szelep is van (a videó leírásában van link, ott találsz pár képet). Én azt hiszem, 1 kilós lehetett.
Újan szoktam látni áruházban 3-4 ezresért ekkorákat, csak azoknak kell valamit kezdeni a tartalmával... Eredetileg úgy képzeltem, hogy az itthon lévő valamelyik régit -az autóban is van egy, ami gondolom egyidős a járgánnyal- műtöm meg, és ahelyett veszek egy újat. A maiaknál nem ennyire egyszerű a mutatvány, mint az enyémmel volt, mert szelepet is kell szerelni rá, meg a kimenő csőnek is kell valami közdarab.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Redneck #192238 üzenetére
Én jónak tartom az irányt, bár a kettő közül inkább választanám a Cube-ot, aluváz, A-HEAD-es villanyak... bár a teleszkóp valószínűleg tényleg túlzás erre a felhasználásra.
Alkatrésszel szerintem nem lesz nagy gond még egy darabig, menetes középcsapágy valószínűleg örökké lesz, leginkább ott venni észre, hogy 26-os, hogy felsőbb kategóriás kerekek már nemigen vannak ebben a méretben, de olcsóbbak szintén jó sokáig lesznek még.
A kormánycsapágya a Bianchinak még régi szabvány, de az sem tűnik nagy gondnak, szerintem lesz még belőle. Ha a nő szívesebben megy a Bianchival, akkor azt kell venniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ez meg egy -szerintem- zseniális gumi, kár, hogy ezzel a mintával már nem létezik. Úgy emlékszem, nem is nehéz, hajtogatható, NEM tubeless, de első pumpálás óta tartja a nyomást belső nélkül, és frankó apró mintás. Párom trekking gumija ;) - ja! és a 2.1-es olyan széles belőle,mint a 2.25-ös Schwalbe, mert ők a bütykök nélkül mérik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #192378 üzenetére
Nem is mertem újat venni (annak más a mintája is), miután erre felhívtad a figyelmem!
Ez lehet vagy 15 éves darab..Láncbontó nem csak akkor kellhet, ha szakad a lánc, ami gondolom nem túl gyakori, hanem nekem is jó lett volna, amikor feltekertem a váltómat... a patentszemet sem tudtam szétszedni, így ott is tolnom kellett, ahol egyébként gurulhattam volna.
Gatya: én is úgy tudom, hogy a bringás gatyók alá nem kéne semmit venni, és ha tutira akarok menni, így is teszek, de 95%-ban használok alá olyan technikai anyagú futóboxert, mert nem akarom minden használat után mosni a betéteset. Igazából nem mondom, hogy hű de nagy különbséget vettem észre, mert ez a decás alsó sem különösebben gyűrődik/dörzsöl, tehát jól működik. Néha meg betét nélküliben megyek, mert vékony hosszúból pl. csak olyanom van. (futócucc) Igaz, én ritkán is megyek 30-35 km.-nél többet egyhuzamban.
Ja, és kipróbáltam, két félbevágott kukac jól elfér a Joe's tubeless javító szett fekete tokjában, egy vékony és egy vastag - de ha ügyesebb vagyok, és nem a félbevágással kezdem, akkor lehet, hogy félbehajtva is. Nem mértem, de bőven belecsusszan a kormányvégbe, valaki kérdezte.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #192408 üzenetére
Én nem akarom beletenni, de valami ügyes trükkel biztos jól rögzíthető. Egy nagy rakás befőttesgumit rátekerve, miután egy madzagot ráerősített a delikvens. Vagy a kormánydugóba ragasztva.. Én olyan Speci-féle (van Topeak is) kulacstartós dobozkán gondolkodom, csak nem elég intzenzíven, így sosem készül el..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz modflow #192455 üzenetére
a vékonyak szerintem nem sokat érnek, bár a fényezést védik, engem jobban zavar a csörömpölés Tehát a vastag neoprénest, vagy mindenesetre vastagot javaslok. A tépőzárasok nekem mindig elforogtak, tehát kötözővel még megrögzítettem, de azóta országúti bandázzsal tekerem be, az a biciklibelsőnek az eggyel kevésbé gettósított változata
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz modflow #192460 üzenetére
Az utolsó mondatodnál nem tudom, mire kell gondolni, a lockon talán segít, ha annyival jobban meghúzod a bowdent, hogy kioldott állapotban is feszítsen rajta picit. Esetleg ilyen filckorong a kar alá típusú barkácsok is működhetnek, de nem tudom, szétszedhető-e, vagy mi okozza a zajt. Nekem régi 9 sebis váltókarom csinálta, hogy valamelyik végfokozatban zörgött, nagyon utáltam érte
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz modflow #192464 üzenetére
hehe, ez szerintem tényleg csomagolási elem, talán inkább a dobozt védi a tengelyvégtől..
Jjeahh: a szellőzésről nem tudok mit mondani, de azért preferálom a kantárosat is, mert nem akad be a nyereg orrába. Meg nem lobog, már' a cicanaci.
Egyébként nekem a külön betétes alsó sem vált be, de az is lehet, hogy gyenge minőségű volt a betét, mindenesetre az csúszkált is. Mindkettő ilyenem az lobogós rövidnadrág tartozéka volt, ami kigombolható volt belőle.De azt tudom, hogy emiatt elgondolkodtam a bankszámlám álapotán: https://www.ebay.co.uk/itm/154426825130
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #192489 üzenetére
Kicsit más a koncepció, a betétes gatya nem a kényelmes nyerget helyettesíti, hanem az veled mozog, így a súrlódó réteg nem a bőröd. A tapadós felületű nyergeket nem is szeretem, azok megakadályozzák, hogy ez a dörzsölődés a nadrág, és a nyereg között történjen meg.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #192511 üzenetére
én nem kanyarodok, nekem csakis előnye van egy merevvillának :D
kizárólag azért nincs, mert ennyi pénzbe kerül.
(úgyis lesz egyszer) Ja, amúgy egy azért van, csak az párom bicójában leledzik, és sajna gyorszáras.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #192591 üzenetére
+1
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tyson5 #192604 üzenetére
A váltó biztos tudna jobban működni (kivéve, ha extra kopott, vagy meg van görbülve, esetleg összeragadt a zsíros szutyoktól), de a láncon kívül befolyásolja a bowdenek állapota, meg nyilván a beállítás.
A lánc nyúlása tapasztalatom szerint nem jelentősen, de az tudom, hogy a legolcsóbb, és a drágább láncok között van különbség a megmunkálás bonyolultságában is, úgy értem, látszik, hogy egy drága láncon még ezer kis élletörés van ,ami segíti az átmászást a másik kerékre. A képeden lévő lánc majdnem inkább egysebességesnek néz ki, persze nyilván nem az, de én olyat ajánlok, ami nem a legeslegolcsóbb, és lehetőleg adnak hozzá patentszemet - a Sram, és a KMC, Sunrace ilyen, ezekből 3-4e környékén szerintem kéne lennie találatnak.
De simán lehet, hogy a bowdenezést is meg kéne vizsgálni, egy garnitúra új köszörült, rozsdamentes bowden sem vészesen sok pénz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #192613 üzenetére
Van egy Xiaomi BT-s headsetem, annak nincs gumiborítása, de a 30 fokot kibírta
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #192648 üzenetére
csak tippelem, hogy a Sram sima műanyaghab, míg az ESI szilikonhab. Nekem a vékonyabb van (racers edge?), azt nevezném normálnak, és az aliexpresses gyűjtéseimnél tényleg sokkal jobb.
tömörebb szivacs, de ez is sérülékeny. ja, és kesztyűben és anélkül is jó.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Intruder A 6 #192840 üzenetére
Van FB csoportjuk, csak én nem is országútizom, meg nem is fészbúkozom, de ha nem találod őket, megpróbálok keresni kontaktot, és megy priviben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz werszomjas #192882 üzenetére
ilyen hosszú ujjúm van, de a méretre figyelni kell, XL-es épphogy nem kicsi, Decásból is XL-est használok, és az jó. [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #192885 üzenetére
ja, most látom, nem sikerült direktben linkelni, a kék változat az. Egyékbént jó, és elég szellős is. De akcióban ennyibe került a dekás ST500-as, az masszívabb, persze emiatt nem is szellőzik olyan jól. Viszont ezt tudom legszélesebb időjárási viszonyok között használni, éppen csak télen nem jó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz arcitec #193051 üzenetére
A lánc feszítésével lehet annyit rugalmasan hajlítani rajta, hogy bemenjen a két csap a helyére. Ha ráérzel, akkor nem olyan veszedelmes. Ez egysebességes, ugye? eddig csak azoknál láttam ilyen megoldást.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asszociációs játék. :)
- Akciókamerák
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen