-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Nand708 #148074 üzenetére
"magyarul azt mondod, hogy a fitness kormány pozícióban tök ott van mint a koskormány vízszintes része, és ez túl közel van és tök rossz mert fölöslegesen korlátozza a fogási lehetőségeket?"
Végülis igen, de némileg ellensúlyozható egy hosszabb stucnival. Országútinál ugye bele van számolva hogy a fékkarok sokkal előrébb vannak, még egy kompakt kormánynál is, mondjuk olyan 7-8 centivel. Mivel nekem is viszonylag új a koskormány használata, ezért nem osztanám nagyon az észt, csak felhívtam a figyelmed, hogy egy kvázi "ugyanolyan méretű" egyenes kormányos országúti (=fitnesszbringa) váza jelentősen rövidebb, mint egy montié/trekkingé.
Az ugyanolyan méretet úgy értem, hogy amit ugyanakkora embernek ajánlanak.
Épp a saját bringámon is még keresgélem a megfelelő stucnit, de a kormány vízszintes része inkább csak pihengetni jó, nem valódi erőkifejtésre. Igaz, hogy nem ugyanaz a 40-42 centis kormány ívein belül fogni valamit, mint egy 60-70 centi széles egyenes kormányon, épp ezért nem fog kelleni 5-6 centivel hosszabb stucni, de mondjuk kelleni fog 3-mal hosszabb (hasraütés).Ezekre a vázakra az adatok alapján simán fel lehetne pattintani egy koskormányt, és teljesen jó országúti gépek lehetnének, csak ha ilyet tervezel, előbb nézz utána a fékváltókarok árainak
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #148125 üzenetére
de csak országútinál szélesebb, a montin elfér a nagy kerék a küllők fölé nyúlva :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #148127 üzenetére
ja, persze jól ellentmondtam magamnak, a freehub szélessége maradt, de azt az 1.8 millcsit (?) belecsalták úgy, hogy a legnagyobb lánckerék benyúlik. de a lánc szempontjából tényleg szélesebb :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Bár az árfolyan nem nekünk kedvez, meg szállítás és magyar ÁFA is van, de most kb 150 körül jön ki a vázam utódja, ez mán búsztos is, meg belemegy 650B+, és ilyenek. [link]
(ma már ennyiért inkább ezt venném, bár akkor a kerekek cserélgetése kilőve a gravellel)Ez arról jutott eszembe, hogy egy szép gyorszáras Niner vázat láttam az apróban, ha valakinek nem gáz a QR, és L-es a mérete, jó áron van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148167 üzenetére
az ilyen árazásokat nem is értem náluk, de amúgy korrekt bolt. Ez a váz eddig 500-ért volt kint (német áfás ár), nemrég vettem észre, hogy levitték.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148173 üzenetére
Használati értékét nézve valószínűleg nem jobb, bár nem teljesen egy kategória, mert a Cube szerintem nem fogad rendes pluszos gumikat. A geóban is van eltérés, de erről már sokszor volt szó, Cube-ból az L-est kéne választanom egyértelműen, cserébe a golyóim már párszor fennakadtak volna a felső csövön
A karbon merevvilájuk is még mindig olyan árral van kint, hogy a színek fele 325 EUR, de abból a kettőből, amihez (akkor még) volt passzoló vázuk is, az +102 EUR[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz robee19 #148205 üzenetére
alunál szerintem sok a -4mm.
Én is úgy álltam neki, hogy legyen 2-vel rövidebb, hogy ne kelljen felülre távtartózni, de kicsit bénáztam a fűrésszel, utána ugye kihozni egyenesre, és máris megvan a -4-5mm, de nem örültem neki egyáltalán, így épp csak fölé ér a stucni felső rögzítőcsavarjának a villanyak. Még nem gáz, csak a tudat...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148302 üzenetére
Még a leggyorsabb szállítási móddal is elnyúlhat két hétig az érkezés, hiába minden fáradozás...
Tehát akkor két ismertetőjegyen is lesz holnap: NEM leszek balettszoknyában, és nyöszörögni fog a középcsapágyam, mert már nem volt időm szétszedni és kipucolni.
Annyi baj legyen, bár a végére valszeg megőrjít majd.. Egyszer már pucoltam ilyen miatt, de rövid életű volt a hatás. (az új csapágyat a gravelbe vettem,azzal nincs gond azóta)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148354 üzenetére
Jeeség volt, de kivagyok, ma már dolgoztam is amint hazaértem (tulajnak adtam vissza a hangszerét), legszívesebben egy órája aludnék, de még nem lehet :)
Majd írok, persze sokkal érdekesebb olyanok tollából olvadni, akik beleszólnak a dolgok alakulásába, én csak .... túlélek :)
Tényleg, eredményeket nem találtam még sehol.
Örültem, hogy láttam élőben a fizimiskátokat.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #148402 üzenetére
És kerámia csapágyat használ! Meg kifúrt titán csavart!
Én valahol nagyon a végén végeztem, pedig örültem volna, ha már idén meglátszik a nullánál több edzés hatása, de attól tartok, erre még várni kell
Ilyen módon erőbeosztásról nem beszélhetünk, különösebben nem szaladt el a pulzusom, de azért a mászásoknál 160-170 körül volt jellemzően. Talán a végén a célba sprintnél ment 180 fölé (amúgy ha volt erőm sprintelni, akkor nem jól osztottam be, nem? )
Az első körben besz*ptam azt a három szivatósabb részt (kör elején aszfalt után jobbra meredek kaptató, fatörzs, meg közvetlen utána a sziklás rövid meredek), de második körben mind megvolt, mert már tudtam, hogy számítani kell rájuk. Tetszett a pálya változatossága, volt laza kavics, kevésbé laza kavics, homok, szikla, erdő, két helyre emlékszem, ahol kifejezetten hiányoltam a jelölést, az egyik a gazdaság kapuján kifordulva mintha még ott lett volna az első körben, a másik hely az erdő mélyén a kidőlt fa felé vezető szakaszon, ott meg is álltam egy pillanatra, hogy az utánam jövőtől megkérdezzem, tuti-e az út, de csak azt mondta, hogy tavalyról úgy emlékszik, ez az. Pedig ott volt eltévedési elhetőség, egyszerűen azt választottam, ami egyenesen vitt tovább..
A második körben kicsit jobban éreztem magam, kevésbé zavartak az előző bringások is - Tudom, gyorsabbnak kell lenni, az megoldaná . Én mindig igyekszem elengedni őket, csak van, amikor szűk az ösvény, vagy éppen eleinte nem számítottam rá, hogy egy szól, de hárman jönnek vonatban. Így aztán néha én választottam a sz*rabb nyomvonalat, persze ezen nem múlt semmi, csak jobb volt, amikor magamban mehettem. Az is igaz, ha utolértem valakit, vagy más leelőzött, aki nem volt sokkal gyorsabb, az húzott kicsit, de sok tartalékom nem volt, így le is szakadtam hamar. A legvégén a füves kivezető részen is az volt, hogy látótávolságon belül volt két srác, először megpróbáltam utolérni legalább az egyiket, de az izmaim máshogy gondolták, csak nem akart csökkenni a távolság. Aztán felértünk, jött egy kis lejtő (amúgy ilyen 50 méteres előnye volt csak), és úgy eltűnt megint, hogy tényleg átgondoltam az életem, mert még csak veszélyes lejtő sem volt, tehát én sem fékeztem (!!) de ezek szerint ő azért tolta neki ott is. VAGY kerémia csapágyai voltak a kerekében is?
Na a legvége a kilátó tövénél lévő célterületig megint aszfalt volt, és még mindig nem húzott el a srác, hát megtoltam ahogy tudtam, és végül megelőztem, aljas módon.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #148409 üzenetére
Hogy tekerni is kell? Erről nem volt szó...
Most megnéztem, előző héten 12,5 óra volt, a versennyel együtt, mondjuk a lassúságom itt nekem dolgozik: ugyanazt a távot én több nyeregben töltött idővel abszolválom
De az átlag nálam inkább a fele, sőt, 4-6 órákat mondanék, mert most ugyan tart még a BAM! kampány, de aztán megint vissza fog esni az azt megelőző szintre. Egyébként a munkába járás valahol jó erre, az egy nap 3 óra nekem. De mégis csak kettővel több, mintha autóval mennék dolgozni, és csak délután tűnik fel, mert reggel ennyivel korábban kelek. Aludni meg minek /viccelek, de most tényleg érzem, hogy kéne pótolni alvást is, ma reggel sem hittem el teljesen ezt a biciklizést, szerencsére a robotpilótának elég egy kávé is/Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148419 üzenetére
Én a délceg vagyok
/sokat segítettem, mi? na jó, a hosszú ujjú felsős, ennek megfelelően a karom nem is égett le, csak minden más../Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148444 üzenetére
Ezek a maratonok jók erre, az esemény úgyis adott, a helyszín is, tészta is van
Mind mondottam, én magamat ezekre a közelebbiekre korlátoztam, de azért csak lesz olyan, hogy kipróbálnék a top maratonok közül is valamit, még ha messze is van.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Tegnap mindkét lámpám megérkezett, a Lumintop nagy királyságnak tűnik, majd tesztelem élesben is a héten.
(meglepően soknak tűnik a 250 lumenes középső fokozat, a 450-re már csak nagyobb sebességnél lesz szükség szerintem, vagy nappal menetfényként, vagy nem tudom, mindenesetre mivel sokkal többet fogyaszt, de szemre nem sokkal erősebb, nem hiszem, hogy sokat fogom úgy használni). Minőségi darab, és sokkal kisebb, mint vártam.
A Magicshine is tuti kis izé, ez is majd' feleakkora, mint vártam, alig nagyobb egy 100 forintosnál.. de ügyes, mindhárom módot 3 fényerő fokozatban tudja, és szintén elég minőségi hatást kelt, kicsit mélyen ül a töltőcsatija, így hirtelen egyedül a gyári kábelét sikerült beledugnom, másik kettő kéznél lévőt nem. Meg ruhára/táskára nincs kitalálva a rögzítése, ez csak nyeregcsőre való. (ezen rendelés után kezdtem gondolkozni, de nem akkora baj) /amúgy mindkettőt valamivel olcsóbban vettem ennél, a Magicshine-ra akkor volt 20% kedvezmény pl/Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148495 üzenetére
ha nem jön le a festék itt-ott, kidobott pénz volt!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148513 üzenetére
Nesztek, bazz
[link]Még a Sram/Shimano harccal kapcsolatban akartam írni, hogy a Srammal nehezebb lopakodni, annak a kattogását 10 méterről is hallja az előttem menő bringás
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #148584 üzenetére
Én csak azt tudom, hogy Racing Rayből először Performance szintűt vettem véletlenül, és az sárnehéz, cserébe valószínűleg nem szúrja ki az oldalát egy morcos darázs
(910g-nak mértem, gyári adat nem tudom, mennyi.) Aztán korrigáltam, az Evo az normálisabb súlyú, talán 625 g? nem emlékszem, de nagyjából a gyári adatot hozta, kevesebb anyag van benne. Mindkettő hajtogatós. Az olcsóbbikat csak belsővel használtam egyszer, a másik tubelessként van fent, igaz, nem régóta, olyan 200+ km lehet benne. Hátul olyan mintájú Ralph van, mint amit linkeltél, csak az is EVO. (2,25, ~630g, egyszerre tettem fel őket, nulla ismert defekt)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Rendo84 #148623 üzenetére
Pontosat nem tudok, de szerintem egy 15-ös belső szélességű felnibe a 15-ös vagy 16-os felniszalag jó kéne, hogy legyen. A felni belső profilja, ahová kerül a szalag, szerintem mutatja, hogy kell-e rászámolni valamit a szélességre. El nem nagyon használódik szerintem, csak ha kosz/nedvesség jut alá, attól ótvaros lesz, én emiatt, meg akkor cseréltem, mikor tubelessre álltam át.
(#148620) trialboj : Volt rövidke beszámoló Hasaggymegtől is, még vasárnap, vagy hétfőn.
A hookless rim azt jelenti, hogy nincs visszahajló perem, alis karbon felnik gyakran ilyenek, én legalábbis azoknál láttam böngészés közben, de nem volt még olyanom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #148643 üzenetére
méretfüggő. váz mégdrágább, apróságok inkább 15 euróért eljönnek. meg néha van furaság, pl. külső is asszem drága, mert KERÉK kategória, pedig össze lehet csomagolni picire, és össze is csomagolják. Társulni kell
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz BigBlackDog #148701 üzenetére
Viszont egy mellénnyel kombinálva már ki lehet tolni a határokat, + ezek a kar-lábmelegítők.
A térdmelegítőm is decás, és nem csak a térdre van, hétfőn azzal jöttem + rövidgatya.
Leért a zoknimig, csak felül csúszott le mindig, a nadrág alá kellett volna venni, akkor felül nem csúszkál, és alul marad ki pár centi, tehát közel teljes értékű hosszú nadrágot lehet varázsolni vele. A karmelegítő ugyanez: nem teljesen olyan, mint egy rendes hosszú mez, de így nem kell egy teljes ruhadarabot magaddal cipelni, ha alkalmazkodnál a megváltozott helyzethez. (hanem kettőt )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #148742 üzenetére
Valahol úgy olvastam (TM), hogy az öblítő marad benn a pórusokban, ezért az nem jó nekik. Feleségem simával mossa, néha szólok neki,hogy ne öblítőzze, én pedig úgy mosok, hogy rábízom feleségemre. :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #148755 üzenetére
a Virgin's Squirt (wax..) ki ne maradjon!
Juteszembe, tesztelem a 6030D féle Soudal waxot, nem tudom, miből fogom megállapítani, hogy ez jobb vagy rosszabb-e a Squirtnél, hígabb, az tény, eddig kétszer kentem fel, menet közben nem vettem észre különbséget. Biztos figyelhetném, hogy mikortól kezd zajosodni a lánc, ennél lustább vagyok (ha drasztikus különbség lenne, talán észrevenném)
Általánosságban a full műszálas sportruhák szerintem is kevésbé büdösödnek, de lehet hogy egyszerűen a jobb párologtatás miatt. Nem tudok róla, hogy ezüsttartalmű göncöm lenne
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148762 üzenetére
És izzad a gyűrűs ujjad? Vagy csak akkor, amikor jó csaj van a közeledben, akinek nem kéne látnia a gyűrűt? Vagy várjunk, az izzadásgátló az az alumíniumsó, az ezüst a baktériumölő...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ma esti tekerésnél (5 után indultam) azért ha lett volna valahol egy térdmelegítő-automata a pusztában, én bedobtam volna egy százast.. felül nem volt gond, volt mit felvennem, de alul rövidben indultam, és hát rám esteledett. a lámpa jó, először nem értettem, miért csökkent le annyira a különbség a mid és high mód között,hogy már nem is látom, majd leesett, hogy az akku bizonyos szintje alatt nem engedi kapcsolni. A pirinyó hátsó viszont lemerült, még jó,hogy földúton jöttem a végén. Ezt nem töltöttem nap közben, hiba volt.. (meg délután maxon járattam, azt hittem, kibírja.)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Szevam #148807 üzenetére
Eláll? nem tudom, ezek elég szoros szabásúak alapból, olyat szoktam inkább tapasztalni, hogy járásnál hülye érzés, ahogy mozog a betét. Ezért aztán fel is szállok a bringára
Ma reggel beraktam mindent, azt is, ami nem kell, aztán mégis kellett. (ruházat)
Egy pár pillanatig hezitáltam, hogy felvegysem a téli kabátom, de maradtam a thermo aláöltözőnél, és hosszú mez+szélkabátnál. Későn vettem le a szélkabit, mondván még eltekerek a pihenőig, addig úgyis sok árnyékos rész van. De addigra annyira beleizzadtam a Wedze aláöltözőmbe, hogy amint levettem, nagyon hűtötte a szép a mellkasom, na uccu, vissza egy szélmellény -amit normál esetben nem hoztam volna, hiszen van külön hosszú szélkabát, akkor minek. De most jó volt, mert a karomon már sok volt. Ez a gyorsan változó időszak elég macerás ilyen szempontból, egyszerűbb öltözni, mikor stabil a hőmérséklet.
A síaláöltöző lehet, hogy nem akkora ötlet biciklire, bolyhos a belseje, és nem annyira vezeti az izzadságot, inkább csak melegen tart. Mondjuk olcsó, de inkább megtartom hidegebb időkre, amikor egyáltalán nem tervezek izzadniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #148884 üzenetére
Épp akartam én is írni, hogy egyik nap eszembe jutott a téma, és a GX görgői sem kotyognak. Nekem nem is teljesen logikus, hogy kotyogjon, hiszen akkor az én értelmezésem szerint csak pontatlanabb lehet a váltás. Az egy dolog, hogy jobban tűri a váltó beállításának pontatlanságát, de mindkét irányba "késni" fog, nem?
Na mindegy is, nem akarom találgatással traktálni a népet, én a sajátomnál nem tapasztaltam oldalirányú játékot, mindkét bringán ugyanolyan GX váltó van.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Gézengúz #148896 üzenetére
óóóófa**om! hát most kell ezt, amikor alig vártam,hogy vége legyen a reggeli koránkelésnek?! Nem mondom,hogy sosetöbbet, de azért vártam már,hogy vége legyen a kampánynak . Már cifráznom kellett az útvonalat is, hogy ne unjam szét az agyam. De legalább teszteltem ruházatot, gyűjtöttem kilométert, és finomítottam a beállításokon :)
jaaa,hogy ez vasárnap. akkor nem teljesen fogom a lényegét. de simán vállalom, hogy nem autózom :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tacto #148905 üzenetére
teszi a dolgát, normális minőségű volt az alu részek kialakítása, a csapágy meg nekem olyan,mint a többi zárt csapágy, amit eddig kormánycsapágyból kezembe fogtam :)
Fsa, meg asszem Cane Creek volt még nálam üzemben, tapizás alapján nem tűnt rosszabbnak. 1500km van benne, forog :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #148980 üzenetére
a shimano fékeim alá nekem nem kellett az alátét, az avid alá kellett.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #149037 üzenetére
170-esről nem is tudtam, de amúgy igen, régebben a Sramnál volt 185-ös tárcsa (van is otthon), de átálltak kerekebb számokra, most az oldalukon (140,)160, 180, 200, 203-as méreteket látok. Az adapternél meg remélem megvan, hogy ugyanazt csinálják, attól, hogy máshogy néznek ki Olyat is használtam, ami mindössze két hengeres alu távtartó, és hosszabb csavarral kellett felfogatni a PM villára, így jött ki a +10mm sugárirányban. De a külön csavaros (összesen négy lyukkal) a legszimpibb nekem is, most olyan van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #149049 üzenetére
Szerintem ezek nem ilyen fekete-fehér dolgok, 670-es helyett 700-as kormányt felraknék bármikor...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Attak****, ha valaki 144 Fontért akar olyan gravel vázat, mint az enyém, csak S-esben: https://www.planetx.co.uk/news/planet-x-news/q/date/2019/09/23/massive-frame-reprice
..de hátha más is akad ami érdekes.
Apróban meg tegnap láttam 70-ért direct drive-os görgőt, ami nem rossz ár érte, ha jól sejtem (az halk).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149072 üzenetére
Akkor talán ez, kb ugyanannyiért, a hátsó kereked átadapterezed, szűkítős fejcsapágy is van, trallala: https://www.bike-discount.de/en/buy/cube-reaction-hpa-sl-29-side-swing-frame-black-n-blue-692540 (nem emlékszem pontosan, de mintha a tengellyel lehetne játszani nálad, és akkor ott a future proof váz, ezen a oldalon is, mint mindenhol, a középméretek szoktak előbb elfogyni, ez épp kisebb)
szerk: ez meg olcsóbb is, gyorszáras is, de 21"-esben jó nehéz: https://www.bike-discount.de/en/buy/thompson-lizzard-blackout-29-frame-870150?varid=870152
(a tapered-sima nyak szűkítő ide is kell)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149086 üzenetére
Ez csak példa, értelemszerűen a konkrét vázhoz kell nézni méreteket, de ebből valójában csak a piros hasított gyűrű az extra, azt kiveszed, és máris tapered villával is használható
https://www.aliexpress.com/item/33035661035.htmlBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149123 üzenetére
A normál (egyenes fejcsöves) váz + tapered villa igazából elég extra, és csak eleve vastag (44 mm?) fejcsövű vázaknál működik. Ami nekem volt, annak a fejcsövébe bele se ment volna a kúpos villanyak széles része. Fordítva meg elég a szűkítő, persze kicsit hülyén tud kinézni, de ezek szerintem amúgy is átmeneti megoldások.
Eddig azt hiszem, 90 mm volt a legrövidebb/alacsonyabb fejcső, amit adatlapban láttam, szóval ezzel számolhatsz, ha a kormány magasság a kérdés (ennél nem fog lejjebb menni).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149130 üzenetére
olyan gyorsan nem vékonyodik, kivéve talán pár karbon nyakasnak, ahol nekem bele kellett volna mennie a még alig kevesebb mint 38 mm-nek, ott még bőven átfesében lettek volna.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #149145 üzenetére
Azt nem tudom, miért írod, hogy nincs elég határozott vágása.. én most is ezt venném, azóta jött hozzá egy 5000-es akku, (nagy megfejtés ez a 21700!) , és szinte tökéletes, erdőben nagy sebességre nem elég, de közúton nulla világítással szerintem hibátlan. A módkiosztásávan nem teljesen értek egyet, a 250-es tök jó, a 450-es alig világosabb szemre, oda a turbó helyett jó lett volna inkább valami 600 körüli. De a 250-es állással is elég jól lehet látni, ami furcsa, hogy van kiszűrődő fénye lefelé is, tehát a kerekem is látom, de végülis nem baj, csak nem egy szép szabályos fénysugár, hanem ilyen "extrák" is vannak .
Írtátok, hogy csináljak képet, de egyrészt lusta vagyok ennyit rászánni, meg nem is tudom, mennyi az értelme.. rendes fényképezővel sem lehet igazán lefotózni, mert nem az a dinamika, mint a szemünk, és úgyis megállapítjátok egy videóról, hogy nem vág elég határozottanBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #149167 üzenetére
Sisakon 1-2 lámpát próbáltam csak eddig, nagy tapasztalatom nincs. Oda mást választanék, nem ezt a Lumintopot. A vetítési kép miatt, bár ha szempont a felül vágott kép, akkor oda is jó lehetNE, ha erősebb lenne. Mivel 1000 lumen felettieket írtál, ezért ez nem anynira rúg labdába, de kormányra, aszfalton kommutálni 20-25-tel tökéletes.
Meg én üzemidő-fetisiszta is vagyok, tehát ha csak másfél órát megyek, akkor sem jó nekem a 2,5 órás üzemidő, hanem minimum 5 kell, mert hideg van, elfelejtem feltölteni, visszaút előtt sem töltöm, stb hülyeségek . Sisakra is biztos valami rúdlámpát hegesztenék fel, ami ennél kicsit szélesebben világít, de nem sokkal. És belemegy 21700-as akksi, meg könnyű kesztyűben kezelni.
Azt az Olightot nem ismerem, de Skilhunt pipalámpát póbáltam, az is hiába közel 1000 lumen, de durván szélesen terít, és messze nem világít. Akkor már inkább egy S2+ (szerűség).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149170 üzenetére
A 105, 110, 90mm szerintem nem nagy különbségek szemre, jó, a két szélső között mégis van 20mm, tehát a stucninál már ad egy kis mozgásteret, de ezt már írtam korábban, ezek a méretek behatárolják, mennyire lehet alacsonyan a kormányod. (vagy nem az a cél?)
A nyereg magasabbra húzását meg megint nem értem, csak az optikára érted? Hiszen azt meg meghatározza a csapágyház megassága, ebben sem hiszem, hogy 5-10 mm-nél nagyobb eltérések vannak. Ha csak az a cél, hogy alacsonyabban csatlakozzon be a felsőcső, akkor ja, kisebb váz kellBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
A kedvetekért, Lumintop B01, a buszmegállós épp a teljes sötét előtt, kissé bátortalanul beállítva (nagyon lefelé, 250 lm), a falnál kb. úgy, ahogy hazaértem, alacsony fokozaton, csak a fotó miatt, hogy ne süsse szét a CMOS szenzort .
Mentem el ninja üzemmódú gyalogosok és biciklis mellett is, egyáltalán nem láttam az arcukat, szóval vakítás mellőzése szerintem pipa.
Fejre azért nem lenne rossz valami kiegészítő fény, mert így nem tudok benézni a kereszteződésbe, bokor mögé, ha kettő ilyenem lenne, a másodikat simán felraknám sisakra, de mivel nincs, talán találok okosabb megoldást is... mondjuk a görgőzést[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs