-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #258822 üzenetére
Ez érdekes megfigyelés, tényleg így van nálam is!
Igaz csak akkor darálódott a homok az olajos takarítás után pár percig, amikor nagyon ki akartam tisztítani a láncot, és a belsejét is kezelésbe vettem. Pl féktisztítóval kifújtam, lánc alá tartott rongyra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Akcióban ha sikerül megcsípni, Garminnal nem jársz rosszul. A használt piaci ár alatt lecsapnak rá egyszer ha meghírdeted.
Garmin Edge 130
2019, bike24, 160 EUR (330x160= ~ 52.000 Ft)
- Nem használtam túl sokat. Fóliázva volt. Nálam tökéletesen működött, akkuidőre sem volt kifogásom, aki megvette, annak se, szerette.
2021-ben adtam el 39.000-ért.A garminos okos órát hasonlóan elvitték, azon úgy rémlik nem is buktam 3 év alatt semmit. Amazonos akcióban féláras volt.
A legelső Garmin cuccom egy kézi túra GPS kütyü volt, kb teló kinézetű. Tizen év után kotortam elő a fiókból, hátha érdekel valakit. Az első érdeklődő lecsapott rá, nem is olcsón.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #258905 üzenetére
A nulla forintos otthoni szervízdíjba valamiért nem szokták beleszámolni a szerszám beszerzéseket.
Nem egyszer volt, h kiszámoltam, ha egyszer használom, akkor is megéri megvenni egy olcsót. Kiderült miért olcsó, vehettem egy drágábbat Csapágylehúzóból harmadikra is szükség lett volna, de sikerült a kettőből összecsavarozni egy harmadikat【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #258907 üzenetére
Kikerestem a képet a cs.lehúzóról.
- Megnéztem a yt-on hogy szedik le erről a bringáról a lánctányért, pontosan milyen szerszámmal.
- Kiderült az enyém újabb verzió, három karossal nem férni hozzá.
- Jó akkor vettem kétkarost. Az már majdnem jó lett, 1-2 mm hiányzott hosszra, a csukló része eltartotta. Mákom volt az elsőről át tudtam dobni két kart, azok picit hosszabbak, úgy sikerült a szerelősdi.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz orbano #258939 üzenetére
Régi, nagyon retkes láncra a "Brigéciol D3"-ban áztatás, kefelés válhat be, előtakarításnak.
A másik, a vizes-savas nem jó, a 2000. Mar.A benzin és a gázolaj adalékolt, h tisztítsa a motort a lerakódásoktól. Ez a kemény maró hatás a gazdaságos láncoknak nem használ. Ezután rozsdásodni fognak, pedig elötte nem. A felületkezelt láncoknak nem tudnak ártani.
A petróleum nagyon hasonló, kitűnően oldja a zsírt, olajat, régi waxot. Festékboltban kapható, nem árt a fémnek, szinte szagtalan.
Éjszakára érdemes beáztatni.
Csak ezzel is okés, utána tisztával még párszor átmosni, pl petpalackban rázva. Ezeket a tisztábbakat következő alkalomra el szoktam rakni, jók éjszakainak.
(A foltbenzinnek nevezett, tisztább petróleum párlat is hasonló, ha csak az van)Maximalisták denaturált szesszel megáztatják 20 percre, majd átmossák tisztával ha kell. Ez alkohol (szintés festékboltos) nem zavaró a szaga. Ha marad, sokmindere használható még.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #258992 üzenetére
Derailleur Hanger Alignment Tool
- Ez a spéci szerszám a fül korrigáláshoz. Gondolom a bringásszervízeknek van. Nézz róla videót, szemmel nem látható hibákat egyszerűen javít.Itt a jó van az úgy, meg nem is igaz, h ez kell hozzá vallás dívik. Nincs ilyenük. Akik vettek, azok az ellenkezőjét mondják. Elvileg a Shimi 12-es különösen érzékeny a fülhajlásra. Én modjuk nem tapasztaltam, igaz nem is használom keményen a montim.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #258995 üzenetére
Pedig lehet most te értetted félre a szitut. Egy nem műszaki végzettségű, és érdeklődésű nem akar még lánccserével sem foglalkozni, beadja szervízbe. Erre; aki sokat bicózik, annak célszerű szerelni, akár a telót széthúzni. Hogyne
Spúrságból én is amit tudok megszerelek. De mivel fully, megelőző karbantartásra úgyis megy szakihoz néha. Akkor semmit nem csinálok meg rajta előre, mindent a szeríz old meg. Fékolaj csere, fékbetét, stb.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #259002 üzenetére
Price includes VAT
Free Shipping
- Ha pénz kérnének átadáskor (előre minden ki van fizetve), akkor egyszerűen nem venném át (előre fénykép a hírdetésről). Az Ali meg kénytelen lenne a teljes összeget visszacsengetni szerintem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #259009 üzenetére
Nekem lematította az alu részt a soron, mások azt írták a gazdaságos láncuk azóta rozsdásodik. A drágább, felületkezelteknek elvileg nem árthat.
--
RD-M6100 pdf 28. oldal, állíthatós.
#259005 Sleek
yt Shimano Clutch Adjustments【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259064 üzenetére
+1
Hétköznapokban a gazdaságos láncokat gyanúsítanám meg, h esetleg (nagyon kicsit) hajlamosabbak lehetnek szakadni, pl minőségellenőrzési hiányosság miatt.Mert nekem sem sikerült eltépni, power ebike-al se. Annyi, h olcsó láncom még nem volt. Csak márkás, amit a bicóhoz adtak. Utólag meg nem mertem mást venni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #259074 üzenetére
A tetemes áfa mellett, azt is kalkuláld bele, h valószínűleg nem tudod visszaküldeni.
Ha sikerül is beleférni méretben a maximumba, az ártól ledobod az ékszíjat garantáltan.https://furgefutar.hu/csomagkuldes-kulfoldre/csomagkuldes-kinaba
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Santini UCI Rainbow jersey
Relaxed classic fit: classic fit, not too tight on the body.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #259099 üzenetére
https://www.alza.hu/sport/gravel-kerekparok
Amit ajálott a kolléga azokat nézted?
Csak jobb lenne a barkácsolásnál, és garis.Talán egyszer el is adható, a kínait kétlem.
Esetleg rá tudsz kérdezni a beárazósban.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz FireKeeper #259115 üzenetére
Kínából - kínait
Ez a legnagyobb lutri minőség szempontjából, főleg az Ali szerű portálokról.Ahol lehet paypal-al fizetni, az esetleg már jobbnak számíthat. Elvileg innen a fórumról is vásároltak ilyen kínai boltból, a gariztatás is flottul ment. A szállítási költség viszont horror.
Kínait hazai, vagy ingyen postás uniós boltból venni a legbiztonságosabb. Ezek direkt biztos nem varrnak rosszat az ember nyakába, mert visszaküldi a vevő. Gondolom ezért drágábbak, meg ragaszkodnak a minőségellenőrzéshez, amennyire lehet. Amúgy ez nem fix dolog. Aki legyártat valamit, az vehet hozzá különböző szintűt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz FireKeeper #259122 üzenetére
Ja, váznál nem sok alternatívát említettek itt a fórumon. Gazdaságos meg csak Kínából van.
Általánosságban még megértem a barkácsolást, nem hülyeség. De a kolléga aki felvetette, úgy rémlik a tubeless szereléssel sem boldogult könnyen. Ahogy mesélt róla, lehet hamarabb gyújtaná fel a kínai vázat, mint ahogy bereszelné a középcsapit a sorjás karbonba.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #259176 üzenetére
Niner Air 9 alu váz súlya?
1.4 kghttps://questadventure.co.uk/2011/05/07/humbled-in-the-wet-niner-air-9-review/
The frame is made from a Scandium Aluminium alloy. Scandium sits next to Titanium on the periodic table so a frame made of Scandium will be lighter than a Ti frame and usually as comfortable (frame weight 3.1lbs). That means that the ride of the Niner is more or less equivalent to the Scott Scale 29er carbon.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #259183 üzenetére
Már évtizedek óta így spórolnak mindenhol. A vevő a beszállítói készletet láthatja megvásárolhatónak.
Leegyszerűsítve; pl van 1 cucc raktáron, az 15 honlapon/boltnál látszik készletnek. Az összekapcsolt szoftver mindehol leköveti a változást, "azonnal".【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #259176 üzenetére
Niner Air 9 alu váz súlya?
Ebben 2 kilósnak mérik.
https://www.youtube.com/watch?v=G8Yn7i1wLl0【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
andrisbandi
őstag
válasz dom1n0 #259266 üzenetére
Nekem az új bicón is nagyon vékonyan zsírozva volt, én is szoktam alapos takarítás után. Picit megkenem mindenhol, majd letörlöm, h csak egy filmréteg maradjon.
Gondoltam nem vétetlenül kérdezed
És tényleg, amiket gyorsan megnéztem yt-os videókat, egyikben sem csinálják.Érdekes, nekem eszembe sem jutna fém-fémet zsír vagy menetrögzítő nélkül összerakni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #259277 üzenetére
Topeak JoeBlow Max HP
- Köszi neked is a pumpa infót, jó tulajtól hallani, h bevált!Lidl...TL szereléshez komolyabb kell
- Ez több mint túlzás, tapasztalatból állíathatom, többedmagammal innen.Régebbi tl fórumosok úgy mesélik, van szerencsétlen felni-külső párosítás (keskeny-keskeny), és általánosságban a régebbi felnik hajlamosabbak a nehezen felrobbantásra.
Új párosoknál, nekem több is volt (széles-széles); új dt swiss kerekek, épített raceface felnisek. Külsők svábi, maxxis, vittoria, stb. Pofon egyszerűen ment a Lidl-össel a tubeless felpattintás. Volt, h benne felejtettem a szelepmagot, és úgy is.
Félek a tubeless-t nem merik kipróbálni; esetleg a kompresszor, vagy profi pumpa-booster hiánya miatt. Lehet az a tuti, elhiszem. Ha valaki rákérdez, ajánlani fogom.
De sok ember mezei pumpával is simán boldogulhat.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
a váltókaron, ahol bemegy a bowden, kitekerve felejtettem az állítót. Fityegett a kábel, nem működött rendesen a kis kerekeken a váltás. Attól függött mennyire volt éppen a helyén.
- Szerelés után ilyen hibát okoztam véletlenül. Ha nem a helyén, hanem oldalra kicsúszva volt a váltóbowden ház, rövidebb lett a kábel.#229230
B csavar
- A harmadik váltóállító csavart szokták még ajánlani ellenőrizni. A váltó/vezetőgörgő távolságát állítja a sortól.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
andrisbandi
őstag
válasz zsamiatt #259408 üzenetére
Logikátlan, h nálunk egy friss jogsis bármekkora teljesítményű vasat guríthat. Elsősorban hosszú gyakorlati, és szigorú alkalmassági típusvizsgához kellene kötni. Ahol az agyilag zoknikat kiszűrik.
Valamelyik szomszédban akkora a szigorúság, h friss papírhoz, fix böri és pénzbünti jár elrettentésképp. Teljesítmény maximalizálva x évig, este csak 1 személyt szállíthat, rá más sebességkorlátozások vonatkoznak. Talán 10%-al kevesebbel mehet. Bocskoros rádióban meséltek a környező országok kreszéről.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz balintbaba #259411 üzenetére
Autós szemszögből a kerékpárosnak nem lenne joga közúti forgalomban résztvenni, hiszen nem kell hozzá jogsi, nem ismeri a kreszt.
Nem kötelező a bukó, sokak szerint még a zenehallgatás is belefér. Álbiztonságban suhanunk a soktonnás vasak között.Az autósnak ez annyit jelent, a kerékpárosnak nincs felelősége, az is az autósé, hisz neki papírja is van róla.
Ilyesmi indokokkal szokták a szigorítást indokolni. Németben pl nem gatyáznak. Gépek intézik a büntetést. Mindenben kamera, pl közvilágítás. Úgy rémlik a harmadik bírság havi fizetés szerű összeg. Nagyon nem éri meg.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #259493 üzenetére
Brunox Fork Deo
A csoda olaj tényleg jó ápoláshoz【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz lsebestyen #259521 üzenetére
Használt bicót kaptam új tárcsákkal, matricázva.
Direkt nem szedtem le, nem tudtam megmarad e a bringa.Utána meg úgymaradt évekig.
- Mi értelme leszedni amúgy? Mert nekem tetszett, montin nem is vettem észre semmi hátrányát. De mindíg olyan melegen ajánljátok a leszedést, mostmár kíváncsi lettem【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz PartyShan #259552 üzenetére
Hátulra, szélesből keskenyebb agyat nem lehet csinálni.
Hoszított kupakkal betávtartózható a kicsi a nagyobb helyre. Változik a láncvolal, és adapterezni (gyakorlatilag ez is egy távtartó) kell az agyat a féktárcsának. Ez a nagyobb gond, limitálva lesz a rotorméret. Barkács/gazdaságos megoldásnak elmegy.
- Ezt nyomoztam ki két éve kb, hasonló helyzetben (12x142-es 12x148-as helyre). Inkább eladtam a régit, lett új rendes méretben.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
- Ez történhet ha tekergeted!
kép 18+【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz tknof1871 #259640 üzenetére
Szerintem nem hangsúlyos milyen márkájú a müa gumileszedő.
- Annál fontosabb a technika/módszer ahogy feszíti az ember.Két helyre tehető a felnin a gumi pereme;
- a helyére, a felniperembe. Itt nagyon szoros, a legjobb szerszámok is el fognak hajlani.
- a felnin középre, a vályúba/mélyedésbe. Ez nagyon sokkal kisebb átmérő. Lötyög, forgatható a gumi.Fölállított keréknél, körben kipattintja az ember a gumiperemet a felniéből. Benyomod középig a küllőárokba (szelepet kilazítani, fölnyomni), ezt a részt kell a talajra fordítani (ne a szelepnél), kicsit lenyomni, ne tudjon visszaugrani a helyére a gumiperem. Középre nyomva könnyet le fog jönni a külső a müa szerszámokkal. Szappanos vízzel rá lehet segíteni.
Fölrakás pepitában. Szappanosvíz a peremeknél. Kézzel simán belemegy a felni a külsőbe, ha a gumi egyik fele a vályúba van szorítva.
Nem szerencsés felni külső párosításnál esetleg kicsit szorulhat. Kézzel nem jó izmozni csak finoman. Mert megszakítható az oldalfal (kikönnyített gumiknál főleg). Ilyenkor órás nyolcasok lesznek, kuka a gumi.
Helyette gumileszedő szerszámmal kell feszíteni, a peremek ezt simán bírják.Drótos külsőnél érdemes szerszámmal is óvatosan eljárni. A felniperemben lévő drótot vékony gumi borítja, vigyázni kell rá. Ha kibújik, akár defektet okozhat.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Industry Nine Hydra
képEz az egyik legjobbnak tartott rendszer. Kalapácsos, 115 fogú (vs 36t racsnisnál, vagy a tuning 54t).
Földöntúli a hangja élőben, ami kenőanyaggal szabályozható.
Hátrafelé tekeréskon nincs holtjátéka, egyből viszi a láncot.
Ha a pénz nem számít, nagyon jó választás.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259703 üzenetére
Racsnis dt350-ből gyárilag 18t és 36t van úgy láttam. Gondolom nem véletlenül. Az 54t nek más lehet a karbantartási igénye és az élettartama, a kisebb fogak miatt.
Az erdőjáró bicajomban gyárilag dt350 van, szervízben volt eddig karbantartva, nem tudom pontosan milyen. Nekem 10/10, a hangja is, semmire nem cserélném le.
Az épített bicóba hydrát rakattam, ki akartam próbálni a hangja miatt, más szempont nem volt. Az is monti. Ezt kíváncsiságból a hangszabályozásos kenéshez párszor szétszedtem. Rendkívül meggyőző a belseje is.
Amcsi yt-os videókban a többségnek ez van. Nagy részük biztos háttérben promo, de azt kizártnak tartom, h direkt sz4rt sugallnának megvételre, ha nagyon sokkal olcsóbban ott a Dt meg Mavic racsnis bármilyen szempontból jobb minőségben.
Amúgy ha most vennék, vagy ajánlani kellene Dt 350 lenne a befutó, csak poénból kipróbálnám az 54t tuningot, de megtartanám a kevesebb racsnis tárcsákat.
---
#259704 FireKeeper
- Teljesen le lehet némítani, olyankor nincs hangja.
Gyárilag közepes hangerejű. Habosított olajjal, kb zsír kinézetű, de olaj, meg híg olajjal lehet szabályozni a hangját, eleve így lett kitalálva.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Mezga Aladár #259711 üzenetére
Nekem eleve hihetetlen, h egy átlagbringás nagyjából a tervezett zónákon belül tud maradni montizáskor, akár már dimben dombon. Itt anno az volt rá a megfejtés, h gyenge vagyok, oké. De akiket megkérdeztem a környéken szintén így jártak. Csak idegesítette őket a túlzott sávokon kívüli riasztás.
Mert a precízség lenne a lényege, ha jól értem. x%-ban a tervezett zónában maradni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259735 üzenetére
#214580
Ja ja, nem állandó a némítás.Kizártnak tartom, h valki némémítható agyként venne ilyet. Pont a hangja az amit senki nem tud leutánozni, megközelítőleg sem. Volt már pár fajta agyam, elégedett voltam amúgy mindegyik hangjával.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259779 üzenetére
+ #259777 6030D
Az igen, szép!Na ilyesmi volt betervezve. 7 év alatt egyszer sem sikerült
Másnaponta kocogtam terepen 2-3 órát, hétvégente többet. Pulzuserv szinte 100%-ra sikerült.
Pihenőnapokon tekertem. Aszfalton nagyjából okésan.
Terepen szinte állandóan kiestem a tartományokból, általában sokkal fölötte ment csak. Nagyon zavart, sokszor már inkább nem is mértem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259782 üzenetére
Tizen éves ködön át kopottasan emlékszem. Egyenletes pulzus nem rémlik. Alsó fölső tartományban kellett maradni x%-ban, ez volt a nagy terv. A határok edzetséghez igazodtak.
A mai edzéstervezős kütyük biztos f4szábbak, de nem tudom eldönteni ezek tényleg érnek e valamit, vagy csak logolásra, érdekességnek jók.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #259805 üzenetére
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Bicycle Gear Ratio, Cadence, and Speed Calculator
https://cyclingroad.com/bicycle-gear-ratio-cadence-and-speed-calculator/Érdekes, el lehet szórakozni vele.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
TRIPLE EIGHT PRO Inside Dropper Post
kb féláras akció 85+ 15 EUR
https://www.bike-discount.de/en/triple-eight-pro-inside-dropper-postRFR PRO Inside Dropper Post
Eredetileg ezt akartam, Cube karbon fullyhoz ilyet adtak. 10/10
(Más karral, Cube-ossal adták, f4szábbal.)Nekem a kettő kívülről hasonlónak tűnik, meg nemsoká eladó lesz a gép amibe megy, úgyhogy a legolcsóbbnál maradtam. Volt már 4 db gazdaságos dropperem, mind tökéletesen működött. A kar szokott a gyenge pontjuk lenni. Ami elvileg 1 évet bír ki nyüstölve, nálam sose volt bajuk (1 év alatt kb), vigyáztam arra is. (Később külön lehet venni drágán jó kart.)
Ez a TRIPLE EIGHT PRO a másik bringához adott Spéci dropper szett profi karjával lesz beépítve, remélem kompatibilisek.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz zsocy #259918 üzenetére
A kormány szélesség érzése attól is függ milyen bringáról jöttél.
Nehogy úgy járj mint én
26-os, ösvényezős montiról extra keskeny kormányosról váltottam 29-es nagyon szélesre. Mivel nem fértem el úgy a megszokott fák közötti kanyarokban, addig addig metéltem, míg a végén kukázni kellett a kormányt, mert nagyobb sebességnél már kényelmetlen lett a kormányzás. Néha még mindíg lekoccolom a fákat, évek alatt sem sikerült tökéletesen átszokni, de marad széles, összeségében így a jobb.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #259939 üzenetére
Igen, a régi geós bicók rövidebb elejűek voltak, de "rendes" stucnival.
Az újabb montik reach-e hosszabb, a stucni meg furán rövidebb, vagy sokszor nullás. Ezt is kompenzálják szerintem a k. széles kormánnyal, a sokkal nagyobb kerék mellett.
Összeségében jobb az új módi, de kell kis idő az átszokáshoz.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #259965 üzenetére
stucni ideiglenesen maradt 90 mm
Nem régi geós montikról volt szó, hanem az ellenkezőjéről! Az újaknál hosszabb a gép első fele, így a stucni nem maradhat hosszú, sőt sokszor már nullás. Ezekhez csak széles kormány jó.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #260018 üzenetére
Lehet ezzel is az van mint az egyik garminos mellkaspánttal. Direkt.
Garmin Dual HRM
Garmin Connect-el nem kapcsolódik, mert nincs elérhető funkciója vele.
Másra lett kitalálva ez a pánt. Kütyükkel, aktivitás mérő appokkal kapcsolódik, és szépen együtt működik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Napfénysüti #260034 üzenetére
Talán CUBE Nature-t teker most.
kép
- Ez tökre MTB.
Igaz lehet (két méret között), h a kisebb "kényelmesebb".Most viszont outi formájúakat próbál.
Azokra pont az ellenkezőjét mondák itt. Inkább nagyobbat kell venni."Kicsi vázon meg kell a nagy drop (kormány <-> nyereg magasság-különbség), hosszabb stucni."
Cube Nuroad kép
Fullyról nézve hihetetlen, h kényelmesen tekerhető egy ilyesmi gép.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mini-ITX
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Építő/felújító topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Fotós könyvek (Scott Kelby, Joe McNally, A digitális fotózás műhelytitkai)
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs